Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפי בקשת הקהל .... (שרשור מתוקן שכולל את כל התמונות)


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הבנת

 

מה שאני אומר זה, שאתה מגזים לגמרי.

 

דופק ? הורס ?

 

אם אתה תוכל להרגיש את ההבדל בתקשורת של ההגה, באמצע דריפט בזווית של 45 מעלות בהירפין צמוד כמו הטייטס של ג'ניפר לופז, אז בסדר.

תפדל.

 

אבל אני בספק קל.

 

בכל מקרה, אני מסכים איתך שהאידיאל הוא להישאר עם המידות שהיצרן ניפק את האוטו עימם.

 

רק כדי לסבר את האוזן - יש די הרבה מקרים שהיבואן בעצמו שם מידות צמיגים קטנות יותר מאלו שהיצרן מייעד את הרכב עימם.

 

ויש עוד מקרים, כמו ב-AX שלי. היא הגיעה לארץ עם מידות מצחיקות של 155/65-R14.

אתה רוצה להגיד לי שאם הייתי שם 185-55R14, הרי זה גם שינוי משמעותי, כל ההיגוי היה נדפק ?

 

קשה לי להאמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתנהגות חשוב צמיג שמתאים בגודלו לדרישות הרכב (ושום סופר-מיני לא צריכה 16''), ולא לדרישות הקהל לקוטר מפלצתי.

 

בשביל ליצור התנהגות טובה (בניגוד לאחיזה פנומנלית) צריך צמיג פרופורציונלי עם חתך גבוה מהמקובל כיום, ולראייה א. דגמי פג'ו הספורטיביים מהעבר שלא ירדו מ55.

ב. חתך של 50 הוא משהו שעד לפני 10 שנים היה נחלת הסופר-קארס בלבד...

 

הטרנד הנוכחי של חישוקים ענקיים וצמיגים קטני חתך נובע אך ורק מצרכים שיווקיים-אופנתיים.

פג'ו לא חשבו על ההתנהגות, או על הנוחות כשהם הציעו כאופציה 16'' או 17'' עכשיו - אלא רק על הרווחים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת

 

מה שאני אומר זה, שאתה מגזים לגמרי.

 

דופק ? הורס ?

 

אם אתה תוכל להרגיש את ההבדל בתקשורת של ההגה, באמצע דריפט בזווית של 45 מעלות בהירפין צמוד כמו הטייטס של ג'ניפר לופז, אז בסדר.

תפדל.

 

אבל אני בספק קל.

 

בכל מקרה, אני מסכים איתך שהאידיאל הוא להישאר עם המידות שהיצרן ניפק את האוטו עימם.

 

רק כדי לסבר את האוזן - יש די הרבה מקרים שהיבואן בעצמו שם מידות צמיגים קטנות יותר מאלו שהיצרן מייעד את הרכב עימם.

 

ויש עוד מקרים, כמו ב-AX שלי. היא הגיעה לארץ עם מידות מצחיקות של 155/65-R14.

אתה רוצה להגיד לי שאם הייתי שם 185-55R14, הרי זה גם שינוי משמעותי, כל ההיגוי היה נדפק ?

 

קשה לי להאמין.

 

אם אני שמתי לב (וזה רק אני, בלי דריפטים של 45 מעלות על המסלול אלא רק בת"א) להבדל בהיגוי בין 15'' ל16'' אינטש במיני, אז כנראה שגם אתה היית שם לב להבדל בAX.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הדבר החלטה מעולה :!:

 

לא יכול להיות שיהיה לנו מנהל בלי אוטו, עצבני, מובטל, עז וכו...

זה רק יכניס ס(ע)ררה בפורום .

 

כל הכבוד לעומאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...