Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. האדום למתח + קבוע השחור אדום ל - הכחול/ירוק למתח + בזמן סוויטץ
  2. אני ממליץ בחום לנסות להחליף את כבלי ההצתה, זה סיפור של בערך 200 ש״ח לכבלים איכותיים. הבעיה אצלי הייתה זהה, אגב זה היה חמור יותר בבקרים עם לחות, כאלה שכל הרכב רטוב.
  3. הייתה לי בדיוק את אותה הבעיה סט איכותי של כבלי הצתה פתר את הבעיה מתי החלפת לאחרונה אם בכלל?
  4. החיישן מתזמן את ההצתה, אם הוא תקול אז אין הצתה הרכב כבה, וגם לא יניע.
  5. חיישן קראנק, אולי חיבור קודן רופף
  6. אף אחד הוא לא באמת 7 מקומות, המקומות מאחורה הם מוגבלים לחלוטין, צפופים מאד ולא בטיחותיים בעליל. בכל אופן שמעתי תגובות טובות על שני הרכבים. מה עם אופל זפירה?
  7. אני אישית מאד סומך על המקצועיות האמינות והמחיר של הפנצ׳ריה מאחורי תחנת דלק פז עוז בת גלים בחור בשם חמודי.
  8. כן אבל אין חובה למקם אותו במקום האחורי
  9. אכן מדובר בבעיית מגעים אני הייתי מהמר על הידית עצמה, לרוב מחליפים ולא מתעסקים עם ניקוי מגעים, אלה אם כן יש לך המון סבלנות והרבה רקע טכני. אם לא הידית אז זה הריליי, אבל הסיכוי נמוך יותר
  10. גש למקום בו התקינו לך את הרדיו דיסק הם קילקלו הם יתקנו.
  11. סוזוקי sx4 או שאולי פיאט סדיסי?
  12. הנורות בלוח השעונים בקורולה הן נורות לד מולחמות SMT יש פרוייקטים בפורומים בחו״ל שמראים כיצד להחליף לא פשוט להחליף אבל אם יש לך ידע טכני בהלחמות ואלקטרוניקה אז זה אפשרי בהחלט.. לגבי התאורה של שאר הקונסולה אין לי מושג.
  13. ערערתי לי את הביטחון לרגע. אתה טועה.
  14. למען הסדר הטוב 0.2mm שווה ל 0.008 אינטש
  15. המים זה בסדר, השחור זה בגלל שיש הרבה פיח בדפנות וכשנגעת לקחת איתך גם פיח ככה שזה נראה מים שחורים בקיצור, הכל תקין.
  16. BMDesign פתח תקווה, ליד האצטדיון החדש חפש בגוגל / פייסבוק
  17. החיישני רוורס הפסיקו לעבוד, המתח שלהם מוזן מאותו המתח של הנורה, אין קשר לנורה שרופה.
  18. נראה לי צ׳מפיון מותשים מכל הבעיות לאחרונה והם לא יבואו לקראת אף אחד, אבל מה אכפת לך לנסות, במקרה הכי גרוע יגידו לך לא.
  19. אם עם כבלים שמעת רעש שמנסה להניע כלומר שמעת את הסטרטר, אז המצבר שלך גמור, יש חשיבות רבה לאיכות הכבלים בטעינה מרכב אחר ובהנעה מרכב אחר, רוב הכבלים הם זבל עם מוליך ממש דק בפנים, על אף שהם נראים עבים מבחוץ אגב, ריקון פתאומי של המצבר מעיד לפעמים על בעיה באלטרנטור, נסה לטעון את המצבר לאורך זמן ארוך יותר, 20 דקות לפחות ואפילו עם זוג כבלים נוסף במקביל.
  20. כנראה סינון ראשוני, גס יותר.
  21. תקרא את השירשור הזה, יש פה אולי 20 תשובות לשאלה שלך.
  22. לא ברורה לי הבקשה שלך לחבר אליה מצלמה אחורית?
  23. האיכות לא קשורה לכרטיס SD
  24. אם יש לך קצת ידע טכני בסיסי באלקטרוניקה אתה יכול להכין ידית בעצמך ע"י 4 מיקרו סוויטש 3 נגדים מלחם וכמה חוטים הנה הדיאגרמה שמסבירה כיצד
×
×
  • תוכן חדש...