Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול P0420 אצל נוימן אייל


asa160
שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העלתי את המקרה שלי על מנת לתת ביטחון לחברים אחרים שנמצאים בסיטואציה דומה ללכת על הפתרון הזה.

שירותיות: בשיחת הטלפון ביננו אייל היה סבלני ודיברנו על מספר נקודות. אתמול רציתי לדבר איתו קצת מעבר ולהבין מה מצב הרכב לקראת הטסט והיתה לי הרגשה שאין לו שנייה זמן אז כתבתי את זה בתור הערה בונה לאייל. לא מעבר לזה ולא צריך לדעתי ליחס חשיבות גדולה לנקודה. אני רק טוען שבמעבדה כמו של אייל שקולטת מקרים קשים אז יש ללקוחות צורך לקבל יותר מידע ואייל כבעל מקצוע מעולה צריך ליישר קו גם בנקודה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה הפיתרון צריך להיות כל כך סודי ? לא הבנתי .

 

ידע = כסף. כמו שאף אחד לא מכריח אותך לטפל אצל אייל, אף אחד לא יכול להכריח אותו למסור בחינם מידע שעליו השקיע אי-אילו שעות עבודה, בוודאי כאשר הוא מהווה מקור הכנסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידע = כסף. כמו שאף אחד לא מכריח אותך לטפל אצל אייל, אף אחד לא יכול להכריח אותו למסור בחינם מידע שעליו השקיע אי-אילו שעות עבודה, בוודאי כאשר הוא מהווה מקור הכנסה.

 

גם קוקה קולה זה סודי ביותר אבל את המרכיבים אפשר לקרוא על התווית .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קח את התווית ותתחיל לייצר קוקה-קולה. תתעשר במהרה.

אני לא הייתי מסכים שיטפלו לי ברכב מבלי לדעת מה עשו לי באוטו .

הרי לתיקון יכולות להיות השלכות לחיוב או לשלילה .

אני מכבד את הרצון שלו לא לספר את הדרך בה הוא ביצע את התיקון אבל אני חושב שזה מן המחוייב לומר מה הוא עשה .

הרי אם זה לא היה מצב של בלית ברירה לבעלי הרכבים " לפחות מהפורום הזה "אני לא חושב שאף אחד מהם היה מסכים להכניס את הרכב לתיקון מבלי לדעת מה עושים להם בתוך הרכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי מסכים שיטפלו לי ברכב מבלי לדעת מה עשו לי באוטו .

הרי לתיקון יכולות להיות השלכות לחיוב או לשלילה .

אני מכבד את הרצון שלו לא לספר את הדרך בה הוא ביצע את התיקון אבל אני חושב שזה מן המחוייב לומר מה הוא עשה .

הרי אם זה לא היה מצב של בלית ברירה לבעלי הרכבים " לפחות מהפורום הזה "אני לא חושב שאף אחד מהם היה מסכים להכניס את הרכב לתיקון מבלי לדעת מה עושים להם בתוך הרכב .

 

אני מניח שאייל יעדיף לוותר על לקוח כמוך, ובצדק גמור. כשאתה משחק מול קבוצת כדורגל אחרת והיא מובילה עליך 1:0, האם תדרוש שיפתחו לך רגליים ?

 

איך בדיוק אפשר לא לספר את הדרך מה נעשה התיקון ועדיין לומר מה הוא עשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאייל יעדיף לוותר על לקוח כמוך, ובצדק גמור. כשאתה משחק מול קבוצת כדורגל אחרת והיא מובילה עליך 1:0, האם תדרוש שיפתחו לך רגליים ?

 

איך בדיוק אפשר לא לספר את הדרך מה נעשה התיקון ועדיין לומר מה הוא עשה?

 

לא מעוניין להיכנס לוויכוח ברמות אישיות ואני חושב שזה ממש לא לעניין הבעתי את דעתי וזאת דעתי ומזה להשליך על זה סוג לקוח אני ? נראה לי תמוה במיוחד .

 

 

חג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אולי כדאי שתסביר ובדיוק רב, "איפה ללחוץ" . שהרי רבים כאן התלוננו שהדבר אינו נעשה חינם, גם כאשר "לחצו".

 

לרשום "צריך לדעת איפה ללחוץ" , לטעמי זה לא תשובה ראויה, אלא אם תפרט, ותביא סימוכין למקרים, ש"לחיצות" אלה, הוכיחו את עצמן באופן חד משמעי.

 

לעניין אפשרות התיקון המוצע על ידי אייל:

 

ראשית, עובדות: חיישן החמצן האחורי, מיידע על פעולת ממיר שאינה תקינה. ואולם, ברכבים אלה, מנסיוני, רוב רובן של המקרים בהן קפצה ההתרעה, לא לוו בזיהום שחורג מהתקן, וההפך, הבדיקה העלתה נתונים תקינים ביותר.

 

מכאן, וכפי שעולה מהמסמך שעברתי עליו [אמנם בריפרוף מהיר], ואשר צירף אותו "מרק 10" , יש מקום לתכנות שונה בחלק ממחשבי ניהול המנוע, ואחרים שיש להחליפם ולא רק אותם, עולה שיש "מה לעשות".

 

מי שלא מצליח להוציא תיקון חינם מטויוטה, כפי שטוען קודמי, ואשר ממנו אני ממתין (כמו אחרים כאן) להסבר מפורט, הרי שיש חלופה אפשרית, בדמות מה שאייל עושה, ובצדק, אינו מתאר את שעושה, שהרי הוא מתפרנס מזה.

 

כל אחד יחליט מה טוב עבורו ועבור רכבו.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידע = כסף. כמו שאף אחד לא מכריח אותך לטפל אצל אייל, אף אחד לא יכול להכריח אותו למסור בחינם מידע שעליו השקיע אי-אילו שעות עבודה, בוודאי כאשר הוא מהווה מקור הכנסה.

שמר , אתה מזכיר לי תקופה שבגירים 4L60E/4L60 היו נשרפים דיסקיות של מצמד 3/4 ואנו במכון עשינו נסיונות רבים כדי לפתור את הבעייה , היינו מפרקים את הקפיצים המחזירים , היינו מרחיבים קדחים בפלטה של המוח , היינו קוחים קדח של 3 עשיריות המ"מ בבוכנת המצמד במיקום מדוייק לשחרור שמן הנזרק על ידי כוחות צנטריפוליים וכך עלינו על הבעייה , עם הזמן הסודות הפכו לידיעת הכלל.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...