Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. החלפת שמן גיר בכל שנתיים!! מאיפה הבאת את הנתון הזה?
  2. אתה יכול לבדוק הכל באתר הזה: רק מכניסים את מספר ה-VIN או את מספר השלדה שם תמצא את כל המק״טים http://www.toyodiy.com/parts/q.html
  3. בעיקר ג׳אנטים גדולים וצבע טוב אתה יכול לקחת רעיונות מפה: http://www.cardomain.com/makemodel/hyundai/accent/?&startyear=1998&endyear=1999
  4. במקרה היה לי גם סיויק 95 וגם אקסנט 98 ובמאה אחוז אין פנסים שקופים לאקסנט
  5. במקרה הזה זה היה מוסך מורשה טויוטה אבל גם המוסכניק השכונתי והקבוע שלי הציע לי את אותו המחיר
  6. באיביי הם עולים בערך 200 ש״ח לרביעיה ובמוסך בטיפול שילמתי 450 ש״ח הגיוני??
  7. אם אני זוכר נכון, לא קיימים פנסים שקופים לדגם הזה רק הזכוכית הרגילה.
  8. נראה כאילו העדשה הרגילה הרבה יותר ברורה וחדה מהעדשה הרחבה.
  9. יש לי קסנון שעובד מעולה, ובכל זאת הזמנתי גם אני עכשיו את ה- MTEC Super white האמת שממש מסקרן אותי לבדוק עד כמה הלבן הוא באמת לבן כמו הקסנון 18 ליש״ט כולל משלוח מהיר מאנגליה
  10. בטח שהיא שווה! שווה לתחת!! האיכות ירודה ביותר הסאנד גרוע יש רווח בין סרטון לסרטון כך שהצילום לא רציף. אבל היא מצלמת. והיא עולה פחות באיביי.
  11. מי שפירסם הוא כנראה המוכר בארץ שנתן למוצר את השם rx6 שדורש אגב במחיר מבצע 659 ש״ח, שזה ״טיפה״ יותר יקר מ70 דולר
  12. למה אתה צריך מיקום?
  13. לא מומלץ להוסיף שכבת שומן, גם אם היא דקיקה ביותר אני יודע שכרגע זה נראה מעולה, אבל זה לא מומלץ לאורך זמן.
  14. לנקות אדים מבפנים, חייב לפרק את לוח השעונים אולי תעלה תמונה.
  15. מאד תלוי בחברה ובאיכות קשה לקבוע במוצרים הסינים עם בקרת איכות ירודה.
  16. אגב קסנון שעובד AC יקר יותר איכותי יותר מתחמם פחות ושומר על אורך חיים ארוך יותר לנורה, הערכות באיביי במחירים הזולים גם אם כתוב AC זה לא באמת AC כיוון שערכה כזאת עולה משמעותית יותר, הפערים באיכויות בין הערכות נמצא בממיר המתח ולא בנורה עצמה וגם גוון הצבע של האור נקבע ע״י המתח מוצא של הממיר ולא בנורה עצמה אפשר לזהות ערכה איכותית לפי המשקל של ממירי המתח 100 גרם בערכה זולה לעומת 500 גרם בערכה יקרה.
  17. אני התקנתי ברכב קיט זול מאיביי באזור ה100 שקל 4300k H7 55w להפתעתי הרבה, הסט הגיע והצבע לבן יפה כמו ברכבי יוקרה לא כחול לא ירוק פשוט לבן ויפה, הסט עובד כבר חצי שנה אצלי ברכב יש רפלקטור בדולח שלדעתי מאוד הכרחי אם אין לך כזה רפלקטור זה פשוט יראה מסנוור ולא יפה, אני יחפש את הדילר שמכר לי את זה ויפרסם פה לינק.
  18. נשמע כמו מייסב גמור
  19. למה להתחכם עם חיישנים מיוחדים?? בכל אופן, מקדח כוס, אם קודחים ישר אין סיבה לקידוח לא מדוייק, את שבבי הפלסטיק מסביב אפשר להוריד בקלות עם האצבעות. אם החיישנים מתחברים מאחור, איך בדיוק דופנים אותם לפגוש? מה מחזיק אותם?
  20. עדיף שתיקרא את השירשור או לפחות את חלקו, לא אמרת לנו מה התקציב?
  21. אם אין לך רקע בחשמל / אלקטרוניקה / חשמל רכב עדיף שתיגש לבעל מקצוע.
  22. ace2000

    ידני / אוטומט? ולמה!

    זה נראה כמו פוטנציאל טוב לשירשור ארוך ומייגע..
×
×
  • תוכן חדש...