רוני,
מה לגבי הגולף GTI הידנית?
את שלי קניתי ב-187K שקלים... פער קטן יחסים לאוטו שנותן הרבה יותר והרבה יותר "שלם"
אני חולה על ה-S, היא יפהפיה ולפי הביקורות אוטו מדהים לנהיגה
אבל היא צפופה בטירוףףף, המושב האחורי הוא לקטועי רגליים בלבד ותא המטען למסיבמבה +-
המיני יכולה להיות אח ורק רכב שני או שלישי במשפחה, בשום מצב לא רכב יחיד, גם לא לרווק/ה שאין להם אלטרנטיבה אחרת של ההורים
אבל אני עדיין נושך את השפתיים כשאני רואה S עוברת - פשוט משגעת!
לסלי