Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. הנה 3 קליפים שמסבירים ומפרטים את התהליך: חלק1: חלק2: חלק3:
  2. צריך לחפש באיביי כל הזמן יש פרסומים חדשים אגב במורשה של טויוטה בארץ דורשים 800!!!
  3. החדשה שהושקה לפני חודש? אני חושב שלא.
  4. איזה הזוי.. מה הקשר בין בלנו לנמלים.. כנראה שהן אוהבות באופן כללי ממסרים יש שם קרינה אלקטרו מגנטים מהסלילים ומסתבר שהן אוהבות את זה..
  5. החיישן קראנק נמצא באזור הגלגל תנופה, יש לו בדרך כלל 2 או 3 חוטים
  6. כן, ואז יגיע הערס התורן שינקום בך על הכפולה וידאג לך לשריטה יפה יפה ככה על כל הצד של הרכב..
  7. אולי חיישן קראנק, הכי טוב תגרור למוסך.
  8. מהו הניתוק המקורי של הרכב? המשאבה אולי במיכל אבל החוטים חייבים לצאת ממנה איכשהו, אתה לא רואה אף חוט מתחת למושבים האחוריים?
  9. אם אתה בטוח שהיית שומע את המשאבה, ועכשיו אתה בטוח שאתה לא שומע אס כנראה לא מגיע חשמל למשאבה אם אין לך קודנית אז אולי זה קשור לניתוק של האזעקה
  10. תעשה לעצמך טובה ואל תקנה את הכרטיס ב13 דולר יש לי שניים דפוקים כאלו בבית סאנדיסק ב24 דולר זה בדיוק מה שאתה צריך..
  11. אם אתה מקצר את שתי הפינים של הקונקטור של הידית, נורת ה CRUISE בלוח השעונים נדלקת ככה אתה יכול לבדוק
  12. הנה ידית משומשת באיביי משלוח לארה"ב 30 דולר http://www.ebay.com/itm/Scion-FR-S-Cruise-Control-Stalk-on-Steering-Wheel-Toyota-GT86-Subaru-BRZ-OEM-/261237394659?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd2f64ce3&vxp=mtr
  13. אני גולש בפורום דרך האפליקציה, היא לא תומכת בחתימות, באיזה רכב מדובר?
  14. אתה רוצה לשתף אותנו בעוד פרטים על הרכב או שאתה מעדיף שננחש (:
  15. תוודא טוב טוב לפני שאתה מזמין שהדגם הספציפי שלך תומך בבקרת שיוט, לפני שהתקנתי אצלי באוריס בדקתי טוב בהרבה פורומים בחו״ל בגלל שיש הרבה דגמים חלקם לא משווקים בארץ שלא תומכים בבקרת שיוט בהגדרה (המחשב של הרכב לא תואם) הנה המדריך לכמה רכבי טויוטה http://www.docstoc.com/docs/139567731/installation---The-Cruise-Control-Store אני קניתי את הידית משומשת מקאמרי 2012 ב40 דולר.
  16. חחחחח חזק!! אני פעם באתי לשם עם פנסים מושחרים והבוחן אמר לי ״תבוא עוד שעתיים, יש לנו פה בדיוק ביקורת אני לא אוכל להעביר אותך ככה״
  17. יש את טכנו-טסט בטירת הכרמל פתוחים מ7 עד 7 כל יום, כולל שישי שבת אף פעם לא התאכזבתי.
  18. הידית מתאימה, האם הרכב שלך תומך בזה?, אין לי מושג..
  19. Nice!!
  20. בדקת את ה mobius 1080 ?
  21. אין שילוח תוך 48 שעות מסין, את החבילה הם שולחים תוך 48 שעות יכול לקחת שבוע שבועיים המחיר ששילמת הוא מחיר רגיל לחבילה מסין.
  22. נורה בצד אחד או בשני הצדדים?
  23. פיוז, מגעים בלחצן הצופר עצמו על ההגה, הריליי של הצופר, הצופר עצמו. אחד מהם מקולקל, צריך לבדוק אחד אחד.
×
×
  • תוכן חדש...