Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. דיטיילר מעולה מנצרת עילית, יוכל לפתור לך את הבעיה: https://www.facebook.com/Vividetailing מומלץ
  2. ממליץ לך לתת חיזוקית מאחורה עם קצת פרופוקסי-חומר דמוי חימר שמתקשה כמו אבן.
  3. snorlax

    הונדה ג'אז היברידית

    בקשר לשעון, תתקשר ל"בית התדר" בתל אביב, הם המתקינים הרשמיים של המערכת בהונדה, הם יעזרו לך. גם אצלי בג'אז הייתה אותה בעיה, מדובר בשינוי פשוט בהגדרות המכשיר.
  4. בעניין החיישני רוורס, ממליץ לך על אלו: http://www.ebay.com/itm/WT88-Auto-Car-LCD-Useful-Popular-Display-Parking-Reverse-4-Sensors-Backup-Radar-/181588852519?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4789ff27 אני משתמש בהם כבר מעל חצי שנה, ואני מבסוט.
  5. לדעתי האישית, במידה והרכב משרת אותך נאמנה כרגע, ואין צפי לבעיות מיוחדות, אין טעם למכור אותו. אתה סתם תכנס להשקעה נוספת מיותרת.
  6. רכב מדהים.. ירידת ערך כל חודש ברכב הזה שוות ערך לקורולה חדשה שאפו..
  7. הספויילר נצבע לפני כשבוע, ורק מחכה להתקנה עקב הסלידה העזה שלי מקידוחים בפח הרכב, חקרתי קצת והגעתי למסקנה שסיליקון סופר-7 יהיה חזק מספיק על מנת להחזיק את הספויילר בבטחה על הרכב (700 גרם לערך). שטח הפנים בו ניתן למרוח ולהדביק סיליקון הינו גדול. חיזוקים או טענות למיניהן?
  8. מקרה שקרה לי ברכב של חבר: בזמן התקנת מערכת סטריאו בסיוויק 98, פירקנו את חיפוי הפלסטיק מתחת להגה, באזור הדוושות. על הפלסטיק יש סוג של קופסה שחורה קטנה, מחשב קטן שאליו מתחברים כמה קונקטורים. מבלי שהקופסה הזו תהיה מחוברת, הרכב לא יניע. זה השנקל שלי..
  9. זה מרקם כמו צבע לכל דבר, ואין אפשרות להסיר אלא בשיוף, כי מיישמים שכבות לכה. ממש לא כמו פלסטידיפ.
  10. האמת שיש לי סוג של שריטה בשכל.. אף אחד חוץ ממני, לא נוגע בפלסטיקה של האוטו שלי. אני עושה הכל לבד, ככה אני בראש שקט. אז פירקתי את הפלסטיקים עצמאית, והשארתי אותם אצלו למשך יום אחד לציפוי.
  11. shugiflex, הסדנה נקראת TOP-CAR באזור התעשיה קרית ביאליק, שם נמצא בחור בשם סלבה, והוא מתעסק בהידרוגרפיקה. מי שרוצה את הטלפון שלו שיגיד, אשלח לו בפרטי. iluxxa, העמידות של הציפוי תלויה באיכות הלכה שמיישמים לאחר הטבילה, אותה עמידות כמו צבע חיצוני לרכב. אני מכיר רכבים שנוסעים שנים עם ציפוי כזה במצב חדש.
  12. לא בדיוק.. זה סוג של הדפס שנמס במים ונדבק לחלק אותו אתה טובל.. סרטון על הידרוגרפיקה:
  13. בסקר שוק שערכתי, בתי עסק מוכרים באזור המרכז דורשים מחיר באזור ה1000 ש"ח. במקום שבו עשיתי, בקריות, המחיר נמוך משמעותית..
  14. לאחר מאמצים רבים של חיפושים אחר סדנה באזור הצפון, מצאתי את מבוקשי.. לא נחפור, אתן לתמונות לדבר:
  15. עדכון קטן: הפריט התקבל היום עם שליח עד הבית, תמורת עמלת עמילות מכס ע"ס 35 ש"ח. תודה לכל המגיבים!
  16. דניאל, 100 דולר כולל משלוח? איך עוד 350 ש"ח מסים על מוצר של 350 ש"ח??
  17. שלום לכולם. לפני כשבוע וחצי הזמנתי מעלי-אקספרס ספויילר לרכב של חבר, בסך של 85 דולר, כולל משלוח. מדובר בספויילר שעשוי מפלסטיק ABS, צבע פריימר, סטנדרטי לגמרי (מעודן מאוד, לא מוגזם או ענק) וללא פנס בלימה שלישי. משקל החבילה לא עולה על ק"ג 1, הפריט הוזמן ממוכר בעלי-אקספרס- ונשלח דרך EMS סין. בדקתי בשירות מעקב משלוחים באתר של דואר ישראל, ולהלן התוצאות: תאריך תאור 25/12/2014 09:24 פריט ה-EMS בטיפול העמילות של חברת הדואר -ממתין לשחרור בישראל. חברת דואר ישראל מציעה לך שרות עמילות מכס בארץ, הפוטר אותך מהצורך לשחרר באופן עצמאי את פריט ה-EMS. לפרטים: E-mail: [email protected]. 25/12/2014 09:24 פריט ה-EMS נקלט במרכז מיון הEMS בתל-אביב. 18/12/2014 01:15 פריט ה-EMS נמצא במרכז מיון EMS בסין העממית ושוייך למשלוח לישראל. 17/12/2014 18:54 פריט ה-EMS התקבל למשלוח ביחידת הדואר בסין העממית. אני רוצה לציין, שכרגע אני עדיין חייל בשירות סדיר, ולמיטב ידיעתי אני אמור לקבל הנחה של כ-30 דולר על תשלום מכס. האם הפרטים הנ"ל מצביעים שהספויילר נתפס במכס, או שהוא כרגע במיון? אילו מסים או קנסות אצטרך לשלם, במקרה הכי גרוע? (אזכיר שמדובר במוצר של כ-85 דולר כולל משלוח) וכמובן, מה כדאי לי לעשות על מנת לזרז תהליכים, או פשוט עדיף לשבת ולחכות שיצרו איתי קשר? תודה רבה, כל תגובה תעזור לי, אני לחוץ כאן.
  18. לא שווה חצי מהמחיר שלו, לא מבין למה אנשים מזמינים את המערכות הסיניות האלו.. כמעט באותו מחיר אתה קונה בארץ דאבל דין של פיוניר. תזמין מסגרת לדאבל דין שתתאים לרכב שלך ותקנה מערכת נורמלית.
  19. תודה רבה על התגובות. נוסו הדברים שהצעתם, הגעתי למסקנה שהקרוס אכן אשם, גם בווליום וגם בחרחורים. לאחר כמה שעות עבודה, בוצע חייוט מחודש לאלמנטים, הועבר עוד RCA, והאלמנטים חוברו אקטיבית למגבר ללא קרוסים, טוויטרים לפרונט במגבר ומידבאסים לריר במגבר. התוצאה כרצוי, וכבונוס נוספה השליטה הנוספת על אופי הסאונד. תודה רבה.
  20. לפני כמה חודשים הזמנתי Precision Power PPI P900.4 . מגבר קטן ממדים (ממש קטן), ועוצמה מפתיעה מאוד. תמורה מעולה למחיר, ותשאר עם עודף.
  21. מדובר על קומפוננט הייבריד 602 בן כחצי שנה. מוגבר על ידי 804ez, בצורה פאסיבית, פאזות מתוקנות אקוסטית וטיימינג. הבעיה התפתחה לאט לאט ומתחילה לאחרונה להתגבר. הטוויטר מצד שמאל מחרחר, גם כשהתדרים המנוגנים אינם של הטוויטר. לבדיקה, שמתי את הקומפוננט הקדמי בlpf 60hz, שינגן רק באסים, ובווליום בו אני שומע מוזיקה הטוויטר מחרחר, מבלי לנגן בכלל צלילים של מוזיקה. בפילטר הזה הוא בכלל לא אמור לנגן, אבל הוא מחרחר ללא סיבה ידועה. הוצאתי את הקרוס, כל החיבורים תקינים, אין קורוזיה נראית לעין. מצד שני, בעבר נכנסו מים לאיזור הקרוס שאכן גרמו לרעש מטורף בסאונד בצד הזה, אך לאחר הייבוש הכל חזר לקדמותו. כמו כן, הצד הזה של הקומפוננט מרגיש חלש משמעותית וחסר נפח כשמשחקים בבאלאנס בין שמאל לימין. כשמעבירים לצד ימין, הסאונד נשמע פתוח, ובשמאל אנמי וחלש יותר. לעיתים גם כשהבאלאנס ממורכז הצד הימני מרגיש דומיננטי הרבה יותר מה שיוצר חוסר איזון, בלי קשר לתיקון הטיימינג. האם יש רעיונות?
  22. אני עשיתי פרוייקט דומה. הזמנתי מצלמת דרך G1W עם כל הערכה, ומטען שקע מצת רגיל. לקחתי את המטען ופתחתי את הראש שנכנס למצת, הלחמתי כבל פלוס עם פיוז, וכבל מינוס כדי שאוכל להשתמש בכבלי מתח ברכב. קניתי WIRE TAPS בשביל שלא אצטרך לחתוך כבלים ברכב, ובאמצעות הTAPS התלבשתי על חוטי המתח של שקע המצת ברכב. ככה כל פעם שאני מפעיל סוויץ' או מכבה אותו, המצלמה נדלקת או נכבית בהתאם. המצלמה ממותקנת אצלי על הזרוע של המראה המרכזית עם מעמד מותאם.
×
×
  • תוכן חדש...