-
הודעות
458 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alesly
-
שלום חברים לתת את הכתובת של האתר speedtraps זו לא חוכמה. האתר משווק את ה-V1 ולמרות שזהו באמת גלאי מומלץ ע"י רבים, צריך לבדוק את הנושא לעומק כי יש כיום מתחרים שווים ואולי טובים יותר מה-V1. גם אני מחפש גלאי לעצמי ואני מוכן להשקיע יותר מידידי פותח השירשור וגם אני מחפש המלצה אבל מושכלת מנסיון ומידע. מחיפושים שונים ראיתי שהגלאים המומלצים הם שלושה, פחות או יותר: 1) Belronics STI Driver 2) Beltronics RX65 Pro 3) V1 האם למישהו כאן יש תשובה מנומקת לשאלה? מאוד אודה לאחת כזו. תודה רבה לסלי
-
וירטואוז אמיתי!!! באמת עצוב יום רע לספורט המוטורי לסלי
-
לדעתי האוטו יעלה קרוב ל 200K... תבדוק אם הוא באמת שווה את זה לעומת המתחרות שכבר יש פה בארץ. זה מחיר שמתקרב ל-WRX ,ל- (ידנית 3 דלתות)GTI והאוקטביה RS ממש קרובה למחיר הזה ואולי יש עוד שאני לא זוכר. במחיר הזה הקליאו כבר לא אטרקציה ממש, לצערי הרב! לסלי
-
ל-RS6 החדשה יהיו 580 כ"ס ומה מקור הפטיש של אודי לסטיישנים?
alesly פרסם הודעה בנושא של Tvr_speed_12 בתוך רכב כללי
הערה קטנה... הRS6 הקודמת האיצה ל-100 ב4.5 שניות (וכמובן 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית) "רק" עם 450 (או 480?) כ"ס! למה ה120 כ"ס הנוספים האלו? לפצות על יותר משקל? להגיד ש"לנו יש יותר"? המירוץ הזה קצת מוגזם ומיותר ובלי תוצאות של ממש. מעניין לסלי -
למרות הכאב שלי על האליפות ההולכת ומתרחקת מידיו של לואב אני חייב לציין משהו. אם מסתכלים קצת מעבר למקומות 1 ו-2 רואים שמתעוררת לה קבוצה מאוד נכבדת ומוכשרת של צעירים שהולכים ומתקרבים לצמרת במהירות גבוהה מאוד (תרתי משמע). בראשם עומד הירבונן (הפיבוריט הבא שלי) ואיתו, אטקינסון שהולך ומשתפר, לטבלה שהגיח כמו טיל משום מקום וסורדו שלאט לאט מצליח לשלוט ביצרו...ממש קבוצה איכותית שמבטיחה לנו עתיד יפה ומעניין ב-WRC. עלו והצליחו לסלי
-
הודעה חמה מאתר WRC ! SS1 וגרונהולם מוביל על סב' ב7.2 שניות... אחריהם בהירבונן, אטקינסון, סורדו וסולברג ג'וניור בהתאמה. אני במתח מטורף, GO SEB!!! לסלי
-
למי שקרא את השירשור הנ"ל ועניין אותו. יש בארץ חברה איטלקית שעובדת על קו נפט או גז והיא הביאה איתה רכבים וביניהם משאית/יות עם הגה בצד ימין (כנראה לצורך העבודה בשטח לצד תעלה שיכולה לבלוע משאית). המשאיות שלהם בדרך כלל 4X4 גבוהות (כמו היונימוגים שבדקאר), אחלה כלים. לסלי
-
אני חייב לחזק את דברי עומר! הייתי בלטרון אחרי כמה חודשים שלא הייתי שם והמצב, שלא היה מדהים בעבר, הידרדר ברמות שזה פשוט בזיון. בקארט הראשון התחת שלי נגרר על האספלט (לא ממש נעים) ולמרות שאני לא צנום במידותי (110ק"ג של בריאות) זה לא הקארט הראשון בחיי... כשבאתי אל המרשל לבקש אחר הוא טען שאין יותר טובים ושהוא לא עובד ב"החלפת קארטים לבחירתך", בכל זאת התעקשתי ועליתי על אחר שכל המסגרת שלו נגררת על האספלט (מגניב, ניצוצות בכל סיבוב, ממש כמו להשכיב אופנוע כבד). יצאנו למקצה נוסף ובו אמרו לי לעלות על קארט ש"רק יצא מתיקון" והוא לא מוגבל. הוא באמת לא היה מוגבל אבל לקחת סיבוב ימינה היה בלתי אפשרי, דוושת הגז לא חזרה והכליות שלי התבשלו לרמת "וול דאן" ואחים שלי ניסו לנגוס בי מהריח של המנגל (שלא היה קל לזהות מהריח המזעזע של הזבל שיש שם). אין פלסטיק אחד שלם, אין שיטוף פעולה וממש לא שווה את הכסף! בסך הכל זה לא זול 50ש"ח ל-10 דקות. באף אחד מהמקרים לא פוציתי אף לא בסיבוב אחד ולא השאירו לי ביס מהכליות . ברחובות באמת הרבה יותר טוב, בפער משמעותי ומורגש, אבל זה כיף להיות קצת בחוץ, אז אנשי לטרון, תתחילו לעבוד!!! דרך אגב, לפנינו היו מס' חרדים וחרדות ולראות אותם היתה החוויה הגדולה בחיי...נסיעות בניגוד לכיוון התנועה חופשי ותאונות לרוב, חובה לראות, אדיר. איך המסלול באשדוד? מישהו היה שם? אולי צריך להתארגן, חברי הפורום, לאיזו הנחה לחברים? (מנהלים, רעיון, לא?) ביי לסלי
-
אחחח...איזה מירוץ!!! תענוג. אני רוצה לחזק את דובי בעניין דובאל, נתנו לו הרבה הזדמנויות בקבוצת סיטרואן והיו מירוצים שהוא הוביל או היה בין שלושת המובילים אבל בין לבין הוא ריסק יותר מקסארה אחת, שרף כמה ואלוהים זוכר מה עוד . עובדה, כל הקבוצות החליטו פה אחד שהוא צריך להתבגר ו"לנוח" קצת ואולי המירוץ הזה הוא הוכחה שיש משהו בהחלטה הזו. למרות שבלי לחץ מהקבוצה והאליפות קשה לשפוט נהג, עדיין הוא "נתן בראש" לאלופים שמאוד מתאמצים לקחת נקודות. לנצח את גרונהולם והירבונן ולאתגר את לואב כשהם מתאמצים...אני מוריד את הכובע. עכשיו המתח בשיאו ואיזה כיף לנו לסלי
-
למרות שטעה פעמיים, לואב ידוע בקור הרוח שלו גם בזמן לחץ ומרדפים. אני מאוד מקווה ששתי טעויות אלו היו רק להזכיר לנו שהוא אנושי ולא יחזרו שוב... אבל לדעתי אם גרונהולם לא יעשה טעות רצינית ולא תהיה לו תקלה רצינית הוא יהנה ממתנת פרישה נהדרת. בהחלט מגיע לו, למרות שאני חובב לואב ידוע (למרות הכל עדיין אעדיף ניצחון של לואב ). נראה בגרמניה אם הביטחון שלו באמת התערער או שהוא חזר לעצמו... לסלי
-
מתי האירוע? תאריך ולו"ז יעזרו... תודה לסלי
-
לגבי המגיש אתה צודק לחלוטין... לסלי
-
ערן שלא תתחיל לתפוס תחת עם כל המחמאות האלה... סתם, אתה אכן מלך! לסלי
-
מועדון הספרינט משמר את הספרינט- מרוץ מס'-2 (שרשור מאוחד)
alesly פרסם הודעה בנושא של ש. אסף בתוך ספורט מוטורי
עידן אחלה תמונות... ה-205 הזאת מגניבה לי את השועלים, ממש ואטאננים קטנים! תענוג לראות את ישישי המועדון נותנים בראש ונהנים (למרות העצמות שנסדקו קלות). שדמה, אתה תותח! לסלי -
זלמן, לא הבנת אותי לגמרי...הכוונה היתה להיות פתוח לשיטות חדשות ולבדוק אם אכן יש בהן משהו ולא לפסול על הסף...כמובן שלא הצעתי לך להחליף שיטה שאתה ובן הזוג שלך (הנהג) מתורגלים איתה כבר מליון שנה...עם הצלחה לא מתווכחים...בכל מקרה אתה גדול וכל הכבוד על הנסיונות העיקשים שלך לשנות פה קצת את תרבות הספורט המוטורי...מתי תעשה את זה כאן ולא מרחוק??? לסלי
-
כל הכבוד על המאמץ להגיע מצפת!!! סחתן לסלי
-
דובי, המפגש הזה הוא הוכחה שההתמדה מנצחת ושאסור להתייאש! היה אחלה! לגמרי... קצת בלאגן והפרעות למדברים, חבל שלא היתה קצת יותר תרבות דיון, אבל זה כנראה בגלל החיידק שזורם לנו בדם (לא שזה הופך את זה למקובל לגמרי). תודה גדולה לאורחים מארצות הנכר, ענבל וזלמן, על השיתוף בנסיון הרב ושניהם הוכיחו לנו שהשיטות לניווט משתנות ומגוונות כמעט כמספר הנהגים (זלמן -כדאי שתהיה לך קצת יותר פתיחות לדעות ושיטות אחרות). אני מאוד נהניתי, גם לפגוש את האנשים וגם לשמוע, לשאול שאלות, לקבל תשובות, וללמוד מהנסיון של כולם (מיקי, חזי, ענבל, זלמן וגם מהפחות מנוסים). הדבר היפה ביותר בכל המפגש הזה היה השיתוף והאחווה של כולם ללא פוליטיקות ושאר ירקות. כן ירבו מפגשים כאלה לסלי
-
כמה אנשים אמורים להגיע? אני מקווה שלא עוד פעם כולם מדברים ומדברים ובסוף בדקה ה-90 הסבתא שלהם מתה בפתאומיות מפתיעה... אל תהיו שפנים! מספיק שאתה אוהב את התחום, להכיר אנשים חולים כמוך ולשמוע סיפורים מעניינים זה כיף ומעניין! אני אהיה שם ומה איתכם? לסלי
-
דרך אגב למיטב ידיעתי (ואני די יודע בד"כ) ה-207 GT היא עם 150 כ"ס ומנוע אטמוספרי (היא היתה באוטומוטור בלבן - יפה) אבל ה-GTI עם מנוע מודגש (מיוצר בשיתוף עם BMW) והוא בעל 175 כ"ס...אבל היא קלה יחסית ועם OVER BOOST זמני בשלושה ההילוכים הראשונים ל-195 כ"ס. יהיה לה מומנט משופר מהדגם הקודם (206GTI 180 שלא יובאה לארץ) ו-0-100 ב- 7.1שנ'. מהתמונות היא נראית ממש יפה עם כסאות BUCKET מגניבים. הפרטים לקוחים מ-TOPGEAR. יכול להיות שבגלל שמדובר בדגמים ב-UK השמות שונים מבארץ הקודש, אז אולי אני טועה בגלל זה. אז תחשוב פעמיים ותבדוק טוב טוב אם מדובר ב-GT או GTI. לסלי
-
תודה על התגובות ולהל"ן התשובות... הדגם הוא 1600 סמ"ק לצערי. ה-6 יקרה ב600 ש"ח נוספים וקבוצת שימוש 4. הלוואי ויכולתי לקחת ליסינג ידני, אבל ניו קופל יתנו לך הכל רק לא ידני. אני חוזר לליסינג כי אני מתגעגע לפינוקים, כנראה כן התברגנתי קצת, אבל לנסוע בלי דאגות ועם כל הפינוקים של ליסינג זה שווה הרבה. הקליאו מוצבת למכיר כי אני לא ממש מנצל אותה ורוב הזמן נוסע "מנהלתית", ולזה הליסינג עדיף. ולשאלות נוספות: מה האיבזור של ה-C4 בליסינג? מישהו כאן נסע עליה? איך הביצועים ביחס ל-3? איך הנוחות? איך ההתנהגות? לא הייתם משלמים לדוגמא 300 ש"ח נטו בשביל ה- 3 חמש דלתות? כדי להיות קצת יותר אקסקלוסיבי ובשביל קצת יותר פינוקים? תודה לסלי
-
חברים אמרו לי שכדאי לחשוב על ה-C4 כאופציה מה אתם אומרים? לסלי
-
שלום חברים אני מתכונן לקחת מאזדה 3 בליסינג תיפעולי. יש לי אופציה לקחת את דגם ה-5 דלתות ברמת גימור סטנדרטית (גבוהה משל ה-4 דלתות) אבל זה כרוך בתשלום נוסף של 400 ש"ח ועליה לקבוצה 3 במקום 2 במס' שווי הרכב. מה ההבדלים בין הדגמים? האם זה כדאי לי? כל אחד ותגובתו הרגשית הוא... מה אתם הייתם עושים? תודה רבה לסלי
-
מעניין מה לואב וגרונהולם היו עושים כאן... לסלי
-
אני לא דיברתי באופן כללי. גם אין לי חברת ביטוח ואני בטוח שהן צריכות לשפר את השירות שלהן, היחס והמחירים. אני רק אומר שאסור לבלום באופן אוטומטי! לא בשביל כלב או חתול (גם אם זה היה שלי) וברור שאם זה ילד קטן התמונה משתנה כי לדעתי חיי חתול או כלב לא שווים כחיי ילד ובשביל ילד שווה לקחת את הסיכון שבעצירה פתאומית. ולדוגמה מנגד, מה היה קורה אם ברכב של הנהגת העוצרת או של זאת שנכנסה בה היה ילד קטן ללא חגורה? (לצערי זה קורה הרבה כי לא קל לקשור ילד מתנגד, אבל אל תתחילו להתעסק בזה) במקרה כזה הוא היה עף לשמשה הקדמית וככל הנראה מוצא את מותו בגלל פאקינג חתול! ברור שכל מקרה לגופו וברור שיש מקרים ששווה וצריך לעצור באופן הכי מיידי שאפשר אבל לא במקרה הזה. במקרה הזה העו"ד של חברת הביטוח צודק (קורה לפעמים). לסלי
-
חתולים , כלבים , ביטוח ושטויות... אתם מתעלמים מהבעיה הכי גדולה! היא באמת לא התנהגה נכון! לבלום בגלל בעל חיים חוצה גם אם זה חמור או סוס שיכולים באמת לסכן את הנהג זאת טעות! להתחמק מפגיעה בזהירות, סבבה, אבל לבלום בלי לבדוק מה קורה מאחור זאת סכנת חיים לנהגת ויותר גרוע, לסובבים אותה. אם אני הייתי הביטוח גם אני לא הייתי משלם לה - היא פעלה בחוסר אחריות ופזיזות מסכנת חיי אדם כדי להציל פאקינג חתול. צר לי אם אני פוגע במישהו אבל זו היא דעתי. לסלי
