Jump to content

utsur

  • הודעות

    370
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי utsur

  1. ואתמין לי שיש לי עוד דברים להגיד אבל נשאיר לאחר כך
  2. יקירי, סלח לי אבל הדמגוגיה היא שלך. אני נתתי דוגמאות עיניניות ביותר, תוך הזכרה מפורשת שבניית עוד כבישים היא ברירת המחדל של כל שרי התחבורה הקודמים, ולכן אין חשיבות לשר התחבורה. ואיזה דוגמה אתה מביא, שגם ישראל כץ בנה כבישים. יופי הוכחת את עצמך חבל על הזמן. וגם חדל להביא את מופז כדוגמה כי כמו שכבר טענתי מופז אכן גרוע יותר, וזה לא הופך את כץ לטוב יותר פשוט לרע פחות.
  3. מה הקשר שלו למנהרות הכרמל, הוא הלך להביא סנדוויץ' ושתיה לסיני עם השופל?! הוא הלך להחליק את האספלט של עוקף הקריות עם התחת שלו?! כנ"ל לגבי שאר השטויות. אתה צריך להבין את תפקידו של שר לפני שאתה עונה דברים לא קשורים. שר צריך להתוות דרך, וכמו שכבר כתבתי להמשיך לסלול עוד ועוד כבישים(כל מה שציינת כמובן) זה לא רעיון שלו זה המדינה הצליחה בלעדיו יופי. להחליט שבמקום להתחיל להקים כמה מסלולים רכבת תחתית במקביל, במקום רק אחד שיהיה מוכן מי יודע מתי ,במרכז גוש דן, ובמקום זה להשקיע את הכסף ברכבת לאילת! זו למשל התוויית דרך שלו. נ.ב. סוד קטן, את קרטל הרכב ניתן לפרק מחר בבוקר, כל מה שדרוש זו החלטה. רכבת זו אכן בעיה, אבל שוב זה ההבדל בין שר טוב שאכפת לו, לבין שר רע שלא מזיז לו. ואני לא יודע אם שמת לב הוא לא מאתמול שר הוא כבר 4 שנים עושה כלום(במקרה הטוב) בהצלחה יתרה.
  4. כמו שכבר אמרתי, במדינות שמימשו ענישה כזאת הקנסות מוצמדות להכנסה ולא לרכב. כך שבעל הגרוטאה עדיין ישלם קנס, כי יש לקנס מינימום. ושוב, השאלה הגדולה, למה המדינה נותנת קנסות על חניה על מדרכה באופן כללי. אם זה אך ורק כדי להעניש, אכן קנס שווה לכולם. אם זה כדי למנוע חניה על המדרכה, אז אם תתן קנס של 500 ש"ח לאדם שמרוויח 500K ש"ח לא תמנע כלום, תן לו קנס של 50K ש"ח והוא לא יחזור לחנות על המדרכה שוב.
  5. אכן רעיון חכם שממומש למשל בשוויץ בנושא של עבירות תנועה, אבל לא לפי עלות הרכב כי אם לפי גובה ההכנסה. הרעיון של קנס הוא להרתיע מפני עבירה וברור שקנס של 500 ש"ח לא ירתיע אדם שמרוויח 500000 ש"ח בחודש, מצד שני ירתיע למוות אדם שמרוויח 5000 ש"ח בחודש, לכן הגיוני שאותו אחד שמרוויח 500K ש"ח ישלם יותר אם אכן רואים בקנס אמצעי הרתעה ולא אמצעי ענישה.
  6. והנה עוד כמה הישגים שלו: -לצאת במלחמה מול הרכבת שכמעט השביתה את המדינה ואז ברגע האחרון להתקפל כמו שפן. -לתת לוועדי הנמלים להמשיך לחגוג. -לדחות עוד יותר, ובפעם המי יודע כמה ועד מתי את הרכבת הקלה של גוש דן.אמנם הוא לא האשם העיקרי, אבל הייתה לו יד בעיניין. -להמשיך לדחות את הסכם השמים הפתוחים. -נתיב התחבורה הציבורית בפתח תקווה. -רצון עז ומיותר להקים רכבת לאילת. ועוד...אבל אין לי כח יותר. בקיצור, מדובר על משרד פח, עם שר פח, שלטובתו של כץ הדבר היחיד שיש לי להגיד, שקודמו היה גרוע יותר, ובאופן כללי כל השרים שהיו בתפקיד הזה לפניו זורקו זי(ת) , בדיוק כמוהו, על המשרד.
  7. במדינות מתוקנות, כן , הלקוחות מקבלים כספי פיצויים. ברפובליקות בננות, הנתבע מגיע לפשרה עם התובעים כך שהוא יתן לכל הלקוחות הניפגעים סט מגבים חדש ומים לוישרים מתנה, קובעים שהפיצוי הזה מגלם עלות של אלפים ש"ח למכונית ובסה"כ 80 מליון ש"ח כדי שמהסכום הזה יגזרו את עמלת התובע ועו"ד, התובע ועו"ד מקבלים 8 מליון ש"ח לשיגועים ומסיבות, הנתבע מקבל פיצוי אפסי לעומת הנזק שנעשה ושופט שמעניין לו את הטוסיק חותם על הפשרה. שאר הלקוחות מקבלים סט מגבים יוקרתי ומים, ובנוסף, אי אפשר יותר לתבוע את הנתבע כי כבר הוא נתן פיצוי בהסדר של בית משפט. עכשיו, נחש איפה אנחנו חיים?
  8. וואו וואו וואו, כנראה לא הבנת משהו. מה זאת אומרת, כשתתקשר לבטל? כל הרעיון של הדמי רצינות היא שאתה תגיע לראות את האוטו ולא שאנשים יתזזו להם את המכוניות ואחר כך יבטלו בטלפון. אם אתה מתקשר לבטל ולא מגיע לראות יש להם את הזכות המלאה לא להחזיר לך את האלף ש"ח.(אלה אם הם עדיין לא עשו שום דבר בנושא, אבל אפילו אם הם הכניסו אותו בינתיים לשטיפה לפני שהם מציגים לך אותו מותר להם לגבות את הכסף. ולא רק של השטיפה) אם תגיע לראות ותתאכזב(מכל סיבה שהיא), אז מותר לך לבקש את הכסף חזרה.
  9. הם לא צודקים לא "טכנית" ולא "לא טכנית". אין קשר בין אם מדובר באותו מותג או לא, קרטל אסור באופן של מוצר ולא מותג. לא משנה אם הקוטג' מיוצר במחלבות שונות תחת מותגים שונים, השאלה אם הוא נמכר במחירים זהים.
  10. בעולם האמיתי והכלכלי קוראים לזה חובות. מינוף זה מילה יפה שהמציאו פסדו כלכלנים כדי שיוכלו להלוות מיליארדים מכספי הפנסיה שלך לטייקון שאחר כך לא יחזיר אותו ולקהגיד שזה תספורת. מאחר ואתה יכול להבין מהשאלה שהאדם איננו טייקון הוא יאלץ להחזיר את הכסף.להמליץ לבן אדם מהשורה לחיות על חובות הוא דבר לא אחראי ואסון כלכלי.
  11. צר לי, אבל אין קשר בין הדברים. נתחיל עם העובדה שמדובר במוצרים מסוג שונה. אחד מוצר מתקלה והשני מוצר שומר ערך. נמשיך לכך שהתחשיבים של התשלומים שונים, אחד כלכלי פרופר(מכונית), השני כולל בתוכו הרבה מרכיבים נוספים(דירה). ואם בכל זאת רוצים לפשט את הדילמה, זה כמו לחיות עם אוברדראפט קבוע של 120K ש"ח(או עלות הרכב) ותמיד לשלם את הריבית. יש אנשים שאוהבים לחיות באוברדראפט, טוב להם, בה להם , עושה להם נעים בגב ויש כאלה שלא. בכל מקרה, תמיד עדיף לקנות ולא בהלוואה עד כמה שניתן ולהשאיר את האוטו לתקופה ארוכה עד כמה שניתן.
  12. זה מה שקורה שהמדינה מפקירה את משרד התחבורה לאנשים המוצלחים שלה: ישראל, אתם לא מעניינים לי את הטוסיק חוץ מפריימריז, כץ ושאול, למה מי אתם שתדרכו עליו, מופז
  13. קבל http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4268890,00.html נ.ב. ביטוח ישיר הם גם 9 מליון(אותה חברה בשמות שונים)
  14. הכוכבים לא ניתנים בהתאם לקבוצה אלה בהתאם למשקל. בגדול, טוענים שכל הבדל של 100ק"ג בין מכוניות הוא הבדל של חצי כוכב(10% לפי שיטת החישוב החדשה של EURONCAP למבוגרים) לכל רכב(אני כבר לא זוכר איפה קראתי את זה כך שאני לא יכול להביא סימוכין). כלומר טנדר עם 2 טון עם 1.5 כוכבי בטיחות ורכב נוסעים 1.3 טון עם 5 כוכבי בטיחות, בתאונה, יהפכו יוצרות, הטנדר יהפוך ל 5 כוכבים והרכב ל 1.5 כוכבים. מצד שני, בתאונות במסה אינסופית(קיר,עמוד,עץ ואפילו משאית חונה) ההגנה נשארת בהתאם למבחני הבטיחות, כלומר יש הרבה יותר סיכוי לצאת בחיים מהרכב מאשר הטנדר.
  15. אני אציג את הדברים רק מהאתר שאתה נתת. האתר שאתה נתת, נותן אותו ציון סופי זהה למאזדה ולהונדה CRV החדשה!(בארה"ב כבר משווק הדגם החדש), כאשר באופן כללי הציונים של המאזדה יותר גבוהים. בארה"ב המאזדה וההונדה עולות בערך אותו מחיר. ואתה ממליץ לבן אדם לקנות מהיבואן של הונדה. הונדה, דור קודם, במחיר יותר גבוהה ממחיר המאזדה שהיא הדור העכשווי. לא נראה לי המלצה טובה במיוחד. חוץ מזה, להמליץ מחו"ל יכול לתת אינדיקציה לגבי מחיר שאמורה לעלות מכונית. לגבי שימוש בהמלצות מחו"ל, זה לא רלוונטי, המשווקים שונים, השירות שונה, רמת הגימור והמנועים ולפעמים אפילו המיתלים והמרכבים, לא לדבר על העדפות שונות של השווקים שונים.
  16. לא נכון. יוניון מוטורס, לא רק דיווחה על התנהגות שונה של הגיר, אלה אף החתימה לקוחות על זה(בתקופת הגיר הרובוטי של טויוטה), והצליחה למכור, פחות אבל מכרו. סביר להניח, שאם צ'מפיון היו מתנהגים באופן דומה, ולא מתייחסים לתובעת כ"משוגעת", תוצאות המשפט היו הפוכים לחלוטין.
  17. מזכיר קצת את ה"טייגר"(הטנק הגרמני ממלחמת העולם השניה) , שנחשב לפאר יצירה טכנולוגית בזמנו, אבל זמן הייצור הארוך שלו וחוסר היכולת לטפל בו בתנאי שטח, גרמו לנאצים להפסיד מול ה- T-34 הרוסים שהיו מיוצרים בעשרות אלפים ותוחזקו בקלות גם בתנאי קרב.
  18. לא מסכים לחלוטין. דבר ראשון, הגיר לא סתם התקלקל(יש הבדל גדול מהגירים שרק עושים רעשים), הוא השבית את הרכב שלו, כלומר "תקע" את החבר...פעמים, ואחרי זה לא התנצלו וביקשו סליחה וצער על אי הנעימות שנגרם(לפחות לפי דברי המספר) אלה נתנו את ההרגשה שיגיד תודה שיש לו אחריות, כי, וואי וואי וואי איך היינו "מזיי%$^" אותך אם לא הייתה לך אחריות.(בעיה שירותית נפוצה בארצנו) דבר שני, בעיית הגירים ידועה(אתם מוזמנים גם לפנות לפורומים בחו"ל, כולל הרחבות אחריות בחו"ל בעקבות זה), לאו דווקא בחומרה הזאת(השבתה), ומשום מה ...אין ריקול! אתם תמיד משמיצים את טויוטה פה על ריקולים(ואני מתעלם כרגע מהברקסים או דברים של בטיחות) אבל תבינו ריקול זה ניסיון של החברה למנוע בעיות אמינות ברכבים שלה, לא להפך. ריקולים נעשים כי החברה חושבת שלרכיב מסויים יש סיכוי שיתקלקל מוקדם ממה שהיה צפוי לו, והיא לא רוצה שזה יקרה ללקוח באמצע הדרך, אלה במסגרת טיפול. חברה כמו VW מחכה בעצם שהלקוח יתקע/ישמע רעשים חריגים ואז היא מוכנה לתקן, ובכסף שהיא חוסכת על הריקול היא מנסה לקנות אחרי זה את פורשה.
  19. אם אין לך חבר עו"ד שיעשה את זה בחינם וכל מה שאתה רוצה זה אחריות(ולא פיצוי כספי), חבל לך על הזמן. תשלח להם מכתב רשום (ופקס) עם כל הפרטים הידועים, הטענות והדרישות, ובמידה ותהיה תקלה בחצי שנה/שנה פנה לעו"ד או לתביעות קטנות, כולל עדות לשליחה של הפרטים כדי לקבל את מהם את הכסף.
  20. אפשר גם להוסיף את המילה "מוטיבציה" לכל מי שפותח פוסט בפורום(לא לדבר, על זה, שהוא גם אחרי זה צריך להגן על יושרו מפני עדת משמיצים), שמספר על שירות גרוע של חברה מסויימת , כדי לרמוז דברים...זו גם סוג של תעודת ביטוח.
  21. FALOU מה קורה? הכל בסדר? כמה תגובות לפניו, אתה רמזת על תאוריית קונספירציה כלפי פותח השירשור, ובטח לא הפריע לך תאוריות הקונספירציות כלפיו, למרות שהוא מאוד ותיק בפורום, ועכשיו מפריע לך שמישהו ממציא עליך תאוריית קונספירציה. אז או שתביא הוכחה שפותח השירשור הוא אינטרסנת/דרמה קווין ידוע, או שגם אתה תסתום הפה, ותן לאנשים להתבטא. או שלאף אחד אסור לפתח קונספירציות או שלכולם כן , אבל לא יתכן שרק לחובבי VAG מותר לפתח בפורום קונספירציות. ובאופן כללי, alonjp, תודה על המידע למרות שכל זה היה ידוע לי כבר ממזמן מפורומים בחו"ל. מהנסיון שלי, בפורומים כאן, גיליתי כבר ממזמן שכל מידע שלילי על VAG או קונצרן פיאט מביא פה לתגובות של נקבות במחזור, כך שבד"כ אני מעדיף להתעלם מרוב השטויות שנכתבות בפורום (כמו שאמינות היא עניין של "מזל", וסוד קטן, גם סרטן ריאות שמקבל מי שמעשן הוא עניין של מזל), אבל די על העלהום. הביאו לכם מידע אתם רוצים תתעלמו, אתם גם יכולים לא להאמין, אבל להאשים את הבן אדם בקשרים וקונספירציות, מילא זה היה הודעה ראשונה שלו. אבל דיייייייייי. ו alonjp אני מצטרף להרגשת הבחילה שלך.
  22. כל מה שאתה צריך להפעיל פנגו לכל היום, שאתה מסומן כחונה גם עם עברת מקום תוך כדי
  23. לא הייתי בונה על האתר הזה, כמות הטעויות בו מדהימה. אם בכל זאת החלטת ללכת לפי האתר, תוריד בסביבות מאה חמישים ש"ח בממוצע על עלויות אחזקה ומימון מוגזמות (בד"כ, לפעמים עלות מימון של ג'יפ ב-400K ש"ח שווה שם לעלות מימון של סוזוקי אלטו, לך תבין)
  24. את הפורטה ניתן להשיג במרבית חברות הליסינג עם 0 ק"מ במחיר של קרוב ל96K ש"ח. כך שאם במימון שהציעו לך הוא לפי מחיר מלא של הרכב, אז את הולכת לשלם ההההההההההמון ריבית, ועדיף לך לקחת הלוואה מהבנק ולקנות במזומן. אם מרווח לא עד כדי כך חשוב, אני חושב שהמזדה הרבה יותר טובה.
  25. מה שאתה לא מבין, אנשים היו על סף קריסה עוד לפני העלאת הדלק האחרונה, ועכשיו הם פשוט קרסו, ואין ברירה אלה לצמצם. וכפי שידוע לך במדינתנו המפותחת, שאין בינה ובין אירן שום קשר, משפחה לא יכולה לחיות ללא רכב אלה אם כן, היא בוחרת לכלוא את עצמה לכמעט יומיים שלמים במהלך כל שבוע. ואגב, גם את החשמל העלו רק ב- 100-200 ש"ח. למה לצמצם? את המזון העלו רק ב-5-6% זה גג 300 ש"ח, מה, צריכים לצמצם? את הארנונה גם העלו רק בקצת... כולם, זה בסדר, הכל עלה רק בקצת. אין מה לדאוג, אפשר לחזור לשגרה.
×
×
  • תוכן חדש...