elisb
-
הודעות
245 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elisb
-
חד וחלק ההבדל הוא הבדל של חיים ומוות! כשרכשתי את הרכב הקודם שלי , היו עליו רבעייה של צמיגים סינים חדשים (אוביישן) ובבלימת חירום האוטו בקושי עצר . בוקר לאחר מכן הלכתי להחליף לרבעייה איכותית - ההבדל הוא שמים וארץ בכל פרמטר. יש המון מבחני צמיגים גם בעברית - כשמדובר בבלימה של 50 קמש ההבדל יכול להגיע ל11 מטר ומעבר , אני לא צריך להגיד מה קורה אם אתה מחליק עוד 11 מטר בבלימת חירום ובמה זה יכול להגמר , קל וחומר בתימורני חירום כשמישהו חותך אותך בצורה פראית או משהו כזה. מעבר לזה שזה גם אחריות שלך , אתה אוחז בהגה אתה אחראי ויש לך חיים בידיים ואחריות גם לסובבים אותך . תחשוב על זה אולי עדיף להחליף שוב לצמיג נורמאלי. וכל אילה שממליצים להשתמש בסינים או אומרים "תעשה מה שטוב לך" אני חולק עליכם - זה לא רק מה שטוב לו זה גם מה שטוב לכם, כי במקרה חירום אתה לא תרצה שאדם עם צמיגים כאילה יהיה לידך ויעיף אותך קיבינמט.
-
שמן בפתח הכניסה של פלאגים ומעט על האלקטרודה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב לצערי אי אפשר לערוך את התגובה הקודמת שלי לכן אעדכן כאן: לאחר עדכון של אסף , אכן צריך טרמוסטט שנפתח מ88 מעלות , אך לא נורא המחוג יציב וטמפ' ממוצעת של הרכב גם בכביש מהיר סביב ה82 מעלות ככה שזה בסדר. בהחלפה הבאה של נוזל הקירור נחליף אותו לאחד מקורי וזהו -
שמן בפתח הכניסה של פלאגים ומעט על האלקטרודה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון! כרגע חזרתי מאסף לגבי החלפת הטרמוסטט בגלל שהמנוע לא היה מגיע לטמפ עבודה (נשאר תמיד ברבע) ושבדקתי את היוניט של המאווררים הוא לא נמצא תקול (המאווררים לא פועלים תמיד) אוקי, נתחיל מאסף שבאמת כל מילה מיותרת . מה לא נאמר עליו כבר? עבודה מקצועית, יחס שאין לתאר במילים ודפקה על זה הייתי רוצה להרחיב. באמת יחס יוצא דופן - כל שאלה ששאלתי הוא פשוט עצר הכל הסביר לי בצורה הכי פשוטה ומובנת שיש ורק אז המשיך, לאורך כל התהליך תמיד אמר והסביר מה הוא עושה ומה מערכות אחרות עושות ונתן טיפים - באמת כל מה ששמעתי עליו מאנשים היה אמת ! נעבור לממצאים ,הטרמוסטט שהיה - היה פשוט גזור! הטרמוסטט הופך באחד חליפי שנפתח ב76 מעלות , כאשר זה שהוצאנו היה נפתח ב88 מעלות, יכול להיות שהטרמוסטט שהיה כבר לא בטוח מקורי ולכן אסף הבטיח לבדוק באוטודאטה באיזה מעלות הטרמוסטט צריך להפתח ואז נחליט אם יש צורך להחליף לאחד שנפתח באמת בטמפ' יותר גובהה. כמובן שאמשיך לעדכן כאן לגבי זה. ברגע שאסף הוציא את הטרמוסטט שישב ברכב כבר ראינו איזה עבודה חאפרית נעשתה שם - סיליקון שקוף כזה שבדר"כ משתמשים להדבקות בבית ולא ברכב , לא משהו שאמור לעמוד בטמפ' גבוהות. ** מחר בערב אכין מדריך מיוחד של כל התהליך כיצד להחליף טרמוסטט במיצובישי לאנסר 2004-2008 ** לגבי השמן בפתח האלקטרודות , לא אוכל להמשיך לעדכן מכיוון שכששמתי את הגומיות החדשות שיושבות שם מרחתי עליהן שמן (מה שלא היה צריך לעשות). -
שמן בפתח הכניסה של פלאגים ומעט על האלקטרודה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב רק רוצה לעדכן, לאחר שיחה קצרה עם אסף , שהסביר קצת לעומק את העניין הוחלפו גומיות אטם מכסה שסתומים + פלאגים + שמן + פילטר שמן שביצעתי בעצמי. נשאר הטרמוסטט (המאווררים לא מסתובבים סתם) , מים , שמן גיר והרצועה של המזגן וההגה כוח (זה אותה רצועה נכון?) שכבר יבשה מאוד ועושה רעשים...שאת זה נעשה עם אסף אעדכן בעתיד לגבי השמן - תודה לכל החברים על העזרה באמת לא מובן מאיליו -
שמן בפתח הכניסה של פלאגים ומעט על האלקטרודה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אסף המלךךך!! שמעתי עליך רבות ורק דברים טובים מחברים, האמת שרציתי לפנות אליך מחר לא רציתי להטריד במוצ"ש אוקי מחלה, אז מחלה אדאג להחלפה מחר. על השמן השרוף/יבש שנמצא על פקק מילוי השמן לא להתייחס? קצת מלחיץ אותי.. בנוסף , אני מתכנן החלפה של נוזל גיר (שכנראה לא הוחלף מעולם וכרגע הרכב על 142 אלף קמ) והחלפה של נוזל קירור ומפוסטים בפורום כאן אני רואה שיש לך נסיון לא קטן עם הרכב הזה. לשים לב לדברים מיוחדים? , למשל בהחלפה של השמן גיר צריך בורג חדש? או בהחלפה של נוזל קירור אני פשוט פותח את הפקק ברדיאטור למטה מרוקן הכל וממלא חדש נכון? עוד משהו, שמתי לב ביום שישי שהרכב לא עבר את הרבע בחום מנוע גם כשהאוטו היה מונע לאיזה רבע שעה ונסעתי והיה חם וקצת מיהרתי חחח לחשוש? עוד משהו, יכול להיות שהשבוע אולי יהיה לך זמן אלי? בערב לעזרה? -
שמן בפתח הכניסה של פלאגים ומעט על האלקטרודה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
*** שחכתי לציין מדובר בלאנסר קלאסיק 2007 *** בכל מקרה אעקוב אחר מפלס השמן (כמעט על פול) ונושא השמן השרוף/יבש על פקק מילוי השמן מחלקו הפנימי לא מעיד על משהו מפחיד? השאלה איך אוכל לזהות מהיכן הנזילה , למשל במקרה של ORING או מכסה אטם שסתומים ? האמת שראיתי הרבה עם הרכב הנ"ל בחו"ל שהחליפו אטם מכסה שסתומים...יכול להיות שזו הבעיה וסתם נלחצתי.. -
היי , רכשתי רכב היום ובעת בדיקת מצב הפלאגים גילתי שמן יבש/שרוף על הפתח מלמעלה ומעט על האלקטרודה בחלק העליון שלה לא הצלחתי להוציא את הפלאגים כי משום מה הבוקסא שלי נתקעה באמצע (אולי לא מתאימה לא סגור על זה אבדוק את זה כבר ביום ראשון הכנסתי אצבע לעומק החור איפה שיושב הפלאג ובפנים נקי לגמרי בנוסף על הפתח שמכניסים שמן למנוע על הפקק גם יש מעט שמן יבש/שרוף זה ראש מנוע?
-
זה אחרי התוכנה
-
אלבר החליפו לו דורבו
-
טיפול כושל במוסך שגרם כנראה לתקלה-פיאט בראבו 2011 מוסך שאפיק בחיפה
elisb פרסם הודעה בנושא של MR.sUB בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ואו...ההתייחסות כאן לבעלי המוסכים כאל קדושים כאשר רואים בבירור שהם מכפישים את כל הדברים של פת"ש ושל עוד הרבה טובים ואחרים כאן שיודעים דבר או שניים במכונאות רכב היא (תסלחו לי בבקשה) פתטית . כמובן שכולנו בני אדם (ונוציא את העניין שכנראה אחד שלא ממש מבין נגע ברכב) וקורה שגם בטיפול כזה קטן אפשר לטעות , אנחנו אנושיים. אבל ברגע שמכחישים ומכפישים ומזלזלים בלקוח כי לא רוצים להודות בטעות - כאן זה כבר מתחיל לחרפן מעצבים. גילוי נאוץ - לי אישית יש כבר את הבראבו השנייה אני מאוד מרוצה ומכיר בעלי בראבו שעברו את ה200k ולא היה שום סיפור כזה מעולם כך שכבר בעל מוסך אחד כבר ירד מהפרק כאן (נוציא את העניין שגם לכתוב בראבו הוא כתב בלי א' אז להכיר את הרכב בצורה שיכול להעיד על כזו מחלה?) בכל מקרה לצערנו הרב מאוד זה השירות בארץ במיוחד כשמדוברים בתיקונים כה יקרים ובשביל לממש את זכויותיך תצטרך להזיע הרבה וסבלנות מברזל. במקומך גם אם היו מסכימים לפתוח ראש מנוע במוסך הנ"ל בשביל התיקון הייתי משקשק מפחד אז אולי כבר לחסוך את הכאב ראש ולעשות במוסך אחר ? או שמא פיאט יאשרו חלילה תיקון במוסך אחר אז כבר זכית בלוטו -
תשמע לדעתי וזו רק דעתי מנסים להאכיל אותך לוקשים. החלפת מצמד עולה בערך 3 אלף לפני מיכוח , הגיר מושך הילוכים באוטומט? ברגיל הוא באמת מושך לעבר ה3 אלף טור זה נורמאלי זה גיר לומר אם תעביר כל הזמן לפני ותסע רגוע הוא יעביר לפני בדר"כ בהחלפת מצמר בודקים מצב גלגל תנופה אף אחד לא דיבר על משאבה ואם השמן שחור תחליף זה לא יקר. נהוג להחליף ביישור קוו או כל שנתיים אם זכרוני אינו מטעני תוכל לשלוח לי בה"פ מספר טלפון שלך ונצרף אותך לקבוצת וואטסאפ שלנו , אני בטוח שיעזרו בשמחה בברכת חג שמח ושנה טובה !
-
אם זה היה מצמד לא היית מצליח לשלב הילוך או נתקע על הילוך אחד ולא עובר הלאה.. ככה לי היה לפחות , סע למוסך שמשון ביהוד אחד בין הכי מומלצים בבעלי הבראבו.
-
לי היה SP SPORT LM703 צמיג מעולה יחסית למידה (175/75/13)
-
ואו שחר יא תותח מחכה לסיבוב הייתי עם שחר אצל מקס טיונינג, באמת שירות שנדיר למצוא בארץ. אתה רואה שהבן אדם משקיע מהלב ולא סתם חארטה.
-
הבנתי שיכניסו את הכלי הזה להשכרה כמו האופניים להשכרה בתל אביב
-
אחרי בניית דאון פייפ (סאונד חלש)
elisb פרסם הודעה בנושא של lieden בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בכדי לנצל את הדאונפייפ כמו שצריך מומלץ להתקין תוכנה. לדעתי עדי לך לבדוק קודם בחו"ל לגבי אנשים שהתקינו תוכנה , קח בחשבון שיכול להיות שיש לך מחשב שונה. תוריד רזונטור תהיה מבסוט , יצא לי לדבר עם כמה בעלי בראבו שהורידו והם מאושרים עד השמיים. בקשר להשוואה לרכב אחר שהתקנת דאונפייפ , כל רכב מגיב בצורה אחרת אתה לא יכול לצפות מהרכב שלך להגיב לשינוי כזה כמו רכב אחר לגמרי. -
יודע על ההבדל בין גרסאות ה150/180 כוח כאשר ל180 יש טורבו "אדום" אמין יותר . יכול להיות שזה ההבדל?
-
הוא לא עשה כמוהו , בגרנדה פונטו אוטומטית (רובוט) יש ידית הילוכים כמן של ידני אבל בתאכלס זה אוטומט . ככה זה מגיע מהיצרן
-
רוצה להחליף גולף שנגמר לה האחריות על הגיר בגולף או A3 חדשה
elisb פרסם הודעה בנושא של ronen7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מחזק את שנאמר , אם תרכוש חדש ברגע שתניע בכל מקרה תפסיד בערך 15 אלף מהמחירון אז למה ? (זו דעתי רק כמובן ...) -
איחוד כל מיני שרשורים שhaggg555 פותח בנושא סובארו ומאזדה
elisb פרסם הודעה בנושא של hagggg55 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לקרוב משפחה שלי יש אחת משנת 2006 אם אני זוכר נכון , הוא מבסוט עליה רצח יש לו אותה בערך חצי שנה ואין תקלות בנתיים -
סופר מיני - חסכונית - אמינה - אוטומטית - עד 70k?
elisb פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
2011/2012 ישנות מידי? זה נכנס בידיוק בדרישות שלך. -
סופר מיני - חסכונית - אמינה - אוטומטית - עד 70k?
elisb פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם כבר מדברים על תפקוד הגיר , אחד מבעלי הבראבו כאן התקין AUTOFLASH של tmc. שיפור בצורה משמעותית את התפקוד בעיר אם זאת הבעיה. בכל מקרה גם אם פותח השרשור יחליט לרכוש בראבו ולהזמין tmc עדיין ישאר לו מעל 10k בכיס. -
סופר מיני - חסכונית - אמינה - אוטומטית - עד 70k?
elisb פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבראבו היא סופר מיני בהגדרתה, בערך בגודל של הגולף כמו שנאמר פה כבר. הציעו אותה כאן כי היא מתאימה בתקציב ואם פותח השרשור הוא אחד שיצליח להתרגל לגיר , הרוויח. אם יש אפשרות "להתפשר" על ידנית תוכל להנה מכל העולמות. -
סופר מיני - חסכונית - אמינה - אוטומטית - עד 70k?
elisb פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם בא לך להנות בדרך קח בראבו , הi20 "מאובזרת" משתווה אולי לגרסא הפחות מאובזרת של הבראבו שגם היא עדיפה עליה מבחינת נוחות , הנאה , וזריזות . -
סופר מיני - חסכונית - אמינה - אוטומטית - עד 70k?
elisb פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
פיאט בראבו , התמורה הכי טובה למחיר לדעתי. גודשת , חסכונית , מאובזרת מעל הראש וזריזה מאוד ביחד לכל המשפחתיות שיש בטווח מחירים האילה לדעתי באמת תפורה עליך
