-
הודעות
458 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alesly
-
מה זאת הדוושה שם משמאל? כל פעם מחדש הסרטון הזה מדהים אותי ... הימים הטובים לסלי
-
אולי סוף כל סוף דני סורדו יחזור לעצמו ויהיה בחזית (גם אם לא ראשון) אני מתגעגע אליו בשלשה הראשונה לסלי
-
אני לא יכול להגיד בהתחייבות אבל כמו שקארטינג (אני יודע שאלו לא אותם הכלים בדיוק) היה חוקי עד עכשיו במסלולים הסגורים יהיה יותר פשוט לקיים מירוץ קארטינג ממכוניות ראלי שאין אחת דומה לשניה ויש ביניהן כאלו משנות השבעים בערך כבר היה רד-בול צ'אלנג' בעבר כתקדים ומירוץ רחובות בת"א לדעתי ניתן ליישום בקלות יחסית לסלי
-
אודי ידידי קודם כל טוב לשמוע ממך דבר שני, אולי אתה מרים את הכפפה עם שותפך ירון? אולי רק להתחיל קצת עם גישושים של הדברים והבירוקרטיה שצריך בשביל להניע אירוע כזה בבקשה...אנחנו צמאים לאירוע עם פירסום כמו שצריך וחשיפה אמיתית, והקארטינג זה כלי הרכב היחיד בערך שאיתו הבירוקרטיה תהיה פשוטה יותר (רישוי וכאלה), לא? שוב, אני מוכן לעזור (במגבלות הזמן הפנוי שלי) לסלי
-
אולי אני תמים מדי ביחוד אחרי מה שכבר עברתי בשנים האחרונות של הספורט המוטורי בארץ אבל אני חושב שזה יכול להצליח... אולי? לסלי
-
דובי זה רעיון מדהים! אכן דרך פשוטה יחסית לקיום אירוע בקנה מידה גדול עם חשיפה גדולה אפילו אם זה יהיה מירוץ קארטינג 2 פעימות ורוטקס זה יהיה מדהים וקידום אדיר של הספורט המוטורי בעיני העם שאולי חושב שאין לו מקום בארצינו... זה נשמע כל כך טוב ומעשי שבא לי לצעוק ברק, ירון, ברוך וכל השאר - אולי תתאחדו לנסות להרים אירוע כזה? (קארטינג הכוונה) זאת יכולה להיות פתיחה רשמית מרשימה מאוד לחוק הספורט המוטורי אני מוכן לעזור במה שאני יכול לסלי
-
אלון, ערן אולי במקום להתגונן כל הזמן ולבקש תמיכה ופירגון תספקו תשובות? תקבלו ביקורת כמו גוף רציני ותתיחסו לכך ברצינות עניינית ובלי הרגישות המיותרת כאילו תוקפים אתכם אישית. אתם מכריזים על עצמכם כגוף הרישמי וכו' וכו', תענו כאחד כזה! גם את כל הקישקושים עם ברוך יכולתם לפתור עם תשובות ענייניות וסריקה של כמה מסמכים ואז הוא היה שותק כמו דג אילם. (אגב, שאלותיו היו ענייניות לחלוטין וקשורות לאירוע) בהצלחה אני בהחלט אבוא לצפות לסלי
-
השיטה חייבת להיות כזו שלא תפגע בנהגים לא ראשון ולא אחרון לא צריך "לאתגר" את המוביל רק בגלל שהוא מוביל או בשביל שיהיה לדובי מעניין וגם לא לתת למזל חלק בעניין צריך הוגנות מוחלטת, לכולם! איך? צריך לחשוב חכם חזרה להיפוך 15 הראשונים נראית לי הכי הגיונית כי אחרי ההיפוך ארבעת ה"מנקים" גם ככה מחוץ לסיכוי לקבל נקודות אמיתיות ומהם והלאה לכולם מחכה מסלול נקי... לסלי
-
שלום לכולם ברשותי (בבעלות סבא שלי) חיפושית שנת 64 (יד שניה ) שלפני קצת יותר מעשר שנים איפסנתי על בלוקים כי לא היה מי שיסע איתה... לאחרונה אני חושב להשמיש אותה בחזרה (השקעה לא גדולה כי היא מבצב מעולה) ואני אשמח לשמוע מכם כמה פרטים: 1) מה נדרש כדי לחדש את הרשיונות ולהעביר אותה טסט מבחינת בירוקרטיה (לא בקטע המכאני), ומה העלויות? 2) סבא שלי (שיחיה חיים ארוכים) לא יחיה לעד, האם אפשר להעביר בעלות ללא טסט? מה קורה אם חס וחלילה ילך לעולמו לפני שנעביר בעלות או נשמיש אותה לרמת טסט? תודה רבה לסלי
-
מישל, אני לא חולם, אבל לו הייתי חולם, זה לא היה חלום של שנינו? אתה כבר לא איתי? וכמו שלואב בכבודו תמיד אומר, לא משנה בכמה זמן הוא מוביל: "בראלי, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר" לסלי
-
ועל מה אדר יתחרה? לסלי
-
וואו! אין ספק שבקיומטראז' כזה יש אפשרות לפתוח/לצמצם פערים... ולגבי ה"למי יותר קשה?" כמובן שאז היה יותר קשה, אבל זה עדיין לא אומר שלואב הוא לא מס'1 בכל הזמנים :lol: דובי, מה עם מפגש חובבי ראלי כמו שעשית בזמנו באלתרנטיבי? לסלי
-
13 דקות במירוץ זה לא רק כשרון נהג, אני חייב להתעקש או שהיו פערים רציניים בין הרכבים או בין הנהגים או בשניהם לא יכול להיות שהיום זה היה קורה למרות הפער הגדול שיש בין הנהגים לסלי
-
דובי לצמצם 8 דקות ולנצח בהובלה של חמש דקות... משהו לא נשמע לי... עם כל הכבוד לווטאנן (ויש כבוד, הוא במעלה רשימת האלילים שלי) זה לא סטנדרטי ובטח לא מבוסס על כשרון נהג בלבד. אולי בימים ההם זה היה שונה, ולפי מה ששמעתי זה היה בימים הראשונים של הפיזו' שנתנה על הפנים לשאר הרכבים עד שהתחילו לצמצם איתה פערים. אתה חייב להסכים איתי לסלי נ.ב. למה אתה חייב להשבית שמחות??? תפרגן...
-
"מה יש כאן להוסיף ???????? כן שכחתי - דובי ! סיקור נרחב שלסלי יוכל להתאושש ! מישל" ענק! עד עכשיו שכחתי לגמרי מהראלי ורק עכשיו (בגלל יורוספורט האלו!!!) התעדכנתי מהאתר של WRC ומהפורום ולאורך כל השרשור עלתה בי השאלה, לאן נעלם סורדו? בעונה שעברה הוא היה על הפודיום ברוב המירוצים, מה קרה העונה? חבל לי נורא על הבחור, חשבתי שיהיה לו סיכוי לאליפות בעתיד הקרוב... וחייבים להוריד את הכובע לפני סבסטיאן אוג'ייר!!! הוא קפץ קפיצת מדרגה מדהימה משנה שעברה! מדהים! עוד קצת נסיון ובשנה הבאה הוא מאיים על האליפות איום אמיתי. מישל ידידי, אין כבר מילים להגיד על המלך...ממש! כל הנהגים וראשי הקבוצות הגיבו בתדהמה והמון כבוד לתופעה הזאת שנקראת סבסטיאן לואב. צימצום זמנים כזה ירשם בדפי ההיסטוריה ללא ספק! מלך אמיתי! זלמן (גם ידידי), סולברג נהג נהדר ודמות תיקשורתית מס'1 כיף לראות אותו ויש אליו המון כבוד, אבל הוא לא עומד ולעולם לא עמד בקנה אחד עם כבודו, אין מה לעשות לסלי
-
דובי אתה תותח! אבל כדי להגיד את המילה האחרונה אתה חייב להודות שבהשוואה לנהגים אנושיים הוא התאמץ הכי פחות (בחיי ה-WRC שלו, ואולי גם לפני?)... יום נהדר לסלי
-
דובי הדגשתי שב-WRC הוא לא עבד קשה, להיות שני בעונה הראשונה ומאז לשלוט זה לא לעבוד קשה לא כמו לטבלה/אוז'ייר/ווילסון/הירבונן וכו' שמטפסים לפסגה לאט לאט, נופלים וקמים ואולי יום אחד יהיו אלופים לסלי
-
גמליאל, הוא אוכל אתכם בלי מלח, גם את המקצוענים שביניכם לסלי
-
הקטע המדהים בקריירה של לואב זה שנראה כאילו הוא לא עבד כל כך קשה. לפחות ב-WRC הוא לא טיפס למקום הראשון לאט לאט, נכשל וקם או התגבר על קשיים במהלך הדרך, הוא הגיע ישר למקום השני בעונה הראשונה שלו (וגם זה בגלל הוראות קבוצה כנראה) ובהעונה השניה ועד היום הוא שולט בזירה ביד רמה פשוט חריג ברמה שקשה לקלוט לסלי
-
כמובן שהוא פיני הוא באמת בן 8 והתחיל לנהוג בגיל שלוש (לדברי אבא שלו) זה חינוך אמיתי! מדהים אסף נ.ב. מנהלים יקרים בפעם הבאה כשאתם מוחקים למישהו שירשור/הודעה מן הראוי לכתוב לו בפרטית למה תודה (זה שלא הבין מהכותרת שמדובר באותו הסרטון, מתנצל אלף התנצלויות, במחילה מכם)
-
דובי ברוך שובך!!! התגעגעתי אליך, כתבה מצויינת, כן תרבנה... מה אתה אומר על קן בלוק שמדשדש מאחור? (בניגוד לקימי שלא מנוסה בראלי, כביכול) אני ראיתי לא פעם שכותבים עליו שהוא אגדת ראלי...כמובן שהייתי סקפטי מאוד אבל חשבתי שהוא יתקרב לעשיריה לפחות מה אתם אומרים? לסלי
-
תמונות חברים, תמונות... מה קורה? לסלי
