elisb
-
הודעות
245 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elisb
-
dunlop splm703 vs goodyear efficientgrip
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
יש לכם אולי TOYO T1 SPORT במידה שלי? -
כיצד מבצעים אוטם צבע לרכב?
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש איזה שהו חומר שאתם ממליצים למתחילים? אני רוצה שתהיה שכבה הכי עבה שאפשר של הגנה (שומן) אבל מצד שני שלא תאכל לי פלסטיקים וגומיות. -
dunlop splm703 vs goodyear efficientgrip
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
רוצה יותר בוודאי, אשמח לשמוע על צמיג אם אתה מכיר סביב ה350 שקלים / 400 גג משהו שיאחוז כמו שצריך. -
המחיר הוא 40% מתחת למחירון אבל דיברתי כבר עם חבר פורום שלקח את הרכב לבדיקה וכנראה שאכן הרכב הזה דפוק מכל כיוון אפשרי! אז מי שיוצא לו הרכב הזה להזהר !!!! בכל מקרה אגש לשם מחר לצעוק על הנציג שימצא לי בראבו במצב חדש
-
לאילה שדיברו על מצב החיצוני שמעיד על המצב הפנימי אז כך נראה הרכב: http://elisb.net/%E2%80%8F%D7%90%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%9D_2/ (חדש) הנציג של אלבר התחייב שיבדקו את הכל ובמידה ואכן קיימות תקלות ברכיבים שאותרו בבדיקה הם יתוקנו , העניין הוא שלא בדקו את הרכב כמו שצריך לטעמי הוא לא עלה על דיינו ולא כלום תוך 10 / 15 דקות הוא חזר אלי אחרי בדיקה... אקח אותו מחר למוסך שמשון של פיאט לפני שהמוסכניקים של אלבר נוגעים בו ואתעקש שיתקנו את כל התקלות , אני דיי נעול על האוטו קיבלתי במחיר יוצא דופן כי אני מכיר את נציג המכירות.
-
dunlop splm703 vs goodyear efficientgrip
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
זו אכן בראבו , מה זה "הגודיר מספיק רכים ואוחזים בשביל הבראבו" אני רוצה צמיג שיאחוז בצורה טובה ביותר גם בפניות וגם בבלימות חיסכון ורכות הם אחרונים בסדר העדיפויות. ראיתי שיש גם את הפרילי P7 , המבחר במידה הזו לא משהו אבל אם מקטינים את החתן ל50 או מגדילים ל60 זה ופתח הרבה אופציות אבל לא נראה שזה חוקי... בלי קשר יכול להעיד על הדאולופ שהם אוחזים בצורה יוצאת דופן יחסית לצמיגים במידה שהייתה בלאנסר שלי לא צורחים מכל שטות (אצלי לא היו צורחים בכלל גם כשהייתי נכנס לפניה במהירות מטומטמת). -
למה להסתכן?ואין כאילה הרבה בשוק במיוחד לא במצב נורמאלי כמעט כולם מהשכרה וליסינג...
-
באיזה צבע הרכב שבדקת? (גם אני בדקתי אחת אני רוצה לוודא שזו לא אותה אחת)
-
היי חברים, חזרתי עכשיו מבדיקה על הרכב החדש שאני מתכוון לקנות. אז ביום חמישי עשיתי סיבוב באוטו והוא נוסע כמו חדש , אני מאוד מבסוט על הגיר אך יש כמה עניינים שקצת אכזבו אותי. בשנה האחרונה הרכב עשה 30 אלף קילומטר ובשנתיים לפני זה בערך 22 קילומטר כל שנה (82 אלף קילומטר), לפי איך שהאוטו היה נראה הוא עבד קשה. יש עליו בסה"כ 2 שריטות והחלקים השחורים ברכב נראים כאילו הוא נסע הרבה בדרכי עפר אך זה לא נראה לי כזה רציני. מה שהלחיץ אותי זה העניין שבקילומטר הזה צריך לעשות טיימינג ולהחליף קלאץ' וכל מיני דברים שקשורים לגיר. עניין הצמיגים גם מפריע לי יש עליו 4 צמיגים סיניים הקדמיים לפני מה שראיתי חדשים האחוריים לא בדקתי , לאחר הבדיקה שהתבצעה היום גיליתי שהרכב עבר תאונה מקדימה שגרמה לברזל שמחזיק את הרדיאטור מקדימה (התושבת שלו) עקומה וצריך ליישר. מה גם שהקפיצים האחוריים דורשים החלפה וציין במפורש שיש נזילות בגיר שצריך לתקן ותושבת אחת שצריך להחליף וגם כיוון שסתומים. בלי קשר בעצמי גיליתי שדלת אחורית שמאלית לא נפתחת מבפנים, הנציג של אלבר הבטיח שהכל ייבדק ויתוקן אבל אני לא סומך עליו. המפתח של הרכב שבור וחסרים סמלים על הג'אנטים (של פיאט) אך גם את זה הוא הבטיח שיסדר (שיחליף את הפלסטיק שעל המפתח). מה אתם אומרים? כדי ללכת על זה? חשבתי ללכת לבדיקה במוסך מורשה לאחר התיקונים ולוודא שאכן הם בוצעו ושאין עוד בדיקות כי הבדיקה שם חינם. בלי קשר אשמח גם להמלצה על רבעיית צמיגים איכותיים שיאחזו כמו שצריך (ספורטיבים עד כמה שאפשר במידת הצמיג ועל גבול המחיר הסביר) , המידה היא 205/55/15.
-
היי חברים, לרגל החלפת הרכב סוף סוף (לאנסר - 2000) לרכב חדש (בנתיים זה הפתעה עד שאקבל אותו , רמז? גודשת סוף סוף!) רציתי לעשות השוואה בין הצמיגים הנ"ל: dunlop splm703 vs goodyear efficientgrip שניהם במידה: 205/55/16 - 91H היה לי את הדאונלופ במיצובישי ומאוד מאוד הייתי מרוצה מהם , אבל אני יודע שגודייר חברה מאוד טובה אז אני דיי מתלבט..מה אומרים? חשוב לי (עד כמה שאפשר) אחיזה בפניות , בלימה , אחיזה ברטוב. למרות שאילו לא נחשבים לצמיגים ספורטייבים חיסכון לא בא בחשבון מול אחיזה מכל סוג שהיא (מטעמי בטיחות ולפעמים להשתחרר קצת ) תודה רבה !
-
תקשיב טוב! , יש מוסך מורשה פיאט ביהוד של שמשון - המומלץ ביותר על ידי בעליהם הרבים של פיאטים
-
אני רק יכול להמליץ על המגבר של הרץ , יש לי אחד כזה ואני נהנה מכל רגע ! האיכות ללא פשרות גם בווליום מחריש אוזניים (לא שאני מרבה להגיע לשם אבל עדיין)
-
בנוגע לשרשורים הקודים , זה רכב בנוסף ועניין האצה עם מזגן טופל . היה איזה צינור שהיה בו חור ואז כל הלחץ היה בורח משהו כזה.. בקשר לכל השאר, זה עניין שלי אני רוצה להנות מהאוטו הזה כי אני אוהב אותו זה לא אוברקיל וזה לא נסיון להפוך את האוטו הזה לרכב מרוץ אלא סתם להרגיש טוב עם עצמי ולהנות ממנו עד כמה שניתן בדרך לעבודה וחזרה ולדעת שאני בטוח שכשאצטרך לבלום בחוזקה הבלמים יעצרו והצמיגים יתפסו את הכביש (מה שלא ממש קורה עכשיו) בלי קשר הבנת לא נכון הרכב הזה עשה 100 אלף קילומטר וטופל בחברה בכל הטיפולים אבל אין מה לעשות הוא על הכביש כבר 15 שנה זה בסדר לגמרי שיהיו כאילה תקלות פה ושם. מראש אני מתנצל אם יצאתי תוקפני זו לא הכוונה ** ההודעה נכתבה מהמכשיר הסלולרי שלי לכן לא פיסקתי את ההודעה כמו שצריך אשמח אם תהיה הבנה מהנהלת הפורום ! תודה רבה לחבר הפורןם שעוזר לי כאן
-
אעשה צילומים מחר באור יש לי מצלמה איכותית בנייד. כל כמה זמן יש צורך להחליף רצועה זו? , מראש הרכב נמצא אצלי שנתיים ולפני זה היה אצל מישהו שהרכב היה אצלו שנה ובוודאות הוא לא ביצע שום טיפול ברכה. כשהוא הגיע אלי נעשה יישור קוו רציני... אני מתכנן גם עוד טיפול גדול שיכלול החלפת בולמים קפיצים , ברקסים ועוד כמה דברים אבל זה לעוד כמה חודשים. מיצובישי לאנסר שנת 2000 מנוע 4G92 ( כמעט בוודאות , אם אני זוכר נכון לפי רשיון הרכב)
-
הוא אמר לי שבוודאות צריך להחליף מתלה שמאל קדמי, סיכוי גבוהה שגם אחורי שמאל לא בטוח. לכן רציתי כבר להחליף בולמים, קפיצים. כל הטיפולים הנ"ל הכרחיים ולא רק אחד מהם לכן פתחתי את האשכול , בכדי שתוכלו להמליץ לי על רכיבים איכותיים. אשמח אם תוכל לחלוק עימי את ידיעותיך בנושא, שמעתי שיש בולמים קפיצים של וייטק (ככה זה נקרא?) שהם איכותיים ומתאימים לרכב שלי ויתנו איכות נסיעה טובה וגם התנהגות משופרת. לגבי מערכת הבלימה לא יצא לי לשמוע למצוא משהו בנושא לגבי הרכב הספציפי שלי (שהגיע לארץ רק בשנים 00/01) תודה מראש !
-
הסתכלתי והוא מוברג מצויין שאלתי גם חבר והשוונו לצד השני אותו דבר. אכן מתחת למנוע אין מכסה , גם לא היה שנה שעברה . יכול להיות שהרצועה יבשה? איך ניתן לבדוק את זה?
-
קאמבר ב2 גלגלים בצד שמאל והמתלה מקדימה שמאל עקום כיום 175/70/13 אני רוצה להגדיל ל205/50/15 או 16 אינץ' תקציב בערך 4000 / 4500 לבולמים קפיצים 1000 / 1200 בערך לברקסים 1500 / 2000 לג'נט ואני רוצה לשים TOYO T1 SPORT רכב: מיצובישי לאנסר שנת 2000
-
היי חברים, אז לאחר שנתיים עם האוטו והמון רצון וחלומות לשפר את היכולות שלו הגיע השעה! גלגלים עקומים וטיפול שנתיים מתקרב החלטתי שאם כבר מחליפים אז להרבה יותר טוב. כך: יש לי 2 גלגלים עקומים והבנתי מהמוסכניק שלי שכשיש גלגלים עקומים מאוד כדי לבדוק ממה זה נובע יצא לי לבצע כיוון פרונט לפני שנה, שם אמרו שיש מתלה עקום. המון זמן אני רוצה להחליף בולמים קפיצים אז זו הזדמנות. חשוב לציין שאני לא מעוניין בבולמים קפיצים שיתנו התנהגות זהה ליצרן אלא משהו אולי קצת יותר ספורטיבי שיתן יותר אחיזה. מה שהכי מפריע לי זה מה שנקרא "Body Roll" שאני פונה לכיוון מסוים אז כל הרכב נוטה לצד שני , הבנתי שקפיצים איכותיים ישפרו את המצב או שצריך להחליף עוד משהו שיכול לעזור? לגבי מערכת הבלימה , צריך להחליף שמן , רפידות וצלחות. לכן החלטתי שאם כבר אז אני רוצה לשפר את יכולת הבלימה השאלה היא כיצד? לקנות צלחות יותר גדולות? מחוררות? (מתכוון להתחדש בג'נט 15 / 16 עדיין לא החלטתי) כמובן אשמח להמלצות על רכיבים איכותיים עד כמה שניתן במחיר שלא יקרע אותי. אם זה מעניין מישהו, הטיפול מתוכנן לעוד חודשיים בערך אני רוצה לברר כעת מחירים וכיצד להשיג את כל החלקים. תודה רבה לעוזרים !
-
אני לא מבין, אכן אין לי מכסה מתחת למנוע , אם ארים את מכסה המנוע אוכל לראות את הכביש שמתחת. אז המים הגיעו מכיוון הגלגל בעצם? באמת עברתי תאונה לא מזמן ולא יצא לי לבדוק את זה איך אני יכול לבדוק את הפלסטיק הזה איך הוא נראה ואיך אפשר אכן לאבחן אם הוא יושב במקום או לא? תודה רבה על העזרה חברים מאוד הרגעתם אותי!
-
היי כשירד גשם יצא לי להכנס בטעות לכמה שלוליות לא ממש עמוקות ושמעתי רעש של חריקה כזאת שריקה לא יודע איך לתאר את זה כמו רעש של מכונית ישנה שמניעה ואז הרצועה שלה חורקת כזה זה קרה בנסיעה ל3 שניות בערך אחרי שנכנסתי לשלולית ונעלם לא חזר זה קרה כמה פעמים שנכנסתי לשלוליות ממש קטנות לא משו רציני מה אומרים מאיפה זה נובע ולמה ואיך אפשר לפתור את זה? כי שנה שעברה נכנסתי בטעות לשלולית ממש עמוקה וזה לא קרה חשוב לציין שהוחלפה רצועת תזמון שסטומים לפני שנה
-
עזוב אותך משטויות הכי כיף ליסוע כמה שפחות אנשים. הרי כולנו יודעים שלפחות 90% מהנהגים החדשים לא נוסעים על מכוניות עם אוורות שלמות של סוסים מלוות עם קגמים מכובדים, סע כמה שפחןת אנשים תהנה יותר!. ועכשיו קצת יותר ברצינות? גם לי עדיין יש את ההגבלה הזו ואני אומר לך שזו ברכה !, יצא לי לא מעט ליסוע עם אבא מלווה ואוטו מלא ההסחות דעת זה פשוט סכנת נפשות. בלי קשר גם לזה שכשהאוטו מלא הברקסים משפיעים פחות באחוזים גבוהים והיציבות יורדת פלאים ופתאום אתה מרגיש שהאוטו בריצפה והוא לא נוח מרגישים כל דבר אתה רק עולה על באמפר כאילו אתה מרים את האוטו על הגב. סע תהנה עזוב אותך משטויות הזמן עובר מהר
-
סיאט איביזה תוכל להביא אפילו tsi ולא מהשכרה חפש ביד 2 מיצובישי לנסר ?
-
היי חברים רציתי לדעת בערך מתי כל שנה יש ירידת מחירים?הבנתי שזה אחרי כל המבצעים של סוף-תחילת שנה אך המחירם לא יורדים מיד אלא בדרך כלל מתי ועד כמה ואם בכלל? אני חושב על איביזה 2011 ספורט 3 דלתות או אלפה רומיאו מיטו 2010 155 כוח סוס יש הבדל של בערך 10 אלף אבל גם ואחרי ירידת המחירים בכמה המחיר יורד בערך? בכלליות כמובן ואם אפשר בפרט במכוניות שאני מתעניין מהל סליחה על הסדר וחוסר הסימני פיסוק האשכול נרשם מהסלולרי
-
תודה רבה בכל מקרה החלטתי לחכות ולחסוך עוד כמה חודשים ואז להתחדש
