Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. alesly

    ליסינג ספורטיבי ?

    למישהו יש דוגמאות שהוא מכיר אישית על רכבי נישה בליסינג? מעניינות אותי העלויות של רכבים כאלו (שבטוח לא דומות לעלויות בכתבה) ואם זה כולל דלק או לא. לסלי
  2. לדעתי צריך פשוט לראות/לקרוא את מה שאומרים כתבי הרכב בעולם כולו או יותר נכון באירופה (וישראל כמובן). כתבות רבות נכתבו/צולמו על שני הדגמים (קליאו ואיביזה) על כל גילגוליהם ותקנו אותי אם אני טועה, המסכנה היא אחת ברורה! אני קורא, קראתי וראיתי כתבות ב: top-gear (מגזין ותוכנית), אוטו, הגה, fifth gear וכולם אמרו את אותו דבר. ברור שהכל אינדיבידואלי אבל לפי קריטריונים מסוימים של עיתונות הרכב להנאה מרכב ספורטיבי יש אחת שידה על העליונה בוויכוח הזה (למרות החסרונות, ויש כאלו) - ראו תמונה... לסלי
  3. אני נתתי לך הפעם! פעם הבאה תביאי את... לסלי
  4. לדעתי מישל צודק, כרוז היה מאוד משפר את האירוע במיוחד לקהל שלא שמע את המגאפון הקטן. האירוע היה ברמה (ביליתי שם 5 שעות ואהבתי כמעט כל רגע - השריטה עמוקה כנראה) וגל, למה אמרת שאין מקום לקהל וכו'? היה אחלה מקום, אם על הגבעה או המדרכה (בדקתי את שני המיקומים)... חבל שלא היו שם עמדות לממכר מים/שתיה כלשהן, כי היה חסר. היה אירוע ממש מעולה!!! אבל לפעם הבאה אדע להצטייד בשמשיה, יותר מים וזהו בעצם... לדעתי אם היו שם נציגים מהממשלה, משטרה, ספורט וכו' הם היו מתרשמים מאוד לטובה! מארגנים ונהגים, המשיכו כך לסלי
  5. דובי, תזרוק לו כמה לירות, לא חבל? לסלי
  6. alesly

    MDC 2007

    הרכב תחרותי...הנהג לא ממש... אני צ'יקן אמיתי ודל באמצעים כרגע (אולי בעתיד ) לסלי
  7. מקובל עלי (חוץ מההערות באדום ) לסלי
  8. alesly

    MDC 2007

    עם כל כך הרבה קישקושים לפני העונה, אני לא רוצה לדמיין מה יהיה אחרי הפתיחה...יהיה דם על המקלדת ועשן מהמסך בכל מקרה בהצלחה לכולם, אני אבוא לעודד בחברות לסלי
  9. הרגע סיימתי לצפות בשידור האחרון (ראלי פורטוגל) ממש לא רע! (יש משהו מאוד מטריד באיכות הצילום והשידור של הערוץ הראשון אבל זה בלי קשר לתוכנית...סתם מעצבן כי אני משלם אגרה ) דני לדעתי הגזים בתשבוחות על הסיטרואן, הנהג הוא שעשה את ההבדל והוא זה שהוציא את הרכב ללא פגיעות, לא להיפך...זו דעתי לפחות. בנוסף, לדעתי אסור לפרשנים לתמוך בצורה כל כך בולטת ביצרן אחד (נהג אולי כן) כי זה לא אתי (אתי לא עובדת כאן יותר?... ) סך הכל אני נהנתי, בהחלט הרמה עולה והקשר, בין הנראה על המסך לדברים הנאמרים, מתחזק! המשיכו כך לסלי
  10. אפשר קצת פרטים על הערב המוטורי? לסלי
  11. בסוף היום העניינים חזרו לשליטה ולואב לקח את ההובלה (אמנם 3.5 שניות אבל זה גם משהו) לסלי
  12. מישל המלך... עדכון קצר: לואב צימצם את הפער עם גרונהולם ל1.5 שניות בסוף הסטייג' השישי... לואב לשלטון לסלי
  13. מותר לדבר עם פלאפון בספיקר שמחזיקים אותו ביד? לא ידעתי... באותו נושא, מה לגבי דיבורית אישית (BLUE TOOTH, וכדומה)? לסלי
  14. קספר אני טועה או שמגיע לך מזל טוב על הג'אנטים? אם כן, מברוק, תהנה ותזהר ממדרכות... לסלי
  15. דרלינג את לא מעבירה ביקורת, את תוקפת! למה? אירועים כאלה, כולם, תורמים למודעות של עם ישראל לספורט. ביחוד אם הוא מביא סלבס (סוג של), ח"כים ואנשי ציבור כאלה ואחרים. ולמרות שכולם אמרו, אני אחזור, לארגן אירוע כזה, זה לא רק לפזר פילונים וזהו...זה הרבה יותר מזה... תנסי להסתכל על חצי הכוס המלאה כולנו צריכים לסלי
  16. למה המתקפה הזו על קובי? אתם יודעים את העלויות של אירוע כזה? ניסיתם פעם לארגן כזה אירוע? אם לא, אז אל תתקפו לא מתאים לכם? אל תשתתפו... אין לכותב שורות אלו כל קשר לקובי חוץ מהיכרות בסיסית לסלי
  17. alesly

    למה קליאו ספורט 172?

    ניסיתם לבדוק עם העיתונות אם הם מעוניינים בכתבה כזאת? לדעתי זה די אטרקטיבי... רוני, מה אתה אומר? לסלי
  18. בהחלט נראה כיף תארו לכם פרצופים של אנשים למראה שיירה של 15 קליאוים... לסלי
  19. alesly

    ראלי מקסיקו 2007

    אכפת לך אם אעשה סקר, כאן על גבי הפורום? מעניין אותי אם תהיה היענות? בגדול אבל, איך נשמע לך הרעיון? עדיין מפנטז... לסלי
  20. אכן כן...אני לא מכיר את שראל המפורסם, אבל הוא דוגמה מעולה לפנאט אמיתי (RESPECT) אייל האוטו שלך חולני במצב ובהשקעה שלו (שוב RESPECT) אני לא כזה מטורף אבל יש הערכה למטורפים (אני נותן לאוטו לשרת אותי, לא להיפך)... לסלי
  21. alesly

    ראלי מקסיקו 2007

    אני פונה פניה פומבית (ונירגשת) לדובי חשבתי לעצמי שאנחנו מס' לא ענק אבל איכותי של חובבי ראלי ו-WRC ולדעתי יכול להיות מאוד נחמד ומעניין לארגן הקרנה של WRC על מסך ענק באיזה בר כלשהו (אם נבטיח מס' אנשים מסויים יש מצב לסגור לנו מקום). ככה על כוס בירה או וויסקי ומאנצ'יס מגעילים, נשב כמה חולים (כל אחד כאן חולה ברמה זאת או אחרת), נצפה בהקלטה של סופ"ש שלם ומרוכז של ראלי כלשהו, נעביר חוויות ונריב על מי הכי טוב, איזה אוטו הכי טוב ולמי יש יותר גדול . אני יודע שמגאזין "בלייזר" עשה משהו כזה עם התוכנית הראשונה של העונה האחרונה של טופ-גיר אבל פיספסתי (בעיקר כי אני לא מנוי). דובי - רק אתה יכול לרכז אותנו לדבר כזה! (מנהיג או לא?) אבל אני אשמח לעזור ואני מאמין שיהיו עוד מתנדבים חברים מה אתם אומרים? איך נשמע הרעיון? הפנטזיה שלי היא שתהיה הצלחה מדהימה ויהיה "בר נושא" (theme bar) כזה לעולם הספורט המוטורי... פנטזיונר או גאון? לסלי
  22. היה באמת אחלה אנשים ברמה גבוהה! עם רכב ברמה גבוהה היו שם כמה רכבים שמורים על גבול הפנאטיות... מחכה למפגש הבא (רוני וניר, אולי תארגנו הדרכות ג'ימקאנה?) לסלי
  23. קודם כל להבהרה: 1) לא = מילת שלילה, לדוגמה: "לא, אין לי מושג בדיקדוק". 2) לו = מילת שיוך, לדוגמה: "אין לו מושג בדיקדוק". (ובהטיה - לי, לו, לה וכו') ולעניין בעבר הדלק בארה"ב היה זול מאוד ובשפע (גם היום הוא זול משמעותית מישראל ואירופה) ולכן לא עניין את האמריקאים כמה המנועים שלהם צורכים. המנועים היו חזקים ואמינים מאוד (V8 ו- V6 אמריקאים הם מנועים מאוד אמינים) אבל עם ניצולת נמוכה וכתוצאה מכך הספקים נמוכים. כיום (ואני לא מדבר על הקוראניות שיש עליהן סמלים אמריקאים) מחירי הדלק בארה"ב עולים ומתחילים לראות שם יותר ויותר מכוניות קטנות (היאריס די פופולרית שם ואני יודע שהיא לא אמריקאית, זו רק דוגמה) ומנועים חסכוניים. השאלה היא, על איזו אמריקאית אתה מפנטז? קלאסית מגודלת? או מודרנית "צנועת" מימדים? אם הפנטזיה שלך היא הקלאסית, קנה מיכלית דלק בנוסף למכונית. אם המודרנית היא הבחירה שלך, לדעתי (לא מנסיון) לא יהיו הבדלים ממכוניות אחרות עם מנוע בנפח מנוע דומה. המנוסים שביניכם (בעליהן של אמריקאיות) יתקנו אותי אם אני מדבר שטויות (לא קורה בד"כ בלי לפחות 50% אלכוהול בדם) סתם, כי בא לי לדבר לסלי
  24. הבנתי שמדובר ברכב לפני ייצור, אבל היצרנים תמיד משנים דברים "רגע לפני" הייצור בדרך כלל הם מעדנים טיפה ומורידים תוספות עיצוב פרובוקטיביות (כדי לפנות לקהל יותר רחב) מוטי, נחיה ונראה, אם האוטו יצא בדיוק כמו בתמונות אני חייב לך "רוזמרי", אם לא תקנה לי אחת כמו בתמונה, מתאים? לסלי
  25. חברים אל תשכחו שמדובר בדגם קונספט שיעבור שינויים קלים לפני יציאתו לייצור אני מאמין שהיא תצא יותר מעודנת מהתמונות אבל לסיכום - מחרמנת לאללה/ חלום כחול/ פנטזית ילדות/ אורגיה מוטורית (בחר את המתאים לך) לסלי (שממשיך להאמין שיום אחד תהיה לו כזאת)
×
×
  • תוכן חדש...