החבר'ה האלה עשו בדיוק את אותו העוקץ על חבר שלי לפני 3 שבועות עם ניסן אלמרה 2002 בחיפה!!!
הוציאו את אחד הכבלים של ההצתה כדי שהאוטו יגמגם (עם 3 פלגים עובדים במקום 4) והוסיפו מים לשמן.
בפעם הזאת הבחור לא בדק מתחת למכסה מנוע לפני שהם נכנסו לדואר אבל הוא בדק את כל החלונות ברכב (פעמיים!!)
בדיעבד מסתבר שהוא השאיר חלון אחד חצי פתוח וככה השותף שלו הגיע לבסוף למכסה מנוע.
חבר שלי היה צריך להחליף שמן 3 פעמים כדי לנקות לחלוטין את ה"טחינה"
:evil: