הכל עניין של ביקוש והצע
אתה צריך לראות מה המחירים המפורסמים ביד 2
וככה תוכל לכוון למחיר ריאלי בשוק לשנתון שלך לק״מ שלך ואפילו לאזור בו אתה גר, וכל זה במידה ואתה רוצה למכור.
אם אין לך לחץ של זמן אז תתמחר גבוה יותר.
אני לדוגמא מכרתי את הסוזוקי סמוראי שלי ב30 אלף כאשר המחירון הוא 22 אלף, 8 אלף מעל המחירון
וקניתי טויוטה אוריס רובוטית במחיר של 48 אלף כאשר המחירון הוא 63 אלף, 15 אלף פחות מהמחירון.
בשורה תחתונה הכל עינין של ביקוש והצע.