-
הודעות
458 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alesly
-
טקס הגאלה השנתי של ה- FIA פלוס מחווה מרגשת לקולין מקריי.
alesly פרסם הודעה בנושא של De Angelis בתוך ספורט מוטורי
שני דברים תפסו אותי בתקציר הזה. אחד חשוב! טעו בהצגת לואב ואמרו שזאת הזכיה השלישית שלו ברציפות. בושה, הרי כולם יודעים שזאת הרביעית . שני, לא פחות חשוב, בראיון של לואב בסוף הקטע שואלים אותו איזה ראלי או סטייג' השנה הוא יזכור גם עוד עשר שנים; על זה הוא עונה בצניעות מדהימה (מפתיעה?) שדוקא את ניו-זילנד בו הוא לא זכה אלא הפסיד ב-0.3 שניה לגרונהולם הוא יזכור בגלל הקרב הטוב. לסלי -
זה ממש מעצבן!!! גם לטבלה בגיל הזה בערך... אוף, איפה הם ואיפה אני (ואתם) לסלי
-
יה מבאס אחד... לסלי
-
רוני צודק... היה די משעמם כי לואב וגרונהולם נסעו בנסיעה מגננתית ולא התקפית... מצד שני אני מאוד שמח על הניצחון של לואב וההוכחה החד משמעית על עליונותו המוחלטת, אולי בהסטוריה כולה של הראלי. מישל, אתה מלך! וכמלך עליך להזמין אותנו (לפחות אותי) למשתה ניצחון פרוע (כולל נשים מפוקפקות)! זאב, מאיפה השמועות המטורפות האלו? לסלי
-
הלוואי שמרקו מרטין יחזור...אבל כנראה הטראומה גדולה עליו... מישהו יודע מה מעשיו בימים אלו? לסלי
-
צר לי חברים שלא הגבתי עד עכשיו, פשוט הייתי באילת על חשבון העבודה... מישל!!! איפה אתה לעזאזל? מזל טוב ללואב על ניצחון רביעי מדהים, לדעתי בשנה הבאה הוא ישבור את כל השיאים באליפות חמישית. גרונהולם לצערו לא עומד בלחץ כמו לואב ובגלל זה הוא לא סיים את שני המירוצים הקודמים, חבל. איפה חוגגים את סיום אחת העונות המותחות והמעניינות שהיו בכל הזמנים? מישהו ירים את הכפפה? דובי, איך היה הטריאטלון? נתת לכולם בראש? לסלי
-
יפה... לסלי
-
דקל, לגבי השאלה שלך, עדיין לא ראיתי אז אולי מישהו אחר יוכל לענות... אבל אני כן יודע שלואב מוביל את הטבלה ב-6 נקודות אחרי ניצחון מוחץ בראלי אירלנד. היום השלישי היה מבחינת לואב טיול בגשם ואחריו בלי מאבק גדול סורדו במקום השני. במקום השלישי היה מאבק גדול יותר, בין הירבונן ולטבלה שבסופו לקח לטבלה את המקום האחרון על הפודיום. הירבונן כאמור סיים רביעי ואחריו סולברג הצעיר בהישג מכובד של המקום החמישי. מישל...איך אומרים בצרפתית "מלך"? לסלי
-
דובי איך אתה עוזר לנו להשלים את החוסרים הנ"ל? אולי קצת במפגש נווטים? מישל, הרעיון של החגיגה דווקא לא רע...לא משנה מי יקח את האליפות (ביניינו...לואב ישמח אות קצת יותר). דובי, מה אתה אומר? לילה טוב לסלי
-
היום הראשון היה מלא תהפוכות, טעויות וירידות מהסטייג'... הסולברגים נלחמו אחד בשני במקומות החמישי והשישי עד שהאח הגדול מצא את עצמו מחוץ למירוץ אחרי מפגש לא מתוכנן עם עץ. גרונהולם פרש, התעלף, נבדק, נמצא תקין מכאנית ונראה מחר אם יחזור לסופר ראלי. הירבונן לא מרוצה מהאוטו ומזה שיש נהגים צעירים וחצופים לפניו (לטבלה), מנסה אבל לא מצליח להשיב מלחמה והוא רביעי בסוף היום הראשון, אחרי לטבלה בשלישי. בסוף היום הראשון בקצה העליון של הטבלה יש רק 11+ קצת שניות בין שני הסיטרואנים, סורדו ולואב שכמובן לואב בראש! אז בסוף היום הראשון הטבלה נראית ככה: 1)לואב (בבקשה אל תעשה שטויות!) 2)סורדו (סחטיקה!) 3)לטבלה (תנסה להשאר עד הסוף הפעם) 4)הירבונן (מופתע מאוכזב ונאבק) 5)סולברג הצעיר (גם מופתע וגם נאבק אבל מהצד החיובי) ללא ספק העונה הטובה ביותר בשנים האחרונות! מתח עד המירוץ האחרון והסטייג' האחרון... מישל!!! יאללה, לעסק לסלי
-
ערב נווטי ראלי מס'-4 ( ע י ד כ ו ן !!! )-נ ד ח ה !!!!
alesly פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
אני בא לסלי -
ערב נווטי ראלי מס'-4 ( ע י ד כ ו ן !!! )-נ ד ח ה !!!!
alesly פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
מישל אל תגזים...בקריות? להוציא דרכונים פתאום באמצע החיים? אני בפנים (אם לא יהיו בעיות בע"ה) לסלי -
ראלי דורות שנערך היום 03.11 והפעם בלי משטרה ועם הרבה אקשן!!!
alesly פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
אחרי "רוחמה" אמרת שנהנת לראות את החיוך שלי על הבוקר... סתם מתלוצץ (לא הצליח) לסלי -
ראלי דורות שנערך היום 03.11 והפעם בלי משטרה ועם הרבה אקשן!!!
alesly פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
מש' דר, תודה על הפירגון ושיהיה המון בהצלחה בהמשך. דובי, אני מבין שהפעם החיוך שלי לא עשה לך את זה ... אני מאוד נהניתי למרות השטח הקשה והקוצני שנבחר בגלל אילוצי בטיחות והצללה, תאמינו או לא. לסלי -
אני בשוק שאין קופצים!!! אם לא הייתי "עסוק" באותו יום הייתי בא צפונה על טיל לסלי
-
נדב, מה הכוונה? לסלי
-
Sergio Rinland - מהנדס F1 מגיע להרצות באוניברסיטת בן גוריון
alesly פרסם הודעה בנושא של Herman בתוך ספורט מוטורי
דובי לצערי בגלל המילואים לא הצלחתי להגיע להרצאה. אני מחכה לכתבה המלאה והמפורטת על ההרצאה ממך... לסלי -
נגמר לו ראלי יפן מלא בתהפוכות והתהפכויות הירבונן ניצח בקלות רבה בלי שני האלילים וזהו ניצחון שני שלו העונה, בהחלט נהג ראוי! סורדו שני וגם לו מגיעות תשואות, מסתבר שראלי יפן הוא לא בין הקלים ולסיים אותו ללא בעיות ובמיקום גבוה זה לא קל... במקום שלישי, לא אחר מאשר הנינג סולברג... פודיום שלישי בחייו, נאה לו. בראלי הזה ראינו קצת מה הולך מאחורי שני המובילים הקבועים ולדעתי חוץ מהירבונן שנמצא במעין ליגה משלו גדל לו דור של נהגים מעולים שיעשו לנו שמיייח בעתיד הקרוב. דרך אגב, לואב חזר במסגרת הסופר ראלי, ניצח ארבעה סטייג'ים ולבסוף סבל מבעיות בגיר ונאלץ לפרוש שוב...באסה, גם נקודה אחת היתה עוזרת. אז מחכים לראלי אירלנד לסלי
-
מישל... לא יפה להגיד ככה את האמת ראיתי רק את היום הראשון אז רק עכשיו התעדכנתי...באסה! טוב, אז המתח ממשיך וההפרש של ארבעת הנקודות נשמר. דני, אני שומע בדבריך רמיזה ליתרונו של לואב באירלנד - אני מחזיק אצבעות. אני כבר לא עומד במתח הזה לסלי
-
איזו עונה!!! לסלי
-
בוקר טוב חברים 4 נקודות (לזכות גרונהולם) ועוד שלושה מירוצים להכרעה, מי יהיה אלוף העולם ב-WRC לשנת 2007. הראשון מבין השלושה הוא ראלי יפן הבא עלינו לטובה בסופ"ש הקרוב. בעונת 2006 ניצח לואב, שנה לפניו, גרונהולם ואחת לפניו (2004) סולברג. ראלי יפן מאופיין בשבילי חצץ מהירים (אולי מזכיר קצת את פינלנד?) אבל צרים עם שוליים מפוקפקים. כמו שאמרתי בעבר (הלא רחוק), האתגר לשני המובילים הוא ענק; גם לנהוג על המגבלות וגם להיות סופר זהירים, כי כל טעות היא פטאלית לגבי האליפות שלהם...מתח, מתח, מתח! אז מה אתם אומרים? מי לדעתכם ינצח את ראלי יפן השנה? ***רק תשובות מנומקות היטב יתקבלו*** לסלי
-
רוני, אתה כל כך צודק, זאת עונה מאוד מותחת...בטירוף. זה פשוט אתגר כל כך גדול לשני הנהגים האלה, גם לנסוע על המגבלות (של האוטו ושלהם) וגם לא לעשות טעות כי כל טעות תהייה פטאלית בשבילם וסיום העונה מבחינתם. יהיה מעניין...מאוד מעניין. לדעתי לואב יצמצם את הפער אבל גרונהולם יקח את האליפות ובגלל פירגון אני לא אכעס. מצד שני אני גם לא אבכה אם לואב יתן בראש וימשיך להוכיח שהוא הטוב בכל הזמנים . לסלי
-
דני בשלוש שורות סיכמת ו"ניפנפת" ראלי מעניין ומותח (בהתחלה גם לגבי המקום הראשון) עם הרבה נקודות למחשבה. למשל, ראיתם את ההבדל בלקיחת ההיירפין בין לטבלה ודובאל? האחד ניפנף בזנבו כמו כלבלב שראה חתול והשני בשיעמום רציני "ניגב" את הפניה ללא דרמות אבל מממהההררר...מנחשים מי זה מי? ראיתם את סולברג? נלחם בשיניים ובכל הכוח על מקום רביעי ללא הצלחה ומול מי? מול לטבלה, הילדון המחוצ'קן (והמוכשר) הזה עשה בי"ס לאלוף העולם לשעבר וכל זה אחרי פרישה של דובאל, שהיה לפניהם בביטחה, בגלל תקלות מכאניות. מילא גרונהולם ולואב שהם באמת בספירה משלהם אבל סורדו ולטבלה (ודובאל למען העניין)? לי זה ממש כואב, באמת! ומה עם הירבונן? חבל...טעות קטנה, אבל קריטית במהירויות האלה, גרמה לו לפרוש ביום הראשון ולדדות במקום ה-11 אחרי שחזר בסופר ראלי... בקיצור היה מעניין וביום הראשון ותחילת השני גם מותח, אפילו לגבי המקומות הראשונים. לדעתי לא יפה ולא נאה לבטל ראלי כזה בשני משפטים ולהגיד "הלאה"...(דני, בחברות כמובן). לסלי (דרך אגב, שמעתם את ההערה של הקריינית של היורוספורט על הנהיגה "החקלאית" של גרונהולם בהשוואה ללואב? גדול!)
-
בסוף היום השני לואב מוביל ולא סתם מוביל, מהסטייג' הרביעי עד עכשיו (חוץ מסטייג' 10) הוא ניצח את כל הסטייג'ים! אין מילים בפי לתאר את האושר הזה מישל, תתעורר! לסלי
