Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני בעל מיצובישי סופר לנסר, ידנית 96. ושוקל להחליף אותה בבמוו סדרה 3, עם מנוע 1.8-2.0 גיר רגיל .מהשנים 92-94.

השאלה שלי, עד כמה תחזוקה שוטפת תתיקר עבורי .בהתחשב בעובדה שאצליח למצוא אקזמפלר שמור.

ההיביטים המעניינים אותי הם צריכת דלק, עלות חלפים, ביטוח, אמינות מכנית וחשמלית .

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

הכל יהיה יקר יותר, השאלה היא כמה יקר....לפי דעתי (משמועות בעיקר), הרבה יותר יקר...

 

אל תצפה מעלויות של בימר , להיות אותם עלויות אחזקה של מיצובישי סופרלנסר.

 

ואגב, אל תצפה גם לאותה אמינות (זה לא משמועות).

פורסם

אבל בדלק לעומת זאת לא יהיה הבדל גדול (הרי הלאנסר שתיינית לא קטנה).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אבל בדלק לעומת זאת לא יהיה הבדל גדול (הרי הלאנסר שתיינית לא קטנה).

יהיה הבדל גדול, הידנית לא שתיינית בכלל ואפילו חסכונית.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

צודק, טעות שלי, לא שמתי לב לגיר.

לוקח את דברי בחזרה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הרכב שלי סופר לנסר היא דווקה מאוד חיסכונית בדלק, השאלה שלי היא כללית. מהו ההפרש באחוזים המוערך במחיר החלפים?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

תחזוקת הBMW מהשנתונים הנל ,יחסית זולה בתוספת של 20 עד 50 אחוז בתנאי שאלה יהיו חלקים חליפיים ומשומשים

לגבי חלקי מרכב הסיפור שונה ,יקר גם המשומש וגם החליפי אם כי עדיין שווה לדעתי

לדעתי השידרוג שווה !

יגאל

פורסם

לעומת הלאנסר אין לי ספק שהאחזקה של הבימר תהיה יקרה יותר.



בטיפולים ותחזוקה שוטפת אולי לא כ"כ, למרות שעדיין תצטרך להשקיע יותר באיכות וכמות השמנים וגם פלאגים אם מדובר במנועי 6 ציל'.

צריכת דלק? שלי 320 ידנית צורכת כמו משפחתומטיות 1.6

 

אל תשכח שאמנם מדובר במודל ישן יותר אבל הרכב קצת מתקדם יותר, ז"א יש יותר אלקטרוניקה שהיא יקרה לתיקון ולא תמיד יש משומש\תחליפי, בטח לא בארץ.

 

מחירי ביטוח, לא נראה לי רלוונטי, אין טעם לעשות מקיף.

 

לתת לך אומדן על הפרש בעלויות קשה לי לתת לך, אבל בוא תחשוב קצת.

מבחינת דלק, הרכב עושה 1:12-13 בבינעירוני רגוע, בעיר נראה לי באיזור 1:8, כאן עוד דיי קל לחשב.

 

לי התקלקל הנגד של המאוורר של המזגן, החלק בארץ היה אמור לעלות 800 ש"ח לפני מע"מ לפני הרכבה.

ונגיד ילך איזה חיישן במנוע או רדיאטור, עניין שיכול להגיע לאלפי שקלים.

תוכל לעמוד בהוצאות כאלה?

 

 

אה ועוד דבר, כדאי שתתעזר בסבלנות כדי למצוא סדרה 3 ידנית ועוד במצב ראוי.

 

 

פורסם

חברים, הרבה תודה על התגובות והסברים.

זה נכון שהשאלה שלי נראת קצת כללית ואולי בגלל סיבה זו לא רצינית, אך, הפחד שלי האמיתי הוא לבצע את ההחלפה ואז להכנס להוצעות מוגזמות שבשלב זה אני אפילו לא מדמיין לעצמי.

האם יש איזה שהם בעיות אופיניות בBMW? כמו גיר אוטומת בסופר לנסר, או ברקסים בגטס...

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

×
×
  • תוכן חדש...