Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. דובי מה לגבי משקל? מצברים ומנוע חשמלי זה די כבד, לא היו תגובות בעניין? לסלי
  2. דובי יש סירטון שקולין מקריי נוהג עם שני הרכבים של פרודרייב, עבר (911) והווה (אימפרזה של 2003), עם ויקי בטלר-הנדרסון ממש נחמד ורק אל תתחיל עם האסקורט... סתאאאאאם לסלי נ.ב היו גם 911 לראלי (לא סגור איזו קבוצה) וגם 959 גרופ B שאכן השתתפה בדקאר, ושתיהן מדליקות עד דמעות.
  3. כל פעם שאני רואה את ה-205 הזאת אני מצטמרר... מדהים לסלי
  4. איזו עבודת רגליים מדהימה!!! אני מת על הסרט הזה... לסלי
  5. אולי אפשר יהיה לעשות סטייג' כזה בכוכב יאיר כדי לעזור בקידום הספורט המוטורי בישראל? צריך להיות מעניין... לסלי
  6. דני באמת מדובר על דבר כזה? או שזו מתיחת 1 באפריל מאוחרת? זה באמת יהיה מעניין/מדליק/מגניב/עוד כל מני דברים, אם זה יהיה... לסלי
  7. באמת מוזר העניין... הרי האינטרס של הקבוצות הוא כמה שיותר נקודות/פודיומים/רכבים מסיימים, לא? השנה "התפנו" כמה נהגים טובים, מנוסים וגם צעירים עם עוד שנים רבות של מירוצים באמתחתם (חוץ מסולברג שכבודו במקומו אבל צעיר הוא לא), איך לא התנפלו העלייהם הקבוצות הבחירות להחליף את הצעירים מדי (אוז'ייה, ראוטנבאך, הרוסי וכו')? האם רק בכסף מדובר, או שהמנהלים חושבים שאין בהם פוטנציאל לעתיד היותר רחוק? מעניין לסלי
  8. שלום לכולם מוזר לי שאף אחד לא העלה את שאלת הטקטיקה... גרונהולם בסוף היום הראשון האט כמעט לידי עצירה כדי לא להיות ראשון/שני ביום השני ולואב? אולי הכל היה מתוכנן? קשה לי להאמין לגבי הטעות בהתחלה, אבל לזה שהפער לא הצטמצם במעבר השני על השבילים בחצי היום השני של היום הראשון - פה לדעתי היתה טקטיקה - "צימצום" פערים של 40+ שניות ביום השני זה הרבה מאוד גם בשבילו כשההבדל הוא בין להיות הרכב הראשון ללהיות הרכב השלישי... מה אתם אומרים? לסלי
  9. יש מצב שאני אצטרף (בביל"ו או רחובות)... אם נוכל לארגן קבוצה אולי אפשר לסדר מחיר אטרקטיבי תהיה בקשר לפני שאתה הולך ובוא נצא בקריאה משותפת ל"איסוף" קבוצה שמעוניינת בקורס!!! לסלי
  10. עומר, תמונות מדהימות!!! לסלי
  11. לא היתה פה שום קנוניה. החוקים השתנו ולא היתה אפליה בכלל. ועניין מישל שעודדה את לואב, הגיוני...אחוות צרפתים ונהגי ראלי! גם באולימפיאדה שאלכס גלעדי העניק מדליה לישראלי (היתה רק אחת, נכון?) הוא התייחס יותר יפה ובחיבה אל הישראלי...הגיוני! לסלי
  12. איתן מצד שני מספיק לסיטרואן מקום שני ורביעי והם לוקחים את האליפות וללואב מספיק מקום שני אחד (או אפילו שלישי) ואפילו לא לסיים מירוץ אחד והאליפות שלו... מהדברים האלו לדעתי זה די סגור... לא? לסלי
  13. מה שאלון ושות' מנסים להגיד הוא לא את הסיבות למה קובעים ככה או אחרת אלא אם זה ספורטיבי, אתי, הוגן או ספורטיבי!!! לכולם ברור שכסף משחק פה הרבה, כמו בכל ספורט (כדורגל למשל מגלגל הרבה יותר כסף) אבל אנחנו מדברים על הספורט. כולם מנסים כאן כל הזמן ללמד את האחרים ולהראות שהם הכי מבינים ובסוף מפספסים את הנקודה לסלי ובעניין הניווט אני לא אגיב כי יש פה אנשים שכל כך מנופחים מעצמם שאיתם אני לא מתעסק לסלי
  14. מישל אני לא בטוח שיש דבר כזה נווט טוב... נהג טוב/מעולה וכו' כמובן שיש, אבל איכות נווט והצלחתו במקצוע היא בעצם כמה הצוות טוב...(השילוב עם הנהג) מה שאני מנסה להגיד שיש נווט שיהיה מעולה עם נהג X והשניים יהוו צוות מעולה אבל יתכן המצב שאותו הנווט עם נהג Y (גם אם Y יותר טוב -X) לא יהיה טוב והשניים לא יהיו צוות טוב... אני מקווה שהבנתם להבין מה שאני מנסה להסביר ב"נוסחא" הזאת... לסלי
  15. alesly

    מפגש ספורט מוטרי

    לשמחתי, בחתונה תכין צ'ק (לא יודע כמה מקובל היום) לסלי
  16. alesly

    מפגש ספורט מוטרי

    לצערי אני לא יכול להגיע אני מוזמן לחתונה באותו הערב אבל תהיינה שם מלא רוסיות כ***יות ככה שאני קרוע מבפנים לסלי
  17. אוטו גראס? הסבר בבקשה... אני מאמין שלא מדובר בתחרות בזמן שהנהגים "דלוקים" מעישונים לסלי
  18. אני שמח ש"יצרתי" פה שירשור עם יותר משלוש תגובות . אני מקבל את כל הדעות פה, זכות כל אחד לחוות דעה, אבל אני עדיין חושב שהיה יותר מעניין בפורום עם דובי. לגבי הרעיונות, צריך לחשוב קצת...זה לא בשלוף וגם אתה (יאשה) כמנהל החדש של הפורום צריך לתת רעיונו ודוגמאות לרעיונות כאלה, לדעתי זה אחד מתפקידיו של מנהל פורום (לדעתי). לסלי
  19. אני מסכים עם עניין החיסרון של דובי (דובי, מתגעגעים...). אלון כנראה עסוק מדי או שגם לו נמאס קצת. מסתבר שלא קל "לתחזק" פורום, ביחוד כזה שכותבים בו רק משוגעים אמיתיים לדבר. מסתבר גם שמנהל פורום יכול גם להחיות את הפורום, להכניס בו עניין, לעורר דיון ולא רק להיות שוטר לאנשים שהשתמשו יותר מפעם אחת בשלוש נקודות... חבל, חבל לסלי
  20. שלום חברים לאחרונה אני מרגיש שיעמום בפורום ספורט מוטורי. אין נושאים חדשים, אין דיונים מעניינים/סוערים ובסך הכל יבש, אינפורמטיבי ודומם מאוד. התגובות ענייניות וקרות ואין את ה"ריגושים" של העבר...כבר הרבה זמן אין שירשור של יותר משלוש תגובות , שלא לדבר על דיון של ממש... מה קרה? למה? חבל לסלי
  21. אני אשמח לקבל לינקים לכתבות האלו לסלי
  22. חבר, אתה חי בסרט (בחברות, לא בכעס) אתה מדבר על מכוניות מהטובות ביותר שנוסעות כיום על כבישי העולם כאילו היו "סתם" אימפרזה טורבו. M5 ו-SL הן לא סתם רכבי GT, אמנם הן לא רכבי-על, אבל גם ה-R8 והפורשה לא (מורצ'יאלאגו, אנזו, קררהGT, לדוגמא, כן). מדובר בנישה שונה של רכבי ספורט שכמובן אלו שתוכננו מראש כרכב ספורט נטו יתנהגו טוב יותר מגרסאות סופר ספורטיביות של רכבי סלון. את ה-R8 ייצרו הרבה וכבר מייצרים הרבה וזה לא יהיה רכב שמיוצר במהדורה מוגבלת אלא כמתחרה רצינית לפורשה 911 (לשם מכוונים באודי). לגבי הפנטזיה האישית שלי, ה-RS6 סטיישן בהחלט בראש הרשימה! לדעתי זה הרכב האולטימטיבי, מטורף ואפשק לדחוף דירה שלמה מאחור (אחלה רכב עבודה). לסלי
  23. אחלה כתבה! צריך לשדר אותה בטלביזיה, דחוף! דני, דובי, אולי תכניסו אותה ל"ראלי עולמי"? אני שמח שנתנו דגש גם לשי ולניווט (דובי) ולא העלימו את הפרט הזה כמו שהעלימו את השם של הנווט ממכוניות ה-WRC. כן ירבו... לסלי
  24. מאוד מעצבן כל עניין הטקטיקות שמתפתח פה! זה מוציא את כל הכיף מהספורט, זה כבר לא "הנהג המהיר ינצח" (למרות שבמקרה זה כן ככה, אבל רק במקרה). היצר הנקמני שלי שמח על הנקמה ב"מעשה טורקיה" אבל אם זה ימשך ככה אז באמת כל ה"מיץ" של הראלי יצא. לפחות שמחתי לראות את לואב מתבאס מזה שהוא נאלץ (ואני באמת מאמין שהוא נאלץ לעשות את זה) ואפילו הרגיש צורך להסביר את עצמו להירבונן...(בניגוד לחברי פורד שקפצו בשמחה). בקיצור, באסה לסלי דובי, למה לא תחזור להגיב ולכתוב כאחד האדם? אני מבטיח להמשיך ולהכנס לאתר שלך. אם זה ימשך ככה, אני אתחיל עצומה להחזרתך
  25. אני קרוע פה בין שתי דעות מצד אחד אני נגד ערוץ אחד באופן כללי, נגד תשלום האגרה שהערוץ דורש בנוסף לכספי חסויות שההבדל בינן לפרסומות הוא זעום . מצד שני זאת התוכנית היחידה בענייני ראלי בעברית וצריך לעודד אותה ואת יוצריה (למרות שהרמה צריכה להשתפר לדעתי). אני קרוע לסלי
×
×
  • תוכן חדש...