Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. לא ברור לי, שמו את החיישן טמפרטורה חשוף ישירות לשמש הישראלית מה ההיגיון פה?
  2. תמיד סקרן אותי, למישהו יש מושג מה זה הצ'ופצ'יק הזה? חיישן טמפרטורה לבקרת אקלים? חיישן אור לעמעום תאורה? אנטנת GPS?
  3. הרפידות בסדר אבל לצלחות לא תזיק חריטה
  4. מקומם ומכעיס לדעתי אתה צריך לשלוח מכתב זועם לחברת הביטוח ולספר להם בדיוק מול איזה בודקי מיגון הם עובדים (רב בריח) מסחטת כסף מסריחה!!
  5. התקנתי באוריס 2008 GLI שלי עובד מעולה!!
  6. יש קודן ברכב? יכול להיות שהבעיה היא שם
  7. גם לי זה נשמע כמו תקלה אופיינית של מתג אור בלם
  8. מתוך ספר רכב של אוריס 2008
  9. למה שתהיה בעיה אם יש דפיקה קטנה במעבר?
  10. היי, אתה יכול לפרט בבקשה מה העלויות של החלפת קלאץ בטויוטה? מוסך מורשה או לא מורשה? לגבי ההחלפה המהירה, כמובן זה בכדי לחסוך בדלק, אני לא חושב שזה עולה בבלאי מואץ של הקלאץ.
  11. אבל כן יש אחריות על הכבל
  12. אם אני זוכר נכון, בספר רכב של האוריס כתוב שהוא בנוי לגרור עד 450 קילו.
  13. אין סיבה שהאחריות לא תחול במקרה הזה זה נשמע לי כאילו נקרע לך הכבל קלאץ
  14. נראת אחלה מצלמה אבל 300$!!! זה המון לדעתי, בייחוד שאתה יכול לרכוש את ה- Mobius 1080P כמעט מבלי להתפשר על האיכותב-70$
  15. נקרעה לך רצועה, בחלק גדול מהרכבים האלטרנטור והמשאבת הגה כח חולקות את אותה הרצועה לכן קיבלת התרעה שאין טעינה במצבר ובו בזמן ההגה נהיה קשה. תיקון זול. 100-200 ש"ח
  16. לא הבנתי, אז לא שברת את הצ'יפ? הרכב כן מניע אם מקרבים את הצ'יפ קרוב לסוויץ? במקרה הכי גרוע, הולכים למורשה הם מתחברים למחשב של הרכב ומוסיפים לזיכרון שלו צ'יפ חדש לא סיפור מסובך, אבל כן כמה מאות שקלים.
  17. המעמד זה תוספת מגוחכת של 4.5$ האיכות של המצלמה הזאת היא בין הטובות שראיתי גם ביום וגם בלילה וכל זה בגודל הקטנטן הזה שלה.
  18. Mobius 1080P מאוד איכות במחיר שווה לכל נפש הלמחיר באיביי 68$ הסיקור על המצלמה: חפשו את Techmoan בגוגל
  19. היי לחבר שלי יש פורד פוקוס 2008 עם מפתח פליפ משולב אזעקה הוא בירר במוסך מורשה פורד לגבי שיכפול. הם טוענים שהם לא יכולים ושלחו אותו למשכפל מפתחות (בקניון חיפה) המחיר שהוא קיבל שם זה 700 ש"ח!! לי זה נשמע המון!! אתם מכירים אולי אלטרנטיבות זולות יותר? (עדיף בצפון) תודה.
  20. הבעיה בפירוק היא: המחירים לא זולים, הם יודעים אם החלק מבוקש ולכן הם "תוקעים" מחיר. החלק שאתה קונה עבר כנראה את אותו מספר שנים שעבר החלק שלך ואתה לא יודע אם המצב שלו לא יותר גרוע אפילו משלך. בייחוד חלקים אלקטרו מכאניים עם בלאי גבוה
  21. בטויוטה השם המדוייק הוא מגן רפש חדש עולה 700 ש"ח משומש באזור ה350 ש"ח
  22. כדי לך לבדוק גם בפירוקיה וגם במחסן חלפים של מיצובישי (את שתי הבדיקות ניתן לעשות בקלות דרך הטלפון) לפעמים חלק חדש בחברה עולה פחות מאשר בפירוקיה אם יש לך קצת רקע וידע טכני אז הייתי ממליץ לפרק את היחידה ולנסות לתקן (בדרך כלל זה אפשרי ואפילו פשוט)
  23. מה אתה רציני? בשביל 30 שקלים אתה פותח שרשור
  24. 55 ו 35 הם הספקים נפוצים של מערכות HID פשוטות אין קשר או שתשתף קצת יותר מידע, תמונות לינקים של הפנסים הישנים והחדשים דגם וכו.. ואז נוכל לעזור לך או שפשוט תפנה לאיש מקצוע
  25. פלאגים, כבלי הצתה, חיישנים.. תתחיל מחיבור למחשב הרכב לאיתור תקלות
×
×
  • תוכן חדש...