-
הודעות
458 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alesly
-
חברים חברים , יש לי הודעה משמחת תהיה עוד צהובה אחת במפגש כן, כן, אני מגיע! (העניין שלי נדחה בשבוע) זה כבר ממש קרוב... לסלי
-
מחפש צבעי רכב טוב באיזור שוהם והסביבה אשמח ואודה על המלצות תודה רבה לסלי
-
המאזדה 3 לא הוזכרה בסקר? מוזר מאוד, לפי הכמויות על הכבישים היא היתה אמורה להיות הראשונה, לפחות במצטבר. וכבעליה לשעבר של כזאת (ליסינג כמובן) אני חושב שהיא מס' 1, אולי לא בנוחות (לי היא היתה נהדרת גם בתחום הזה) אבל בשאר כן... לסלי
-
היה לדעתי דגם S , לא זוכר מה שנת היצור מה ה-S הזה אומר אני לא בטוח אבל היא נראתה קצת יותר טוב ואולי יחסי העברה (אולי משהו כמו 206XS). לצערי לא באה ה-RX2 וגם אחותה הצעירה ה-ST150 יבואן פורד מביא לי את הסעיף כל פעם מחדש, יש לו פנינות בקנה והוא מביא קבבים בעצבים לסלי
-
לדעתי אתם מערבים פה שני סוגי נעליים נעלי נהיגה לנהיגה ספורטיבית/מירוץ ונעליים לנהיגה יומיומית רבה (נהגים מקצועיים כגון נהגי אוטובוס, שליחים, סוכנים וכו') לדעתי נעלי נהיגה לא יהיו נוחות לנהיגת אוטובוס וכדומה מה גם שלא ממש צריך ביצועי רגליים מטורפים, למצב כזה מומלץ נהלי הליכה טובות ונוחות וכאלה יש הרבה (ניו באלאנס, סאוקוני ולדעתי גם מגפיים אוסטרלים הם סבבה כמו red-back או blanstone)... נהיגה נעימה לסלי
-
בעצב רב אני נאלץ לבטל את השתתפותי (אילוצים, אילוצים) תהנו בלעדי צהובה אחת פחות לסלי :cry:
-
count me in!!! big time!!! לסלי
-
אם אני זוכר נכון אז בשבילי כמושבניק מדרום הארץ להגיע לת"א היה נסיעה רצינית פעם אחת כשרק התחילו לשווקה בארץ ה 205GTI היתה המכונית בארץ (ופנטזיה שלי) ראיתי אחת כזו לבנה והייתי באקסטזה בימים ההם הן הסתובבו רק בת"א! באמת היו ימים... לסלי
-
בהחלט כן! תעשה חישוב מדויק כולל עלויות דלק (לפי 30,000 ק"מ בשנה +/-) ותראה שזה משתלם מאוד. אל תשכח את שאר היתרונות שלא רואים מיד בכסף, כמו השירות, הקניה/מכירה, ירידת הערך וכו'. ואולי הכי חשוב, השקט הנפשי ברכב שכזה. שווה, שווה (חבל שהם לא נותנים קליאו ספורט בליסינג) לסלי (בעליה לשעבר של מאזדה3 בליסינג)
-
רוי, גבר אתה חורג מהעניין לגמרי (בשביל זה נראה לי שכדאי להקים אתר של המועדון) מה לגבי המפגש? אתה מקושר ויוזם השירשור, יאללה, לעסק! העם כמהה לדבר המנהיג ומידע... לסלי
-
הירבונן כבר נושף בעורפיהם של לואב וגרונהולם מהעונה שעברה והוא בהחלט העלה הילוך (תרתי משמע). עוד כישרון מבית היוצר של פינלנד! אני רק מקווה שה"פאדיחה" של לואב היא לא תחילתה של הידרדרות אלא באמת סדרת טעויות/מקרים מצערת (מצערת אותי לפחות), אני מאמין שבמקסיקו הוא יחזור ובגדול. כמו שאומרים - נחייה ונראה... מה אתם אומרים? לסלי
-
אבירם צודק אם הוקם מועדון אז קודם כל כדאי להכיר את האנשים ולראות אולי מה אפשר לעשות במסגרת מועדון כזה ושם (אחרי האבסת בשר כמובן - אבירם) להחליט על טיול + מיקום + תאריך וכו' זו דעתי לסלי אגב - מישהו בא מאיזור רחובות?
-
היי רוי אני בפנים גמיש בתאריכים ובמיקום (עדיף שלא יהיה באילת או מטולה IF YOU KNOW WHAT I MEAN) יאללה לעסק לסלי
-
היתה לי אחת טורבו דיזל שנת 99 נהדרת! נוחה מאוד, מרווחת, חסכונית, אמינה, סופר פרקטית (פעם דחפתי בה שלושה זוגות אופניים כשהספסל האחורי מקופל) אחריה עברתי לליסינג ומכרתי אותה לאבא של חבר טוב והוא מרוצה עד הגג (לפני זאת היתה לו אחת אחרת) אל תחשוש לך על זה לסלי
-
"איך לדעתכם ספורטאי (אם זהו ספורט מוטורי או לא) צריך לייצג את המדינה במקרה שאינו נתמך
alesly פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
לסלי (הערות בכחול) -
מישל, הוצאת לי את המילים מהפה הוא אמר את זה בסוף הראלי שבגלל הבחירה השגויה של הצמיגים הוא איבד את היכולת להתחרות בגרונהולם אז הוא החליט להפסיק לנסות ולשמור על המקום השני ולסיים את המירוץ שלם וללא טעויות מיותרות = טקטיקה נטו יום נהדר לסלי
-
מודרני זה לא...מדובר על שנות השמונים (עשרים שנה עברו מאז, כמה שאני זקן) הסרט היה בפורום בעבר והוא אכן מדהים מדהים!!! לסלי נ.ב. מדהים אמרתי כבר?
-
אין אף בעל קליאו ספורט שרוכב על אופניים? (אגב בגלל שיש 3 דלתות אין אפשרות למתקן על הגג) לסלי
-
איפה התמיכה והעזרה של חברי הפורום? חבר במצוקה, לא תעזרו לו? לסלי
-
לכל החברים א. ציינתי עובדות! לא נראה לכם הגיוני, בעיה שלכם - אני לא שקרן! ב. העו"ד עלה כל כך הרבה כי כנראה לבטל או לשנות פסק דין זה לא כזה פשוט. ב1.אותו חבר נשפט שלא בפניו כי היה תמים וחשב שהשופט שיראה את עברו, את הצורך שלו ברשיון לעבודתו ואת החריגה הקטנה יחסית יתחשב בו - הוא טעה, ובגדול! ג. כאדם הגיוני וחכם גם אני לפעמים אמרתי לעצמי "נו... עשר דקות נסיעה, מה כבר יקרה, אני שולט בעצמי לחלוטין" וכו' אל תהיו כאלה תמימים ויפי נפש, כולם עושים את זה, לדוגמא - נסיעה כשאתה עייף מאוד(עד כדי ניקור) וקרוב לבית, מי מכם באמת עצר בצד לישון או קרא למונית? ד. כתבתי הכל כדי שתראו כולכם ששתיה ונהיגה, גם אם לא רבה, לא רק מסוכנים ביחד אלא גם יקרים וזה יכול לשבש לכם שנתיים וחצי מהחיים (שלילה). תקחו מזה מה שבא לכם, לא בא לכם? אל תקחו. מה גודל הכוס או גודל הגוף של החבר שלי ,מה החוק, מה יכולת האיפוק שלי ואיך זה בחו"ל לא קשורים לעניין! תעשו מה שבא לכם לסלי
-
שלום כולם סיפור אמיתי שקרה לחבר לעבודה לא מזמן, תקראו ותפנימו! אותו חבר יצא לבלות בפאב ושתה להנאתו שני וודקה רד-בול, לא הרבה מדי לכל הדעות, (אני יכול לשתות הרבה יותר ללא תגובות מביכות או לא רצוניות ). כשלוש שעות (לדעת רבים זמן מספיק להתפוגגות כמות כזו של אלכוהול) לאחר ששתה את האלכוהול הוא התחיל בנסיעה חזרה לביתו וממש קרוב לפאב תפסה אותו ניידת משטרה לבדיקת אלכוהול אקראית. הוא לא התנגד לבדיקה (אם היה מתנגד זה נחשב אוטומטית כהודאה בשיכרות) ונמצא כחורג ב-10% מהמותר. לאחר תחנונים רבים הוא קיבל דו"ח אך רכבו לא הוחרם. בגלל החריגה הקטנה יחסית ועברו הנקי מזה 12 שנים, הוא חשב לעצמו שמשלוח מכתב ובקשה להשפט שלא בפניו יסתיים בדו"ח ושלילת רשיון על תנאי. לאחר זמן מה הוא קיבל את גזר הדין: 30 יום במאסר או 3000ש"ח קנס ושנתיים וחצי שלילת רשיון!!! כרגע הוא נעזר בעו"ד (עלות של כ-20,000 ש"ח) כדי להקל על העונש ולקצר/לבטל את השלילה. בנוסף להכל זה באמת מסוכן (לשתות ולנהוג) גם אחרי מעט אלכוהול כשאתם בטוחים שאתם פיקחים לגמרי (גם אני לא מלאך בעניין הזה ) את התוצאות אפרסם כשיהיו. אז למסקנה: *באמת תשתמשו בנהג תורן (אלא אם מישהו מוכן לקחת את הסיכון...אני מקווה שאין לכם חברים דבילים כאלו) *תשתו פחות ממה שאתם חושבים שאתם יכולים *אם נתפסתם, לכו למשפט ותתחננו לרחמי השופט (שופטת במקרה של חבר שלי) *מומלץ להעזר בעו"ד *יקר לשתות ולנהוג (3,000ש"ח קנס+20,000ש"ח עו"ד+שלילה+אלוהים יודע מה עוד) תהנו מאלכוהול אבל לא ליד ההגה (קל להגיד וקשה לבצע, אני יודע, אני אוהב לשתות והרבה... ) ביי לסלי
-
בנוסף לכל הנאמר יש מתקנים לנשיאת אופניים שמתחברים לוו גרירה אני שוקל ברצינות להתקין וו גרירה רק בגלל זה (הספויילר הקטנטן והמעצבן שלי לא מאפשר לי להרכיב מתקן רגיל ואין לי אומץ להוריד את הספויילר הנ"ל) אולי תעזרו לי למצוא פתרון? בבקשה, אני נואש ביי ותודה למי שמוכן לעזור לסלי
-
בנוסף לכל הדברים שנאמרו כל חברה מציעה דגמים שונים לעובדיה אצלי יש מבחר מצומצם מאוד ממנו אני יכול לבחור בעוד שחברת הליסינג יכולה לתת לך מה שתרצה כל עוד הגיר אוטומטי ואתה משלם. אז תאורטית תיתכן האפשרות של שתי מגאן מליסינג עם איבזור שונה (קבוצות שונות ועלות חודשית שונה) כמו שיש מאזדה 3 עם 5 דלתות ו-4 דלתות, 1.6 ו-2.0 ליטר, כולן בליסינג. הכל תלוי בחברה בה אתה עובד...יש חברות שיתנו לך מה שתרצה (אני גם יודע על אחד שלקח גולף GTI DSG חדשה - 7500 ש"ח לא כולל דלק) ויש חברות (כמו במקרה שלי) שמאפשרות לך מס' דגמים מצומצם (לעזאזל איתם).. מקווה שעזרתי לסלי (בעבר מאזדה 3 מליסינג - מעולה)
-
החלום הוא גם שלי, לא רק שלך... אני גם המשכתי לפנטז עליה כשהשתתפה בדאקר וכמסווה ב-405T16 וב-ZX אחר כך ממש חלום כחול (או לבן/צהוב/אדום) {כשהייתי ילד לפני שנים רציתי לקנות דגם שלה 1/18 ואז המחירים נראו לי מטורפים אז לא קניתי...אני מצטער עד היום} לסלי
-
מאה אחוזי הסכמה (וחשש לבעיות) לסלי
