elisb
-
הודעות
245 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elisb
-
אחרי ההחלפה של הצינור גדישה + צינור PCV + מכסה שסתומים הייתי מצפה שהבעיה תעלם... בכל מקרה באמת היה צריך לסתום קצת יותר את הצינור נשם הזה בצד של המכסה שסתומים, שמתי אותו ככה ועכשיו סגרתי חזק עם אזיקון (באופן זמני כמובן) והאוטו נוסע מעולה תודה לכל העוזרים!
-
כן אוטומטית פלאנטרית של אייסן הבעיה היא לא בתחילת נסיעה דווקא אלא בסל"ד נמוך בעיקר ולא באיזה הילוך. היום סתם בדקתי את המחשב עם סורק תקלות והיה תקלה של AIR INTAKE LEAK או משהו כזה , איפסתי והאוטו נוסע ממש חזק לכמה דקות עד שהמחשב מתאפס על עצמו שוב ואז שוב נהיה חלש. כמו שכבר ציינתי פירקתי את הסעפת יניקה וניקיתי הכל כולל השסתומים אבל התקלה הזו עדיין חוזרת מידי פעם בלי נורה של מנוע ואני לא מוצא של בריחה של אוויר.
-
אני מנסה לחשוב איך להסביר את זה...הסל"ד ברכב הזה לא עולה מהר כמו כל רכב אחר שהיה לי , הרגשה כאילו אילו לו כוח לטפס בסל"ד משהו מוזר. בכל מקרה, הרכב גודש בוודאות אבל בסל"ד נמוך האוטו נוסע על הפנים, הרגשה של "אתה בהילוך גבוה מידי" למשל 40 קמ"ש הילוך 4 או 5 לא זוכר מעמיד אותך על 1500 \ 1600 סל"ד משהו כזה ושאתה נוגע בדוושה מרגיש שאתה בהילוך הלא נכון (אוטומט, כן?) לאחי הקטן יש פיג'ו 508 ו(אותו מנוע וגיר כמו שלי) האוטו שלו פשוט נוסע אחרת לחלוטין משלי מרגיש הרבה יותר חי ובועט כל נגיעה בדוושה בועטת אותך קדימה (נשמע כאילו אני מדבר על רכב ספורט אבל זה הכל בהשוואה לרכב שלי כן? ) ואצלו אין אף פעם את ההרגשה של "אתה בהילוך גבוה מידי" וניסיתי להיות באותם מצבים כמו שהיה עם האוטו שלי שזה הרגיש ככה והאוטו שלו פשוט מתקדם מהר קדימה בדחיפה חזקה שכשהאוטו שלי מתחיל לזוז רק ב2500 סלד במקרה הטוב ונשמע כאילו הוא צורח "לאאאאאא" כשאני עובר את ה4 אלף סל"ד. חשוב לציין שנעשה ניקוי שסתומים , מצערת וסעפת יניקה לפני שבוע ולא עזר לאחר מכן בוטל צינור נשם שמגיע מהמכסה שסתומים ישר לסעפת והאוטו פחות רועד בסל"ד נמוך אבל בלי שום שינוי בכוח או באיכות הנסיעה. גם משאבת דלק בלחץ גבוה (ככה זה נקרא? נמצא על צד ימין של הראש מנוע) הוחלפה אך לא עזר. מזכיר שבכל עזיבה של דוושת ההאצה יש רעש חלש של פריקה. אני כבר אובד עצות, תודה לכל העוזרים!
-
הפורק שלם , בסורק הלחץ על מינוס 0.65 ועולה ל0 בנסיעה (בסלד נמוך האוטו מרגיש כאילו אין טורבו כאילו לאג אין סופי כזה וב1800 \ 2000 סלד מתחיל לדחוף סבבה כאמור הטורבו אמור להכנס כבר ב1400 סל"ד במנוע הזה וברגע שאני מוריד רגל מהדוושה יש רעש של פריקה כמעט כל פעם שאני מוריד רגל מהדוושה יש רעש של פריקה לא עכשיו ממש חזק אבל יש רעש פירקתי את כל הצינורות כולם נראים שלמים ותקינים חוץ מהצינור ש@Adamm אמר לי פעם להחליף זה הצינור מהטורבו לפילטר אוויר הוא היה שבור מתחת לבאנד בצד של הטורבו אבל זה לא עזר... בלי קשר הרכב מרגיש עגלה
-
אני לא מצליח לערוך אבל הנתונים מהOBD זה מינוס 0.6
-
היי, ישלי סיטרואן 2012 THP ושאני נותן גז ועוזב יש רעש חזק של פריקה (פורק מקורי, לא אמור להיות רעש) בדקתי את כל החיבורים מהסעפת יניקה עד הפילטר אוויר כל הבאנדים סגורים חזק והתחברתי עם OBD וכשאני נוסע בפול גז לא משנה באיזה סל"ד הגדישה לא עוברת את ה-0.6 בעמידה זה נע בין 0.8 ל0.6 גם שאני נותן גז בניוטרל יכול להיות שהלך הטורבו? אני חושד גם שהטורבו זורק שמן למנוע ובדקתי אין משחק בטורבו תודה לעוזרים!
-
המשולשים הוחלפו לא מזמן ככה כתוב בספר טיפולים לפחות. היום הייתי בפרונט והבחור אמר שהמשולשים נראים בסדר גדול אבל עכשיו אחרי שהוא כיוון בכלל הרעשים התגברו ממש! על כל מהמורה קטנה אני מרגיש דפיקה בין ברזל לברזל יש למישהו כיוון?אולי בכל זאת משולשים? תחתונים? למוסך גבע: יודע מה המקט של הבוקסא וכמה עולה החלפתה אצלכם?
-
משולשים הוחלפו לתחליפים לפני עשרים אלף קמ' , יתכן שנדפקו שוב?
-
מישהו?
-
היי, רכשתי לא מזמן סיטרואן סי 5 שנת 2012 לאחרונה יש דפיקות ממש חזקות במעבר על פסי האטה ולפעמים בסיבוב של ההגה או בנסיעה אחורה עם ברקס לחוץ לפעמים הרמתי את האוטו ונענעתי את הגלגל, הוא מתנענע ימינה ושמאלה אבל לא למעלה ולמטה. מה לדעתכם הכיוון לתיקון הבעיה? תודה מראש על העזרה
-
זה צינור של הPCV כן? איך אני יכול לדעת אם שלי זה הדגם החדש עם השסתום או לא? כי הרכב שלי שנת 2012... מעניין איך שבריחה מאטם מכסה שסתומים יכולה לגרום לרכב ליסוע כאילו אין טורבו... דרך אגב יש לי עכשיו נזילה כלשהי לאתר עשיתי עכשיו כיוון פרונט וראיתי שמן על תושבת מנוע אחורית תחתונה (נראלי זה תושבת גיר לא היה לי זמן להסתכל)
-
הכחול זה כל הצינור שיוצא מהטורבו למסנן אוויר - אותו להחליף? איך משיגים מקט של זה או איך כותבים את השם של הצינור הזה באנגלית ישלך מושג? האדום זה צינור קטן שיוצא מהצינור ולא היה לי זמן לראות לאן הולך - אולי בכל זאת יש לי את הצינור החדש עם השסתום? והירוק זה הצינור נשם , אין לי מושג למה סימנתי אותו יש לך מושג מאיפה אפשר להשיג בארץ את המכסה שסתומים הזה במחיר שפוי? בחול נמכר ב400 שקל כולל משלוח מהיר ואני רוצה להגיד לך ממש אבל ממש תודה רבה על כל העזרה - אני מאוד מעריך את זה!
-
לגבי הפקק עמדתי עכשיו באוטו עד שהתחמם וקשה להוציא את הפקק כאילו יש וואקום שמושך אותו למקום שלו ושאני מוציא אותו יש רעש כמו של פריקה כזה ואז נעלם הרעש של הבריחה של הלחץ (שהפקק בחוץ אין את הרעש של הבריחה), מה זה אומר? על איזה צינור חדש אתה מדבר? תוכל לתת מקט או תמונה או לעזור לי להזמין אחד? למה אם לא החלפתי כאילו לא עשיתי כלום? את הצינור נשם שיוצא מהמכסה שסתומים לסעפת יניקה היצרן המליץ לבטל ועשה במיוחד בשביל זה פקקים מיוחדים אני צריך להזמין אותם ואז נשאר הנשם שיוצא לצינור של הטורבו. יכול להיות שהחיישן MAP והפורק לחץ דפוקים? שאני עומד במקום פותח דלת ולוחץ על הגז יש רעש של פריקה אבל אני לא בטוח אם הרעש של הפריקה מגיע מהפורק או מהמכסה שסתומים...הפורק המקורי אמור לדאוג שלא יצא רעש נכון? אז מה זה אומר אם יוצא רעש של פריקה שאני נותן גז ועוזב מהמכסה שסתומים? מה גם שהמנוע בכלל לא עובד עגול הסלד משחק באיזה 100 סלד כשהמנוע בטמפ' עבודה
-
טוב, בדקתי את הפורק והוא לא קרוע הכל בסדר, אבל כשחיברתי נדלקה לי נורת מנוע ולא הצלחתי למצוא כלום עם הטורק אז ניתקתי את המצבר כדי לאפס והיא נכבתה ומאז שהתאפס האוטו נסע פשוט מ-ד-ה-י-ם אבל לאט לאט חזר לסורו חזר לרעוד ולא לסחוב , רעיון מישהו? דרך אגב יש איזהו שהו רעש של בריחת לחץ אני בטוח ב90 אחוז שזה מאטם מכסה שסתומים זו מחלה במנוע הזה השאלה אם זה יכול לגרום לכל התופעות שתיארתי ואם כן אז איך איפוס מנוע עזר למנוע להסתדר לכמה דקות נסיעה ואז לחזור להיות עגלה?
-
מתכוון לגומייה בתוך הפורק כן? מחכה שהמנוע יתקרר קצת והולך לפרק. ביום שישי עשיתי טיפול גדול ופירקתי את הצינור הזה , החלק שמתחבר לטורבו הוא מפלסטיק אז לא, הוא לא נשבר והטורבינה מסתובבת בקלות והלהבים נראים בסדר גמור - מה שכן יש מעט משחק ימינה שמאלה (אפשר למשוך מעט לכיוון יניקה או לדחוף מעט לכיוון פליטה) אבל לא לשום כיוון אחר) אני מרגיש כאילו אני נוסע בלי טורבו כאילו אני חייב לשמור על סלד של 2.5K לפחות בשביל להתקדם עם התנועה אבל מצד שני אני שומע את הטורבו ואת הפריקות בוודאות מוחלטת. אולי הוא מצליח לשמור גדישה רק בסלד גבוה? צינור וואקום הדק הקטן מתחת לפורק גם לוודא שאין בו קרעים? ולמי ששאל, אני עובד על האוטו בבית. מה עם הקודי תקלות? מישהו יודע מה הם אומרים? P0108 וגם P0238
-
היי חברים, לפני שבוע רכשתי סיטרואן C5 THP 156 HP 1.6L ולאחר הרכישה התגלו כמה תקלות עם סורק OBD2 נמצאו 2 קודים: P0108 וגם P0238 הסיבה שבגללה סרקתי היא שהרכב יוצא ממש בקושי מהמקום מרגיש חלש בסלד נמוך ומאוד חזק בפול גז בנוסף לרעידות וגלים כאילה של רעידות בעמידה במקום והאוטו בקושי נוסע רוורס צריך ללחוץ ממש חזק על הדוושה כדי שהרכב יזוז ואם מדליקים מזגן על קור בכלל עד שהרכב יוצא עובר את ה10 קמש ומתחיל לזוז לוקח איזה 10 שניות לפחות (מה שגורר גם תגובות זועמות בכבישים) ביום שישי עשיתי טיפול גדול שכלל פילטר אוויר (שהיה נראה זוועה) שמן,פילטר שמן,4 פלגים איכותיים (למרות שלא דרשו החלפה) הורדתי את סעפת היניקה והשסתומים נראים דיי נקיים, בטח ביחס למצב שאנשים אחרים ברשת עושים ניקוי חול. הוצאתי ספר טיפולים ושם היה כתוב שהיה צריך להחליף טורבו וממיר קטליטי אך אני לא מבין האם באמת החליפו או לא תודה על העזרה
-
כיף לשמוע חדשות טובות על הבוקר , תודה! מה לגבי שאר התקלות שכתבתי? ישלך מושג?
-
לא , יש לי מטען לפלאפון שמראה את רמת הטעינה. בדקתי עם מולטימטר ואכן המטען מראה את המתח הנכון.
-
היי חברים, יש לי שברולט קרוז 2012 מנוע 1600 ואני חושב שיש לי בעיית טעינה. כשאני מניע הטעינה עולה ל14.7 בערך ואחרי גג 5 דק' צונחת ל12.6 ונשארת יציבה. השאלה אם זה נורמאלי? לפי מיטב ידיעתי הטעינה אמורה להישאר מעל 14 וולט, אולי המחשב יודע שהמצבר מלא אז הוא מוריד את המתח? נזכרתי בעוד כמה תקלות ולא מצליח לערוך את הכותרת אז אוסיף כאן במקום לפתוח עוד אשכול: כשאני מסובב את ההגה עד הסוף יש רעש והמנוע לא סוחב בכלל בקושי מתחיל לנסוע (למשל ביציאה צפופה מחניה) ידוע לי שהחליפו כמה פעמים ברכב "רצועת הגה כוח" במוסך מורשה בעבר. ועוד בעיה: כשאני נוסע על כביש משובש או לפעמים פסי האטה יש רעשים מכיוון המתלים כמו נקישות כאילה, הורדתי את הגלגל אבל נראה שכל הגומיות שלמות ותקינות, מישהו אמר לי שאולי זה כריות בולם? הן נראות שלמות ולא קרועות או משהו כזה... תודה רבה על העזרה
-
והמקורי בעצמו עשוי מפלסטיק שנוטה להיסדק ולהחליף צבע ועוד לא יודע מה אז אני לא רואה סיבה לא להסתפק בתחליפי באופן כללי אני תמיד משתמש במוצרים האיכותיים ביותר אם זה בבלמים או בשמנים או בנוזלי קירור ואפילו בפילטרים אבל אם אין סיבה אמיתית אז אני מעדיף לשמור את הכסף למשהו יותר חשוב שאלה: אם הטרמוסטט החשמלי מקבל פקודה מהמחשב מתי להפתח ולהסגר אז איך הוא נתקע במצב פתוח? אין שם את החומר הזה שגורם לו להפתח בטמפ' מסויימת
-
למה להחליף את הכל לא הבנתי? אם הכל תקין ורק הראש תקול? מה יכול להיות לא איכותי בטרמוסטט? , מזהה טמפ' נפתח ונסגר לפי הטמפ' זה ממש טיפשי שדורשים כאילה סכומים מטורפים עבור חלק כלכך פשוט. וכן זה אותו אחד עם הקונקטור עזור לי להחכים
-
זה לא נראה שאפשר לפרק פה את הטרמוסטט זה נראה חתיכה אחת מולחם כזה בנוי ביחד ומצאתי תחליפי באיביי, כתוב OEM עם מספר מקט נכון ועלה 70 שקל אנלא מבין למה בארץ זה עולה מעל 550 שקל עם טמפ' פתיחה כמו של היצרן הכל... הבאסה שיקח עד חודש שלישי בערך שיגיע
-
יכול להפנות אותי למישהו שימכור לי תחליפי במחיר שפוי? כי לא מצאתי כזה
-
אי אפשר לפרק את הטרמוסטט כי הוא מובנה בתוך הבית טרמוסטט אז אם מחליפים טרמוסטט צריך להחליף את כל הבית ביחד איתו אפתח מחר לבדוק , העניין שאני מפחד שהאטם לא יאטום שוב אחרי שאפתח כי זה גומי כזה...אבל נראה שאין ברירה. יש למישהו רעיון איך אפשר לבדוק את החיישן טמפ'? ככה אוכל לוודא שזה לא החיישן ופשוט להזמין טרמוסטט חדש
-
טוב עשיתי את הבדיקה שהציעו כאן עם הצינורות, יש 2 צינורות שיוצאים מהרדיאטור אחד מצד ימין ישירות לבית טרמוסטט והשני למנוע לא הסתכלתי לאן נסעתי בבוקר ואז חניתי, חזרתי אחרי 3 או 4 שעות המד חום היה על הכי קר ואז עשיתי את הבדיקה הצינור שיצא מהרדיאטור לבית טרמוסטט היה חם ביקשתי מחבר שיניע ותוך כדי נגעתי בשניהם, הצינור הקר אחרי דקה כבר התחיל להתחמם - זה מצד שמאל שמגיע מהמנוע לרדיאטור לא זה שמגיע מהרדיאטור לטרמוסטט והמד חום נשאר כמעט בהכי קר מה אומרים? עזרה איך לבדוק את זה בצורה הגיונית? אם זה הטרמוסטט או החיישן? יש לי מכשיר שמתחבר לOBD אם זה יעזור
