אהלן אנשים אני חדש פה!
אז ככה ראיתי כמה רכבים בתאכלס התקציב שלי נע בין 5 אלף ל8 / 9 אלף.
עכשיו ראיתי באתרי היד שנייה שקיימות המכוניות: רובר 216 (שנדלקתי עליה!) , יונדאי לנטרה , יונדאי אקסנט, דייהטסו אפלאוז וזהו נראלי...
תאכלס אני רוצה אוטו שיהיה נוח ומושב נהג גבוה , כמובן שיהיה גם זריז (פתיחות מהירה חחח סתם ) ושאנלא יצטרך ללכת איתו למוסך הרבה כי ת'אמת שאנלא מת על המקומות האילה
ודלק זה ממש ממש חשוב כמו שראיתם לפי התקציב המצב הכלכלי שלי בקרשים חחחח
וכמובן גם יופי אם אפשר...!
תודה רבה לעוזרים!