Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. גם אני אעשה הכל כדי להגיע (לצערי אני במילואים אבל אני אחתוך מוקדם ) דובי, רועי...אולי ניסע ביחד? נדבר... לסלי
  2. דובי עייף ומישל מדבר צרפתית עם מישהו , אז אני לקחתי את היוזמה. פחות משבוע אחרי קטלוניה מגיעים החבר'ה לקורסיקה לעוד ראלי אספלט. גרונהולם פותח בסערה ומוביל בארבעת הסטייג'ים הראשונים (הראשון בוטל עקב עומס צופים...ממש כמו בארץ). לואב שני ואפילו עובר לשלישי אחרי סורדו בסטייג' הרביעי. בחמישי והשישי העניינים חוזרים לטבעם ולואב בהתחלה מצמצם ואחר כך לוקח את ההובלה אבל רק ב-4.3 שניות בערך. עוד ראלי מעניין לפנינו לסלי
  3. תודה דובי והם באמת כאלה טובים כמו שדני אמר? לדעתך כמובן... לסלי
  4. הכניסה מותרת לכולם? איך נכנסים? איפה חונים? (באר-שבע, you know) אם אפשר לתת קצת פרטים נוספים יהיה נחמד לסלי
  5. דובי למה אתה כל כך עייף מויכוחים? זה מה שמעניין פה, לא כך? לדעתי דובאל כן נהג עם פוטנציאל אבל צריך יותר שליטה עצמית. גם בקטלוניה הוא נתן ביצועים מעולים שללא ההחלקה בסטייג' הראשון היו מביאים אותו הרבה יותר גבוה בטבלה. לדעתי המקום השני בגרמניה לא היה במקרה, מה שכן היה במקרה זה שהוא לא איבד את הריכוז ואת הדעת... דני אתה באמת חושב שפניצי (ג'יל, הוא היחיד שאני מכיר, צר לי) כל כך טוב? אולי בעבר הרחוק, אבל בעבר הקרוב הוא לא נתן תמורה בעד האגרה...תקן אותי אם אני טועה, אבל פודיום לא היה לו בשנים האחרונות ואני לא בטוח שגם סיום בחמישיה המובילה. את השורה האחרונה על לטבלה והפקידים לא ממש הבנתי... בכל מקרה, כיף של עונה ואחלה עתיד לפנינו לסלי
  6. אז מה, לדעתך סורדו היה באמת מהיר יותר מלואב וויתר לו? זה מה שמעניין ומעצבן אותי...החוסר ידיעה הזה! נו שוין, נחכה לעתיד ונראה לסלי
  7. דרך אגב גם אני לא התכוונתי להתבכיין על המחיר אלא על המסלולים שלא מתביישים לדרוש את המחיר למרות מצב הקארטים והתחזוקה שלהם ושל המסלול עצמו. לסלי
  8. תודה על התגובה (הבודדת לצערי...איפה כל חובבי הראלי???) העניין היחיד שמטריד אותי בטקטיקה הקבוצתית הזאת הוא שכך אי אפשר לדעת מה באמת כל נהג נותן מעצמו והאם יכול סורדו (או כל אחד אחר למען הדיון) לעלות על לואב או נהג אחר מול חבר קבוצתו. או במילים יותר פשוטות, אי אפשר לדעת מי באמת היה יותר טוב בקטלוניה, וזה לא פייר כלפינו הצופים. דובי, מישל וכל השאר באמת מעניין אותי מה אתם חושבים על נושא הטקטיקה הקבוצתית ומה אתם אומרים על ההתלבטות שלי לגבי האליפות (ראו הודעה קודמת). לסלי
  9. ברוח הביקור של סולברג בארץ נתקלתי בסרט הזה ומצאתי בו הרבה דברים מעניינים. יש בו קצת על ניווט (נהג משנה), רישום נוטס וכד', קצת על נהיגה חלקה על אספלט, קצת על רכב ה-WRC והרבה על סולברג של 2003. http://www.youtube.com/watch?v=oI-0-Ql20qk&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=cukP31l75yM&mode=related&search= כדאי לצפות לסלי
  10. אתה מדבר פה על משהו כמו 20K שקלים בשנה, ואני אפילו ויתרתי לך... זה הרבה כסף! ול"עניים" בינינו האופציה היחידה היא הארבע פעימות וכאן קודמי לתגובה ממש צודק. 50 ש"ח ל-10 דקות זה הרבה, הרבה מדי. אולי אם הקארטים היו טובים ומתוחזקים, אולי, זה היה שווה אבל במעט מקומות הם באמת שווים את זה. אם רוצים לפתח את הענף צריך לקום באיזו שהיא צורה מול מנהלי המסלולים או להצביע ברגליים. המסלול בלטרון למשל ממש מזלזל בלקוחות ברמת התחזוקה של הקארטים שלו, בזיון אמיתי. אני לא ממש יודע לגבי שאר המסלולים (רחובות נחמד וטוב אבל לא מקבל כרטיסי אשראי למשל) אבל אני בטוח שגם שם לא ממש משקיעים...תקנו אותי אם אני טועה. מקווה לטוב לסלי
  11. הדבר הכי מעצבן בכל העניין הזה הוא שכולנו (ואני מכניס לעניין גם את עצמי) יודעים שאין תוכן אמיתי בבדיקות האלו ושהכל כסת"ח אחד גדול אבל כולנו ממשיכים ללכת לבדיקות האלו, להסתמך עלייהן ולנסות להוריד מחירים כשאנחנו מסתמכים על תוצאותיהן! משהו פה דפוק בכל העניין, אבל למי יש את האומץ לעשות משהו אחר (פחח טוב למשל יהיה יותר מקצועי מהמכונים האלו לגבי פגיעות שילדה) בקניה של רכב בעלות גבוהה מ-20K? צריך לעשות מרד צרכנים, אבל כמובן שלא נעשה... לסלי המתוסכל
  12. דובי גם פרארי עושה את הכל לקידום מכירות ותדמית. כמו ש"קוקה-קולה", למרות שהיא מותג מס' אחד כבר שנים, היא עדיין מהמשקיעות הגדולות ביותר בפירסום! למזלנו "סובארו" עושה זאת בארץ בעזרת הספורט המוטורי ולצערינו היא היחידה . לסלי
  13. בעצם מהסטייג' השלישי ארבעת המקומות הראשונים נשארו ללא שינוי עד סוף המירוץ. לואב, סורדו, גרונהולם והירבונן. אבל יש לי תהייה ואני פונה בעיקר אל דובי ומישל, אבל גם אחרים מוזמנים להצטרף לדיון. קשה לי שלא לחשוב שסיטרואן לא נתנו לסורדו לשחרר את הרסן לגמרי וזאת כדי לתת ללואב לצמצם את הפער עם גרונהולם. לדעתי סורדו אפילו פלט בטעות שהנקודות חשובות ללואב ושהוא מתרכז בלהשאר לפני גרונהולם ולא במרדף אחרי לואב. מצד שני, לתזמן שני נהגים למרווח זמנים של כ-15 שניות זה נראה יותר מדי קשה... מה אתם אומרים? בנוסף אני חווה מאבק פנימי בין הרצון שלואב (הפיבוריט שלי, כמובן) יקח אליפות ויוכיח שוב שהוא אכן המאסטר (מישל) לבין הרצון שגרונהולם יפרוש בכבוד עם אליפות, בגלל הכבוד שאני רוכש לו ולכישרון המדהים שלו. יש עוד כמוני פה, או שאני המתוסבך היחידי? בכל מקרה המתח מדהים והעניין גדול מתמיד... מחכה לקורסיקה לסלי
  14. ב-PREVIEW שהיה אתמול לפני הראלי היתה כתבה מעניינת (חצי מכל התוכנית) ומרגשת על קולין מקריי... שם ראו טוב מאוד למה קראו לו "colin sideways mcrea" או "coiln crash mcrea" ממש וירטואוז!!! דובי, מישל, ראיתם? בנוסף הראו את הסוזוקי החדשה...קצת מוזרה לטעמי, מעין הכלאה של כל מני רכבים אחרים... יאללה, לואב, לעסק! לסלי
  15. ארז...השמיע קול!!! אותי יותר מעניין מהכל, איך היה לך??? ספר קצת חוויות, מה גרם לו (חירמן אותו) לקחת את ההגה של האוטו שלך לידיים? על מה דיברתם? מה הוא חשב על הנהיגה שלך? ספר, ספר, ספר! ובלי קשר, האירוע היה טוב מאוד מכל הבחינות, הכתבה היתה טובה מאוד ,החיים יפים ומספיק עם כל השטויות והפוליטיקה המעצבנת הזאת! בואו נעשה ספורט מוטורי! לסלי (שהרגיש כמו ילדה בת שש עשרה מול בריטני ספירס...בערך, טוב יותר גרוע בעצם)
  16. אתה מזכיר לי שהייתי מרשל צעיר בראלי הזה... אם אני לא טועה "מוטו" אירגנו את העניינים ופרדי פרייהוף היה איש הקשר של כל הראלי הזה... אח...זכרונות מתוקים לסלי
  17. עכשיו אחרי שקראתי יותר אחורה בשרשור הבנתי שאת כל מה שכתבתי אמרו יותר מפעם אחת. מה לעזאזל לא מובן כאן? וולוואיסטים? אתם מנפצים פה מיתוס אחר לגבי בעלי וולוו... (זקנים ממעמד גבוה = אינטיליגנטים ברמה מסויימת). חג שמח לסלי
  18. שלום למר 240... בכתבה בהחלט מודגש ששני הרכבים עולים סביב ה-4K פאונד. אבל פעם אחר פעם מתפספסת פה הפואנטה. הוכח בכתבה שרכב קטן עם תוצאה טובה ב- NCAP בטוח יותר מרכב גדול וישן מתרום תקופת ה-NCAP! הכתבה באה להראות כמה הטכנולוגיה התקדמה ושיש משמעות מוכחת למבחני הריסוק. וולוו מודרנית תהיה בטוחה יותר מכל רכב קטן ומודרני אני כמעט בטוח וגם בהרבה רכבים גדולים ממנה. ואני משוכנע באותה מידה שוולוו ישנה תהיה בטוחה יותר מכל רכב קטן מאותו שנתון כי בעבר ובהווה וולוו היתה והינה נושאת הדגל של הבטיחות ברכב. אבל וולוו מודרנית תהיה בטוחה הרבה יותר מוולוו ישנה כי וולוו ,ועולם הרכב בכלל, התקדמו מאוד בתחום הבטיחות ובאופן בו מביטים ומטפלים בבטיחות הרכב. פעם זה התבטא ביותר ברזל והיום בספיגה נכונה של אנרגיות, כריות אויר, ESP וכו'. לדעתי כל הוויכוח שנוצר פה הוא סתם אי הבנה אחד גדול סעו בזהירות לסלי
  19. משנה לשנה הנציגות העברית גדלה!!! חיזקו ואימצו. המון בהצלחה לכולם, אני מחזיק אצבעות ומרביץ תפילה מוטורית אמיצה בשבילכם. לסלי
  20. alesly

    היה סולברג?

    מישהו יודע מתי האירוע שאמור להיות ב"אלתרנתיבי"? לסלי
  21. אחרי הרבה התלבטויות החלטתי לרכוש V1... דני, תודה על העזרה וכשאקבל אותו תהיה מוכן למתקפה של שאלות לגבי התפעול וכו'. אני הזמנתי את הגלאי דרך האתר הרשמי בעלות של 415$ כולל משלוח פנימי בארה"ב. אין לי מושג למה הוא עולה בארץ יותר מכפול, זה ממש מרגיז. תודה לסלי
  22. אני רוצה לפתוח תת שירשור. את מי מעניינת הכתבה בהודעה מעלי? תודה לסלי
  23. מבחן ישן לאיביזה GTI זה לא מעניין...זה ישן. מבחן לסאקסו, איביזה וכו' זה כבר מעצבן . לדעתי פותח השירשור התכוון למבחנים חריגים ומעניינים מהעבר ולא כל מבחן שהוא מהעבר... למשל למבחן על ה-106 הצהובה שגבי סרוגו הביא (לא זוכר מאיזה גליון של אוטו), או על הלמבורגיני הישראלית וכו'... זו דעתי לסלי
  24. דני יש גם את הבל RX65 ש"ניצח" את הV1 במבחן מסוים. ה"בלים" יוצאים טובים יותר בתדרי Ka (חשוב), ב-POP מוד שלהם, בקלות התפעול ועוד...וה-V1 ברגישות הלייזר שלו. ה-STI יקר יותר מה-V1!!! ההתלבטות קשה... לסלי
  25. דני תודה רבה אתה יכול אולי לשלוח לי לינקים להשוואות כאלו של גלאי רדאר שאתה נתקלת בהן בעבר? אני מאוד אודה אם כן. אתה יכול בה"פ או בפומבי כדי שכולם יהנו... שוב תודה לסלי
×
×
  • תוכן חדש...