-
הודעות
458 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alesly
-
יש לאנשים נטייה להתרפק על העבר ולזכור אותו כיותר טוב ממה שהוא (ראו זכרונות ילדות או להבדיל, זכרונות מהצבא), אבל ת'כלס אחד מול אחד, לדעתי סב' ישאר קר רוח ולא ימצמץ מול כל אחד מכוכבי העבר גם הגדולים שבהם ובגלל קור הרוח הזה ינצח שוב ושוב (במירוץ וירטואלי שכזה), כי הוא פשוט לא טועה! הוא שבר שיאים, בארבע שנות פעילות, שצברו נהגים אחרים ביותר מעשור שנות נהיגה - עובדה. ועוד כוחו במותניו (גם אחרי שבירת הכתף). כמובן שהאגדות ישארו אגדות וכבודם במקומם מונח אבל הוא האגדה החדשה ובקרוב יהיה הגדולה מכולן. מה לעשות, אני מעריץ נלהב... לסלי
-
המלך חוזר BIG TIME!!! (רק שלא יקרה משהו אחרי שפתחתי את הפה) התגעגעתי... לסלי
-
לא ציינת שראלי קפריסין יורד השנה לשנת שבתון... יש עוד כאלו? לסלי
-
דובי למרות האכזבה אל תתיאש כי כמו הרבה דברים שמתחילים חלש ואחר כך עולים לגובה כך גם המפגשים האלה יכולים להיות... לסלי (אחד מהאספים שהיו שם)
-
בהנחה שעלות בנית רכב כזה היא באמת סביב ה-30K שקלים (כולל הקניה עצמה), כמה אנשים ,פה מהפורום, היו מעוניינים להשתתף במירוצים כאלו? אני מתעניין כי אם מדובר בהרבה מתעניינים (רציניים בלבד) צריך לחשוב על אירגון מירוצים כאלה ואולי לאגד את כולם לכוח אחד שיהיה שווה "להרים" בשבילו כאלו מירוצים. מתעניינים, אם אתם רציניים וכבר יש לכם את הסכום ואתם רק מחכים להקמת "ליגה" כזו, אנא התפקדו... לסלי
-
זאב לא רואים את התמונות שלך... לסלי
-
גם אני בפנים אם לא יהיו הפתעות מיוחדות... מזל טוב לרוי (pickiki) על הולדת הבן יואב!!!! לסלי
-
וגם להיות קצת פנאט/משוגע/חולה אמיתי...לקנא או לרחם? (כמובן שהכל מחברות למחלה) לסלי
-
אני חייב להגיב אתם חבורה של תותחים שזה מדהים! אני די חולה רכב כבר שנים (מנוי על טופ-גיר ואוטו כבר שנים) ואין לי שמץ של מושג, אולי כיוון כללי של מוצא הרכב...לפעמים. אתם ממש פנאטים (לחיוב כמובן) ואני מקנא בכם (אלא אם יש לכם טריק חיפוש כלשהו...תחמנים?). בקיצור סחטיין חברים לסלי
-
יש שאלון של TOP-GEAR לסלבריטאים (לא זה בתוכנית אלא במגזין) ואחת השאלות היא "כמה סיבובים ב F1 אתה יכול לראות לפני שאתה נרדם?" זה הומור! לא זלזול... נכון, צדקתם, אני לא מוצא טעם במירוצים האלה, אבל לא רציתי ליצור ניגוח אלא דיון נחמד של ההגדרה מיהו ספורטאי? ואיזה ספורט מוטורי דורש יותר מהנהג/רכב שלו מכל הבחינות כגון: כושר, כישרון, טכניקה וכו'? אני רואה שכולם אוהבים את כולם וכולם חושבים שנהגי הדראג הם שווים ככל נהג בכל התכונות אז אני אומר "יאללה PARTY" תהנו כולם לסלי
-
ראיתי את שירשור "מפלצות התאוצה 4" ושם ראיתי הרבה קישוטים אבל כל עניין השאלות האלה הוא לעורר דיון בעד ונגד בנושא התחום מעניין אותי לראות מה חושבים חברי הפורום משני הקצוות לסלי
-
התכוונתי באופן כללי, בארץ (אפשר גם בחו"ל) לסלי
-
שלום חברים לאור עלית נושא הדראג לכותרות (באתר לפחות) יש לי מס' שאלות לדיון (לא בשביל ידע אישי אלא כדיון בין חברי הפורום): 1) מירוצי דראג - ספורט או סתם נסיעה בקו ישר? 2) נהגי דראג - ספורטאים כמו נהגי ראלי או כמו שחקני שחמט? 3) נהגי דראג - ספורטאים או חבורת מתלהבים עם הרבה כסף? 4) רכבי דראג - רכבים ספורטיבים או POWER בלבד? 5) נהיגת דראג - צריך כישורים/כישרון או שמספיק רגל ימין כבדה וג'ל בשיער? 6) רכבי דראג - האם הם חייבים את כל ה"קישוטים" האלה? 7) שאלות פתוחות של שאר חברי הפורום ***בבקשה לא לקחת אישית את הדברים ובלי התכתשויות, השאלות נשאלות כדי להעלות דיון חברי בין חברי הפורום*** יאללה לעסק לסלי
-
אגב זה גם לא אני אסף לסלי - הידוע בכינויו לסלי
-
לא יודע אם ראית אבל בטופ-גיר לקחו אותו לשטח אמיתי והוא די מפתיע ונותן בראש כיף אמיתי, מאוד שיבחו אותו (אני כמובן לא משווה לרכבי שטח אמיתיים, אבל הוא מגניב לכל הדעות) אחר כך הם הראו את הג'יפ המטורף הזה שמבוסס על הדיפנדר (לא זוכר את שמו, אני מחפש) שפשוט לא רואה כלום בעיניים! ממש מטורף! לסלי
-
הויירון כבר על הכבישים למיטב ידיעתי (קלארקסון נסע על אחת מרחקים חוצי מדינות, לא נראה לי שזה היה על אבטיפוס או משהו כזה) לא? לסלי
-
לא נראה לכם קצת (או בדיוק) כמו חזית של למבו דיאבלו? בלי קשר, לא כל המכוניות ביצור סדרתי, נכון? אם לא אז מה הקטע של הרשימה הזו, אין בה ממש טעם... לסלי
-
די עם הלחץ! מישהו ספר פעם כמה אימפרזות התרסקו עד עכשיו? כמה איביזות? כמה אלפות? וכו' וכו' וכו'... הקליאו פשוט קצת יותר נדירה וכולם שמים עליה עין. ודרך אגב, על כתם שמן כל רכב היה מחליק וצריך להיות נהג ממש ממש מדהים כדי לא להיות מופתע ולהגיב בקור רוח במצב כזה. גם נהגי מירוץ מדהימים מסתחררים ומאבדים את האוטו כשהשטח/כביש מפתיע אותם. אז תנו לי להרגיע את עצמי ולישון בשקט (אני מקווה שאמא שלי לא משוטטת בפורום). אנחנו לא מקוללים ולא מקולקלים לסלי
-
טוב...לא נורא יכול להיות שהפולונז הזה אפילו יותר מכוער מזרח אירופה אימפריה (אבל לא של רכב) לסלי
-
לא מדובר בטנדר הרומני/פולני ההוא שפעם יבאו לארץ? שכחתי את השם, פולונז אולי? או שפשוט בא לי בולונז פתאום... לסלי
-
צודק! בבבילון ניתן לראות שאחת ההגדרות של TENDER היא קרון משא של מים/דלק. מעניין שדווקא פה משתמשים במילה הזו. לסלי
-
TB -תודה שענית לארז במקומי בדיוק מה שאני רציתי להגיד. חנן - ככה זו לא תשובה ולא סיבה, חייבת להיות לך סיבה אמיתית לבחירות הסוטות שלך (בחברות כמובן), גם אם לא הגיוניות. נמרוד - כל הדיון הזה הוא על כל אלה שלא מעניין אותם יכולות שטח, אלא פוזה בלבד. את אלו שקונים ג'יפ ובאמת נהנים ומנצלים את יכולות השטח שלו אני מעריך מאוד ולפעמים קצת (ממש קצת) מקנא בהם, שיהנו מהתחביב שלהם כמה שרק אפשר. דבר שני, כל רכב יקר או לא פרקטי הוא סוג של מותרות ופוזה, אבל כרגע אנחנו מדברים על המגפה המטורפת של כל ה-4X4 למינייהם שמשתלטים לנו על הכבישים. נמרוד, מה שאני בעצם רוצה להגיד זה שאלו שרוצים פוזה ויש להם את הכסף בשביל זה אז עדיף שיקנו פוזה אחרת שאין בה את כל המינוסים של ג'יפ (ללא שימוש בשטח) ואת כל הפלוסים של רכב מפנק אמיתי בנוסף לפוזה. דרך אגב, רכבי נישה כמו קבריולטים למיניהם ספורטיביות למיניהן וכו', אם לא משתמשים בתכונות האלו אני גם בהם לא מצדד. דביל האדם שלא נהנה מהקבריולט שלו או שלא מנצל מדי פעם את הביצועים/התנהגות של הספורטיבית שלו וכו' לילה טוב חברים לסלי
-
באמת במדינה שלנו טיפה גשם וכבר פקקים והיסטריה אללה יוסתור... למה? איך בשניה אחת של רטיבות 50% מהרמזורים מפסיקים לעבוד? איך בשניה אחת של רטיבות 60% מהכבישים והצמתים מוצפים במיים? למה הנהגים בפאניקה וזוחלים לגמרי אחוזי אימה? צריך להאט אבל לא להגזים. שימרו מרחק, הפשירו אדים, שימו מוזיקה מגניבה ברדיו ויאללה תהנו מהגשם סעו בזהירות לסלי
-
לדעתי אתם מפספסים את עיקר הדיון פה בגלל מלחמות ג'יפאים/כבישיים. השאלה היתה היפוטתית ונגעה אך ורק לגבי אנשים שקונים את הג'יפ לפוזה. כמובן שאיש איש הישר בעיניו יעשה ויעשה מה שבא לו אבל מבחינה הגיונית דעתי היא שקניה כזו לפוזה/אופנה בלבד היא טיפשית לגמרי והרי הטיעונים: 1) לג'יפ יש בטיחות אקטיבית נחותה בהרבה מרכב שיועד לכביש בלבד (ראה מרחק בלימה, מרכז כובד וכו') 2) לג'יפ יש נוחות נסיעה נחותה בהרבה מרכב שיועד לכביש בלבד, מעצם כיול מיתליו לנסיעת שטח ולו הקטנה ביותר. 3) האיבזור, הפינוקים והנדסת האנוש בדרך כלל יותר טובים ברכבי הכביש באותו מחיר בגלל שעיקר העלויות בג'יפ מושקעות במכלולים המאפשרים לו לנסוע בשטח בעוד ברכב לכביש ניתן להשקיע בשאר. 4) להניע ג'יפ ששוקל 2.5 טון דורש מנוע גדול יותר, קריא יותר דלק , יותר זיהום אויר, קריא פחות ידידותי לסביבה. 5) הג'יפ בנוסף גם באמת פחות ידידותי להולכי רגל וגם לרכבים בהם הם נכנסים בגלל שלא הספיקו לבלום במרחק הנתון שהיה להם!(ביחוד אם הם דבוקים לכם לתחת - בהמשך לפוזה) 6) הרבה ג'יפים כאלו נקנים ע"י נשים שחסר להם משהו בין הרגליים עם רגשי נחיתות וקינאת פין רצינית! 7) גם אלה שכן יורדים לשטח עושים את זה פעם בחודשיים במקומות שגם אני עם הקליאו שלי יכול לנסוע. חבל על הכסף...תקנו BMW סדרה 3 או 5 ותהנו פי כמה. תהנו לסלי
-
כרמל דוכס סטיישן? לסלי
