Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ועיצה+תוצאות בדיקת רכב


taos
שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם נהגים יקרים.

 

כבר חודשיים שאני מחפש רכב ספורטיבי עם מנוע 1800 עד 2000 ולאור העובדה שהרבה פה המליצו על פיג'ו 306 במנועי 2000 החלטתי גם אני ללכת בכיוון.

 

אבל, אני לא מוצא את ה306 בגרסאות ספורטיביות,

ושכבר מצאתי אחד שפרסם בפורום אז הוא דורש מחירון ליד שניה שנת 96 XSI וזה לפני בדיקה.

 

כפי שאתם יודעים השוק במצב חרא והאיש אינו מוכן להוריד לי במחיר או שאני טמבל ואני לא מבין בסוג אוטו הזה וככה הוא נמכר?( האוטו יד שניה שנת 96 עם שריטות בצבע ) (בנוסף ששומעים שאני כבר רוצה לתת לו מחירון אומרים לי אתה טמבל השוק חרא מה אתה מביא לו מחירון בלה בלה ומוציאים לי את החשק כבר מכל העניין בנוסף להתנהגותו המגעילה של המוכר)

 

לכן אני פונה אליכם עם תקציב של 51 אלף ש"ח נכון להיום, אולי עוד חודש יהיה 70 אלף אני מקווה ביותר.

שתעזרו לי למצא רכב לפי הקריטריונים הבאים, ההודעה מיועדת ברובה למקצוענים וממש מבינים במכוניות. (אל תפגעו מי שלא ממש מבין אני פשוט מחפש דיעות מה שיותר מקצועיות וטובות לאחר שאכלתי אותה בכמה מכוניות בעבר)

 

אז ככה: אני רוצה משהו בסגנון פיג'ו 306 במנועי 2000 באותו סדר גודל של רכב

גיר רגיל כמובן 3 דלתות ושיהיה ספורטיבי רצוי ברמה של 306.

 

אני לא אוהב את הוולקן למי שמתכוון להציע !!!

 

אם למישהו יש דעה על כל מה שנכתב פה ויכול לעזור או דרושים עוד פרטים לגבי הרכב המבוקש השאירו פה הודעה או בה"פ תודה לכם מראש. :cry:

 

(למטה יותר יש תוצאות בדיקה כדי שתקבלו יותר מידע על האוטו "המושלם"

tAoS FoReVeR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, דבר אחד, המכוניות המדוברות בד"כ נמכרות במעל המחירון במיוחד כשמצבן טוב.....

אם יש לך מוצג במצב טוב, ודורשים עליו מחירון, זה מן הראוי....

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא ראיתי שה-306 נמכרות קרוב למחירון מלמטה, במיוחד ה-XSI.

 

במחיר הזה אני הייתי ממליץ לך לחפש XSI/S16 או אפשרות לרדת לקופסה קטנה יותר, 106XSI, רק שים לב שהיא עם מנוע 1.6.

 

אם בא לך פרוייקט שיפורים קח 205GTI, רק תדע שזה רכב של 15K והשקעה של שיפורים 20K.

 

בשורה התחתונה, שים ז** על כולם, אם הרכב במצב טוב מאוד, המחיר קרוב למחירון (תוריד קצת בבדיקה). קח את הרכב, אחרי שתנהג בו, לא יהיה לך אכפת על אלף לפה או לשם. גם לא יהיה לך אכפת מה אחרים אומרים, לך יש רכב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העידוד אני אכן אקח אותו לבדיקה היום ונראה מה יהיה

את האמת גם הסוג הזה של המכוניות קשה למצא בגלל זה כבר התעצבנתי גם המוכר הזה לא נחמד במיוחד אבל לא נורא

 

:D

tAoS FoReVeR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין אותך ??? אתה מוצא רכב שאתה רוצה ואז אתה לא מוכן לשלם עליו מחירון ?????? בוא לא נתחיל לדבר על זה שרוב ה-XSI שנת 96 נמצאות לפחות אצל הבעלים השלישי אם לא הרביעי !!!!

קח לבדיקה, תוריד קצת על הכיסוי תחת של המכון וסע לשלום, מה זה יעזור לך אם תוריד עוד אלף או 2 ??? אתה הרי כל חודש מעלה את התקציב ב-10K ש"ח, מה אכפת לך לתת מחירון (עם הבדיקה יוצאת טוב) ולקבל רכב מצויין ??? הרי לא כל המכוניות נמצאות במצב טוב . . . . .

 

אופציות נוספות, מזדה MX5 שנת 95, רכב מהממממממממם . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור כמו שציינתי הרכב הוא 306 XSI שנת 96 יד שניה והרי תוצאות הבדיקה:

 

1.מנוע 2.מערכת קרור 3.מערכת דלק 4.מערכת הצתה:בלאי פנימי גבוהה, דליפות לחץ גבוהות בצילינדרים, רעש מערכת תיזמון ושסתומים, חוסר שמן במנוע, נזילות שמן חזקות, שריפת שמן ממובילי שסתומים, מנוע שורף שמן, מנוע לאחר פירוק(תיקון) (הבוחן סיפר על פירוק ראש מנוע), רעשים פנימיים במנוע, קורוזיה, וסימני נזילה בחיבורים, מאוורר רועש, מערכת הזרקת דלק לא נבדקה.

 

5.מערכת פליטה : תיקונים במערכת, צנרת פגומה (יש הלחמות משני צידי הדוד חשש להסרת ממיר קטליטי)

 

6. סרן קדמי : לתקן זויות היגוי, חופש טנקישה בתיבת הגה, שחיקת צמיגים. (המוכר אמר שיש צמיגים חדשים)

 

7. קפיצים : בולמי זעזועים קדמיים חלשים, בולמי זעזועים אחוריים חלשים.

 

8. שילדת מרכב : תיקונים כלליים בגוף הרכב

 

ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקון כנף אחורית ימני, פגיעה קורת רוחב קדמית (הבוחן אמר שלא מתאונה אלא אולי ממדרכה גבוהה), פגיעה בפח ושריטות מסביב.

 

9. מערכת בלמים : רפידות שחוקות, לפרק גלגלים ולבדוק (בעל הרכב אמר שלא מזמן עשה בררסים)

 

10. צמיגים : לא נבדק

 

11. מערכת תאורה : תקין

 

12. העברת כוח : מצמד מפריד גבוהה (בלאי), גומיה מגן לציריה פגומה, חופש ונקישות בציריות, חופשים במנגנוני הילוכים, נזילת שמן מתיבת הילוכים.

 

 

מישהו יכול להגיד אם שווה לי לקחת רכב כזה בכלל?

 

והמחיר הוא במחירון 51

הבעלים רוצה 50 לאור התקלות

מה אתם אומרים לעבור הלאה? כי הוא לא ממש מוכן להתפשר הנבלה הוא חושב שיש לו יהלום ביד בזמן שהוא דיי לא שמר על האוטו מישהו יעזור ליייייייייייי

tAoS FoReVeR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום... אל תיקח.

יש לך נגיעה בשילדה .... ולא משנה באיזו דרגה....

שלא לדבר על השאר , שחלק מהם כסתוח.... וחלק מהם מצביעים רע.

 

בכל מקרה, דרור מנהל פורום תפוז מוכר XSI.

שלח לו הודעה אישית. אני בטוח ששלו הרבה יותר שמורה מהנ"ל.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום... אל תיקח.

יש לך נגיעה בשילדה .... ולא משנה באיזו דרגה....

שלא לדבר על השאר , שחלק מהם כסתוח.... וחלק מהם מצביעים רע.

 

בכל מקרה, דרור מנהל פורום תפוז מוכר XSI.

שלח לו הודעה אישית. אני בטוח ששלו הרבה יותר שמורה מהנ"ל.

 

אתה בטוח ??? נראה לי שהוא מוכר 306 אחרת (לא XSI) . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום... אל תיקח.

יש לך נגיעה בשילדה .... ולא משנה באיזו דרגה....

שלא לדבר על השאר , שחלק מהם כסתוח.... וחלק מהם מצביעים רע.

 

בכל מקרה, דרור מנהל פורום תפוז מוכר XSI.

שלח לו הודעה אישית. אני בטוח ששלו הרבה יותר שמורה מהנ"ל.

 

אתה בטוח ??? נראה לי שהוא מוכר 306 אחרת (לא XSI) . . . .

 

יכול להיות שאני טועה.

בכל מקרה, זה שווה בירור עם דרור לדעתי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו ונעבור על כל הסעיפים:

(1)מצב מנוע בכללותו-דרוש מינימום חצי אובראול,תיקון שאינו מומלץ בדר"כ למנועים אירופאים,עקב זאת שהתיקון רק גורם לבלאי מואץ יותר בבוכנות.

הפתרון:להוריד במחיר ולחיות עם המנוע ה"עייף"(יש לבדוק לפחות פעם בשבוע שמן ולהוסיף בהתאם) עד שיגיע הקץ וכל שנותר הוא אובראול או החלפת מנוע.

או לבצע אובראול או החלפת מנוע כבר עכשו וחיות בראש שקט.

 

(2)מע' הפליטה-ההלחמות במע' הן בדר"כ בדוד האמצעי בחיבורי הצינורות אל הדוד עצמו.

פתרון:להוריד במחיר ולחיות עם המע' בראש שקט.

 

(3)מע' היגוי-כסת"ח,מקסימום יש לבצע כוון פרונט(200-250 ש"ח).

 

(4)בלמ"ז-נשמע כמו כסת"ח אך רצוי לבדוק במוסך.

 

(5)מרכב-אין פה שום מקום לדאגה ואייל וכל החבר'ה פה שקופצים על נגיעונת בקורת הרוחב הקד'.

הקורה ב-306 היא כל-כך חסרת משמעות וערך שכל שימושה היא גשר תומר לראדיאטורים.

וכמו שהבוחן ציין כל נגיעה במדרכה וכד' תגרום למעיכות בקורה.

(אייל,אצלך בפולו אין כלל קורה)

 

(6)מע' הנע-מצמד:כסת"ח ואולי לא,אין לדעת ע"פ מידת ההפרדה.

ציריות-לתקן

נזילות שמן-לחזק ברגים בחיבורי חלקי התיבה ולהחליף מחזירי שמן בדיפרנציאל-העבודה מתבצעת ביחד עם הציריות(הרגת שתי ציפורים במכה אחת).

 

סיכום:

הרכב בר קניה רק במחיר מתאים יש לקבל חוו"ד ממוסך על עלויות תיקון ולהוריד בהתאם,חלק התקלות לסדר מיידית וחלקם יש לחיות עימם לתקן בהמשך הדרך.

 

לעניות דעתי זהו הרושם גם שקבלת מבוחן הרכב במכון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן עמית זה הרושם מהבוחן

אבל שהבעלים אומר אני לא מתרגש מזה והוא מוכן להוריד רק אלף שקל במחיר זה בדיחה

אני בספק מי יקנה אותו ככה אלא אם זה פריק עם מספיק כסף כדי לשפץ אחריי זה ולשפר גם אני גם בעניין אבל אין לי כסף לבזבז על זה עכשיו במיוחד שהבעלים מתנהג גועל נפש אמא שלי כבר מהעצבים אמרה לי פרנציפ אל תקנה ממנו

חוץ מזה עכשיו מצאתי עוד מודעה אז נלך לראות מה העניין איתו

tAoS FoReVeR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוריד לפחות 2000 שח על הליקויים (זה יספיק לתקן את הרוב, פרט למנוע) ותקנה.

 

ציריה - 500 ש"ח _או_ גומיה לציריה (במידה והיא עדיים תקינה) 150-160 שח

 

קלאץ' - 1000-1300 ש"ח (כולל מייסב לחץ, פלאטה וחריטה לגלגל תנופה)

 

ברקסים - לא יקר (ב 400-500 שח אתה עושה רפידות+דיסקים קדמיים במוסך, כולל עבודה ומעמ).

 

תיקון חור/ים באגזוז (50-100 ש"ח)

 

התיקונים במרכב - זניח. תסתכל על הפירוט של עמית.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק אין חור באגזוז

הדוד פשוט מולחם משני הצדדים

שאלתי את הבוחן אם זה הממיר הוא אמר שרוב הסיכויים שפשוט הוציאו את הממיר

 

ואיפה המאוורים שעושים רעש חזק מידי

והכי חשוב המנוע שלא מי יודע מה טוב ושוב אני מדגיש שהבעלים הזה קמצן ולא מוכן לרדת בגרוש הוא חושב שהוא מוכר פנינה

tAoS FoReVeR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...