Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. ₪999 המכשיר נקנה לפני שנה וחצי מסלקום במחיר של 4400 ₪המכשיר תקין לחלוטין הכל עובד!! המכשיר באזור חיפה 054-7887643 עדי
  2. זה נראה כמו שריטות שטחיות, פוליש אמור להוריד אותן.
  3. קרה לי משהו דומה. אתה צופה בוידאו ישירות מהכרטיס זכרון, או שהעתקת את הקבצים למחשב וצפית משם?
  4. יש ״יוניט״, שזה בגדול ממסר שאחראי להכניס את המדחס לעבודה, יכול מאוד להיות שהיוניט הזה דפוק, תתחיל לבדוק שם.
  5. מישהו פה בפורום ממליץ על ה-mobius wide? לפי הסרטונים שראיתי ביוטיוב, היא רחבה מידי, ככה שכל האובייקטים נראים קטנים יותר,(קטנים מידי), וגם הגוונים בתמונה נראים גרוע יותר.
  6. כשאתה כותב שהמזגן מוציא חום, אתה מתכוון שהוא לא מוציא קור ורק אויר, או שאתה מתכוון שהוא ממש מוציא חום כמו בחימום?
  7. אין על רכב חברה [emoji6]
  8. שאפו על היוזמה ל- GhostBuster אחלה אירוח של סטס וחברתו. ממתינים לתמונות.
  9. זה בדיוק אותו הליך כמו בשנתון של 2008 בכל אופן הייתי מחפש מתחת למושב של הנהג את המחבר שמחבר את החיישן בחגורת הבטיחות ופשוט מנתק אותו, ככה עשיתי בעבר ברכבים ישנים
  10. ace2000

    כפפות לנהיגה

    הכי חשוב זה לשמור אותם בתא כפפות.
  11. ace2000

    סוזוקי סמוראי

    האמת שבאתר jeepolog יש אחלה מדריך לקניית סמוראי, ובכלל עוד הרבה מידע שיהיה רלוונטי בשבילך.
  12. אפשר לתכנן מעגל קטן על ריליי ו555, אבל אתה צריך קצת ידע באלקטרוניקה בכדי ליישם את זה
  13. מסתבר שהמשטרה בחרה להתקין ברכבים מצלמות מסוג LS300W
  14. זה שאלה קצת קשה, תראה זה מאד אינדיבידואלי, יש כאלה שיתרגלו מהר, יש כאלה שיקח להם יותר זמן ויש כאלו שלא יתרגלו לעולם ואפילו ימכרו את הרכב בגלל הגיר, זה גם תלוי מה אופי הנהיגה שלך ובאילו דרכים אתה נוהג, כבישים הררים, בין עירוני, בעיר, במישור, עליות וירידות וכו.. בקיצור, אני ממליץ, אבל בנוסף אני יותר ממליץ שתנסה למצוא דרך לנהוג על רכב כזה יום שלם, בכדי להיות שלם עם ההחלטה שלך.
  15. כמו שאמרו מעליך, יש מתג מעל דוושת הבלם, אמור להיות בצורה גלילית מתכתית, כדי שתבדוק שם.
  16. המחיר לאוריס גבוה מאד. אני קניתי כזאת GLI לפני שנה בדיוק בק״מ דומה ב-48,000 שח
  17. יש באיביי החל מ1300 ש״ח
  18. ומה יטען את הסוללה?
  19. הממסר הזה הוא כנראה של האימובולייזר/קודן
  20. באינטרנט מצאתי שכתוב שמעל הקיק פאנל מאחורי קופסת הפיוזים נמצאים הריליים החוט החום/צהוב לנעילה החוט החום לפתיחה
  21. באינטרנט כתוב, חוטים בצבע: חום/צהוב חום שחור/כתום תעדכן
  22. אתה צריך לחפש בקיק פאנל בצד של הנהג, פלאג כחול, חוטים בצבע כחול ותורכיז זה בדרך כלל הסטנדרט ברכבים יפנים, אלו חוטים וכאשר תיתן להם פולס של מינוס הם יפתחו או יסגרו ההמערכת של הנעילה מרכזית.
  23. בדיוק
  24. אולי מספיק עם כל יפי הנפש פה שהיו מקריבים את עצמם בכדי להציל את הכלב, עם כל האהבה הגדולה שלי לבעלי חיים ובייחוד לכלבים, האופציות היו: ניסן טראנו מאחורה, משאית בנתיב הנגדי, או לרדת לשוליים ולאבד שליטה. התגובות פה יומרניות מידי, ״צריך ישר לבלום, לא לבזבז זמן על לצפור וכו׳ ״, מאד קל להעביר ביקורת בדיעבד, אין לדעת איך אף אחד מכם היה מגיב באותו הרגע, אני בטוח שאף אחד פה לא היה רוצה לדרוס את הכלב, אבל ברגע האמת בהתחשב בנסיבות, כנראה שלא הייתה אופציה אחרת.
×
×
  • תוכן חדש...