הידית של הפתחים, בהנחה שזה מכאני, מושכת כבל שמזיז תריס שקובע את מוצא פיתחי המזגן, אמור להיות לך התנגדות כשאתה מזיז את הידית, אם אין אז התריס שבור או שהכבל לא מחובר
אם המערכת היא אלקטרונית אז או שהמתג בורר מצבים מקולקל, או המנוע של התריס האלקטרוני.
איזה שנתון הרכב?
התקלה הופיעה פתאום? או שתמיד זה היה ככה?