Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. שלום לכולם, ברשותי פאביה 1.2 tsi 105 והבנתי שבגולף 2013 כבר אין שרשרת תזמון אלא רצועה, איך אני יכול לבדוק אם ברכב שלי יש רצועה או שרשרת?
  2. על זה אתה מתעצבן על אגורה? שים לב שעד שהדלק מתחיל לזרום כבר נאספו להם אפילו מספר שקלים כך שלדעתי על כל תדלוק הם מרוויחים יותר מאגורה שחוקה
  3. RallyAddicted

    טסלה בארץ? הלוואי...

    העתיד שלנו זה המכונית החשמלית. תחשבו על זה - עולם בלי פיח. מנועים חשמליים זה העתיד.
  4. חחח אוקי זה מסביר את העניין..
  5. איך ניתן לכוונן את מערכת השמע לרמקולים קדמיים\אחוריים? הנוסעים מאחור טוענים שהרמקולים לא עובדים מאחור ובקונסולת הרדיו לא מצאתי הגדרות מתאימות רק באס טרבל וכו' מישהו נתקל בזה?
  6. סתם שאלה יש לי פאביה אוטומטית ולעיתים כאשר אני רוצה לעזור לרכב לבלום אני משלב להילוך S או מוריד הילוכים בטיפרוניק אבל שמתי לב שזה לא ממש בולם את הרכב אלא מה שקורה זה שפשוט הטורים קופצים אבל ללא הרבה שינוי בהאטה זאת לעומת רכבים אוטומטיים אחרים שהורדת הילוך שלהם ממש חונקת את מהירות המנוע והוא מאט משמעותית בירידת הילוך (תוך כדי שהטורים גבוהים) ייתכן והסיבה היא שיש 7 הילוכים ולהשגת האפקט צריך לרדת כמה הילוכים אך זה לא נראה לי בריא מדי למנוע
  7. הכי מרווח וחזק שאני בדקתי בסופר מיני זו סקודה פאביה הרכב הטוב ביותר לטעמי בקטגוריה
  8. סוג רכב (כולל מנוע): סקודה פאביה 1.2 tsi 105 שנה: 2013 סוג הגיר: DSG7 במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא הייתה באיזה ק"מ אירעה התקלה: - מה הוחלף: -. מה הק"מ הנוכחי:3k האם מאז היו בעיות נוספות: טפו טפו נקווה לעוד הרבה שנים יפות רכב חזק ונהדר
  9. מנסיוני חתול בכלל לא מלכלך ,סך הכל רוצה להתחמם. עצים אבק ורוחות מלכלים הרבה יותר אז הסדר דאגה מלבך אם אתה נוהג ברכב ולא שם אותו רק בחניה בשביל היופי אין לך מה לדאוג מהחתולה
  10. תרוץ למוסך למה אתה מחכה? שתלך לך שרשת טיימינג ילך לך ראש מנוע ואז תבוא לפה ותספר כמה שצמפיון גרועים? קדימה למוסך שיאבחנו את הקלה ויחליפו מה שצריך. אני לא מבין מאיפה האומץ לסוע על רכב כשידוע שיש בעיות עם השרשראות האלה יש אחריות אם תהיה בעיה יסדרו
  11. לאחרונה ישנו רעש מכיוון הגלגלים כאשר ישנו מאמץ על מערכת הגלגלים הקדמיים למשל כאשר אני מסובב את ההגה וישנה עלייה קלה כמו רעש חיכוך שכזה , מה יכולה להיות הבעיה?
  12. רק רציתי לציין שכל הכבוד ליחס ולשירות של סוברו ונקווה שיחזירו את האימפרזה
  13. מי שמכיר את הכיכר בכביש 79 לכיוון הקריון יודע כמה שכיכר עמוסה זה דבר חמור. הישראלים לא יודעים לנהוג והשתלבות בכיכר הזו כשמשתי הכיוונים מגיחים רכבים במהירות גבוהה וללא מתן זכות לרכב בכיכר כבר הביאה לתאונות בכיכר המדוברת
  14. איך בדיוק הגעת לבחור באמצעות 144 לפי השם של בעל הרכב ברשיון?
  15. מנסיוני על פאביה זה אחלה דבר + לדעתי מוסיף ליופי של הרכב טוב כמו שאמרו לגשם ורוח כמובן
  16. נערך, לא רלוונטי
  17. ומדוע רוב רכבים תוצרת גרמניה והספורט מצויידים במתלים קשיחים למדי? ועוד שאלה האם המתלים הקשיחים נוטים יותר לההרס בשל כך?
  18. בכביש 4 בקריות לפני כשעתיים +\-?
  19. המנוע הזה די מרעיש בהנעה קרה.. אחכ פחות איזה סוג של רעש שמעת? סתן רעש מנוע חזק? או חיכוך כלשהו?
  20. מתוך סקרנות האם כל הטיפולים הם פעם בשנה\15K או שהחל משנה מסויימת זה אחרי חצי שנה\10K?
  21. אם כך זה נראה לי נורמלי. האם בעבר הצריכה הייתה שונה? מתי החלפת צמיגים בפעם האחרונה?
  22. מי שנוסע אפילו לקניות צריך רכב. איך בדיוק תיקח איתך הביתה עגלת סופר? באוטובוס?
  23. אתה צריך לקבל רכב חדש. הרכב שהביאו לך תקול.
  24. מישהו עובד שם לשם שינוי . יפה מאוד.
  25. היום קבלתי דוח תנועה . השני מזה 9 שנות רשיון כאשר גם הישן וגם זה האחרון כתוצאה מאמבוש בכביש שבו העבירה כלל אינה נראית לעין קרי טמינת פח של ממש. מצער אותי מאוד שהמשטרה שלנו עסוקה בהפללת אזרחים תמימים במקום לוודא שעבריינים אמיתיים לא יהיו על הכביש.ממש גועל נפש.
×
×
  • תוכן חדש...