Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. אמיר, אתה מנסה לחנך אותי? חמוד... תודה, מאוד נחמד מצידך
  2. ראיתם את צניחות המחירים? איך יכול להיות שרכב יאבד בשנה 30-40 אלף שקלים? זה נראה שהוא עושה בנו כרצונו בלי שום הגיון מה עושים? אני איבדתי על הGTI שלי 37 אלף שקלים בשנה אחת, זה נראה לכם הגיוני? אני הולך לחתוך את הורידים, ביי לסלי
  3. אתה יכול בבקשה לשלוח את הלינק לכתבה? תודה לסלי
  4. רק לתיקון, ג'אנט ברזל מיוצר בכיפוף וריתוכים ורוב ג'אנטי הסגסוגת כן מיוצרים ביציקה ולא בחריטה (CNC) מגוש שלם של מתכת לסלי
  5. אל תאיים, אני אבוא ואדרוש את הקפה הזה! אבל לא איזה נס עלית מעפאן
  6. שלום לכולם, גם לי GTI MK6 2011 ואני מפנטז על stage1 כבר הרבה זמן אבל... אני מאוד חושש מעניין תפוגת האחריות/ הסרת האחריות של החברה אם תוכלו להעיר את עיניי בנושא, מאוד אודה ובנוסף אשמח לשמוע על חוויות מהשידרוג וקיום/ אי קיום בעיות אמינות או תקלות בעקבות השידרוג (גם שינויים בצריכת הדלק, 95) תודה לסלי
  7. רוני, מה לגבי הגולף GTI הידנית? את שלי קניתי ב-187K שקלים... פער קטן יחסים לאוטו שנותן הרבה יותר והרבה יותר "שלם" אני חולה על ה-S, היא יפהפיה ולפי הביקורות אוטו מדהים לנהיגה אבל היא צפופה בטירוףףף, המושב האחורי הוא לקטועי רגליים בלבד ותא המטען למסיבמבה +- המיני יכולה להיות אח ורק רכב שני או שלישי במשפחה, בשום מצב לא רכב יחיד, גם לא לרווק/ה שאין להם אלטרנטיבה אחרת של ההורים אבל אני עדיין נושך את השפתיים כשאני רואה S עוברת - פשוט משגעת! לסלי
  8. זה נדמה לי, או שאתה עדיין אופטימי לגבי מירוצים בארץ? אם לא היית, עדיין היית בונה את הרכב בקפריסין? לסלי
  9. למכירה כורסא עבודה עצמית מכסא ריקליינר, רפליקה של רקארו כורסא מגניבה לאללה לחולים שבנינו הכסא גם יכול להמכר בנפרד אסף 052-3337035
  10. אני חושב שצריך לבוא ולו רק כדי לתמוך בפעילות המוטורית היחידה, המתוקשרת והחוקית, שתהיה פה (אם תהיה) בשנים האחרונות! אבל... העלויות באמת גבוהות: 380 ש"ח לכרטיס "רגיל" והעלויות להגיע לאילת, שני מיכלי דלק בערך (300X2ש"ח) זה באמת לא פשוט אני חושב טוב טוב אם לבוא או לא, ולו רק בגלל המחיר לסלי נ.ב FIL, אני חושב שמן הראוי להתייחס לנושא ברצינות ולשקול מחדש את התמחור
  11. האם יש תשובה לשאלה זו? ומה הלו"ז של ימי האירוע? תודה לסלי
  12. אגב, ווירון משומשת כנראה כבר יותר יקרה מחדשה (שאין) זה קורה בהרבה מכוניות מהסוג הזה, רק המקום ברשימת ההמתנה שווה הרבה מאוד כסף! באופן מפתיע הרכבים האלה נמכרים הרבה לפני שהם בכלל מיוצרים, כל מיני "ג'יי לנו" כאלה שאוספים רכבים כאלה יודעים על הכוונות לייצר עוד לפני שהייצרן מודע להן (כמעט) לסלי
  13. alesly

    WRC 2011

    לא אירוע עצוב במיוחד לעולם הספורט המוטורי וה-WRC בפרט דעתי בלבד לסלי
  14. לא יפה להעליב! לבן זה צבע שמחמיא להרבה מכוניות (בעיקר לGTI שלי), הביעה היחידה היא שהוא נפוץ מדי החמש דלתות באמת נראית לא חדשנית מדי אבל השלוש דלתות בהחלט יותר נועזת, יותר כמו פיאסטה מגודלת (והפיאסטה יפהפיה לדעתי1) לסלי
  15. אתם מדברים על אירוע של יומיים האם האירוע הוא יומיים גם לקהל? האם יהיה מה לראות במשך כל היומיים? מה יהיה בנוסף למירוץ עצמו? תודה אסף
  16. אודה לתשובה אסף
  17. היי בועז, האם יש אפשרות להיות חלק מהצוות הטכני או להתלוות אליו באיזושהי מתכונת כזו או אחרת? תודה אסף
  18. משמועה ששמעתי, לואב חתם לעוד שנתיים בסיטרואן! למרות הצעות שהיו לו כנראה בפולקסוואגן, כנראה להצעה של סיטרואן אי אפשר לסרב... הפינים בדכאון, שוב אין להם סיכוי של ממש לראש הפודיום לסלי
  19. 1:10??? לא נשמע הגיוני אני עם גולף GTI עושה בערך ככה אתה בטוח שהחישוב שלך נכון? לסלי
  20. זלמן, לדעתי אתה צודק! צריך לחזור למתכונת הישנה והמוכרת של מירוצים במחתרת (אפילו אימונים ללא זמנים להסרת חלודה) השאלה אם יהיה מי שירים את הכפפה, מי שישלם למי שירים את הכפפה, מי שיהיה מוכן לנהוג לצד הנהגים האחרים? האם פעם אחת יתאחדו כל הנהגים לאירוע אחד? או שיעדיפו להחליד בבית? האם זה מציאותי? אני בספק לסלי
  21. דני, לדעתי ההבדל הוא ה-3 נקודות בונוס בניצחון של power stage דובי, אני צודק? לסלי
  22. יאשה, אני בכוונה פונה ללקוחות ולא לחברות אני רוצה חוות דעת מיד ראשונה ולא ממישהו עם אינטרס תודה אסף
  23. שלום לכולם, משום מה נעלו לי טרד אחר כשעדיין יש לי שאלות בנושא הנה השאלות: 1) האם שידרוג תוכנה stage 1 כלשהי יכולה להשפיע גם על מערכות אחרות? (XDS, ESP, ABS) 2) האם ה mk6 תתמודד טוב יותר עם תוספת הכוח בגלל מערכת ה-XDS? 3) יש מישהו שיש לו כזה שידרוג (לא מישהו מהמתקינים) שיכול לחוות דעה על הנושא? 4) האם יש שידרוג טוב יותר או טוב פחות? APR, REVO, GIAC וכו' תודה רבה אסף
  24. שלום לכולם, מה אתם חושבים על שידרוג תוכנה לגולף GTI חדשה לחלוטין? מפחיד? אחריות? (האם הם בכלל יכולים לשים לב?) מפתה אבל מפחיד אותי מה דעתכם? אסף
×
×
  • תוכן חדש...