Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא שלי ואני מעוניינים להתחיל בפרוייקט שיפוץ המלצות ועזרה...


TaZoK
שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי אבא שלי ואני רוצים להתחיל לחפש מכונית לקנות ושפץ...

אני לא יודע בדיוק איזה מכונית אבל אני תמיד מעדיף אמריקאית ואם לא בעדיפות ספורטיבית עכשיו העניין שאני צריך להתחיל בחיפושים למצוא משהו ולקנות

 

השאלות שלי הם כמה

עניין הרישוי אם האוטו מוזנח מה התהליך של החזרה לכביש כמה עולים ביטוחים רישיונות?

כמה עולה להביא חלקים בארץ תאורתית כלומר לא משהו מדוייק אלא כמה מס יש על חלקי רכב באיזה דרך אנשים מביאים [בים? באויר?]

אם אני מביא מנועים מחו"ל איך אני רושם אותם? האם זה בכלל חוקי? האם אפשר לעשות קומביניה של למחוק את המספר ולשים על המנוע החדש?

 

האם מישהו בכלל ראה אמריקאיות לאחרונה שיש פוטנציאל?

 

זהו לעכשיו :twisted:

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, הצטרפו למועדון החמש, בואו למפגש, תחפשו בלוח הישן, תרחרחו...זה תמיד טוב

שנית, מיצאו מכונית חיה ונושמת. כלומר אחת שהיא לא פגר שעמד הרבה שנים.רכב שעמד מצריך הוצאה אדירה כי המכניקה התיבשה והגוף החליד. זה פרויקט שנדון כמעט תמיד לכשלון ולנטישה שוברת לב באמצע. אוטו נושם, כלומר כזה שייסע מול העיניים שלכם, אפילו 2 מטר.אז המערכות העיקריות עובדות איכשהו ולא צריך לעשות להן החיאה.

שלישית הזהרו מקומבינות למיניהן. זה מוציא שם רע להובי ומקלקל בסופו של דבר לכולם.

רביעית קנו רכב עם ניירות מסודרים. מופקדים או לא, אבל מסודרים, כלומר שאתם קונים רכב מהבעלים הרשום ולא של אחד שנפטר/עזב את הארץ ומי יודע מה עוד.

חמישית ככל שהרכב במצב נסיעה, כך אתם חוסכים בהבאת חלקים מחו"ל שזה עניין מאד יקר. המכס לא עושה הנחות ואיפה שניתן לדפוק אתכם הוא ידפוק. הכי זול זה להביא חלקים בהובלה עצמית לאחר טיול לחו"ל. עוברים בירוק, וזהו.

ששית והכי חשוב, אל תתפשרו על בטיחות ועל תעשו עם זה קומבינות. זה החיים שלכם.לכן העבירו את הרכב טסט מסודר בלי מעכרים ותסדרו את מערכות הבטיחות באמצעות מכונאי ולא בעצמכם. לעשות חור בפח בפחחות עצמית, לא הורג אף אחד אבל טעות בהרכבת משאבת בלם...שלא נדע. ובנוסף, חלקי בטיחות השתדלו לקנות חדשים.

 

רכב אמריקאי זה פרוייקט נהדר לשיפוץ כי אלו רכבים פשוטים עם המון חלפים זמינים בארה"ב. השתדלו למצוא רכב שהיה נפוץ כאן כמו דודג דארט/פלימוט וליאנט. זה יחסוך לכם המון כסף.

בהצלחה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה נשמע טוב...

באמת אני צריך להצטרף למועדון חמש אני יעשה את זה עוד השבוע...

בקשר לכל השאר באמת אני יתחיל לשים לב ולבדוק

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...