Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. אף אחד לא רוצה? תתעוררו!!! לסלי
  2. שלום לכולם משום מה נעלו את השרשור הקודם שקשור לנושא (אולי כי הוא גלש למקומות אחרים לגמרי?) אז אני אנסה לעשות משהו יותר רשמי ומסודר. לי יש רכב ליסינג ולכן אין באפשרותי לעבור איתו את הגבול! כל מי שמעוניין אנא הודיעו בשירשור וכן אם ברשותכם רכב בבעלות פרטית שאתם מוכנים שיעבור את הגבול מקווה שנוכל לארגן כמה רכבים מלאים באוהדי WRC לסלי
  3. שלחתי פרטית... לסלי
  4. לא הבנתי את עניין הבינגו...אשמח להסבר אבל אם הירדן עסקינן, מישהו מתכנן לנסוע לשם השנה? ואני מדבר על ירדן ממש, למרות שאשמח לדעת גם על נסיעות למקומות תצפית בארצינו לסלי נ.ב. מישל??? אייכה?
  5. מה קורה חברים? יורוספורט הפסיקו לשדר את ה-WRC אז לא מעדכנים? לא מהמרים? לא מתווכחים? לא צוחקים על אוהדי פורד ונהגיה? לא יפה לסלי
  6. הועלה רעיון ההפגנה אני חושב שיש דברים בגו... אולי סוף כל סוף תאורגן הפגנה כמו שרוכבי הדו"ג עשו וזה יעורר מישהו שם למעלה לסלי
  7. תודה לעונים יאשה, אני חושב שאנשים שמתעניינים בספורט מוטורי יוכלו לעזור יותר בעניין... בכל מקרה, יש עוד חוויות, המלצות, לינקים, מידה שאתם יכולים לתת לי בנושא? תודה רבה לסלי
  8. היי חברים אולי תזדמן לינסיעה לאיטליה מתישהו במסגרת העבודה אם אני שם הייתי רוצה לטייל קצת ולבקר את המפעלים של פרארי ולמבוגיני האם מישהו יודע על טיולים מאורגנים/סיורים במפעלים האלו? מישהו מכם עשה את זה פעם? תודה רבה לסלי
  9. גם אם המנוע גרמני זה לא מעיד על אמינות גבוהה (אני משער שבגלל זה ציינת זאת), מנוע משחק תפקיד קטן מאוד במכלול האמינות, דווקא כל מה שמסביב למנוע חשוב יותר במשוואת האמינות לסלי
  10. צודק, עברו כבר הרבה שנים... קניתי אותה חדשה וכמו טמבל מכרתי מוקדם מדי... לסלי
  11. למיטב ידיעתי הפולו מיוצרת בספרד, היתה לי פולו GTI 2001 והיא יוצרה בספרד, אבל מאז עברו הרבה שנים כמו שקודמי אמר, תבדוק ברשיון לסלי
  12. alesly

    הסופרב הגיעה :)

    לידיעה המגזין Top-Gear בחר בסופרב כרכב הפאר/מנהלים של השנה (2009)! אמנם שם הם מדברים על הסטיישן, הם מתים על סטיישנים שם אבל הרכב הוא אותו הרכב... רק שיש לי בעיה גדולה עם העיצוב שלו... לסלי
  13. לרכב יש מנגנונים להגנה מפני טיפשים/טעויות מפעיל, לכן העברה של הגיר ל-P או רברס לא "יטחנו" את הגיר... לגבי סדר הפעולות, זה כל כך שולי ה-שניה עם ברקס, שניה בלי, קודם P או קודם HANDBRAKE , מאוד שולי וזה לא משנה אם לכאן או לכאן מיותר לבזבז זמן על החשיבה וההתחבטות לסלי
  14. alesly

    שאלה על מערכת הESP

    למה להגיע למצבים שה-ESP "מציל" אותך? הבעיה שלך היא שאתה נוסע מעבר למגבלות שלך ושל האוטו וסומך על המערכת של האוטו! אתה לא אמור להגיע למצבים כאלו בתדירות גבוה אלא אם אתה במתכוון מכניס את עצמך למצבים כאלה (לא ברור למה)... ולגבי מידת ההתערבות של המערכת, יש מערכות שמתערבות מוקדם ויש כאלו שמאפשרות החלקה קטנה לפני שהיא מתערבת, זה תלוי לאיזו התערבות כיוון היצרן וכמו שאמר קודמי, יש מצבים שיותר קשה לזהות ולכן המערכת תתערב מאוחר יותר כשהמצב יהיה קיצוני יותר לסלי
  15. בטוח שיש צמיגים פחות רועשים אבל אם הצמיגים שלך במצב טוב, לא חבל להחליף? בידוד הרעשים במאזדה 3 לא מהטובים ביותר ויש רעש מנוע וצמיגים בולט גם בצמיגים המקוריים (ברידג'סטון פוטנזה טובים מאוד) לסלי
  16. אשמח לדעת איך דאגתם לסטריליות של המסלול... כמה אנשים, מאבטחים, מרשלים היו פזורים ברגע נתון על המסלול? היו מכשירי קשר? דגלים לסימון? עזרה ראשונה? אין מה לעשות, הבטיחות פה לוקה בחסר ולגבי הביטוח אני לא יודע אבל יש לי נטייה להאמין לדני שמבין בזה הרבה יותר ממני. גם לי יצא לעשות סיבוב פה ושם עם נהג כזה או אחר אבל ידעתי טוב מאוד לאן אני נכנס ומה הסכנות ולקחתי במודע את האחריות על חיי בידיי, אני לא בטוח שהלקוחות שלכם ידעו כמוני. הכתבה לא היתה טובה לנו, בטח לא לכם, אולי "נשמה טובה" ש"דואג" דאג להזמין את הכתבה, אבל בשורה התחתונה הם צודקים ומאוד מבאס שעדיין אי אפשר לבצע את ההדרכות האלה עם ביטוח ובחוקיות מוחלטת. הלוואי שתוכלו להמשיך בעסק שלכם ויום אחד לעשות את המליון הראשון לסלי
  17. alesly

    W.R.C. ראלי שוודיה 2010

    מה קורה זאב ידידי? יש מצב להסבר על שיטת הניקוד ומה משמעותה? איך היא אמורה להשפיע? לסלי
  18. alesly

    W.R.C. ראלי שוודיה 2010

    מישל, אתה מלך...ואני איתך! לצערי פיספסתי את המירוץ הזה לסלי
  19. אבל, וזה אבל גדול, מבחינת הנזק שיגרם לגופך הוא יהיה גדול ממצב בו כן היית עם ברקס לחוץ לכן יש המלצה לעזוב את הברקס כאשר רואים במראה רכב שהנהג בו לא שם לב שעצרתם או "שעשה קפה" בזמן שעצרתם! אם תזרק לצומת זה יהיה למטר שניים (אם יש מעבר חצייה, אפילו פחות) ומצד שני ככה תקטין את ההתנגדות לתאונה הבלתי נמנעת... לגבי הנזק לגיר, לדעתי אם אתה לא מתכוון להחזיק את האוטו לשלושים שנה זה לא ממש משנה לסלי
  20. גם אני מצטרף לברכות והתודות כל הכבוד! ממש ברמה וזה יעזור להרבה אנשים שסובלים מהבעיה... כשהיתה לי קליאו ספורט (צהובה) זו היתה הבעיה האסטטית היחידה והמעצבנת ביותר ובמוסכים רצו מלא כסף לו היית כותב את זה לפני שלוש שנים... לסלי
  21. RK, אתה חי בסרט הווירון לא מכונית על? זה משפט שהוא בדיחה עצובה אתה לא כל כך מבין שרכב הוא יותר מהנדסה, נתונים, משקל וכו' והווירון היא מ-ד-ה-י-מ-ה לא משנה מה תגיד עליה טובי כתבי הרכב ובייניהם כאלו שלעגו לה לפני שיצאה, אמרו שלא היה ולא יהיה רכב כזה יותר, מס' אחד... עזוב נתונים יבשים וכל מני שטויות, כמו שאימפרזה טורבו נותנת נתונים/ביצועים טובים יותר משל בוקסטר אבל פורשה זו פורשה ושום אימפרזה לא תישתווה לה לעולם ולו רק בגלל האיכות, קלאסה וה"פורשיות"!!! יש עוד מלא דוגמאות כאלו לרכבים ששווים הרבה יותר מסך חלקייהם (מספיק לראות את ג'רמי קלרקסון, מגדולי קוטלי הפרוייקט, מלקק את האצבעות ורוצה עוד!!!) שנה טובה לסלי
  22. אגב מגזינים מחו"ל אני הייתי מנוי ל-TOP GEAR עד ממש לא מזמן (יקרררררר) וזה פשוט לא יאמן עד כמה הרמה יותר גבוהה מהמגזינים הישראלים! גם הכתיבה וכמובן מגוון הרכבים ממש עצוב לסלי
  23. ובויכוחים על רכב העשור זילזלו בווירון... לך תבין לסלי
  24. לא גלשנו קצת מהנושא? אם נחזור אליו, אז יש פה כמה טעויות בגישה של האנשים. רבים מכם הציגו דגמים שהם בהחלט פריצות דרך ורכבי העשור אבל של היצרנים שלהם בלבד. אחד מהם הוא הפוקוס MK1 שעשה הרבה לפורד אבל לא לעולם הרכב, כנ"ל המאזדה 3 למאזדה וכמוהן ככה גם הקאיין לפורשה ועוד לא מעט דגמים שהוזכרו בשירשור הזה... לדעתי בחיפוש אחר רכב העשור צריך לחפש רכב ששינה תפיסה כללית של עולם הרכב (גם אם הוא לא היה הראשון בתחום) או שהיה פריצת דרך עיצובית/רעיונית וכו'. עכשיו, למיטב זכרוני פותח השירשור דיבר על רכבים שיוצרו בעשור ולאו דווקא הושקו בעשור וזה משנה מאוד...אז הנה כמה אופציות מנומקות שלי, אשמח לשמוע תגובות: 1) עיצוב - החיפושית החדשה (אם זכרוני אינו מטעה אותי) היא מתחילת טרנד עיצובי הרטרו ובלי קשר לאם הרכב טוב או לא (עיצובית הוא כן) ונכון שהמיני הוא הברקה אבל החיפושית התחילה את הטרנד שממשיך בגדול. 2) ביצועים - תגידו מה שתגידו הוויירון הוא מכונית העל "הסדרתית" מס' אחד מכל הבחינות ופרוייקט מרשים לכשעצמו! (ואל תקשקשו לי על כל מני רכבים משודרגים וזבלים אחרים, אף אחד מהם לא מתקרב לאיכות והטכנולוגיה של הווירון). 3) מכירות+עיצוב - פיז'ו 206 שהביאה איתה עיצוב חדשני מאוד, נועז וללא תאריך תפוגה גם נכנסה מהר מאוד יחסית לרשימת עשרת הרכבים הנמכרים בכל הזמנים עם האמא הרוחנית שלה ה-205, וגם בארץ יש המון נהגי 206 מרוצים. 4) GTI - הרנוספורט קליאו 172 היא ה-GTI האחרונה שנאמנה למשקל קל וביצועים מעולים ביחד עם חדוות נהיגה שאין שני לה היום. 5) מרחב פנים - אני לא יודע מתי הפסיקו ליצר אבל הרנו טווינגו היא הברקה תיכנונית של מרחב פנים. 6) תפיסה - הפריוס בלי קשר ליכולות החיסכון/ירוקות/אקולוגיות או הטכנולוגיה שלה היא הרכב ששינה את הגישה של עולם הרכב והביא תחרות אמיתית של "מי ירוק יותר" לרכבים ביצור המוני. אולי יש עוד כמה כאלה ואחרים שלא חשבתי עליהם ויעלו לי בהמשך אבל בשורה התחתונה שלי הפריוס היא רכב העשור בגלל הסמליות שלה בתחילתו של עידן חדש של מחשבה על הכדור המסכן שלנו יום טוב לסלי נ.ב גם אני לא אוהב את הפריוס ואכן יש יותר חסכוניות ממנה או ירוקות ממנה וגם אני נוסע במאזדה 3 (2.0) מליסינג ובקרוב אחליף אותה ב...מאזדה 3 חדשה (הפעם 1.6 )
  25. צ'ופלה, אתה מלך אמיתי!!! אני מוריד את הכובע בפני הוד רוממותך... לסלי
×
×
  • תוכן חדש...