Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. וואו אני בשוק!! ממש כואב הלב על זה. מקווה שזה שיעור לכולם..
  2. מעניין?? הרשת טבועה בתוך הזכוכית או שהיא חיצונית כלומר, שאתה מעביר את היד אתה מרגיש חספוס?
  3. אני אף פעם לא הצלחתי לתפוס את הוואקום ברשת הצללה באף רכב, המשטח אמור להיות חלק לחלוטין כדי שהוואקום יתפוס
  4. המגב בדרך כלל מאוד הדוק ומומלץ להוציא אותו עם חולץ.
  5. Mobius 1080 קטנה, במחיר טוב, ובאיכות מדהימה!!! המחיר לערכה הבסיסית ב- Ebay הוא: 68$ צריך להוסיף מטען USB לרכב והתקן קיבוע לשימשה את ההתקן לשימשה ניתן להזמין גם כן ב-Ebay במחיר של: 4.5$ את הסיקור המעולה והמפורט (23 דקות) על המצלמה ניתן למצוא בקישור הבא של YouTube http://www.youtube.com/watch?v=hAbaNbabqJ4
  6. רק בישראל!!
  7. אמור להיות כפתור ON שמפעיל את המערכת לפעמים יש נורת חיווי בלוח שענים אח״כ צריך להיות כפתור קפיצי של SET לוחצים עליו 2 שניות והוא אמור לנעול את המהירות שבה אתה נמצא. זה עובד ממהירות מסוימת ומעלה אז בדוק את זה ב- 60 קמ״ש לפחות אם תעלה תמונה של הכפתורים נוכל לעזור אולי יותר. בהצלחה.
  8. זה תלוי בגיר בחלק מהרכבים זה מורגש יותר ובחלק פחות לא בריא לגיר זה בטוח אם הבעיטה ממש רצינית הייתי בודק שהתושבת גיר לא גמורות.
  9. למוח יש חוט שחור מחובר אליו,זו האנטנה תמתח אותה לאזור יותר גלוי, עם פחות מתכת מסביב זה ישפר את הקליטה של המוח למה אתה צריך יותר טווח? פותחים כשמגיעים נועלים כשעוזבים לא?
  10. האירידיום אמורים לתת את אותם הביצועים, זה רק שהם מחזיקים פי 3 ויותר זמן לעומת המצתים הרגילים
  11. יכול להיות שצריך פשוט לנקות, לשמן/לגרז זה לא אמור להיות מסובך לא פירקתי אף פעם בפולו..
  12. ace2000

    התקנת מצלמת רוורס

    הזמנתי כבר 4 כרטיס כאלו ואני מדבר מנסיון, אבל אם אתה מרוצה זה הכי חשוב..
  13. לגבי התקלה של ההשתנקות בזמן נסיעה תבדוק, כבלי הצתה, ופילטר דלק לגבי הרמקולים, יש קודן או אימובילייזר? אם כן יכול להיות שבזמן ההתקנה משהו קרה לחיווט אם אין אימובילייזר אז אין לי מושג!!
  14. הדבר הראשון הוא לעקוף את האימובילייזר בכדי לראות האם הבעיה משם אם זה לא פותר את הבעיה הייתי בודק את חיישן הקראנק
  15. ace2000

    התקנת מצלמת רוורס

    כרטיס 32 גיגה קלאס 10 מקורי עולה באזור ה 21-26 דולר אם קנית הפחות רוב הסיכויים שזה מזוייף (קלאס נמוך)
  16. מצאתי, מוסך נחלה שדרות ההסתדרות 82, חיפה
  17. עושים את זה בצורה מקצועית באים אליו גם רכבי יוקרה עם ג'אנטים 22" בכל אופן, אצל האנשים שאני מכיר שעשו לא הייתה אף בעיה
  18. יש באיזור הצ'ק פוסט בחיפה ליד בני גלס בחור שמיישר ג'אנטים בצורה מקצועית אני יישרתי אצלו ג'אנט ב-250 שקל לפני שנתיים. הבנתי שבאים אליו בכל הארץ.
  19. כנראה במקרה.
  20. נשמע כמו בעיית קודן הייתי מתחיל את הבדיקה שם.
  21. ברגע שינקו את האבק הלבן מהשוליים (מה שפסיכולוגית מקטין את הנתיבים) כנראה שהבעיה תיפתר, כמו כן ברור שעדיף לסמן את הנתיבים.
  22. אם זה מסבך אותך אז מזל שאתה לא צריך לנסוע ב- Magic Roundabout באנגליה כיכר גדולה שבתוכה 5 כיכרות קטנות, הא כן, ונוסעים בצד שמאל של הכביש
  23. זהו, מצאתי הסבר מספיק מפורט פה
  24. אוריס 2008
×
×
  • תוכן חדש...