Jump to content

elisb

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elisb

  1. למה דלק 98 מיותר אחי? המוכר אמר לי לתדלק רק עם זה...ומאיזה יחס דחיסה שמים דלק 98? באנה ובעיות עם המצערת והABS קצת מפחיד לא?.. או שהרכב לא יתניע או שלא יהיה יציב בכלל?..
  2. תקשיבו אני בעז"ה עוד מעט הולך לקנות פולו מיד שנייה, עכשיו מי שמוכר לי את האוטו טוען שהוא צורך רק דלק 98 וזה בעיה בשבילי...כי אין לי תחנת דלק קרובה שמספקת את הדלק הזה קיימות ביאזור שלי רק תחנות דלק שמספקות: סולר,95,96 ... היחס דחיסה של האוטו זה: 10:50 ועוד משו לא זוכר...עכשיו אם אני ישים דלק 95 / 96 זה יהרוס ת'אוטו? מה יקרה?.. ועוד שאלה קטנה...הרכב הזה גניב? ואיזה מחלות יש לו אם אתם מכירים? שמעתי על משו עם המצערת או משו כזה
  3. איך אני יכול לבדוק אותו בידיוק? אני נהג חדש ת'אמת ואבא שלי לא נהג על ידני בסביבות ה10 שנה האחרונות ואני יצטרך להסתמך על המוסך...איך אני יכול לבדוק את זה בעצמי?..רגישות של קלאץ' או משו?
  4. " הרכב זריז ותו לא, למפלצות התאוצה אתה לא תוכל להיתקבל. " לא הבנתי למה התכוונת... ואיך הצריכת דלק שלה?.. היא נכנסת הרבה למוסך?. וזה בעיה שאני אהיה על סלד גבוה בכביש מהיר? ולפי משהבנתי שיש בלאי גדול עם המצערת , הגיל והחשמל באוטו?.. (נשמע מסוכן...) והדרך שלי היא לשבת עליו בהתחלה על הקטנות להראות לו במה האוטו באמת טוב ואז לתת לאמא שלי לשבת לו על הראש חחחח אחלה שיטה! ועל תדאג אני הולך להחזיר כמעט או אפילו נראה לי את כל הכסף אבא שלי לא כזה פראיר חחחחחח
  5. אהלן אנשים! אז בטח חלק ממכם כבר מכירים את האשכול הקודם שלי שרציתי להביא אוטו ב7 אלף חחחח עזבו אותכם הצלחתי להדליק את אבא שלי כמו שצריך על הפולו הזאת: http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1823676&Code=71342f6413c032a914979fd0fdff5a6e נראו רכב במצב נדיר ביותר עדיין לא דיברתי עם הבן אדם אבל לפני רציתי לשמוע את דעתכם על הרכב. שמעתי שהוא ממש מהיר (0-100 ב10.1 / 11.1 שניות, לא שזה כזה מעניין אבל עדיין זריז מאוד!! ) וגם נוח והרבה יותר טוב מהדגם הרגיל (75 כ"ס) ורציתי גם לדעת על הבלאי שנוצר ברכב גם שמעתי שיש המון בלאי וגם משו עם ההתנעה... תודה רבה לכם! עריכה: ושכחתי כמובן למי שמכיר מבנכם איך הוא בנוחות וכל השטויות האילה וגם לפי משאני יודע הוא עושה 14 קילומטר לליטר זה נכון וזה טוב נכון?
  6. זה התקציב שאני אוכל להגיע אליו אחרי החצי שנה ... ועכשיו בכל זאת? מה הייתם ממליצים?
  7. אוקי אז כרגע התקציב שלי גדל ל15 / 17 אלף בלי קשר לביטוח. מה הייתם ממליצים לי? ואנלא תפרןןן!! יש אנשים שאין להם הרבה כסף! וד"א אני צריך אוטו נוח,זריז,יפה,זול לתחזוקה,וכמובן דלק ...
  8. אוקי שיפרתי את העברית שלי אני לא מתכוון לנהוג ברכב לחצי שנה הקרובה אולי אבא שלי יעשה עליו ביטוח וינהג. וביתנים כשאני יקנה אותו יהיה עליו ביטוח לכמה חודשים הצעתי שלושה / ארבעה רכבים מה מבניהם הכי עדיף לפי הקריטריונים שהצבתי?
  9. תשמע קראתי פה בפורום אבל הכל ממש ישן אז רציתי לדעת קצת פרטים יותר מעודכנים וכל הביטוח יצא לי משו כמו 7 אלף כה אבל ככה אנלא יצטרך להוציא 7 על האוטו ועוד 7 על ביטוח אלא 7 עכשיו ועוד מעט עוד 7 על ביטוח ככה זה לא נופל עלי .... ובגלל זה חשוב לי הצרכת דלק...מה דעתך על הרובר 216 ?
  10. אהלן אנשים אני חדש פה! אז ככה ראיתי כמה רכבים בתאכלס התקציב שלי נע בין 5 אלף ל8 / 9 אלף. עכשיו ראיתי באתרי היד שנייה שקיימות המכוניות: רובר 216 (שנדלקתי עליה!) , יונדאי לנטרה , יונדאי אקסנט, דייהטסו אפלאוז וזהו נראלי... תאכלס אני רוצה אוטו שיהיה נוח ומושב נהג גבוה , כמובן שיהיה גם זריז (פתיחות מהירה חחח סתם ) ושאנלא יצטרך ללכת איתו למוסך הרבה כי ת'אמת שאנלא מת על המקומות האילה ודלק זה ממש ממש חשוב כמו שראיתם לפי התקציב המצב הכלכלי שלי בקרשים חחחח וכמובן גם יופי אם אפשר...! תודה רבה לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...