-
הודעות
435 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי snorlax
-
פרויקטון מצולם של העתקת שקע AUX אחורי לקידמת הקונסולה הראשית.
snorlax פרסם הודעה בנושא של blue01 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ממליץ לך לתת חיזוקית מאחורה עם קצת פרופוקסי-חומר דמוי חימר שמתקשה כמו אבן. -
בקשר לשעון, תתקשר ל"בית התדר" בתל אביב, הם המתקינים הרשמיים של המערכת בהונדה, הם יעזרו לך. גם אצלי בג'אז הייתה אותה בעיה, מדובר בשינוי פשוט בהגדרות המכשיר.
-
בקשת המלצה למצלמת וחיישני רוורס מאיביי - טויטה קורולה שנת 2000
snorlax פרסם הודעה בנושא של chaimb בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בעניין החיישני רוורס, ממליץ לך על אלו: http://www.ebay.com/itm/WT88-Auto-Car-LCD-Useful-Popular-Display-Parking-Reverse-4-Sensors-Backup-Radar-/181588852519?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4789ff27 אני משתמש בהם כבר מעל חצי שנה, ואני מבסוט. -
רכב גיר ידני בן שלוש - עם קילומטראז' גבוה - למכור או לא למכור? - זאת השאלה...
snorlax פרסם הודעה בנושא של bewinboy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לדעתי האישית, במידה והרכב משרת אותך נאמנה כרגע, ואין צפי לבעיות מיוחדות, אין טעם למכור אותו. אתה סתם תכנס להשקעה נוספת מיותרת.- 11 תגובות
-
- גיר ידני
- יונדאי i30
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
רכב מדהים.. ירידת ערך כל חודש ברכב הזה שוות ערך לקורולה חדשה שאפו..
-
תיבת פיוזים (הונדה סיוויק 2002 לא מניעה לאחר חיבור מצלמת רוורס)
snorlax פרסם הודעה בנושא של almogb89 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מקרה שקרה לי ברכב של חבר: בזמן התקנת מערכת סטריאו בסיוויק 98, פירקנו את חיפוי הפלסטיק מתחת להגה, באזור הדוושות. על הפלסטיק יש סוג של קופסה שחורה קטנה, מחשב קטן שאליו מתחברים כמה קונקטורים. מבלי שהקופסה הזו תהיה מחוברת, הרכב לא יניע. זה השנקל שלי.. -
שלום לכולם. לפני כשבוע וחצי הזמנתי מעלי-אקספרס ספויילר לרכב של חבר, בסך של 85 דולר, כולל משלוח. מדובר בספויילר שעשוי מפלסטיק ABS, צבע פריימר, סטנדרטי לגמרי (מעודן מאוד, לא מוגזם או ענק) וללא פנס בלימה שלישי. משקל החבילה לא עולה על ק"ג 1, הפריט הוזמן ממוכר בעלי-אקספרס- ונשלח דרך EMS סין. בדקתי בשירות מעקב משלוחים באתר של דואר ישראל, ולהלן התוצאות: תאריך תאור 25/12/2014 09:24 פריט ה-EMS בטיפול העמילות של חברת הדואר -ממתין לשחרור בישראל. חברת דואר ישראל מציעה לך שרות עמילות מכס בארץ, הפוטר אותך מהצורך לשחרר באופן עצמאי את פריט ה-EMS. לפרטים: E-mail: [email protected]. 25/12/2014 09:24 פריט ה-EMS נקלט במרכז מיון הEMS בתל-אביב. 18/12/2014 01:15 פריט ה-EMS נמצא במרכז מיון EMS בסין העממית ושוייך למשלוח לישראל. 17/12/2014 18:54 פריט ה-EMS התקבל למשלוח ביחידת הדואר בסין העממית. אני רוצה לציין, שכרגע אני עדיין חייל בשירות סדיר, ולמיטב ידיעתי אני אמור לקבל הנחה של כ-30 דולר על תשלום מכס. האם הפרטים הנ"ל מצביעים שהספויילר נתפס במכס, או שהוא כרגע במיון? אילו מסים או קנסות אצטרך לשלם, במקרה הכי גרוע? (אזכיר שמדובר במוצר של כ-85 דולר כולל משלוח) וכמובן, מה כדאי לי לעשות על מנת לזרז תהליכים, או פשוט עדיף לשבת ולחכות שיצרו איתי קשר? תודה רבה, כל תגובה תעזור לי, אני לחוץ כאן.
-
מערכת מולטימדיה ליונדאי וולוסטר 2012
snorlax פרסם הודעה בנושא של acid-boy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא שווה חצי מהמחיר שלו, לא מבין למה אנשים מזמינים את המערכות הסיניות האלו.. כמעט באותו מחיר אתה קונה בארץ דאבל דין של פיוניר. תזמין מסגרת לדאבל דין שתתאים לרכב שלך ותקנה מערכת נורמלית. -
חרחורים מטוויטר, והבדל עוצמה בין הצדדים
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה על התגובות. נוסו הדברים שהצעתם, הגעתי למסקנה שהקרוס אכן אשם, גם בווליום וגם בחרחורים. לאחר כמה שעות עבודה, בוצע חייוט מחודש לאלמנטים, הועבר עוד RCA, והאלמנטים חוברו אקטיבית למגבר ללא קרוסים, טוויטרים לפרונט במגבר ומידבאסים לריר במגבר. התוצאה כרצוי, וכבונוס נוספה השליטה הנוספת על אופי הסאונד. תודה רבה. -
לפני כמה חודשים הזמנתי Precision Power PPI P900.4 . מגבר קטן ממדים (ממש קטן), ועוצמה מפתיעה מאוד. תמורה מעולה למחיר, ותשאר עם עודף.
-
חרחורים מטוויטר, והבדל עוצמה בין הצדדים
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו? -
מדובר על קומפוננט הייבריד 602 בן כחצי שנה. מוגבר על ידי 804ez, בצורה פאסיבית, פאזות מתוקנות אקוסטית וטיימינג. הבעיה התפתחה לאט לאט ומתחילה לאחרונה להתגבר. הטוויטר מצד שמאל מחרחר, גם כשהתדרים המנוגנים אינם של הטוויטר. לבדיקה, שמתי את הקומפוננט הקדמי בlpf 60hz, שינגן רק באסים, ובווליום בו אני שומע מוזיקה הטוויטר מחרחר, מבלי לנגן בכלל צלילים של מוזיקה. בפילטר הזה הוא בכלל לא אמור לנגן, אבל הוא מחרחר ללא סיבה ידועה. הוצאתי את הקרוס, כל החיבורים תקינים, אין קורוזיה נראית לעין. מצד שני, בעבר נכנסו מים לאיזור הקרוס שאכן גרמו לרעש מטורף בסאונד בצד הזה, אך לאחר הייבוש הכל חזר לקדמותו. כמו כן, הצד הזה של הקומפוננט מרגיש חלש משמעותית וחסר נפח כשמשחקים בבאלאנס בין שמאל לימין. כשמעבירים לצד ימין, הסאונד נשמע פתוח, ובשמאל אנמי וחלש יותר. לעיתים גם כשהבאלאנס ממורכז הצד הימני מרגיש דומיננטי הרבה יותר מה שיוצר חוסר איזון, בלי קשר לתיקון הטיימינג. האם יש רעיונות?
-
אני עשיתי פרוייקט דומה. הזמנתי מצלמת דרך G1W עם כל הערכה, ומטען שקע מצת רגיל. לקחתי את המטען ופתחתי את הראש שנכנס למצת, הלחמתי כבל פלוס עם פיוז, וכבל מינוס כדי שאוכל להשתמש בכבלי מתח ברכב. קניתי WIRE TAPS בשביל שלא אצטרך לחתוך כבלים ברכב, ובאמצעות הTAPS התלבשתי על חוטי המתח של שקע המצת ברכב. ככה כל פעם שאני מפעיל סוויץ' או מכבה אותו, המצלמה נדלקת או נכבית בהתאם. המצלמה ממותקנת אצלי על הזרוע של המראה המרכזית עם מעמד מותאם.
