Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. אם לרכב במקור לא היו פנסי קסנון אז אין לך את הממירי מתח של נורות הקסנון ולכן הנורות כנראה לא יעבדו כמו שכבר כתבו פה לפני.
  2. החבר'ה האלה עשו בדיוק את אותו העוקץ על חבר שלי לפני 3 שבועות עם ניסן אלמרה 2002 בחיפה!!! הוציאו את אחד הכבלים של ההצתה כדי שהאוטו יגמגם (עם 3 פלגים עובדים במקום 4) והוסיפו מים לשמן. בפעם הזאת הבחור לא בדק מתחת למכסה מנוע לפני שהם נכנסו לדואר אבל הוא בדק את כל החלונות ברכב (פעמיים!!) בדיעבד מסתבר שהוא השאיר חלון אחד חצי פתוח וככה השותף שלו הגיע לבסוף למכסה מנוע. חבר שלי היה צריך להחליף שמן 3 פעמים כדי לנקות לחלוטין את ה"טחינה" :evil:
  3. התקנה מפתיעה ומעצבנת :twisted: מאחורי שלט ענק שמסתיר את המצלמה!! תודה למיצו בדרכים!! יש כבר שרשור בפורום הכללי, בבקשה להמשיך שם. ננעל.
×
×
  • תוכן חדש...