Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. אני ממש מקווה שהנורה זה לא מהפלשינג, כמו שאמרתי לפני, ממש לא מומלץ.
  2. והמחיר של הפלגים הוא לכל הארבעה, לא ליחידה. אם זה המחיר ליחידה, תברח מהמוסך הזה ומהר!!
  3. טיפול 90,000 עולה במורשה 1200 ש״ח, נכון הפלאגים אירדיום יקרים בארץ, לגבי הפלאשינג אני באופן אישי ממש לא ממליץ. אם טיפלת ב70,000 אז הרכב לא מוזנח, אולי לא טיפלת בדיוק בזמן אבל לא מוזנח.
  4. נשמע כמו מותחנים גמורים.
  5. הוא בדיוק כתב שהוא לא מוצא בד, אז אין לו את החומרים.
  6. אף רכב אוטומטי לא יהיה חסכוני בעליות של חיפה, הקטנות חסכניות במישורים כמו בקריות, בעליות זה כבר סיפור אחר.
  7. מחשב הדרך בדר״כ אמין, שים לב, כאשר אתה מאפס את הק״מ של הtrip, לא משנה אם זה A או B , חישוב צריכת הדלק הממוצעת לא מתאפס!, יש לו איפוס משלו. לגבי הדלק, פשוט תבדוק אחרי כמה תדלוקים, זה הכי מדוייק. ולגבי הGLI Plus,אם אני זוכר נכון, זה אומר 7 כריות אויר ובקרת יציבות, שאין בGLI
  8. גם אצלי זה לעיתים רחוקות קורה??
  9. זה חלק זול יחסית. מחיר: 200-400 לחיישן ללא עבודה. זמן עבודה: 5 דקות
  10. כן, אבל כאשר הוא בסוף חייו, הוא עושה בעיות, לפעמים עובד לפעמים לא, אצלי היה תרחיש כמעט זהה לזה של פותח השירשור.
  11. הייתה לי תופעה דומה, אצלי הבעיה הייתה חיישן קראנק.
  12. כנראה שיש סיבה למה קנית את הרכב במחיר זול, לצערינו, ישנן בעיות חשמל ידועות ב c5. כשהכל ברכב עובד, אז הוא מפנק, הבעיה היא שלרוב ישנן בעיות.
  13. עבודה יפה מאד!!! אתה חייב לפרט לנו קצת על התהליך, הרכיבים, ובעיקר על לחצני המגע!!
  14. אתם מעבבים פה 3 שיטות שונות: צביעת הרכב בצבע שחור מט. ציפוי הרכב בספריי פלסטידיפ שחור מט. עיטוף הרכב במדבקה בצבע שחור מט. לכל אחת מהאפשריות יש יתרונות וחסרונות, ולכל שיטה עלות שונה.
  15. המצת ברכב מספק 12 וולט ומוגן ע״י פיוז של 10-5 אמפר. למצת ברכב ישנם שני מצבים, עובד או לא עובד. אין מצב ביניים שהוא עובד אבל מוגבל בזרם נמוך. האייפונים צורכים זרם טעינה גבוה יחסית. ואם אין טעינה זה יכול לנבוע בכמה סיבות: מודול הטעינה במכשיר תקול. מחבר הטעינה במכשיר תקול. הממיר מתח מ12 ל5 תקול או מספק זרם נמוך. הכבל טעינה דק מידי ולא איכותי (נופל עליו יותר מידי מתח). אתה צריך לשלול את האפשרויות אחת אחרי השניה. ככה תוכל לפתור את הבעיה.
  16. מה גם שציפוי כזה לרכב נראה טוב רק בפחחות מושלמת לרכב, ואם יש קילופים אז זה פשוט לא יראה אחיד.
  17. +1 לחלוטין
  18. אני בדרך כלל לא מדלל את החומץ בכלל. מקסימום 1:1 עם מים אבל לא ממליץ. לגבי המלח לימון, אני אוהב את השילוב שלו עם החומץ אני תמיד מוסיף כפית מלח לימון לכל כוס חומץ.
  19. שילמת יקר, אבל תתחדש כשמתרגלים זה אחלה אוטו.
  20. חומץ / מלח לימון מנקים אבנית ביעילות גבוהה מאד. תחליט אתה האם לשפוך למיכל השפריצרים ולהתיז, או לפרק את השפריצרים ולטבול אותם בחומץ/מלח לימון ללילה.
  21. פנסי לד מהבהבים לפעמים בצילום וידאו.
  22. אם אתה רוצה שהמצת שלך יהיה מוזן ממקור מתח שונה (בזמן ההנעה) מאשר המקור הרגיל, אתה חייב לחתוך.
  23. לא, זה לא הגיוני. יש פה מישהו בפורום שמוכר סט מרימי חלונות חשמלי ב150 ש״ח. שווה לך אולי לרכוש, וללכת לאיש מקצוע שיתקין לך.
×
×
  • תוכן חדש...