שלום חברים
איך מדיון ענייני ומעניין זה הפך לדיון מרטש ומתקטש?
בואו נהיה בוגרים ונדבר עניינית...
"מועדון מירוצי ישראל" הוא, בשורה התחתונה, הגוף היחידי שמוציא "אירועי" ראלי לאור באופן עיקבי...חד וחלק.
בכוונת המועדון גם לקדם נהגים חדשים ומעוטי יכולת כדוגמת דרור מיודעינו וזאת במירוצי ראלי ספרינט/קרוס והוא בעל האמצעים והנסיון המתאימים ביותר.
דרור...פנה ל"מועדון מירוצי ישראל" ותקבל תשובות לכל שאלותיך מאנשים בעלי נסיון אמיתי (ממש כאלה ש"אכלו" אבק במירוצים מסוג זה)...
ALESLY