Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. פשוט תחשוב מה הייתה רוצה שיקרה אם הרכב הנפגע היה שלך.
  2. בין שבוע לחודשיים, תלוי מאיפה מגיעה החבילה, ותלוי בעוד 1000 דברים אחרים.. ):
  3. נתקלתי בתופעה כזאת שנגרמה בגלל המחשב עצמו, הוא היה עמוס ודרש ריסטרט תנסה אולי זה בגלל שהמחשב חלש מידי
  4. הסאן טאפה החדש שובר מוסכמות קוריאני ביופיו לגעתי הכתר היה שייך לספוטאז׳ וניקטף ע״י הסאן טאפה
  5. לגמרי 1+
  6. מה שגרם לי לבדוק את הנושא לעומק הוא העובדה המעצבנת שכל Led שקניתי בצבע לבן תמיד נראה לי בגוון כחול זול יש אולי אנשים שיעדיפו את הגוון הכחלכל שמזכיר אולי קסנון 6000K אבל אותי זה די חירפן. שמתם לב שלרוב הלדים בצבע לבן יש ציפוי צהבהב. העיניין הוא כזה: מסתבר שהלד הכי אפקטיבי (צורך הכי פחות אנרגיה ונותן הכי הרבה אור) הוא בגוון צבע כחול בכדי לייצר לדים חסכוניים, גילו שיותר אפקטיבי להשתמש בלדים כחולים עם ציפוי פוספור צהוב (סוג של זרחן) ככה למעשה מתקבל הגוון הלבן ככול שהציפוי אגב כהה יותר ככה גוון האור צהוב יותר כמו בדוגמה הקיצוני הבאה של צבע לבן חם: ככול שהציפוי בהיר יותר ככה גוון האור כחול יותר לדוגמה לדים זולים מאיבי לעומת: לדים יותר יקרים באיביי והנה תמונה שתמחיש בדיוק את הבדלי הצבעים ששתי הלדים מפיקים אשמח לשמוע את דעתכם בנושא
  7. תבדוק במסגרייה, יכול להיות שתקבל מחיר טוב בגלל הכמות
  8. הידית של הפתחים, בהנחה שזה מכאני, מושכת כבל שמזיז תריס שקובע את מוצא פיתחי המזגן, אמור להיות לך התנגדות כשאתה מזיז את הידית, אם אין אז התריס שבור או שהכבל לא מחובר אם המערכת היא אלקטרונית אז או שהמתג בורר מצבים מקולקל, או המנוע של התריס האלקטרוני. איזה שנתון הרכב? התקלה הופיעה פתאום? או שתמיד זה היה ככה?
  9. סכין יפנית לאט לאט החוזקה של הדבק נחלשת משמעותית בהדבקה חוזרת
  10. הייתה לוחית צהובה מתהפכת.
  11. מאושר ברישיון?? איפה? איזה אישור?
  12. היום בכביש 6 ראיתי ניידת אוונסיס חדשה לבנה עם חלונות שחורים מאד מאחורה אבל גם החלונות הקידמיים היו מושחרים, אומנם הם היו מושחרים בערך 30 אחוז אבל עדיין מושחרים ככה שבקושי יכולתי לזהות את התווי פנים של הנהג עם הסלולרי באוזן, חבל שלא צילמתי (; האם תקנות התעבורה לא חלות על ניידות??
  13. מתנתק? כבה? את צריכה להדליק את הרדיו מחדש?
  14. ניתן לפרוץ לבד זה מפורסם בהרבה פורומים גם ברוסית
  15. יתרון? זה פשוט עניין של טעם אישי
  16. אצלי באוריס זה פשוט עבד אחרי התקנת הידית בלי שום עדכון תוכנה או חיבור למחשב
  17. תוכנית מעצבנת!! עלויות לא הגיוניות זמני עבודה לא הגיונים יותר מידי בלבולי מוח ופחות מידי עבודה תכלס בקיצור, השנואה עליי מבין התוכניות!!
  18. אני מזמין סדרתי מהאינטרנט, לפעמים לוקח 5 ימים לפעמים חודשיים פשוט תמתין עוד קצת בסבלנות
  19. צביעת טמבון אמורה לעלות בין 250 ל 500 ש״ח תלוי באיכות, זה יהיה הפתרון הכי יפה ואסתטי. כמו שכבר אמרו רוב השריטות ליד הפנס יורדות עם פוליש.
  20. לפני יומיים פרסמו בynet על תקלות בלימה בפוקוס אולי זה קשור..
  21. ace2000

    בעיית סל"ד

    אם בנסיעה אתה מצליח להגיע לכיוון ה8 אז הכל בסדר כנראה זה מוגבל בניוטרל (אף פעם לא ניסיתי)
  22. ace2000

    בעיית סל"ד

    אני הגעתי הרבה פעמים לניתוק הצתה בסיויק, זה אף פעם לא היה ב5 אלף, תמיד ב8 לי זה נראה מוזר ולא תקין זה קורה גם בנסיעה? או רק בניוטרל?
  23. נראה כמו כל שאר הקיטים הפשוטים באיביי
  24. החלפתי לפני חצי שנה לdunlop במידה הזאת בדיוק 1800 ש״ח לארבעת הצמיגים כולל עבודה בפנצ׳ריה שמאחורי תחנת דלק פז עוז בת גלים בחיפה, בחור בשם חמודי.
  25. טעות שלי, צודק.. כל שנתיים. למרות שהיבואן הרישמי משום מה לא ממליץ להחליף בכלל..
×
×
  • תוכן חדש...