Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. יש פה גם פוסט של מישהו משנה שעברה, שהחליף קלאץ ב2300₪ בכל אופן, הבעיה שתיארת אכן מתאימה לקלאץ גמור.
  2. 700₪ להחלפת שמן?? נראה לי קצת יקר. אני קיבלתי הצעה של 500₪ להחלפת שמן גיר במורשה בחיפה, אלה אם כן התוסף עולה 200₪
  3. ace2000

    עזרה ממומחי איביי

    יש לאיביי תמיכה בארץ בעברית, תתקשר מחר, אני בטוח שישמחו לעזור
  4. ace2000

    עזרה ממומחי איביי

    את ההחזר הכספי לא תראה בפייפאל, הוא יועבר לחשבון שלך דרך האשראי שמקושר לפייפאל, תבדוק בחשבון הפייפאל שוב, ב history תסנן את החיפוש לפי Refund שים לב לתאריכי החיפוש. לגבי העסקה שנעלמה באיביי, גש ל- purchase histoty במידה והעסקה התרחשה לפני יותר מ60 יום, וודא שאתה רואה את התוצאות של 2015
  5. הג'אנטים במצב נדיר!!! מרווח ברגים 5X114 רוחב 6.5" ירדו מלנסר 2009 עם צמיגים: 205.60.16 1200 ש"ח 054-7887643 עדי חיפה
  6. התקנה די פשוטה, זה מזכיר לי את ההתקנה של הבקרת שיוט בטויוטה שלי. קצת חיתוך בפלסטיק כמה חוטים, וזה עובד. בהצלחה. תעלה תמונות
  7. נסה בכלבו לרפד ברחוב שיבת ציון בחיפה, בחור נחמד בשם ציון.
  8. שאלה: לאחר ליטוש וחידוש פנסים מוצלח שביצעתי (אני יעלה תמונות בקרוב), התכוונתי למרוח לכה שקופה. קניתי לכה יאכט של יעקובי, כשפתחתי את הפחית, הלכה לא שקופה, אלה בצבע סגול עמוק. יכול להיות שהלכה פג תוקף? או שאולי הצבע תקין ובייבוש הוא שקוף? תודה, עדי
  9. כמו שכתבתי הרומבה שלי הגיע 110-220
  10. הביאו לי איי רובוט מארה"ב התקשרתי לשרות לקוחות של איי רובוט בארה"ב כדי לברר לגבי המתחים, ואמרו לי שהשנאי תומך רק במתח 110, בגלל שהמחיר של שנאי בארץ הוא 380₪ אז התכוונתי לשפץ את השנאי שלו כדי שיתאים למתח 220 וולט, וכשקיבלתי את השואב שמתי לב שהשנאי שלו כבר תומך במתחים של 110-220
  11. אני לא יודע מתי הסתובבת במשרדי המכירות שם, אבל לפני חודש כשהייתי שם, לא מצאתי 4 חדרים בפחות מ 1.3, וזה רק קומות נמוכות מאוד.
  12. כבר ענו לך, כנראה שאתה מאבד מים מאחד החיבורים של הצינורות או מהמשאבה.
  13. ואז בחורף יחזיר? ובקיץ שוב יעשה מעקף? זה לא פתרון קבע.
  14. הכבל הזה מחובר לאותו הברז שדיברתי איתך עליו בשירשור של הרעש מים, אם אין לך את הרקע הטכני לפרק ולהחזיר את הכבל למקום, אין מנוס מלגשת בחזרה למוסך.
  15. יש קודן או אימובולייזר ברכב?
  16. יש בטלויזיה כרטיס מתחים, כנראה שצריך להחליף את הכבלים שם. בעלי מקצוע מנוסים מכירים את הבעיה וגם יודעים לטפל בה, העלות לא אמורה להיות גבוהה, יש גם קיטים להחלפה עצמית אם אתה מבין בדברים האלו.
  17. עזבו אותכם הוא עובד אצל השטן!! [emoji83] 666
  18. אז עכשיו, כשחזרת לקירור במזגן, הבעיה עדיין קיימת?
  19. יכול להיות שישנה בעיה בברז ששולט בכניסת המים לרדיאטור, תנסה להפעיל את המזגן על חימום, ממש חימום מקסימלי כמו חורף, בנוסף תדאג שהמזגן יקח את האוויר מבחוץ ולא מתוך הרכב, תפעיל כמה דקות כשהמנוע חם. יש חימום? יש רעש של גלגול מים? תשנה אח״כ את המזגן בחזרה לקור וספיקת האוויר מתוך הרכב ולא מבחוץ. יש רעש של מים? תעדכן.
  20. סביר להניח שזה עניין של פיוז שרוף.
  21. זה נשמע לגמרי כמו מים שזורמים ברדיאטור חימום.
  22. כן, ואז כשמישהו יכנס בך מאחורה ברכב, חברת הביטוח יכולה לטעון שהנהג לא ראה אותך בבירור ושהרכב שלך לא עומד בתקני הטסט השנתי, אני במקומך לא הייתי עושה את זה.
  23. אני בדקתי כמה פעמים בקומפיוטסט ואני מאוד מרוצה, השירות מאוד מקצועי ואמין.
  24. 27 תגובות, ואף לא אחת קשורה לשאלה שנשאלה, ״ציפוי כרום בהתזה - האם זה שווה?״
×
×
  • תוכן חדש...