Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. מעבד Intel Core2Duo p8600 2.4Ghz, זכרון DDR3 2GB, הארד-דיסק 160GB, סוללה משודרגת מקורית 7.6Ah, מספיקה למעל 10 שעות עבודה רציפה!! מטען מקורי. שמור מאוד כחדש. היה בשימוש ביתי בלבד! 900 ש"ח, גמיש מעט לרציניים. 0546766832. מנצרת עילית ואזור הצפון.
  2. הבנתי. במידה ותרצה המלצה למקום טוב, לקנות ציוד זול ואיכותי באיזור נצרת עילית, אוכל לייעץ לך גם בפרטי או בטלפון..
  3. מחשב נייד Lenovo T400 עם סוללה משודרגת, במצב חדש לגמרי!! שמור מאוד, כולל וינדוס 7. מחשב חזק. 899 שח. מנצרת עילית. 0546766832 גמיש מעט לרציניים שביניכם.
  4. על איזה רכב מדובר? ושלחתי לך הודעה פרטית.
  5. הזמנתי מהם מגבר לרכב, כמובן עם שילוח חיצוני של mustop. שירות טוב, ומוצרים איכותיים.
  6. מקפיץ
  7. מקפיץ
  8. האמת אני מחפש משהו יותר באזור צפון-מרכז, נתניה חדרה וכו'.
  9. תודה דני, אני אדע עכשיו לא להתקרב לשם. הצעות לסדנאות (מחיר טוב עד כמה שאפשר לעבודה איכותית) גם באיזור המרכז יתקבלו בברכה.
  10. המגבר המדובר של רוקפורד הוא מגבר זול שבהחלט עושה את העבודה שלו. לא מדובר במגבר "קקה" ביחס למחירו וייעודו, אך בהחלט לא מדובר בעפרון הכי חד בקלמר. מה אתה רוצה להגביר איתו ומה השאיפות שלך לתוצאה הסופית?
  11. בתקציב המאוד מוגבל שלך כן, קומפוננט קדמי טמפו ורמקולים 6X9 טמפו הם שילוב טבעי מבחינת אופי הצליל, והרדיו דיסק המדובר של פיוניר הוא איכותי למדי (כמובן ביחס למחיר).
  12. ראשית, בדוק תקינות המגעים בין הקרוס לוופר. פעמים רבות הבעיה מסתכמת במגעים רופפים. חזור לעדכן.
  13. קומפוננט SQ/L איכותי וסופר מאוזן, בעל צליל חם האופייני למורל, סט שני חלקים עם טוויטרים MT230. משמש כחלק מסטפ SQ, כך שלא עובד בווליום גבוה וחתוך ב60 הרץ. הסט נמכר בצער רב בגלל צורך בכסף ופרישה מהתחום. הסט מורכב כרגע וניתן להגיע ולהאזין. מחיר מבוקש: 1300 ש"ח. 0587897938, אלון
  14. רמקולים נהדרים למחשב, הכוללים סאבוופר בתיבת עץ פורטד יחד עם 2 רמקולים הכוללים 2 מידוופרים איכותיים. מערכת חזקה מאוד הסופגת 30W RMS. שלט עם תאורת לד כחולה לשליטה על הווליום ועל הסאב וופר. מחיר מבוקש: 200 ש"ח. 0587897938, אלון.
  15. למכירה טאבלט מדהים באיכותו, לא היה בשימוש מעולם. מפרט מרשים הכולל מסך 8" איכותי, מעבד אינטל אטום חזק וייחודי, 2GB זכרון, רמקול צידי חזק וסוללה חזקה מאוד. המכשיר מגיע עם הקופסה המקורית וכל הציוד, הכולל מטען מקורי וכבל, תעודת אחריות ונרתיק יוקרתי מעור אמיתי! בשווי 279 ש"ח. מחיר נדרש 600 ש"ח, 300 ש"ח פחות מהמחיר בחנויות רק בגלל שזה כביכול "יד שניה". אלון, 0587897938
  16. חשקה נפשי בקצת חידוש לכל הצבע השחור המשעמם של הדשבורד ברכב שלי. האם ריאלי להזמין מחו"ל ערכת DIY ולעשות את הציפוי לבד? זוג ידיים טובות כבר יש. מבחינת משתלם או לא, עדיף לקחת לסדנה או לעשות לבד? ואם עדיף לקחת לסדנה, אז אשמח לקבל המלצות לסדנאות באזור הצפון שמתעסקות בהידרוגרפיקה. הייתה סדנה אחת בקריות, אקווה פרינט, והבנתי שהיא נסגרה או החליפה בעלים. בכל מקרה אני לא מצליח להשיג טלפון עדכני. תודה מראש.
  17. לכל רכב בנזין מודרני אותה התופעה, בדקה-דקה וחצי ראשונות לאחר ההנעה ריח הדלק יהיה בולט מהרגיל, עד אשר המנוע יגיע לטמפ' עבודה (כמעט~).
  18. הסדנה בקריות נסגרה מישהו מכיר אופציה אחרת באזור הצפון?
  19. over צודק, בתנעה ראשונית כאשר המנוע קר, הוא עובד על צ'וק אוטומטי עם תערובת עשירה, על מנת להגיע לטמפרטורת עבודה מהר יותר. לגיטימי, בכל רכב בנזין מודרני.
  20. שמעתי על סדנה כלשהי בקריות, שנסגרה ונפתחה מחדש לא מזמן. אקווה-פרינט או משהו בסגנון. מישהו מכיר? ניסה? איך העבודה שלהם?
  21. אשמח לקבל תמונות/הצעות לג'אנטים 16" להונדה ג'אז 2013..
  22. במקומך הייתי מחפש ג'אנט חלופי במקום הפגום. לדעתי תוך מפגש או שניים עם המדרכה, או חלילה אבן כלשהי בכביש מהיר, הג'אנט יהפוך לירח. לא מומלץ..
  23. כן מדובר בציפוי בטבילה.. מתי עשית את הציפוי? לא רגיש לשריטות באופן מיוחד? ויש מצב שתעלה איזה תמונה?
  24. אהלן. אני רוצה לצפות חלק מהפלסטיקים על הדשבורד שלי בהדפס קרבון הידרוגרפית. האם יש חשש כלשהו לעמידות החומר או ההדפס למשך השנים על פלסטיקה פנימית? כמובן שאיישם מספר שכבות לקה מעל ההדפס. זה בעיקרון מה שאני רוצה לעשות, ובנוסף גם לצפות את העיגולים מסביב לשעונים בלוח. דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...