Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. מה לגבי מכירה? האם יהיה הרבה יותר קל למכור 5 דל' DSG? מה לגבי השירוקו? לסלי
  2. בדיוק... אני חושב כמוך אבל לצערי לא מביאים את ה-5 דל' ידנית (לא הייתי מתלבט אם היו מביאים) אני רוב הזמן נוסע לבד ויום בשבוע לוקח איתי אנשים מאחור, אבל הפרקטיות של ה-5 דל' קוסמת לי לצערי ה-5 דל' משודכת ל-DSG בלבד וזה מקפיץ את המחיר ב-20,000 ש"ח, אבל אולי יותר קל גם למכור אותה ועוד לא דיברתי על השירוקו היפהפיה/מוחצנת המון התלבטויות לסלי
  3. אני מדבר על חדשות מהחברה מה אתם אומרים? לסלי
  4. מדובר במשומש אחרי אחריות... תודה
  5. שלום לכולם, אני מתכונן לרכוש גולף GTI ואני מתלבט לגבי הטיפולים, מה אתם אומרים? האם כל מוסך מורשה הוא "טוב" באותה מידה או שבמרכזי יש יתרון כלשהו? (יש אחד גדול ממש ליד הבית "רכב הנגב" בביל"ו) האם מוסך איכותי אבל לא מורשה כמו TIG עדיף? (עדיין אין לי איתם נסיון אבל ככה שמעתי והם משתמשים בחלפים מקוריים) מה לגבי המכירה, כמה משמעות יש לתיעוד של מוסכים מורשים? (לכשארצה למכור) תודה רבה לסלי
  6. לא ציינתי, תאונת אופנוע, כמה ציני... לסלי
  7. עצוב!!! מאוד עצוב... מילדות קראתי את השנינויות של טל ב"מוטו" ואחר כך ב"אוטו" ואני לא מאמין שהוא נהרג אובדן גדול לעולם המוטורי הקטן שלנו בארץ! תנחומי הכנים למשפחה, לחברים ולמשפחת ה"מוטוריים" בישראל אתם מוזמנים להזיל איתי דמעה לסלי
  8. תודה רבה! אם יש עוד אנשים שיכולים לעזור במידע, אודה תודה אסף
  9. שלום חברים, אודה למי שביניכם שבעלותו אחד מהדגמים בכותרת לעזור לי בהערכה מדוייקת כמה שאפשר לגבי עלויות אחזקה (מתוכננת ולא מתוכננת) והחזקה של אחת מהנינג'ות הללו. (ביטוח מקיף וחובה, טסט, דלק, אמינות כללית, תדירות תקלות, טיפולים ואם יש עוד דברים) אני יודע שזה לא זול אבל לפני שאני מחליט סופית אשמח לקצת יותר מידע (היתה לי בעבר אימפרזה GT והיא לא היתה יקרה מדי בסופו של דבר) תודה רבה אסף
  10. אתה צודק במליון אחוז עם הדוגמה הזו! מה כבר ביקשנו, איזו גרוטאה כדי להשתעשע בה בסופי שבוע? לא יותר... לסלי
  11. אלון, כבר לא יכולתי להתאפק יותר בתור "רק נהג" (שנהג באירוע אחד בארבע שנים האחרונות, בערך) אתה כותב פה הכי הרבה ואתה הפוליטיקאי הגדול ביותר פה, וכל זה תחת הסוואה של "רק נהג", "ספורטאי"... די עם הרמיזות, כולם יודעים שאתה מדבר על ברוך, למה אתה חושש להזכיר את שמו? הרי אתה ספורטאי נטו... עכשיו ישאלו אנשים, למה הכנסתי את האף... תשובה: כי אני יכול וכי כבר לא יכולתי להתאפק לסלי, שכבר מתפוצץ מכל החרא שהולך פה
  12. היי דובי סוף כל סוף חוזרים לעונה... אבל בנושא הנווט של סולברג: מה שכתבת פה לא קצת אומר שכל הקורסי נווטים למיניהם שמעבירים בארצינו (וחלק מהנהגים מחשיבים קצת) שווים לת&$#%? הרי בסופו של דבר כל נהג רוצה את ה"שפה" שלו וזהו, לא כך? אשמח להתייחסות לסלי דרך אגב, האם כבר יש שמועות מה התוכניות של לואב לשנה הבאה? (40 שניות הובלה ביום הראשון...עוד לא ממש נגמר לו הסוס)
  13. עצוב לי על סורדו (באותו הקשר עצוב עוד יותר על הירבונן, אבל זה נושא לשיחה אחרת) בעונה שעברה הוא היה כל כך יציב בשלשה הראשונה שהייתי בטוח שהוא יפרוץ השנה דובי, מישל, מה בעצם החשיבות של להיות מס' 2 של נהג כלשהו? יש הבדל בניקוד לקבוצה או לנהג או שמדובר בכבוד בלבד? אני מקווה שסורדו יתעשת ויחזור לעצמו וינצח מירוץ אחד לפחות בלי קשר לזה אני מפרגן בגדול לאוג'ייר, הוא ענק ויש לו עתיד זוהר לסלי
  14. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    בלעתי איזו צפרדע כרגע ... אני זוכר (כנראה לא נכון) שלואב היה שני אחרי סולברג בעונה הראשונה בה השתתף ובעונה אחריה הוא כבר ניצח, לא? אתה מדבר שהוא השתתף כנהג לא רשמי? מצטער על הדיבלות (אמור דיבלות כמו טיפשות ) לסלי
  15. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    אני חייב להציל את כבודי הנרמס לסלי
  16. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    הסבר בבקשה... לא הבנתי כל כך ממה שכתבת (מורה עלק..., או שהתלמיד דביל...) לסלי
  17. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    דובי מילה על סורדו בבקשה... ומה דעתך על השאלה ששאלתי במעלה השירשור? (עייפות, כישרון, תיאבון?) לסלי
  18. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    לא ממש ענית על השאלה... הכוונה בשאלה היא האם העייפות של לואב או חוסר התיאבון שלו הם הגורם ל"דעיכה" או הכישרון הגדול יותר של אוג'ייר? לסלי
  19. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    ועכשיו שאלה מקצועית למבינים האם אוג'ייר מתחיל להתעלות על יכולותיו של לואב או שלואב מתחיל להתעייף/להזדקן? האם הגיל משפיע? או שזה השיעמום אחרי כל כך הרבה הישגים? לסלי
  20. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    חברים, המהפכה פה! (?) אוג'ייר ניצח את ראלי פורטוגל בכ-8 שניות לפני סב"המלך"לואב! הישג מדהים בעונה השניה של הצעיר הזה שבקושי סיים מירוצים בעונה הקודמת (בגלל צעירות, לא מהירות), בהחלט מראה יכולות מדהימות במקום השלישי סורדו, מה שאומר - (דני לוי, זה בשבילך) שלושה סיטרואנים על הפודיום!!! כל הכבוד לאוג'ייר לסלי
  21. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    שאלה מעניינת... האם לואב מוריד קצת מהלחץ כדי לאפשר לאוג'ייר להוביל? יש סיכוי או שאני סתם מפנטז בגלל הערצת יתר ללואב? לסלי
  22. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    ולשאלה הגדולה, האם תיכנס כאן הטקטיקה? האם סיטרואן תאט את אוג'ייר? אני מקווה שלא, ואת האמת מקום שני לא יעשה נזק גדול מדי ללואב כי הירבונן הרבה אחריו... לסלי
  23. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    דובי בציטוט הזה הוא מתחמק כמו נקניק! הוא ממש לא אומר דעה נחרצת או עמדה כלשהיא, הוא רק אומר "זה מה יש וזה מה הקבוצות החליטו לעשות עם זה"... ממש מקומם! לסלי
  24. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    כנסו ללינק ותראו את הסרטון... http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=300&featureid=1613&desc=Portugal 2010: Porto roadshow דמיינו לכם את זה בת"א ביום חמישי שלפני מירוץ ה-WRC אי שם בנגב... כמה מדהים דבר כזה יכול להיות לסלי
  25. alesly

    WRC - ראלי פורטוגל

    לא כל כך הבנתי אותך, מישל אני התכוונתי לקלאץ', בעקיצה לגירים החצי אוטומטיים של היום לסלי
×
×
  • תוכן חדש...