Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. שיניתי סיסמה והכל הסתדר.
  2. זה לא משנה איך הוא פורק. תספור את מספר הסיבובים שלו, תחלק ב2 וזה אמור להיות בדיוק באמצע.
  3. בדיוק!! הוצאת לי את המילים מהפה..
  4. לא חסר חראות עבריינים שמצפצפים ככה על החוק.
  5. ראיתי ביוטיוב הרבה שעושים את זה, עשיתי בעצמי פעם על אחד החלקים ברכב, יצא מצויין
  6. המדבקות ירדו בקושי רב מאוד עם אקדח חום. ושאריות הצבע נוקו עם סיטרוס בייס, לאחר ניסיון לא מוצלח עם בנזין לבן שהוריד קצת מהצבע..
  7. קודם כל אתה לא בפורום הנכון, דבר שני אם המיקרו סוויטשים זהים בשני השלטים ושני השלטים לא עובדים, אולי הבעיה היא המיקרו סוויטשים, תשווה למצב בשלטים של השכנים. בנוסף לזה כל ההלחמות על הלוח נראות במצב גרוע מאוד, תיקח מברשת שיניים ישנה, תרטיב אותה באלכוהול, ותשפשף טוב את כל הלוח, ותעדכן או זה עזר.
  8. הרמקול קובע את ההתנגדות אפשר לחבר 2 רמקולים במקביל ואז ההתנגדות מתחלקת ב2 ישנם גם רמקולים בהתנגדות של 2 אום ולא 4.
  9. במחיר קצת פחות אטרקטיבי..
  10. כל החיישנים זה בדיוק אותו זבל סיני, גם באיביי ב50 שקל גם ביילו ב100 שקל וגם באוטו דיפו ב150שקל
  11. הזוי משהו..
  12. זה לא קשור לקונה הנכון, זה פשוט מאד ביקוש אל מול היצע, אין מה לעשות, זה המצב עם הטויוטה הרובוטית. אני סחטתי מהמוכר 15k מתחת למחירון רק בגלל מצב השוק, צריכים להיות ריאלים, עם כל הצער, זו המציאות.
  13. אני מצטרף לדעה הזאת, ואפילו מחזק, יש לי אוריס 2008 GLI שזה בדיוק כמו הקורולה, רק במרכב האצ׳בק, גם אני וגם אישתי מאד מרוצים מהרכב, נכון, הגיר לא הכי מוצלח, אבל לפחות בשבילנו, זה לא בעיה כזאת רצינית, וזה כבר ממש לא מורגש כי מתרגלים לזה, אני גם חושב שזה חבילה מאד משתלמת, אני שילמתי לפני שנה 15,000 ש"ח מתחת למחירון על רכב נוח, חזק, חסכוני, אמין, עם גיר קצת מעצבן, אבל כזה שאני ואישתי התרגלנו אליו מאד מהר, וזה לדעתי באמת חבילה מושלמת. בכל אופן אני ממליץ להתנסות בנהיגה ברכב אם אפשרי לפני הקנייה, בכדי להיות שלמים עם ההחלטה.
  14. איפה לרסס את הספריי?, הרי הדבק נמצא מתחת למדבקה, השיטה של הספריי אולי תועיל בהורדה של שאריות הדבק אחרי שכבר הסרתי את כל המדבקות, מה דעתכם על גרניק חם, שמעתי פעם שזו גם אופציה?
  15. חבר שלי תקוע עם מדבקות דהויות על הרכב, מישהו כאן התנסה פעם באיך מורידים הכי מהר, בלי נזק את המדבקות מהרכב? חשוב לציין שאני לא מתכוון לסטיקרים של ״העם עם הגולן״ אלה למדבקות על כל הרכב, ששינו את צבע הרכב. התמונה היא אחרי ההדבקה, היום המצב של המדבקות גרוע.
  16. האמת שהאלטרנטור יכול להיות באמת הבעיה, הרעש נשמע מרכיב שמייצר סיבובים בסל״ד גבוה, זה די מתאים לרעש של אלורנטור לא תקין.
  17. איזה רכב זה? התקנת משהו לאחרונה? החלפת חלק?
  18. אמור להיות, כמו בכל הרכבים החדשים
  19. מערכת החשמל מסייעת למונע הבנזין וכך חוסכת בדלק, לרכב אין מצב של נסיעה במנוע החשמלי בלבד, רק בשילוב עם הבנזין. המאוורר של המזגן ימשיך לעבוד אבל המדחס של המזגן ממונע ממנוע הבנזין, לכן, שהמנוע בנזין כבה בעמידה (במצב start stop ) אז לא יהיה מזגן.
  20. ace2000

    התקנת חיישני רוורס

    צבעתי אין עם זה בעיה, לא ממליץ להתקין לבד אם אין לך חוש טכני טוב, אתה עלול לקדוח חור, ואז להבין שנקעת בקורת מתכת ואין לך איך להרכיב את החיישן באותו החור. לא נעים..
  21. לא חשוב לי משומש או חדש העיקר שיהיה יפה ובמחיר סביר. עדיף בסגנון 5 צלעות
  22. על מה אתה מדבר?
  23. כיף לשמוע, יאללה מחכים לתמונות..
×
×
  • תוכן חדש...