Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלטרנטור מקורר נוזל - מדוע הייצרן VAG החליט לשדרג את האלטרנטור ב-Touareg


מרק10
מעבר לפיתרון נפתר ע"י מרק10,
שימו לב! השרשור הזה בן 5406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • פיתרון

הייצרן VAG החליט לשדרג את האלטרנטור ברכב מסוג Touareg מאלטרנטור בעל זרם מוצא מקסימלי של 150 אמפר ל-190 אמפר מקורר נוזל קירור בכדי לשפר את טעינת המצבר ולעמוד בכול דרישות הזרם של מערכות החשמל.

 

שאלתי היא מדוע בחר הייצרן באלטרנטור מקורר נוזל על-פני אלטרנטור סטנדרטי היכול לספק את אותה תפוקה בעלות נמוכה יותר ?

 

בעיות קירור עקב זרימת אוויר ?

 

מצורף ה-TSB

Generator, Insufficient Output When Equipped with HIDBi-Xenon Headlamps andor Air Suspension.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

הבוליטין הזה הוא דיי ישן מ ינואר 2007

סביר להניח שההחלטה לא התבססה על השוק הישראלי

ההסבר הוא די הגיוני , לפחות זה שכתוב בדף

כנראה שהיו מקרים של מפלי מתח ברכבים בהם מותקן קסנון מקורי

או מערכת מתלים פניאומטית

מפלי המתח האלה יכולים לגרום ל"התחרפנות" של מערכות אלקטרוניות,

אם לא להרס מוחלט

מאחר ומדובר ברכב יוקרתי הוחלט על השינוי הזה,

אחת הבעיות של אלטרנטורים גדולים היא התחממות, וזה כנראה הפתרון

דבר אחד בטוח לא הייתי רוצה לשלם תיקון של אלטרנטור כזה

אבל מי שקונה רכב כזה, כנראה יוכל גם לשלם את התיקון במידת הצורך

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשערה שלי היא בעיית מקום.

הנצילות התרמודינמית של מים גבוהה יותר מאוויר.

לכן אלטרנטור מקורר מים יהיה קטן יותר מאחיו מקורר האוויר.

מה עוד שאלטרנטור כזה יהיה פחות רגיש ופחות יתחמם בעת "פיקים" של צריכת זרם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אלטרנטורים מקוררי מים כאלו גדולים יותר, גם בגלל שהם מגיעים מראש בהספקים מאוד גבוהים, מה שדורש רוטור וסטטור מאוד גדול וכבד בנוסף יחידת הקירור בגב המכלול מגדילה עוד יותר את העסק.

 

די מוסבר בבוליטין מדוע עברו לאלטרנטור חזק יותר שדורש קירור משופר,מה גם שהעבודה הנדרשת לסיפור הזה נראת מסורבלת.

אגב, לא בטוח שאצלינו בארץ העניין הזה בכלל ישים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בפיג'ו 106 מוסבת לטורבו,הטורבו יושב ממש ליד האלטרנטור ומבשל לו את החיים..

 

אז הייתי יכול כל הזמן הזה למצוא אלטרנטור מקורר מים ולפתור את הבעיה?:shock:

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אלטרנטורים מקוררי מים כאלו גדולים יותר, גם בגלל שהם מגיעים מראש בהספקים מאוד גבוהים, מה שדורש רוטור וסטטור מאוד גדולים וכבדים וגם יחידת הקירור בגב המכלול מגדילה עוד יותר את העסק.

 

די מוסבר בבוליטין מדוע עברו לאלטרנטור חזק יותר שדורש קירור משופר,מה גם שהעבודה הנדרשת לסיפור הזה נראת מסורבלת.

אגב, לא בטוח שאצלינו בארץ העניין הזה בכלל ישים.

 

ברור לי מהרגע שפירסמתי את ההודעה מדוע הייצרן החליט להתקין אלטרנטור בעל תפוקת זרם גבוהה.

 

השאלה מדוע להתקין אלטרנטור כול מסובך ויקר ? קיימים אלטרנטורים תוצרת בוש בעלי זרם מוצא של 200 אמפר הבנויים מחומרים איכותיים ברמה תעופתית ללא קירור מים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...