Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. אם אף אחד עדיין לא רכש אותה, התנסה לאורך זמן והתאכזב, אני מבקש לא לזלזל אם הוא היה פותח עסק ורוכש מכונה לעסק אני בטוח שהוא היה רוכש כלי מקצועי.
  2. מלבד מריחות בלילה בתנועה, האיכות מדהימה!! מעניין איך המריחות ב720 60 FPS
  3. אני פעם פירקתי חצי טמבון ומצבר כדי להחליף נורה בפולו 2003, ככה זה, אין דרך אחרת מסתבר..
  4. Canbus: זה נורה שלא תגרום להופעת שגיאה ברכב Cree: יצרן מאוד איכותי של לדים, מייצר עבור חברות גדולות כמו פיליפס, אוסרם וכו..
  5. כי זה כיף!! לי לפחות.
  6. אצלי מותקנים 3 כאלו מתחת לדש בורד 1.65$ ליחידה http://www.ebay.com/itm/1pc-Car-Plastic-Power-Cigarette-Lighter-Jack-Female-Socket-Cable-soldering-YH15-/181119574190?pt=US_12_Volt_Portable_Car_Appliances&hash=item2a2b9160ae
  7. יש המון שמות לסוגי הנורות השונים ואלו הם המק"טים: לגבי האזהרה: תקנה נורות CANBUS או ERROR FREE
  8. גופי הקירור האלו אחראים להוליך את החום שמתפתח בזמן עבודה אל מחוץ לאריזה, הם לא מועילים בקירור המצלמה בזמן מנוחה בשמש. הרכב בשמש הישראלית מגיע לטמפרטורה פנימית של עד 70 מעלות בצל, שלא נדבר על שמש ישירה, אז הטמפרטורה אף גבוהה יותר.
  9. הפלסטיקה של ה- mobius נראת יותר איכותית מהאחרות, נראה כאילו הפלסטיקה כן עמידה לחום לגבי כל המערכת בפנים, אין לדעת.. אני כבר מחכה שאחת המצלמות ברכב יתקלקלו כדי שיהיה לי תירוץ להזמין את ה mobius
  10. הקודנית של רב בריח רגישה ללחות ולכלוך הייתי מציע לפרק את לוח המקשים, לנקות עם ספרי מגעים או אלכהול את הלוח ואת המגעים בלחצני הגומי והופ עובד כמו חדש.
  11. להראות לשוטר? אני לא צריך להראות לו כלום אם הוא רואה שיש מצלמה ועדיין נותן דו״ח אז הוא גם טיפש וגם זו תיהיה אח״כ אחלה כתבה מבישה עליו בחדשות..
  12. יכול מאד להיות שהמצבר בסוף חייו.
  13. ace2000

    למה waze לא עובד בשטחים?

    הזוי.. טיימינג זה הכל בחיים
  14. אני לפני 13 שנה הרסתי לחלוטין 4 גאנטים עם אותו החומר בדיוק!!!!! החומר הזה חזק מאד :twisted: הייתי צריך לצבוע אותם מחדש ויצא מזעזע כי העיכול של הלכה לא היה אחיד והמשטח לא היה חלק בקיצור, זה פשוט לא שווה את הסיכון!! הישמרו על נפש ג'אנטכם:-) ופשוט אל תנסו את זה בבית!!!
  15. בדופן בצד שמאל לדוושות יש פלסטיק צריך להסיר אותו יש שם כמה צמות חשמל שהולכות לכיוון הדלת אחת מהם של 5 חוטים 3 דקים ו2 עבים 2 מהחוטים הדקים הם הבקרה של הנעילה המרכזית אם אני זוכר נכון הם מופעלים במינוס כאשר אתה נותן מינוס לאחד מהם זה סוגר את הדלתות, ולשני זה פותח את הדלתות אם תשלח תמונה של הצמות חוטים שם אני אוכל להדריך טוב יותר
  16. 200 שקל כולל התקנה זה מחיר מגוחך, מה הם מרוויחים? אחלה עסקה לדעתי.
  17. שלטים יעלו יותר ממערכת חדשה באיביי, הזוי עד כמה שזה נשמע
  18. ההגה לא ננעל, פשוט המגבר הגה החשמלי כנראה לא מקבל מתח, כלומר אין הגה כוח עם הוא ננעל לחלוטין אז יש בעיה בסוויץ
  19. המרים חלונות זה מודול בפני עצמו שמקבל פקודה מהמערכת של הנעילה אם תחבר אותו כמו שצריך לבקרת נוחות החדשה, הוא יעבוד
  20. זו חידה קשה, אפשר רמז
  21. המצלמה לא דוחסת את הקבצים כמו הקידודים בסרטים שאתה מוריד אין מה לעשות.
×
×
  • תוכן חדש...