Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. בכל הרכבים זה ככה.
  2. מקפיץ, חדש חדש באריזה!!
  3. הסיכוך לא מפריע ולא תורם הצריכת זרם של נורות לד הם מאד נמוכות לא כתבת איזה לד וכמה לדים אבל אני רק משער שאין מה לדאוג מה שכן, יכול ליפול מתח על הכבל בגלל התנגדותו הגדולה יחסית ואז הלד אולי יאיר פחות חזק או אולי אפילו בכלל לא. הכל תלוי באורך שלו, ושוב כמה זרם זורם
  4. תחפש בפורום או בגוגל:״ שלייף סבון״, מוסבר על זה המון.
  5. יש מצלמות ממש מעולות ואיכותיות מחיר של ~70 דולר בלי מיסים ובלי בעיות, כמו: LS650W Mobius
  6. מתקינים רפידות לא סיניות
  7. הוא רק עכשיו העלה אותה למכירה יכול להיות שהוא מוכר מורשה חדש רשימת המורשים עודכנה לאחרונה ביוני אני בכל אופן רכשתי מהמוכרים הוותיקים לפני שלושה ימים ככה שזה לא רלוונטי לי בכל אופן..
  8. יש מוכר חדש למוביוס באיביי http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/171156194423?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item27d9b44477 57 דולר במקום המחיר הידוע של 69 דולר
  9. האור הכי לבן שיש!! חדש באריזה, לא נעשה שימוש לעולם!! נקנה ב110₪ בחו״ל נמכר ב70₪ נמכר כי לא מתאים לנורות ברכב שלי 054-7887643 איזור חיפה עדי.
  10. לא רלוונטי המוכר לא בהכרח מכיר את כל הרכבים שהמוצר שלו מתאים גם להם. נבדק מול מק"ט טויוטה עולמי וגם בארץ ונמצא מתאים.
  11. האם אפשר לשים ג'אנט ברוחב 7" כאשר מוגדר וקיים ברכב ג'אנט 6.5" מבחינה חוקית, בטיחותית, מגבלות פיזיות? הג'אנטים אגב 16" 5X114.3 תודה.
  12. כן הדעה שלי שכאשר אתה מתכתב עם עצמך אז משהו בטוח לא בסדר ואתה צריך ללכת להיבדק (: המערכת נראת מוזרה מאד, לא נתקלתי בכזאת..
  13. הק״מ עוד איכשהו הגיוני אבל המחיר??? מזומן בלבד!
  14. http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,4400332.aspx?utm_source=ynet_hp-expose&utm_medium=component&utm_campaign=ongoing&Ref=a_ynet_hp לא נראה לכם קצת חשוד?? 80,000
  15. אני לא פות״ש אבל למה?
  16. ace2000

    פחח וצבעי

    איפה, מה, מי, מו, כמה????
  17. לחלק קוראים: spiral Cable Clock Spring המק"ט: 84306-48030 בארץ מתומחר ב-1127 ש"ח לפני מע"מ באיביי נמכר באזור ה-200 ש"ח
  18. כתוב לך ברישיון רכב
  19. תשלח לי מספר שילדה בפרטי ואני אתן לך את המק״ט לחלק
  20. צודק, זה החלק שאחרי על זה שכשאתה מסובב את ההגה החוטים שבהגה לא יסתבכו, מעין פטנט כזה.
  21. תהליך קצר ולא פולשני של איפוס מחשב גיר לרוב מבוצע בחינם במוסכים המורשים.
  22. לא אליך.
  23. הכל עניין של ביקוש והצע אתה צריך לראות מה המחירים המפורסמים ביד 2 וככה תוכל לכוון למחיר ריאלי בשוק לשנתון שלך לק״מ שלך ואפילו לאזור בו אתה גר, וכל זה במידה ואתה רוצה למכור. אם אין לך לחץ של זמן אז תתמחר גבוה יותר. אני לדוגמא מכרתי את הסוזוקי סמוראי שלי ב30 אלף כאשר המחירון הוא 22 אלף, 8 אלף מעל המחירון וקניתי טויוטה אוריס רובוטית במחיר של 48 אלף כאשר המחירון הוא 63 אלף, 15 אלף פחות מהמחירון. בשורה תחתונה הכל עינין של ביקוש והצע.
×
×
  • תוכן חדש...