קודם כל להבהרה:
1) לא = מילת שלילה, לדוגמה: "לא, אין לי מושג בדיקדוק".
2) לו = מילת שיוך, לדוגמה: "אין לו מושג בדיקדוק". (ובהטיה - לי, לו, לה וכו')
ולעניין
בעבר הדלק בארה"ב היה זול מאוד ובשפע (גם היום הוא זול משמעותית מישראל ואירופה) ולכן לא עניין את האמריקאים כמה המנועים שלהם צורכים.
המנועים היו חזקים ואמינים מאוד (V8 ו- V6 אמריקאים הם מנועים מאוד אמינים) אבל עם ניצולת נמוכה וכתוצאה מכך הספקים נמוכים.
כיום (ואני לא מדבר על הקוראניות שיש עליהן סמלים אמריקאים) מחירי הדלק בארה"ב עולים ומתחילים לראות שם יותר ויותר מכוניות קטנות (היאריס די פופולרית שם ואני יודע שהיא לא אמריקאית, זו רק דוגמה) ומנועים חסכוניים.
השאלה היא, על איזו אמריקאית אתה מפנטז?
קלאסית מגודלת? או מודרנית "צנועת" מימדים?
אם הפנטזיה שלך היא הקלאסית, קנה מיכלית דלק בנוסף למכונית.
אם המודרנית היא הבחירה שלך, לדעתי (לא מנסיון) לא יהיו הבדלים ממכוניות אחרות עם מנוע בנפח מנוע דומה.
המנוסים שביניכם (בעליהן של אמריקאיות) יתקנו אותי אם אני מדבר שטויות (לא קורה בד"כ בלי לפחות 50% אלכוהול בדם)
סתם, כי בא לי לדבר
לסלי