Jump to content

elisb

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elisb

  1. SPM800 אחלה צמיגים , היו מותקנים על מיצובישי לאנסר ומבטיח לכם שהדבר האחרון שעשיתי זה היה לרחם עליהם. ברטוב האחיזה הרגישה מעולה , בולם מעולה ובפניות (באופן יחסי כמובן זה לא צמיג ספורטיבי על רכב ספורטיבי) היה סבבה לגמרי . נסענו עליהם במשך 3 שנים סביב ה30 אלף קמ אולי קצת יותר ונשאר עוד מ-ל-א בשר.
  2. אם הצינור מתחמם זה אומר שהטרמוסטט פתוח , הבנתי תודה! אבדוק מחר ואעדכן! אני המוסכניק של עצמי, עושה הכל לבד. דרך אגב אם מישהו בעתיד יתקל בבעיה דומה ויצטרך להחליף טמרוסטט - היזהרו! , בארץ מבדיקה אומנם רק במקום אחד אבל עדיין זה נותן כיוון - מוכרים את הטרמוסטט הזה שמגיע עם בית טמרוסטט ב500 שקל בערך, בEBAY עולה 70 שקלים כולל הכל אפילו את האטם! וזה מאוד קל להחליף , יש סרטונים ביוטיוב ואם אצטרך להחליף אעשה אחד בעצמי בעברית שיהיה. תודה לעוזרים!
  3. איך באמת אפשר לוודא שזה הטמוסטט ולא חיישן טמפ' לדוגמא? הבנתי שהחיישן הזה מועד לפורענות
  4. היי חברים, רכשתי שברולט קרוז 1.6 , 124 כ"ס לפני כחצי שנה ושמתי לב שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה בעמידה אבל כשמתחילים לנסוע הטמפ' יורדת. במהר נסיעה בכביש מהיר בכלל הטמפ' קרובה מאוד להכי קר שיש. היה לי את זה פעם במיצובישי לנסר ושם גיליתי שלא היה טרמוסטט בכלל אבל בשברולט אי אפשר לעשות את זה כי הטרמוסטט מגיע כחלק כזה גדול שבלעדיו אי אפשר לחבר את הצינור מים למנוע. איך אפשר לזהות מאיפה הבעיה?
  5. היי חברים לאחרונה רכשתי שברולט קרוז 2012 עם 124 כח סוס לאחר יישור קוו מקיף כמובן גיליתי התנהגות מוזרה בטעינת מצבר ברכב ואני לא יודע אם זה רגיל או שיש בעיה כשאני מניע בבוקר הרכב לא מניע מיד אלא לאחר 2/3 סיבובים של הסטרטר (לא קורה כל הזמן וכשהמנוע חם לא קורה בכלל) ב2/3 דקות הראשונות המצבר מטען על 14.5 וולט ומיד לאחר מכן צונח לאט ל12.6 לפעמים עולה בחזרה ל13.2 בערך ונשאר שם האם זה נורמאלי? אולי בגלל שזה רכב חדיש הוא יודע מתי להטעין ומתי לא? אני משאר שאוליי העניין שהרכב מניע לאחר 2/3 סיבובים של המנוע זה בגלל שהמצבר לא לגמרי מלא הייתכן? שהרכב לא נוסע המתח עומד על 12.4 ולפעמים יורד ל12.2 בערך עוד שאלה שלא קשורה לטעינה בהכרח המזגן ברכב לא ממש מקרר חזק אני בא ממיצובישי לנסר ישנה ששם המזגן מקפיא ממש יש דרך לשפר את יעילות הקירור?(הפילטר מזגן הוחלף כחלק מיישור קוו שנעשה שבוע שעבר) תודה רבה לכל העוזרים!!!!
  6. למה פגע וברח? דבר ראשון לא יכלתי לברוח כי זה היה בצד שמאל של הטמבון הקדמי דבר שני אחי הקטן עכשיו סיפר לי שהבחור גם שעל מה שמי והוא ענה לו את שמי מה שמוכיח שלא ברחתי לשום מקום ומה הכוונה שלתלונה שלהם תהיה יותר בשר? מספרים מה שקרה - אתה רוצה לומר שהם ישקרו ? משגעת אותי התרבות כאן - לא יאומן שאשכרה עושים כאילה דברים לאנשים , הייתי עם חלון פתוח אם היית אפילו נגיעה הכי קטנה הייתי שומע ולא היה כלום איזה איזה 50 סמ' ביני לבין האופניים הם גם היו בלי קדסדות , בלי תאורה ו2 על אופניים 1 שהבנתי שגם זה לא חוקי אני ממש מפחד להסתבך
  7. למה פגע וברח? עצרתי , הבחור אמר שאין לה כלום אז נסעתי ואז צעק אז עצרתי שוב והוא צילם את הרכב וזהו אם אלך לתחנת משטרה איזה פרטים אתן להם? אין לי את הפרטים של ה"נפגעת". אשכרה אנשים רעים שמנסים להוציא כסף על חשבון אחרים
  8. היי, המקרה שלי הוא כזה: הייתי בחנייה עם רכב מונע ואורות דולקים כאשר אני מאותת ימינה לצאת מהחנייה. במראה ראיתי רכב מתקרב , נתתי לו זכות קדימה ואז יצאתי ופתאום הגיח רוכב אופניים מרכיב רוכבת ובלמתי - אני לא בטוח אם פגעתי ברוכבת שישבה מאחורה בכלל ואין לה שום סימן אך היא טוענת לכאבים (כנראה רוצה להוציא כסף). חשוב לציין שהיה רחוב חשוך והוא נסע בלי אורות מקדימה אך אין לי הוכחה לכך מאחר שהייתי עם משפחתי ברכב ואמא שלי התחילה לצעוק והבחור היה נראה עצבני וקילל ולא רציתי להסתבך פשוט נסעתי והוא שרק אז עצרתי הוא צילם את המספר ונסעתי. יש להם בכלל עילה לתביעה? ואם כן מה שווה המילה שלי אל מול שלהם?
  9. לאבא שלי דחפו FM800 במקום הבלורספרנס , כל כך כעסתי ! הצמיגים האילה גרועים ביותר! אחיזה - סבירה מינוס יכולת בלימה - כנ"ל עמידות , לא יודע הם פחות משנה על הרכב ועושים רושם שיחזיקו עוד הרבה. דיי רועשים אבל בגשם הם הפתיעו לטובה
  10. elisb

    סטרטר חלש

    תודה רבה לך!
  11. elisb

    סטרטר חלש

    אני שואל בכלליות , לא לרכב ספציפי רק לידע כללי האם יכולה להיות תקלה כזו בסטרטר שהוא נהיה חלש ולא מצליח לגרום למנוע לעשות סיבוב שלם.
  12. היי, יש לי שאלה בעיה שהסטרטר לא מניע את המנוע, כלומר המנוע עושה חצי סיבוב ונעצר - נשמע קצת כמו מצבר חלש. ניסיתי עם כבלים / מצבר אחר - יכולה להיות כזו תקלה שהסטרטר פשוט נהיה חלש מידי ולא מצליח לסובב את המנוע?
  13. המנוע זה 4G18 למיטב ידיעתי.. אתם יודעים לגבי השמן הגה? איזה צריך? אסף!! אתה אח יקר !! התגעגעתי אלייך!! תגיד , ההחלפה של הבלמים האחוריים זהה לקדמיים נכון? אין שם איזה מוזרות או צורך בכלי מיוחד ? עריכה: אחרי שהסתכלתי בקובץ של אוטו דאטה כתוב דקסרון 2 לגיר ודקסרון 3 לההגה, הSP-3 של יונדאי יתאים בוודאות??
  14. היי חברים, מתכנן בקרוב החלפה של שמן גיר למיצובישי לאנסר 2007 שלי , וגם לאחר חיפושים ברשת אני לא סגור על התקן . הממצאים העלו דקסון 3 או ATF , כנ"ל לגבי שמן הגה. אשמח אם מי שיודע לעזרה! בנוסף גיליתי שכלל לא ניתן להחליף פילטר שמן גיר ברכב הזה? (בשביל להחליף צריך להוריד גיר) האם זה נכון? תודה רבה לעוזרים! עריכה: ואם מישהו יודע מאיפה אפשר למצוא SERVICE MANUAL לרכב הזה? חיפשתי ברשת אבל נראה שבכל מדינה הרכב משווק בצורה שונה...
  15. תחבר obd ותבדוק לחץ גדישה. נשמע שמה שמפריע לך זה צליל יניקה שמופיע כשהטורבו גודש. נתחיל מזה שתבדוק לחץ גדישה ונשווה לנתוני יצרן , כך התמונה תתבהר יותר.
  16. טוב אי אפשר לערוך אז אעדכן כאן: בניקוי בלאנסר השנייה במשפחה נגמר הספריי קרבורטור אז ניקיתי עם מים חמים ומסיר שומנים חזק תוצאות פשוט נפלאות! , ברמה כזו שהוצאתי שוב את הEGR שכבר ניקיתי לנקות שוב עם המסיר שומנים והלכלוך והשחור שיצא משם בכמויות רק הוכיח כמה לכלוך עוד נשאר בפנים אז ממליץ להשתמש במסיר שומנים ומברשת שיניים וכל פעם לנקות עם מים חמים עד שמפסיק לצאת לכלוך בהצלחה לכולם!
  17. מתכותי-יגרמו-לקליטה-לקויה?
  18. מנסיון של חבר - תוכנת גיר של TMC נמחקת אחרי הנעה מחדש ככה שחבל על הכסף. קופסא למנוע - לדעתי עדיף תוכנה , לך לאחד שיעשה לך תוכנה לרכב ולא מדף . בבראבו הראשונה שלי הייתה לי תוכנה של ATM שהותקנה ע"י ID-GO אישית אני ממליץ על autotech - עוז - עושה עבודה מעולה, בבראבו השנייה שלי שמתי תוכנת מנוע וגיר שלו והייתי מבסוט עד השמיים (כמובן תוכננה במיוחד לרכב שלי) יש גם את דני MAXTUNING שיעשה לך תוכנה במיוחד לרכב שלך (על דיינו) כרגע לפי מה שידוע לי היחיד שיעושה תוכנה לגיר שבאמת משנה את התנהגותו לטובה זו התוכנה של עוז - AUTOTECH בהצלחה!
  19. היי, טוב כחלק מהלימוד וההתנסות שלי בטיפול ברכב לבד הגעתי לפרוייקט של בחור שעשה יישור קוו ללאנסר וניקה חיישן EGR שהיה נראה מאוד מלוכלך , הרצתי המון חיפושים - מסקנה: גורע צריכת דלק אני לא ממש מתרגש מהצריכה של הרכב הזה (1-7 בנסיעות שבעיקרן מאוד קצרות ו98 אחוז בעיר כאשר הרכב הקודם עשה בערך 1:5 באותם תנאים) אז אמרתי יאללה גם ככה זה שטויות כולה ספריי קרבורטור ומברשת שיניים ובערך 20 דקות פנויות . (בוקסה 12 ל2 ברגים) בקיצור , שורה תחתונה אני פשוט בשוק - נתחיל מזה שקצת התאכזבתי מזה שיחסית למה שראיתי ברשת החיישן היה נראה דיי נקי (רכב בן 9 וחצי) ובכל זאת ניקיתי. הרבה ספריי קרבוטור ושפשופים עם מברשת שיניים וניקוי גם איפה שהרכיב עצמו יושב ומתחבר , אני מחבר חזרה וראו זה פלא! הרכב הניע בנגיעה (ממש בנגיעה לא כמו שכותבים ביד2 ואז אתה בא האוטו עושה טובה שמניע) וכבר לא רועד! זאת אומרת שההגה והדוושות עדיין רועדות אבל הרכב עצמו לא רועד כמעט כלל והמנוע נהיה ממש ממש שקט ברמה שבקושי שמים לב שהרכב מונע! כאילו המנוע עובד בצורה יותר עגולה או משהו כזה... ואני לא מדמיין, אבא שלי נוסע בעיקר על הרכב והוא מיד שם לב להבדל בלי שאומר לו בכלל. וגם פתר לי על הדרך בעיה שהסל"ד לא היה ממש יציב לפעמים אז ממליץ לכל בעלי הלאנסר למיניהם בחום רב! (סורי שאין לי תמונה של לפני ואחרי פשוט ממש מיהרתי ושחכתי לצלם) מדריך דיי מפורט: מ - 1:00 דקה עד 2:45 דקה בהצלחה ומי שצריך עזרה / שאלה אשמח לעזור!
  20. לחבר זה קרה ובסוף זה היה צינור וואקום או משהו כזה שנסדק והכניס את הרכב למצב בטוח מה שגרם לטורבו לא לגדוש בכלל , החלפה שלו פתרה את הבעיה.. נשמע מוזר שטורבו הולך בכזה קמ (אלא אם התעללו ממש ולחצו כשהוא קר וכיבו כשהוא חם אש)
  21. דברר דבר ראשון ממש כיף ראות שאתה מעדכן ולא מאילה שנעלמים דבר שני , תיקנת את הרכב?!?!? הוא נראה כאילו חטף מכה דיי רצינית...אשמח אם תפרט עד כמה שתוכל לגבי זה. ובקשר לצמיגים - אני מאוהב בהם! היו לי כאילה וכל מי שאני מכיר שרכש אותם רק מהלל אותם
  22. שלא תעז לקנות מאלבר!!!! אם אתה רוצה אני מכיר מישהו שמוכר בראבו במצב מכאני מעולה עם המון תוספות אבל לדעתי, קודם תקח אחת לנסיעת מבחן לראות שאתה מתחבר לגיר .
  23. תשאל בטורבוטק - בין הזולים בארץ
  24. ועוד חשבתי שאני הפסיכי היחיד שעושה את זה
  25. היי, ראשית ארצה להודות לאסף מכנופיית הטיפולים שנפגש איתי ביום שישי לביצוע הטיפול ,אבחון התקלה ועל ההסבר המפורט והמדוייק להפליא. מיותר לציין את מקצועיותו ואדיבותו היוצאות דופן באמת שקשה להאמין שקיימים אנשים כאילה ועוד אחרי הכל לא מוכנים לקחת תמורה בעבור העזרה! אז נעבור למדריך: כלים נדרשים - ראצ'ט + בוקסא 12 + פלאייר + טרמוסטט (עדיף מקורי , אם תחליפי לוודא שנפתח ב88 מעלות! {כתוב על הטרמוסטט}) וגלון נוזל ירוק. תחילה נוציא את הפלסטיק השחור שממנו המונע יונק אוויר כדי לתת גישה לבית טרמוסטט. לאחר מכן ניגש לכאן: נשחרר את הקונקטור החשמלי מצידו העליון הימני של בית הטרמוסטט. כעת נפתח את הקליפס שתופס את הצינור בעזרת הפלאייר ונשחרר את הצינור בתנועות מעגליות - שימו לב שאתם מבצעים את הפעולה על מנוע קר כי ברגע שמוציאים את הצינור יוצא מים ולא כדי שנוזל קירור בטמפ' עבודה של מנוע יגעו לכם בידיים זה יכול להשאיר סימנים . מפנים את הצינור כלפי מטה ונותנים לכל המים לרדת מהצינור. לאחר מכן נפתח את הבית טרמוסטט בעזרת הראצ'ט - 2 ברגים 1. מלמעלה צד ימין. 2. מצד שמאל למטה. נוציא את הזווית ולאחר מכן נוציא גם את הטרמוסטט - אם הוא שלם אז יצא מים ברגע שתוציאו את הטרמוסטט אם לא אז המים יצאו עוד לפני שתוציאו את הברגים. ככה אמור להראות אחרי שהוצאנו את הטרמוסטט: כעת ננקה את הזווית בעזרת סרגל / סכין / כל דבר אחר משאריות של סיליקון או לכלוך. אסף השתמש בסרגל - ככה אמור להראות תהליך הניקיון: בסוף ככה: ** מומלץ לבצע ניקוי גם מסביב לבית טרמוסטט - איפה שיושבת הזווית ** אצלי יצא טרמוסטט גזור אז ההבדל נראה כך (צד שמאל החדש) : נכניס את הטרמוסטט למקום - שימו לב שהקפיץ כלפי פנים והג'יגל פין (הצופציק הקטן) מופנה כלפי מעלה בידיוק לשפיץ (בכדי לעזור בניקוז האוויר) - לפי הסימון כמו כאן: לפני שמחזירים את הזווית ואת הברגים - מומלץ לשים סיליקון שחור בשכבה דקה לייתר ביטחון (אחד שיעמוד בטמפ' גבוה) . לאחר מכן מחזירים את הזווית , מבריגים את הברגים בחזרה , מחזירים את הקונקטור ולאחר מכן את הצינור מים. לא לשכוח להחזיר את הקליפס שיתפוס את הצינור במקומו - כדי להשתדל שהקליפס יחזור למקומו הקודם , לא להשתגע גם בערך זה בסדר. כעת נמלא את מיכל העיבוי עד המקס' ואת הרדיאטור במים. המלצה חמה מאוד! - למלא מאוד לאט את נוזל הקירור (כן בסבלנות) יחסוך לכם המתנה אחר כך שיצא האוויר. שימו לב שכאשר תמלאו כנראה ישאר אוויר במערכת לכן מומלץ ללחוץ טיפה על צינורות המים (לא להבהל אם נופלים קצת מים החוצא זה בסדר) למשל כמו הצינור הזה: (זה שמצד שמאל לפקק מילוי מים של הרדיאטור) לאחר שסיימנו למלא את נוזל הקירור , נניע ונחכה שיתחמם מעט ונוסיף נוזל קירור לפי הצורך (לנסות מידי פעם ללחוץ טיפה על הצינור שצולם לשחרר אוויר) - לא להבהל גם אם הוספתם יותר מידי זה פשוט יחזור למיכל העיבוי ואם גם שם אין מקום אז החוצא. מקווה שהמדריך יצא מובן , אם יש שאלות / המלצות וכו.. אשמח לשמוע! בהצלחה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...