elisb
-
הודעות
245 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elisb
-
טוב אני לא מצליח לערוך אז סליחה מהמנהלים על הדאבל לא יקרה יותר הרדיו דיסק מוצע אך ורק אם רוכשים עוד ציוד חוץ ממנו מגבר 1350 , סאב 1000 (כולל התיבה) , קומפונט 550 , רמקולים איורה 500 גמיש אולי טיפה מי שיקנה כמה חלקים יקבל הנחה משמעותית ומי שיקנה הכל יקבל מחיר מיוחד ספיישל (קודם להגיע ולהתרשם !!!) תודה רבה
-
הכי משתלם לנסוע עד שהאוטו ימות? אתה צוחק נכון?
-
היי המערכת נקנתה לפני ארבעה חודשים בערך בקושי השתמשתי בה כי היא הורכבה על הרכב של אבא והוא בקושי נוסע בו (רק לקניות) רדיו דיסק: Pioneer DEX-X2650UI קונפונט: Hertz DSX 165.3 (כולל טוויטרים איכותיים מאוד וזוג קרוסוברים) רמקולים אחוריים Hertz DCX 165.3 סאב: Hertz DS 300.3 12" 1200W כולל תיבה אטומה של Hertz מגבר: Hertz HE 4.1 800W סט איכותי מאוד מאוד לא יצא לי לשמוע הרבה כאילה אני קניתי אותו ב5000 עם כבלים וכו.. אדרוש עליו סביבות ה3500 גמיש אלי : אפס , חמש , ארבע - שמונה , אחד , שש , חמש , אפס , תשע , שש אם אני לא עונה נא להשאיר SMS / הודעה / וואטסאפ אחזור אליכם קצת תמונות שיש לי: http://up408.siz.co.il/up1/ijzmftmtyyjw.jpg http://up408.siz.co.il/up3/milgytn2jmfb.jpg http://up408.siz.co.il/up3/tedytv1rknjy.jpg --- קצת מידע על הציוד: מגבר: http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm סאב: http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm קומפונט: http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm רמקולים אחוריים: http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm * אפשר להגיע ולשמוע המערכת עדיין מורכבת על האוטו של אבא שלי * - תודה רבה ויום נעים ! -
-
למה הג'אנט שלי ניראה קטן ומהיכן רוכשים בזול ובחכמה -
elisb פרסם הודעה בנושא של HEBO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ממש מוזר מה שאתה אומר יצא לי לראות מאות מכוניות מהסוג הזה עם קפיצים ובולמים מקוריים ואף אחד מהם לא היה בגובה כזה רק מהחברה הרכב יוצא בגובה כזה כנראה החליפו לפניך יש לי את אותו רכב ג'נט 13 והוא נמוך מאוד ביחס לשלך תראה: http://up407.siz.co.il/up2/zxazwnzjfiim.jpg כרגע יש ציוד בבאג' עוד מיום העצמאות וכך זה נראה מאחורה בערך: http://www.body-kit.com/lanevo6_01.jpg בלי קשר ג'אנט 15 עם חתך גבוהה יתאים מאוד לרכב מנסיון (בכוונה אני אומר חתך גבוהה כי ישלך איפה לדחוף אותו אז למה לאכול את החרא שיש בכביש עם חתך נמוך כשאתה יכול לשים גבוהה וליסוע בנוחות) ***שבוע שעבר החלפתי טאסות לכאילה עם 5 צלעות ממש יפות והג'נט אפילו נראה יותר גדול...זה מאוד תלוי גם בדוגמא של הג'נט ממליץ מאוד על GM PORTAL מחירים מטורפים! -
בולמים וקפיצים חדשים - מיצובישי לאנסר 00
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מה קורה מה לאפחד אין מושג לגבי זה? --הקפצה עברו מעל 48 שעות...-- -
היי המצב של הקפיצים שלי נוראי כך גם הבולמים אולם האוטן עדיין לא נופל לכביש (ואני לא יחכה שזה יקרה) אך הגיע זמן ההחלפה חשוב לי שיהיה סט איכותי אם אפשר מקורי ולא תחליפי ועמיד לאורך זמן כך גם הנוחות אך שיפור אחיזה קצת יותר בראש סדר עדיפות מאשר נוחות.. אשמח גם לדעת טווח מחירים בערך ומקומות התקנה למי שמכיר מיצובישי לאנסר שנת 2000 תודה רבה רבה לעוזרים
-
היי חברים, למיצובישי קולט 97 יש אותו מנוע כמו הלנסר שנת 2000/2001 לקולט יש 90 כ"ס וללנסר 113 השאלה שלי אם אחליף את מחשב הרכב בקולט לזה של הלנסר ההספק יעלה ל113 כ"ס נכון? (אותו מנוע ואותו גיר אם אני לא טועה המנוע הזה זהה גם למנוע עד שנת הייצור 2000 של הקולט אך לא בטוח בזה. **אני שואל זאת אך ורק מתוך סקרנות (מתכנן בעתיד קנייה של הקולט אך כרגע אני עם הלנסר ) תודה רבה !
-
הגה רועד במהירות 90 / 100 + עשיתי גם כיוון פרונט
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש מישהו מומלץ לכוון אצלו באיזור חולון בת ים ראשון לציון מערב? -
נא לקרוא|| בלינק| הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?194440-%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90-%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94!
-
הגה רועד במהירות 90 / 100 + עשיתי גם כיוון פרונט
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עקום = לא ישר יש לו קאמבר מטורף יותר ממה שמגיע עם הBMW חחחחחח ועוד משו או שתיים (סוגים של עיקומים) ויש לי מתלה קדמי עקום גם במכון כיוון אמרו לי שיש סיכוי שבכלל לא יצליחו לכוון את הגלגל האחרוי ואצטרך להחליך את המתלה או משו כזה -
הגה רועד במהירות 90 / 100 + עשיתי גם כיוון פרונט
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקפצה. עברו 24 שעות אני חייב עזרה. -
הגה רועד במהירות 90 / 100 + עשיתי גם כיוון פרונט
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה היה גם כשהצמיגים היו חדשים (בלי קשר לזה באמת שאני נוגע במדרכות הרבה.) ואיך אני יכול לבדוק את זה מבלי שיעבדו עלי? כי כשעשיתי טיימינג הרימו את האוטו כמובן והוא עשה בדיקה מקיפה על כולו ולא אמר כלום על זה. -
הגה רועד במהירות 90 / 100 + עשיתי גם כיוון פרונט
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מיצובישי לאנסר שנת 2000 בוצע כיוון גלגלים זה עזר מאוד בהתחלה הרעידות התחילו רק ב120 אבל עכשיו חזר ל90 /100 ויש לי גלגל אחרוי עקום לגמרי עם קאמבר וכאילה ו4 צמיגים של דאונלופ קדימה SP-703 אחורה SP-701 -
הגה רועד במהירות 90 / 100 + עשיתי גם כיוון פרונט ולחץ אוויר בצמיגים ניסיתי 30 (שזה המומלץ ע"י היצרן) 32 ו34 PSI (אני אוהב 34).
-
יש לי את אותו רכב רק שאני עם הג'נטים המקרויים (175/70/13) סתם שאלה מאיפה קנית ג'נטים ובכמה ? ובמידה הזו אין ג'נטים ספורטיבים ממליץ לך ללכת בכיוון של קליבר או דאונלופ התנסתי בשניהם, שניהם אוחזים בצורה מעולה. בלי קשר אם אתה רוצה יציבות להזכירך האוטו שלך בן 13 אם אתה רוצה משו שמורגש תחליף בולמים וקפיצים אתה תרגיש הבדל מטורף ביציבות ד"א אני ממליץ על אנטון קניתי רבעיית דאונלופ ב900 שקל אם אני זוכר נכון
-
(ממש מתלבטת)- רכב זול, אמין וחסכוני בדלק עד 25K
elisb פרסם הודעה בנושא של מאק5 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לך על רכב שנת 2000 + אל תתעסק בזבל -
רגע תן לי להבין אני לוקח צינור ארוווך מכניס כמעט את כל הצינור לתוך הפיה של הדלק אחר כך אני מושך בערך חצי צינור ומכניס קצת אוויר לצינור וסותם אותו עם האצבע משחרר את האצבע והדלק יוצא ?
-
מספיק שאיבה קטנה או שצריך לשאוב ממש ? אני מפחד לבלוע ...
-
תקשיבו היה לי רכב מיצובישי לנסר שנת 92 ויום יומיים לפני שהלך המנוע מילאתי פול טנק ו..וואלה זה הרבה כסף וקניתי עכשיו אוטו חדש אז השאלה שלי היא האם אפשר באיזה שהיא דרך להעביר את הדלק ? ניסיתי משאבה כזאת שקניתי בטמבור ב10 שקל אבל הצינורית לא מגיעה... והבנתי שאני צריך להכניס צינור ארוך ולשאוב עם הפה אבל אני מפחד לא באלי לבלוע דלק אני מעדיף קולה
-
ככה...יש לי כמה שאלות בקשר לרכב הזה: רציתי לדעת איך הרכב מבחינת דלק , אמינות , אחיזה , פניות מהירות , נוחות , עמידות ומחלות... שמעתי שיש משו עם הגיר מחלה ועם הגג אם אפשר לפרט קצת... ד"א חיפשתי בפורום אבל לא מצאתי תשובות לשאלות שלי . הדגם: A3 - Ambition T אוט' 3 דל' 150 כ''ס 1.8 ד"א הקילומטר זה 137 אלף זה הגיוני ? יד 4 .. תודה לעוזרים
-
טורבו, פורק לחץ, אגזוז לחץ וקפיצי הנמחה לVW POLO 1.4 16V
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
חחחחח טוב טוב תרגעו אנשים כמו שאמרתי אני עוד כמה ימים הולך עם הבן אדם לעשות בדיקה על הרכב. תודה רבה לכם!. ד"א לא חשבתי שזה כזה יקר XD וכפרעליך אני מכבד אותך רק על תסטלבט "בעזרת ה' , מילה שהופכת כל חלום למציאות" לא מתאים אחי. -
אהלן אנשים אז כמה ימים אני הולך להביא ת'אוטו הזה בעז"ה רציתי לדעת כמה דברים: - טורבו , אפשר לשים? אם כן זה איכותי? וכמה כ"ס יעלה לי? - פורק לחץ , אפשרי? משו איכותי אבל? - אגזוז לחץ , חייב אם אני שם טורבו? - קפיצי הנמחה , שווה לשים? זה מביא יציבות לרכב או מאבד? ובלאי? משו איכותי כמובן... כמה יכול גם לעלות לי כל זה ומה עובר טסט ומה לא? ד"א מדובר על הדגם שיש לי בחתימה
-
Volkswagen Polo 16V - 100BHP 1.4 (2000) שאלה קטנה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקי הבנתי אותכם מצויין תודה רבה , רבה רבה ! ד"א ראיתי שאייל כתב שאם יש בעיות עם המצערת אז כדי לנקות ולא להחליף וזה יחזיק למספר חודשים...חחח תשמע נשמה אנלא רוצה לרוץ למוסך הרבה מה אתם מציעים בקשר למצערת (לפי משיודע לי ושדיברתי עם מוכר הרכב הרכב במצב מצויין אך אתם יודעים למקרה הצורך עדיף שנדע מלעשות) ויש בזה סיכון אם אני אחליף ל95 ואחזור? ואיך הרעש נשמע? חזק? בקטנה? או ששים לב לזה בנסיעה?. אני ממש מודה לכם על העזרה! -
Volkswagen Polo 16V - 100BHP 1.4 (2000) שאלה קטנה
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ואוה כמה בעיות..הוא שווה את הכסף? ואם קיימת בעיה במערכת הABS יש סיכון לנסוע על הרכב? -
פולקסווגן פולו שנת 2000 מנוע 16V עם 100 כ"ס ! נהג חדש
elisb פרסם הודעה בנושא של elisb בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הקפצה...
