מחשב הדרך בדר״כ אמין, שים לב, כאשר אתה מאפס את הק״מ של הtrip, לא משנה אם זה A או B ,
חישוב צריכת הדלק הממוצעת לא מתאפס!, יש לו איפוס משלו.
לגבי הדלק, פשוט תבדוק אחרי כמה תדלוקים, זה הכי מדוייק.
ולגבי הGLI Plus,אם אני זוכר נכון, זה אומר 7 כריות אויר ובקרת יציבות, שאין בGLI