elisb
-
הודעות
245 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elisb
-
לפי דעתי תחכה עוד חודשיים שלושה תהיה נפילה של המחירים ואז תוכל להביא משהו טוב במחיר הזה
-
התעניינתי בצורה החדשה וחוץ מהאיביזה אין איזה משהו שווה בסגנון?
-
לא משנה לי
-
לדעתי אם כבר סיאט איביזה אז רק ידני תחסוך לך את הכאב ראש חבל... אני גם עכשיו מחכה שהמחירים יירדו קצת מעוניין גם בדגם ה3 דלתות, נחכה ונראה ובלי קשר לזה שמעלי גם לדגמים שללא האותיות FR יש ג'נאטים , קרוז קונטרול , מחשב רכב , מושבי ספורט , גג פנורמי ובטח עוד כמה שטויות.
-
היי חברים, לאחר התלבטות רבה והמון קריאה על מגוון דגמים החלטתי לרדת מהרנו קליאו שכלכך רציתי בגלל התקציב החונק... לאחרונה ראיתי SEAT IBIZA 3D 1.4 אך הבנתי שהיא לא ממש חסכונית זה נכון? 98% מהנסיעות יהיו עירוניות ואני לא ממש מרחם על הדוושה, אצליח לחלץ 1:12 בערך? כרגע אני נוסע על לאנסר שנת 2000 בנסיעה רגועה מצליח לחלץ נתון של: 1:7/8 בנסיעה רגועה. מה שאני רוצה, זה רכב שנראה טוב (3 דלתות , חלום ילדות) וחסכוני במחיר 45K אם שווה אפשר ללחוץ עד 50K לא יותר. תודה רבה רבה לעוזרים !
-
150 כ"ס+ על מנוע 1200 סמ"ק לא נשמע לי כמו רעיון טוב לטווח הבינוני - רחוק... מה שבכל מקרה האוטו הזה מאוד זריז , בלי קשר אני חושב שברגע שתרגיש את ההבדל שבין 105 ל 125 כ"ס ותוספת של עוד 5 קג"מ תבין שזה "לא בא ברגל". ממליץ לך לפנות לאחת הסדנאות , הן מציעות תוכנה להתנסות לשבועיים תיסע - תרגיש ואז תחליט. יום נעים !
-
מה הייתרונות והחסרונות של כל אחת?
-
ככה אומרים בכל מקרה ל-E&A בטוח יש את התוכנה?, זה משהו שמורידים למחשב נייד וצורבים לאוטו או שצריך לעשות הזמנה? יש קופסט בכלל לרנו הזו? , מה עדיף, קופסא או תוכנה?
-
אחת הסיבות העיקריות שאני נוטה לכיוון הקליאו היא העיצוב החיסכון והאבזור ההפך אני מאוד אוהב את שילןב הdsg אבל לחבר היה ניסיון מר עם איביזה 1.2 מקורית שעשתה טיפולים שוטפים אכזבה בלשון המעטה בכל מקרה בלי קשר העדפתי להןציא אוטו חדש מהחברה לא בגלל הניילונים או הקילומטר אלא בגלל המימון והאבזור הנדיב שמאוד חשוב לי הצלחתי להשיג הנחה של 7 אלף אני נותן להם 10 בכניסה כל חודש 800 שקל ועוד 15/20 ביציאה עם ריבית מצויינת ובלי קשר בנק שאין סיכוי שיאשר לי משהו כזה את ה18 אלף שרציתי לקחת ליד שנייה ובסוף לא יצא לפועל אבא שלי היה צריך לבוא לחתום ועוד כאבי ראש אני בן 20 אגב כנראה בגלל זה העניין עם הבנק (והעניין שאני עובד שנה רק ) אם כבר אתם מציעים כזה דבר מישהו מכיר איזה שהיא חברה שמוכרת איביזה קופה או משהו בסגנון? למרות שאני מפחד גם מטיפולים יקרים ... גרמני זה החזקה יקרה
-
הכוח מספיק אבל מרגיש שחסר קצת אז אני בודק אופציות ונראה שתוכנה / קופסא יספקו את הסחורה ובלי קשר אין לי אפשרות להתאמץ עוד קצת כי האוטו הזה זה כבר מעל היכולת שלי ואני הופך עולמות בשביל לקחת דפקה את ה0.9 ולא את ה1.2 הרגילה חוץ מזה תוכנה מוסיפקה 20 כ"ס בממוצע זה מספיק ויותר שוב אני שואל לגבי העניין איפה מתקינים? אמינות ? וכל שאר השאלות שכתבתי בנושא עצמו (מנהל יקר אני כותב מהפלאפון לכן אין סימני פיסוק )
-
רנו קליאו 0.9 וגם בשביל האוטו הזה אני קורע את עצמי אני עושה את המאמץ שך עוד 5/10 אלף ממה שאני יכול רק בגלל העניין של הכוח יבאס אותי אם האוטו יהיה חלש מידי אולם בנסיעה רגילה הוא נחמד לגמרי אך עדיין חסר לי קצת כוח אני לא נוטה להגיע למנתק הרבה אם בכלל מגיע ל4/5 כשאני רןצה להנות קצת אגב טני מתכנן להישאר האוטו לפחות ל6 שנים הקרובות ככה שעניין האמינות מאוד נוגע לי ומדאיג אותי כאשר אשים את התוכנה הבנתי שקיים כזה דבר שנקרא ״קופסא״ מה זה? (מנהל ההודעה נכתבה מהפלאפון לכן קשה לעשות עם סימני פיסוק אנא התחשב)
-
היי, אני מתכנן בקרוב רכישה של רכב חדש. הוא מגיע עם טורבו 90 כ"ס, לכן רציתי לבדוק אופציה אולי של החלפת תוכנה לניהול מנוע. לא הצלחתי לחפש בפורום מידע על אמינות של התוכנות הללו , אך מה שהבנתי שיש תוכנה של upsolute שמתאימה למנוע. לכן רציתי לשאול איך האמינות של התוכנות הללו? עד כמה חייו של המנוע מתקצרים? , אם בכלל ? מה ההשפעות , השלכות וכו.. תודה רבה לעוזרים ! עריכה: הבנתי שיש דבר כזה שנקרא קופסא? מה זה, ומה ההבדל בין תוכנה לקופסא? יש השפעות על אחריות היצרן?
-
ניקוי רכב לפני צביעה בפלסטדיפ
elisb פרסם הודעה בנושא של tisan4us בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא להתקרב ! חבר צבע את האוטו שלו בפלסטידיפ והתחרט על זה כלכך עד שמכר את האוטו צבע בצע לבן והשקיע יותר מ9 אלף שקל כל פעם שהתלכלך הלכלוך לא ירד ! היזהר ! עריכה: לקח לו יותר מ3 ימים בהם עבד בערך 6 / 8 שעות על האוטו 4 / 5 אנשים בכדי להוריד את הצבע וגם היה קשה מאוד לצבוע אחר כך שוב למטאלי תקח בחשבון -
כיצד ניתן לבדוק / לדעת מה הרוחב המקסימלי שניתן לשים ברכב?
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כן הם נמצאים ליד הבית שלי ברור שאני יקנה משם אבל רציתי לשים צמיג קצת ספורטיבי שאוכל להנות פעם ב..אם ותהיה הזדמנות, לדעתך יש הבדל בין 195 - 205 / 215 רוחב ? -
מישהו? עבר יותר מ24 שעות ואפחד לא מתייחס..
-
כיצד ניתן לבדוק / לדעת מה הרוחב המקסימלי שניתן לשים ברכב?
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תסלח לי אבל לא הבנתי את המילה "קוהרנטי". ואיך אפשר לחפש בתוך השרשור עצמו? ולא ממש הבנתי איך להשתמש באתר הזה ואיך לבדוק מה האופסיט והכל שנמצא אצלי באוטו? והמידה שאני מעוניין בה היא : 15" (המידה הכי גדולה לדעתי שאפשר לשים, אבל אני צריך לוודא את זה) חתך 55 / 60 , מה הרוחב המומלץ ומה הכי הרבה שאוכל לשים? -
כיצד ניתן לבדוק / לדעת מה הרוחב המקסימלי שניתן לשים ברכב?
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בלי קשר לחוקיות מתוך התעניינות אני מעוניין להכניס לשם צמיג 225 / 215 כאשר המגודל הוא 15" , חתן 55 / 60 . איזה רוחב הכי פחות רחב אפשר להכניס? אבל כמובן שלא יהיה קצר מידי ואז הצמיג יהיה בשיפוע באמצע שלו. אבל השאלה העיקרית היא האם הג'אנט יכנס בכלל ברוחב כזה ברכב שלי איך אוכל לבדוק את זה? בלי קשר כיצד אוכל לבדוק מה הגודל המקסימלי של הג''אנט שאני יכול לשים ברכב שלי? -
כיצד ניתן לבדוק / לדעת מה הרוחב המקסימלי שניתן לשים ברכב?
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
רוחב ג'אנט כדי שאוכל לדחוף צמיג כמה שיותר רחב -
זה לא מעליב, זה מעצבן כשמוחקים לך תגובה שישבת הרבה זמן לכתוב עליה כי לא כתבת נקודה בסוף משפט. בכל מקרה אני לא ממש יודע, את הרפידות רכשתי בחנות חלפים כאשר על הקופסא היה כתוב "סופר לאנסר", הן התחילו לשרוק אחרי חודש בערך מההתקנה שלהם. את הדיסקים אין לי מושג, רכשתי אותם אצל מוסכניק נחמד שעשה לי הנחה בגלל שאני חייל (חבר של חבר של אבא של חבר שלי ) את השמן ברקס שמו לי בטיפול 90 אלף במוסך מורשה מיצובישי ואני חייב לציין שאת השיפור המשמעותי והאמיתי הרגשתי לאחר החלפת השמן. שאגב השמן הקודם היה נראה בסדר לגמרי כל מי שראה אמר שהוא נראה בסדר אז הפסקתי להסתמך על מראה עיניים והחלטתי שאני מחליף שמן כל שנה / שנה וחצי גג בגלל שהבנתי עד כמה הוא משמעותי במערכת הבלימה ידוע לך אולי איך אפשר לתקן / מאיפה נובעת הבעיה שהאוטו ממשיך לנסוע באותה מהירות כאשר המזגן דולק?
-
היי, יש לי מיצובישי לנסר שנת 2000 וכשאני מדליק מזגן האיבוד בכוח מורגש מאוד. רציתי לדעת אם יש דרך להפחית את איבוד הכוח? המנוע הוא מנוע 1600 , 113HP, הבנתי שרק במנועים עם נפח קטן זה צריך להיות מורגש ככה זה נכון?
-
היי , בקרוב אני מתכנן רכישה של ג'אנטים חדשים והייתי רוצה לדעת כיצד ניתן לבדוק מה הרוחב המקסימלי שניתן לדחוף לרכב שלי. מיצובישי לנסר שנת 2000. אם זה מעניין / משנה אני מתכנן לרכוש ג'אנט בגודל 15" , חתך 55 / 60 כמה שניתן. לא מעוניין במשהו גדול מידי בכדי לשמור על נוחות הנסיעה, אך גם לא קטן מידי (כמו אצלי 13") כי זה דיי מכוער לטעמי ודק. ובלי קשר הייתי מעוניין לדעת מה ההשפעה על כיוון פרונט לקוי וכיוון סרן אחורי לקוי. * אני לא מרגיש אחיזה ירודה אלא בידיוק ההפך ! * תודה רבה לעוזרים !
-
לפני שאני מתחייס לתגובה שלך הייתי רוצה להגיד שהמנהלים כאן בוטים נורא, למחוק תגובות כי לא כתבתי סימני פיסוק? לאן הגענו? תגידו , תזהירו לא צריך למחוק תגובות ולתת הזהרות. לנושא: עכשיו עשיתי כמה סיבובים באוטו בחלק מהמקרים כשהמזגן דלוק האוטו לא מאט ובחלק הוא מאט אבל בחולשה. ז"א הוא מאט 2/3 קמ"ש בכמה שניות. הרכיבים לא באיכות הכי גבוהה אך גם לא ירודה , הם רגילים לגמרי. ובלי קשר הייתי רוצה לשפר את איכות הבלימה כיצד ניתן לשפר אותה ? במה כדי להתחיל ? בהזדמנות זו הייתי רוצה גם להודות לאילו העוזרים * מקווה שהסימני פיסוק שלי מספיקים למנהלים כאן אם לא תגידו לא צריך למחוק *
-
אני הבעיה שלי שברגע שאני מדליק מזגן אחרי כמה שניות האוטו פשוט מסרב לעצור אחרי שחשבתי על זה קצת קלטתי שכשאני לא נוגע בדוושות בזמן שהמזגן דלוק המהירות לא יורד כמעט )רק בעליה וגם זה בקושי( כנראה שזה בגלל זה? והדיסקים בגודל מקורי תחליף בוודאות והרפידות גם תחליפיות בוודאות כי אחרי חודש חודשיים שהחלפתי הן התחילו לעשות את הרעש המעצבן של השריקה החלפתי אותם לפני חצי שנה בערך אז אתה ממליץ לי לקנות כרגע רפידות חדשות איכותיות ? אם כן היכן אפשר למצוא כאילה ומה טווח במחירים ומה הדגם הספציפי שהיית ממליץ ? שמת לב מה בעל הקולט כתב ? שהוא שם רפידות איכותיות וגם לאחר מכן ההבדל לא מורגש איך ייתכן הדבר?
-
מיצובישי לנסר שנת 2000 תאילנד 10 קילומטר לליטר בממוצע בנסיעה רגועה
-
היי חברים, יש לי מיצובישי לנסר שנת 2000 (מתכנן רכישה של קולט 2003 אבל בעצם זה אותה מערכת בלימה נכון?) ג'נט 13 רוחב 175 חתך 70 אין לי מושג מה גודל הדיסק וכו אך אני כמעט בטוח שהוא לא מקורי אלא תחליפי לא זול במיוחד.. הרפידות הן של סופר לנסר למיטב ידיעתי נוזל הבלמים מקורי ( שמו לי אותו בטיפול 90 אלף שעשיתי לפני כמה חודשים ) החלפת השמן בהחלט עשתה פלאים לא כמו החלפת הרפידות והדיסקים אך עדיין לאחר בלימה אחת או שניים קשות הרכב מאבד אחוזים גבוהים ביכולת הבלימה במיוחד כשהאיזור חם וכשמדליקים מזגן הרכב מתקשה לעצור מאוד אשמח להמלצות כיצד אוכל לשפר את יכולת הבלימה של הרכב גם כאשר קורה ואני זקוק לבלימות ממש חזקות (לא בקטע של נהיגה ספורטיבית זה רכב משפחתי לא עושה איתו הרבה שטויות פשוט באיזור שלי יש הרבה ערסים שבטוחים שהסיוויק שלהם היא איזה פורשה טורבו ) תודה רבה על ההתייחסות
