Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. אני בפנים שוב, עם התראה מוקדמת כדי לתאם עניינים... לסלי
  2. דרך חנות "עולם הירחונים" (54ש"ח למגאזין) 09-7484447 לדעתי שווה מאוד לסלי
  3. אח...כמה טוב שיש חברים כמוכם תודה רבה רבה לסלי
  4. שלום חברים אני לא זוכר את שמו אבל אני בטוח שאתם כן... אני אשמח לקבל פרטים רבים ככל האפשר על הנהג הישראלי שהצליח להתברג לקבוצת ה-F1 (שגם את שמה שכחתי). אם מישהו מכיר אותו אישית אשמח אם יצור קשר איתי בה"פ (המכר, לא הנהג). תודה רבה לסלי
  5. חברים חברים במגאזין Top-Gear ,עליו אני מנוי מזה מס' שנים, לפני כשלושה חודשים היתה כתבה ארוכה שמשווה רשימה ארוכה של hot-hatch (פוקוס ST, מזדה3 MPS, מגאן R26, אסטרה VXR, גולף GTI30 ועוד כמה ששכחתי). כולן הושוו לכבוד יציאתה של ה-CTR החדשה (היא כמובן גם השתתפה). בכולן נהג הסטיג! וגם עוד כמה חבר'ה. המסקנה הסופית היתה כזו: 1) הכי מהירה על המסלול והכי טובה ל-track days - מגאן R26 (גירסה מטורפת של המגאן 225) 2) הבחירה של הסטיג והשאר לחיי היום יום - ה-CTR כשהפוקוס ST ממש נושפת בעורפה ואולי שווה לה. אלו המסקנות העיקריות מאותה כתבה לסלי
  6. שלום חברים ב"טעם העיר" רכשתי לי "ינשופון" כיס (50ש"ח) כי חובב אלכוהול הינני וממש לא חובב שלילות רשיון . עדיין לא ניסיתי, אבל לפי הפלייר והמוכר המכשיר בעל רמת דיוק טובה והוא דומה לזה של המשטרה ברמתו. מישהו כאן כבר ניסה אותו? מישהו יודע על איכות המכשיר ודיוקו? אני אשמח לשמוע חוות דעת ולאחר שאבדוק את שלי גם אני אפרסם את שלי... לסלי
  7. התאוששות לא היתה ללואב ואת היום השלישי הוא בילה בשמירה על המקום השני ועל האוטו, אחרי שסבל משני פנצ'רים בסטייג' אחד. הפער בינו לביין גרונהולם בטבלה גדל ל-9 נקודות גדולות ולצמצם את הפער הזה יהיה קשה. זה אכן הופך את העונה למותחת ומעניינת (למרות שאני מעדיף אותה מעניינת כשלואב מוביל). מכל זה מסתבר שגם בעורקים של לואב זורם דם אדום כשל שאר האדם.... כבוד לגרונהולם על ההובלה החד משמעית וסוף כל סוף רואים גם את סולברג ברקע ובגדול. מקווה שהעולם יחזור לסידרו בגרמניה (כי בפינלנד זה על סף הבלתי אפשרי) ושלואב יחזור לצבור נצחונות. כבר לא יכול לחכות לסלי
  8. בוריס, אם בדובר בכוסיות אז בשום פנים לא בה.פ.! תפרסם כדי שכולנו נהנה ולגבי האירוע: קצר וקולע - היה חם, על המסלול ומחוץ לו!!! (הרמקול לא היה אמור לפנות אל הקהל?) לסלי
  9. לא יודע מה איתכם אבל אני מזועזע...דמעות בעיניי אבל עדיין אופטימי כי יש עוד הרבה מירוצים וגם טעויות של אחרים אכן הטעות הזו יוצרת עונה מעניינת, עד מלחיצה - כבר אני רואה איך אני לא נירדם הלילה...ובעוד כמה לילות... לסלי
  10. למה אף אחד לא מעדכן? חבל, צריך ליחצ"ן את הלוח יותר טוב לגורמים הנכונים (MDC, קארטינג, ראלי רייד וכו'). לסלי
  11. רעיון טוב מאוד! אני בעד לסלי
  12. אני לא מאמין... לדעתי זה סוג של ביזיון כנראה שכולם בעיקר אוהבים לדבר ולכתוב... וזהו! בעצב רב לסלי
  13. בגלל העבודה לא נתתי תשובות בזמן ופיספסתי את ההזדמנות... לפעמים לוקחים סיכונים ומפסידים לסלי
  14. אלון אין לי ספק לגבי האפשרות להקמת מסלול כזה... אבל משום מה חשבתי שההודעה היתה צינית ואת האמת דמיינתי שאתה זה שכתב אותה (אין לי מושג למה, אולי כי אלון חליווה כתב משהו לפני זה) מדובר באי הבנה קטנה ועייפות גדולה לסלי
  15. דרך אגב הרגע סיימתי לראות את היום השני של הראלי (מוקלט כמובן) בסטייג' 11 (?) כששאלו את לואב מה הוא אומר על האוטו הוא ענה שהאוטו סבבה אבל הנהג לא ממש, כי הוא עשה טעויות (הרכב נכבה לו בסיבוב אחד) - כמובן שהוא ניצח את הסטייג' הזה! בסטייג' הבא הוא מאוד חשש לתקוף את מעברי המים כי הוא לא ידע איך ה-C4 תתנהג, אז הוא היה עדין (בניגוד למיתחרים שלו שתקפו ללא רחמים) - כמובן שהוא ניצח גם את הסטייג' הזה! אם הוא לא אגדה חיה, מי כן? לסלי
  16. אופס... מוזר מאוד, אני הולך לחקור את העניין הזה לעומק, שאני אטעה? (ולמה קראתי לו אלון, אין לי מושג, טוב נו...יום עבודה ארוך אולי, סוג של תירוץ) לסלי
  17. רוני, לדעתי אלון היה ציני בדבריו... אבל יכול להיות שאני טועה (נדיר מאוד, אבל יכול לקרות ) לסלי
  18. אם מישהו יודע על מישהו שנוסע לצפות בראלי ויש לו מקום ברכב לעוד מתלהב מסכן אני אשמח להצטרף תודה רבה לסלי
  19. אין בעיה...אבל צילום בלבד...אני שומר על המגאזינים שלי באופן שיהיו שיגדירו כפנאטיות אתה מוזמן לדבר איתי בכל עת שתרצה לסלי
  20. למרות שלא שאלתי, תודה על המידע... לסלי
  21. דני , אתה תמיד מדבר על עצמך בגוף שלישי? בחברות לסלי
  22. יש עדכונים? פרטים נוספים? שינויים? לסלי
  23. קראתי כתבה ב-TOP-GEAR המגאזין, על נהג F1 שעבר לנאסקאר (חואן פאולו מונטויה) והוא אמר שהעקיפות והאקשן שיש שם בקילו הם שגרמו לו לעבור (אני בטוח שיש עוד סיבות אבל זו אחת משמעותית). בכתבה גם מצוין שלאחרונה קהל הצופים של F1 יורד בגלל שאין מספיק עקיפות ואקשן. לא יוצא לי לראות F1 כי אין לי ספורט 5 ולא RTL וגם נאסקאר לא ראיתי, אבל אני מוכן לתת צ'אנס לבהמות האמריקאיות (המכוניות, לא הנשים) בגלל מה שדובי ו - TOP-GEAR אומרים פה אחד (דובי, אתה בחברה טובה). לסלי
  24. הבעיה הגדולה היא שהחומרים האלו תוקפים חלקי גומי ומזרזים את התבלותם! הייתי מדבר עם בעל המוסך... לסלי
  25. דובי, אל תדליק אותי! אתה מנסה לאסוף מודיעין כי הולך להיות ערוץ כזה? אם כן פרט, נמק והסבר בבקשה... ולשאלך: על WRC וF1 כבר דיברו וכמובן שהם יהיו חלק בערוץ, אז... אל נא לשכוח FORMULA D, מירוצי באחה/פרעונים/פריז-דקאר, CUPים למיניהם ואני בטוח שיש עוד ששכחתי. בכל מקרה הלוואי שאכן יהיה כזה; ישראלי או זר, זה פחות משנה. דביל אבל אופטימי לסלי
×
×
  • תוכן חדש...