יש לי קסנון שעובד מעולה, ובכל זאת הזמנתי גם אני עכשיו את ה- MTEC Super white
האמת שממש מסקרן אותי לבדוק עד כמה הלבן הוא באמת לבן כמו הקסנון
18 ליש״ט כולל משלוח מהיר מאנגליה
אגב קסנון שעובד AC
יקר יותר איכותי יותר מתחמם פחות ושומר על אורך חיים ארוך יותר לנורה, הערכות באיביי במחירים הזולים גם אם כתוב AC זה לא באמת AC כיוון שערכה כזאת עולה משמעותית יותר,
הפערים באיכויות בין הערכות נמצא בממיר המתח ולא בנורה עצמה וגם גוון הצבע של האור נקבע ע״י המתח מוצא של הממיר ולא בנורה עצמה
אפשר לזהות ערכה איכותית לפי המשקל של ממירי המתח
100 גרם בערכה זולה לעומת 500 גרם בערכה יקרה.
אני התקנתי ברכב קיט זול מאיביי באזור ה100 שקל
4300k H7 55w
להפתעתי הרבה, הסט הגיע והצבע לבן יפה כמו ברכבי יוקרה
לא כחול לא ירוק פשוט לבן ויפה, הסט עובד כבר חצי שנה
אצלי ברכב יש רפלקטור בדולח שלדעתי מאוד הכרחי
אם אין לך כזה רפלקטור זה פשוט יראה מסנוור ולא יפה,
אני יחפש את הדילר שמכר לי את זה ויפרסם פה לינק.
למה להתחכם עם חיישנים מיוחדים??
בכל אופן, מקדח כוס, אם קודחים ישר אין סיבה לקידוח לא מדוייק, את שבבי הפלסטיק מסביב אפשר להוריד בקלות עם האצבעות.
אם החיישנים מתחברים מאחור, איך בדיוק דופנים אותם לפגוש?
מה מחזיק אותם?