Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. לואב הוא ספורטאי וכמו ספורטאי הוא בא לנצח!!! ולא לשחק משחקים... הוא לא משעמם הוא פשוט רוכש כבוד לגרונהולם וכדי לא להיות וירטואוז טמבל (אבל "מרגש") כמו סולברג הוא שומר ומגן על מקום שני ומאוד מכובד. בואו לא נשכח כמה הוא השיג בזמן המאוד קצר שהוא מתחרה בWRC והדרך עוד ארוכה ואני בטוח צרופה בנצחונות לרוב...השיאים ישברו אחד אחרי השני... את הורטואוזיות הוא משאיר לקטעים המיוחדים שבאמת מבוצעים לקהל בלבד ובהם...הוא בדרך כלל מנצח...ולא משנה מול מי... בנוסף כבר שנתיים רצופות (אולי יותר תתקנו אותי) הוא גם מנצח ב"אלוף האלופים" שלא ממש חשוב לאליפות אלא רק בשביל השואו... אז הוא צנוע ביישן ומחושב...למה להשמיץ אותו בגלל זה? לסלי אוהד LOEB מושבע (הבא בטור הוא הירבונן)
  2. שלום חברים איך מדיון ענייני ומעניין זה הפך לדיון מרטש ומתקטש? בואו נהיה בוגרים ונדבר עניינית... "מועדון מירוצי ישראל" הוא, בשורה התחתונה, הגוף היחידי שמוציא "אירועי" ראלי לאור באופן עיקבי...חד וחלק. בכוונת המועדון גם לקדם נהגים חדשים ומעוטי יכולת כדוגמת דרור מיודעינו וזאת במירוצי ראלי ספרינט/קרוס והוא בעל האמצעים והנסיון המתאימים ביותר. דרור...פנה ל"מועדון מירוצי ישראל" ותקבל תשובות לכל שאלותיך מאנשים בעלי נסיון אמיתי (ממש כאלה ש"אכלו" אבק במירוצים מסוג זה)... ALESLY
×
×
  • תוכן חדש...