האם יכול להיות שללטבלה היה פשוט מזל?
נכון, הוא נהג למופת לאורך כל הראלי.
נכון, הוא מוכשר באופן כללי.
נכון, מגיע לו לנצח את הראלי ואני בהחלט מוריד את הכובע.
אבל, וזה אבל גדול, למרות הפער הגדול שצבר לאורך היום הראשון והשני הוא לא "נרגע" לרגע והיו לו שם יותר מ"כמעט ונפגע" אחד.
לדעתי הוא התנהג עדיין בחוסר אחריות כשהמשיך ללחוץ חזק עד הרגע האחרון ופשוט שיחק לו המזל שהוא לא ירד מהדרך או עשה טעות קריטית.
למשל שימו לב להירבונן שמסתכל קצת יותר רחב והתאפק לא ללחוץ בכל הכוח אלא לשמור על עצמו כדי לצבור נקודות או מיקלסון (היפיוף) שגם נרגע לקראת הסוף כדי לשמור על מקומו בין העשיריה הראשונה כי מבחינתו זה בהחלט הישג גדול.
אני עדיין חושב (למרות שמי אני "שאחשוב" בנושא) שיש לו עתיד מדהים ומהיר (בזמן, לא מהירות) בהרבה משל הצעירים האחרים וגם המון קסם אישי, אבל הוא חייב ללמוד לשלוט ביצרים שלו ללחוץ עד הסוף.
לסלי