Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. אני לא חושב שאתה צודק. אני לא בטוח שהנהגים כמו הירבונן, לטבלה וכו' פחות טובים מהגדולים של פעם...ממש לא. פשוט אז הם היו גדולים ואולי צמודים בכישרון וביכולות והיום צץ לו אחד שהוא ברמה אחת (או שבע) יותר מכולם. בכל מקרה אסור לנו להשוות תקופות כי בכל תקופה יש את היתרונות שלה והחסרונות לדעתי כנ"ל גם בפורמולה 1. לסלי
  2. לדעתי גם אם יש בדידות בפסגה (ואני כרגע מרוצה ממה שקורה שם), עדיין יש קרבות מעניינים מאוד מתחתיה! כמו בראלי האחרון בין אטקינסון לדובאל...ואל תשכחו שלטבלה היה יכול להכנס לחגיגה לולא הפנצ'ר. תהיו אופטימיים לסלי
  3. דובי אתה יכול להזכיר לנו מה היה המיקום של הירבונן? שני? ולואב עשה טעות ונשרך מאחור למיטב זכרוני...אני טועה? לסלי
  4. הגם אתה מאוהדי הצרפתי הבלתי מעורער? תצטרף לחבורה... לסלי
  5. לדעתי זה קרה כי רוב הנהגים היו במקומות "משוריינים" ללא תחרות אמיתית מאחורה או מקדימה...חוץ מדובאל ואטקינסון שעשו זמן זהה! לחלוטין. זה היה קרב מדהים על המקום השלישי. במקום השני ובעיקר בראשון היה "משעמם" וללא התרגשויות כלל (2.5 דקות ביניהם)כנ"ל בחמישי והשישי למיטב זכרוני לכן לא היה מאמץ מיוחד לדייק. מדהים כמה העליונות של לואב על אספלט היא מוחלטת ולצערינו חבל שסורדו פרש כשהיה יכול להוסיף עניין אמיתי בפסגה...וגם הפרישה של לטבלה מצערת כי גם הוא יכול היה להוסיף המון עניין ברביעיה הראשונה. בעניין סולברג, היו דקות ארוכות שאפילו לא הזכירו אותו והמקום השלישי של אטקינסון מוכיח שלא במכונית מדובר. מעניין מה יהיה בשוודיה, מה שבטוח שיהיה יותר צמוד בפסגה ואולי אפילו יתהפכו היוצרות? החלו ההימורים לראלי המושלג...PLACE YOUR BET HERE! לסלי
  6. אז מה אתם אומרים? יש סיכוי שנתחיל לראות כחולים על הפודיום? לדעתי לא כל כך מהר. אני לא בטוח שסולברג יתחיל לתת ללואב והירבונן בראש רק בגלל מכונית חדשה וטובה יותר. מצער אותי להגיד, אבל כנראה שהוא את השיא (האישי שלו) עבר. לסלי
  7. זלמן לדעתי טעות בידך. לפי מה שראיתי ביורוספורט מגובר בעצם במעין פנימית ספוג/גומי שמתכווצת מלחץ האויר וכהאויר בורח אז הוא מתנפח וממלא את החלל (צבעו שחור). מקצוענים, תקנו אותי אם אני טועה. ושימו לב ללואב שצועד לניצחון שישי ברציפות של הראלי הזה...מלך, כבר אמרתי? מישל, לאן נעלמת? לסלי
  8. אתה בטוח שאתה מדבר על אותו החומר? לדעתי הספוג הזה שהם קוראים לו מוס הוא פיתוח חדש יחסית (שנה, שנתיים) ואתה מתכוון לספריי FAST לתיקון תקרים... אני טועה? לסלי
  9. פה העניין, חברים! באנגליה נטפלים באופן חזק לרכבים הגדולים (SUV) ולרכבים בכלל. ב-TG ניסו בהומור כמובן להראות שלא הכל שחור ולבן ובעלי הרכבים הפרטיים הם לא פושעים נגד הסביבה. הסעיף הראשון למשל מדבר על הבטיחות במפגש עם הולך רגל שמאשימים בחסרונה את בעלי ה-SUV. במגאזין מדברים באריכות על מה חסכוני/"ירוק" יותר: רכב מיובא מיפן או רכב מתוצרת מקומית? רכב דיזל קטן וחסכוני או היברידי? (תתפלאו מהתוצאות) רכב שמחזיק שנים רבות או רכב "חד פעמי"? רכב שניתן למחזר את רובו ורכב שיש בו מצברים עם חומרים שמזיקים בסופו של דבר לסביבה ולא ניתנים למיחזור? וכו' וכו'...החישובים שלהם שם מדוייקים ומאוד משכנעים! מסתבר שיש גורמים רבים נוספים מעבר לצריכת הדלק למידת ה"ירוקיות" הרכב. ב-TG פשוט נמאס מהצביעות של המחוקקים וה"ירוקים" באופן כללי שתוקפים את הנהג הפרטי ומתרכזים בנתונים של צריכת דלק/פליטת גזים ומתעלמים מדברים אחרים. הלוואי שיכולתי לתת לכולכם לקרוא את המגאזין כולו כי אז הייתם מבינים בכמה גורמים מדובר. ולגבי המס שנותנים בלונדון, על זה בדיוק אחד הסעיפים מדבר, למה לפריוס כן ולפולו BLUEMOTION שפולטת פחות גזים רעילים לא? צביעות? אופנה? טימטום! אני מקווה שבכל זאת נהנתם לסלי
  10. לדעתי אתה טועה פה. הרי לא תגיד ככה על גרונהולם שהיה שני ללואב בארבע השנים האחרונות. נראה לי שקל לנו (כולנו) קצת לזלזל בהישיגיו של סולברג אולי בגלל הרעש שיש סביבו ובגלל שנתיים קשות שלא רק באשמתו. לא כך? לסלי
  11. במגאזין TOP GEAR של חודש יוני שהתעסק בעיקר ב"ירוקים" וכל הקשור לזה, כמו מכוניות חשמליות, היברידיות ובעיקר כמה הכל קישקוש אחד גדול (חוץ מאיזו קוניגסג מטורפת שנוסעת על דלק ביואתנול עם 1000 כ"ס). הם נתנו עשרים עובדות שקשה להתווכח איתן גם עם אתה "ירוק" מושבע, אני אנסה לתרגם, תרשמו לעצמכם לוויכוח הבא עם איזה "ירוק" שעבר בסביבה: 1) לפי NCAP אאודי Q7 גורמת פחות נזק להולכי רגל בזמן תאונה מפיאסטה. 2) עונה שלמה של F1 שורפת פחות דלק מטיסה בינלאומית אחת של בואינג 747. 3) דו"ח שטרן (מחקר באנגליה) מצא שמכוניות גורמות לפחות מחצי מגזי הפליטה שנוצרת מתחבורה באנגליה. 4) הבית הממוצע באנגליה פולט 1500KG CO2 יבשנה יותר מפורד פוקוס. 5) קנו מיצור מקומי (אנגליה). אניה נושאת רכבים שורפת 1756 טון של דלק כבד לכיוון אחד מיפן לאנגליה (משם מביאים את הפריוס). 6) רחוב אוקפורד הוא הרחוב המזוהם ביותר באנגליה והוא סגור ברובו לרכבים. 7) כמו רכבות מכוניות מנוצלות הכי טוב כשן בתפוסה מלאה. לנד-רובר דיסקברי פולט פחות CO2 לנוסע מסמארט. הגשם החומצי שנוצר מכרית הניקל למצברים של הפריוס הרס את כל השטח בסדבורי אונטריו ברמה כזאת שנאסא משתמשת בו לבדיקת רכבי הירח שלהם. 9) פי שלוש זול יותר לנסוע בדיזל קטנה מלונדון לאדינבורו מאשר ברכבת. 10) רכב סטנדרטי אחראי לפליטת CO2 כמשקלו בשנה. הבריטי הממוצע אחראי לפי 30 ממשקלו בפליטת CO2. 11) הסופרמיני באנגליה פולטות פי 3 מה-4X4 שבה. 12) בעוד 85% מהרכבים ניתנים למיחזור לפי חוק, אין שום חוק לגבי רכבות ורובן מגיעות לבסוף למגרשי גרוטאות. 13) טיסה פנימית פולטת 400G/KM CO2 לנוסע שזה פי ארבע מדיזל קטנה עם הנהג בלבד. 14) למרות שהפולו בלומושן (BLUEMOTION) קטנה יותר ופולטת פחות CO2 מהפריוס היא לא פטורה מתשלום מס בכניסה ללונדון כמו הפריוס. 15) נאדים של פרות (לא צוחק) אחראים ל 18% מכל גזי החממה. יותר מכל המכוניות והצמחים ביחד. 16) לקן לוינגסטון (פעיל "ירוק" גדול באנגליה) אין רשיון בכלל אבל יש לו פריוס. 17) ללנד-רובר דיסקברי יש פליטת פחמן נמוכה משל מונית לונדונית. 18) נטיעת עצים (חברות עושות את זה כדי לכפר על פליטות של מפעליהן) יכולה לעשות יותר נזק כי יערות צפוניים מהיעורת הטרופיים בעצם כולאים חום ומגבירים את ההתחממות הגלובלית. 19) בואינג 747 פולט 400 טון של CO2 ב-24 שעות מה שיצריך 250 מכוניות בשנה שלמה. 20) סעיף עשרים קשור לכתבה הבאה במגאזין. נכון שרוב המשפטים קשורים לאנגליה, אבל אפשר "לתרגם" אותם לכל מדינה, אפילו לישראל הקטנה. לצערי המודעות פה מאוד נמוכה (אבל עולה, יש לציין) אז אולי חלק מהמושגים לא יהיו ברורים. אבל מה שהם ניסו להגיד פה בעצם זה "רדו מהנהגים ברכבים הפרטיים ותתחילו בגורמים הגדולים יותר". תהנו לסלי
  12. דובי, כמה הנהג באמת מעורב ומשפיע על מה שקורה בקבוצה? אני לא יודע, אבל אם ההשפעה היא כל כך גדולה כמו שאתה מתאר אז אתה צודק! סולברג למרות ההשיגים (ויש יותר מהאליפות "ההיא" כי אחריה הוא היה שני למספר שנים וזה מכובד מאוד) הוא לא WINNER כנראה, לא מספיק... אולי סובארו בעצם צריכה לצוד איזה כישרון חדש, קצת לרדת בשאיפות לעונה שתיים ואז לחזור בגדול... מה עם אטקינסון? איך העתיד שלו נראה לכם? לסלי
  13. ההתרגשות מהעונה הקרבה ובאה גדולה... וזה הזמן להתחיל את ההימורים! ראשון, שני ושליש...האם כצפוי - לואב, הירבונן ומישהו אחר? או שהעונה תתחיל עם טבלה משוגעת? אני מחכה בקוצר רוח (ככה נראה קוצר רוח?) לסלי
  14. אם יש בזה מן האמת ואכן הראלי ילך וידעך או יפסק קליל אז הטרגדיה כפולה ומכופלת. טל, אתה יכול לפרט ולהסביר קצת יותר על מה מדובר מבחינת העתיד של ה"דקאר"? לסלי
  15. יום אבל לספורט המוטורי ולעולם כולו! לא יאמן מה שהולך בעולם שלנו, לפחות ידעו כולם עם מי אנחנו מתעסקים כל יום בערך... עצוב, פשוט עצוב! לסלי
  16. שלום לכולם אני מצהיר מראש שאני לא "לקקן" של אוטו או נאמן של רוני... אני מצהיר מראש שהייתי מנוי על אוטו שנים ולרוב נהניתי... אני מצהיר מראש שאני מנוי על TOP-GEAR ומאוד נהנה! אני מצהיר מראש שמי שמייצג פה את "מתנגדי" אוטו ממש דבילים גמורים!!! איך אתם לא מבינים שבחינה של מגבלות אחיזה, בלימות חירום, מרחקי בלימה, העברות משקל קיצוניות, תאוצות וכד' אי אפשר לבצע בכביש ציבורי והמידע שמתקבל מהן הוא חשוב עד קריטי לכל נהג השוקל לנהוג ברכב הנבחן או לרכוש אותו? עובדה: כתבי הרכב הם בני אנוש! (רובם) ולכן יש להם דעה משלהם ודרך חשיבה או הסתכלות משלהם. עובדה: כתבי רכב הם חובבי נהיגה! ולכן הם ירבו לדבר על התנהגות הרכב וההנאה ממנו. עובדה: כתבי רכב נוהגים על מגוון רחב של רכבים והרבה יותר מהנהג "הרגיל"! ולכן יש להם יותר נסיון ואפשרות להשוות בין הרכבים אותם הם בוחנים. עובדה: רוב קוראי מגזיני הרכב (בעולם כולו) הם אנשים חובבי נהיגה ורכב! ולכן מעניין אותם ההתנהגות של הרכב וההנאה ממנו. עובדה: כנ"ל גם ב- TOP GEAR ובגדול!!! מנסיון. עובדה: ב-TOP GEAR (מעכשיו TG) שיבחו את המונדיאו מאוד ולמיטב זיכרוני היא כרגע מובילת הקטגוריה בעיניהם. עובדה: בישראל יבואני הרכב עדיין לא נאמנים מספיק למה שהם מוכרים ולכן הם לא ישושו לתת את הרכבים שלהם למבחנים אם הם יודעים שיתכן ויקטלו אותם. לכן המגאזינים בישראל (כולם) קצת זהירים יותר בהתבטאותם אבל אפשר לקרוא בין השורות למה הם מתכוונים. עובדה: ל-TG יש גב חזק של ה-BBC גם תקציבית וגם תדמיתית ולכן הם יכולים להרשות לעצמם "מעט" יותר חופש ביטוי, מה לעשות (וגם אני אוהב את ההתבטאויות החריפות יותר של TG). עובדה: רציתי לכתוב עוד הרבה דברים אבל שכחתי . רוני, ניסית להגן על כבוד המקצוע שלך בחירוף נפש ולדעתי כל טיעון שלך היה בול, אבל מה לעשות שנתקלת באנשים שיודעים הכל ובעלי נסיון עשיר משלך... חזק ואמץ. לילה טוב לסלי
  17. מגניב לאללה... דובי, בהצלחה! תפרסם מועדים וזמנים כדי שנוכל לבוא לצפות... לסלי
  18. alesly

    WRC - נהגים ל-2008

    טננבאום חברי הקט מה לעשות, כשאתה צודק אתה צודק, וכרגע אתה צודק. אני מצטרף אליך בהימור אבל זה יקרה רק אחרי שהירבונן יקח אליפות (לדעתי). לסלי
  19. alesly

    FIAT X1/9 -VS- GSXR1000-VS-ZX10R-video

    [quote name= עכשיו תראה לי כמה בעלי מכוניות ספורט/יביות עשו תאונת דרכים קטלנית, ביחס ל "מכוניות הליסינג" ושאר שוטי/נהגי ישראל? חבל לברבר באוויר ולהיות צבועים יתר על המידה!!!! ___________________________________________________________________ REMF1 כמה רכבי "ליסינג" או רכבים "רגילים" יש על הכביש וכמה ספורטיביים? זה היה המשפט האחרון שלי בשירשור הזה כי זה כבר ממש מוגזם מה שהולך פה! קשה לי להבין איך אנשים עדיין מצדיקים את הטיפשות הזאת ומתקשים להבין את הסכנה וחוסר התרבות במירוצים כאלו. אני מותש מלנסות להסביר...עייפתי, אבל אני שמח שהתחלתי דיון סוער בנושא כל כך חשוב. לסלי
  20. alesly

    WRC - נהגים ל-2008

    אני חושב שאתה קצת מקדים את המאוחר. שנתיים או שלוש שנים לדעתי לא יספיקו לו כדי להגיע לצמרת, אבל אני מסכים שהוא יגיע לשם, מתישהו. להירבונן לקח יותר מארבע שנים להגיע למקום שלישי יציב, בלי לאיים יותר מדי על השניים הראשונים ותסכים איתי שהוא מוכשר ועם פוטנציאל אדיר. לטבלה באמת כשרון אדיר אבל מעבר לכישרון צריך נסיון, איפוק, שליטה עצמית וכמובן פודיומים לרוב... שיהיה לו בהצלחה ב-2008 לסלי
  21. רועי , גם ה-407 הזו היא 2+2 לא ברור לי מה שונה הרכב הזה משאר ה-CC הגדולות? או הקבריולטים עם גג בד הגדולות כדוגמת ה-A4, מרצדסים שונות, BMW? האם ראית שרטוטים של המרכב ושמת לב שאין מספיק חיזוקים? נכון שהרכב לא יהיה קשיח כמו רכב עם גג קשיח (ועדיין, כנראה, יותר קשיח מקבריולט עם גג בד) אבל אני לא מבין מאיפה המסקנה שדוקא פה לא חשבו על זה? אתה נשמע מאוד בטוח בעצמך, למה? אשמח לתשובה מושכלת ועניינית. לסלי
  22. alesly

    FIAT X1/9 -VS- GSXR1000-VS-ZX10R-video

    ולשלייקס () - למה אתה מתרעם על ביקורת? זה לגיטימי לגמרי, במיוחד כשמעודדים ומחזקים אנשים כאלה שמתחרים בכבישים ציבוריים ומסכנים אנשים סתם כדי להוכיח למי יש XXX יותר גדול. אם באמת זה היה במקום סגור, עם מרשלים שישגיחו שהמסלול נקי מאדם וחיה, מישהו שיבדוק אמצעי בטיחות ברכבים (לפחות חגורות בטיחות) והכי חשוב שהמקום יהיה רחוק וללא אזרחים "רגילים" (כמו המנחת בערד), אם זה היה ככה אז יאללה, תנו בראש ותהנו, אבל באיילון או איפה שזה לא יהיה, זאת לא הדרך! לסלי
  23. alesly

    FIAT X1/9 -VS- GSXR1000-VS-ZX10R-video

    ספורטאים עלק! להתחרות ככה על כביש ציבורי פתוח, ברבריות נטו וטיפשות מזעזעת... לסלי (תקראו בחתימה שלי מה TOP GEAR חושבים על מירוצי דראג)
  24. יקר? לא יהיה יקר יותר ליצר את המקרנה מאשר את ה-307 CC או אודי A4, באופן יחסי לעלות הרכב, כמובן. מסובך? לא יותר מה-307 CC או הוולוו C70. לא בטיחותי? קישקושי קישקושים! זה לא האוטו היחיד ללא קורות B! מה עם כל קבריולט עם גג בד? מה עם קבריולט בזמן שהגג פתוח? יש המון דרכים לפצות על החוסר בקורות B. קונספט? אכן! ולפי מה שהבנתי מהסרטון זה באמת לא קונספט של פיזו' בכלל, וכאן אולי הבעיה. אם ייצרו את המקרנה או לא, הזמן יגיד או אנשי השיווק של פיזו' או איך שלא יקראו לחברה שבנתה אותה ואם לא יבנו אותה זה בטח לא בגלל הסיבות שמניתם... לסלי
  25. alesly

    WRC - נהגים ל-2008

    חוץ מסיטרואן ופורד (שאני לא רואה סיבה למה לטבלה לא יהיה מס' 2) וסולברג בסובארו, קצת קשה לנחש ניחושי ניחושים מי יהיה איפה... אטקינסון לדעתי בסימן שאלה גדול לגבי ההמשך עם סובארו ולגבי כל השאר, אלוהים גדול . רוני, מה עם דובאל? הכי חשוב שתהיה עונה מעניינת ומהנה לפחות במקומות השני והשלישי . לסלי
×
×
  • תוכן חדש...