היי,
אתה יכול לפרט בבקשה מה העלויות של החלפת קלאץ בטויוטה?
מוסך מורשה או לא מורשה?
לגבי ההחלפה המהירה, כמובן זה בכדי לחסוך בדלק, אני לא חושב שזה עולה בבלאי מואץ של הקלאץ.
נקרעה לך רצועה, בחלק גדול מהרכבים האלטרנטור והמשאבת הגה כח חולקות את אותה הרצועה לכן קיבלת התרעה שאין טעינה במצבר ובו בזמן ההגה נהיה קשה.
תיקון זול. 100-200 ש"ח
לא הבנתי, אז לא שברת את הצ'יפ?
הרכב כן מניע אם מקרבים את הצ'יפ קרוב לסוויץ?
במקרה הכי גרוע, הולכים למורשה
הם מתחברים למחשב של הרכב ומוסיפים לזיכרון שלו צ'יפ חדש
לא סיפור מסובך, אבל כן כמה מאות שקלים.
היי
לחבר שלי יש פורד פוקוס 2008 עם מפתח פליפ משולב אזעקה
הוא בירר במוסך מורשה פורד לגבי שיכפול. הם טוענים שהם לא יכולים ושלחו אותו למשכפל מפתחות (בקניון חיפה)
המחיר שהוא קיבל שם זה 700 ש"ח!!
לי זה נשמע המון!!
אתם מכירים אולי אלטרנטיבות זולות יותר? (עדיף בצפון)
תודה.
הבעיה בפירוק היא:
המחירים לא זולים, הם יודעים אם החלק מבוקש ולכן הם "תוקעים" מחיר.
החלק שאתה קונה עבר כנראה את אותו מספר שנים שעבר החלק שלך ואתה לא יודע אם המצב שלו לא יותר גרוע אפילו משלך.
בייחוד חלקים אלקטרו מכאניים עם בלאי גבוה
כדי לך לבדוק גם בפירוקיה וגם במחסן חלפים של מיצובישי (את שתי הבדיקות ניתן לעשות בקלות דרך הטלפון)
לפעמים חלק חדש בחברה עולה פחות מאשר בפירוקיה
אם יש לך קצת רקע וידע טכני אז הייתי ממליץ לפרק את היחידה ולנסות לתקן (בדרך כלל זה אפשרי ואפילו פשוט)
55 ו 35 הם הספקים נפוצים של מערכות HID פשוטות
אין קשר
או שתשתף קצת יותר מידע, תמונות לינקים של הפנסים הישנים והחדשים דגם וכו.. ואז נוכל לעזור לך
או שפשוט תפנה לאיש מקצוע