Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. עבודה יפה.. אצלי ברכב עשיתי את אותו הדבר, רק עם שטיח הנהג, משטיח PVC. מישהו מכיר באזור הצפון מקום שיכול לעשות לי מסגרת סביב החיתוכים בשטיח שלי?
  2. זה ממש חשוב לי.. אשמח לעזרתכם, תודה
  3. שלום לכולם.. ברשותי הונדה ג'אז מבציר 2013 (דצמבר). כרגע המצב הנתון הוא שאורות הדרך אינם תלויים בסוויץ', ככה"נ מקבלים 12V קבוע. כך הרכב הגיע מהחברה. הכוונה היא, כאשר אני מדליק את אורות הדרך, הם נשארים דולקים תמיד, ולא נכבים בעת כיבוי מנוע/הוצאת סוויץ'/נעילת הרכב. פישפשתי קצת באיביי, ונתקלתי במודול הבא : http://www.ebay.com/itm/Univers-Coming-Leaving-Home-Module-Relais-Headlight-Light-Delay-Sensor-Head-Lamp-/321477807208?hash=item4ad9920c68 http://www.ebay.com/itm/Coming-Leaving-Home-Honda-Fit-Jazz-Civic-Accord-Legend-/400570282324?fits=Year%3A2013%7CMake%3AHonda&hash=item5d43d97154 ההתקן הנ"ל גורם לנורות להשאר דולקות לאחר נעילת הרכב, ואמורות להכבות לאחר מספר שניות שאני קובע. בנוסף ההתקן גורם לנורות להדלק בעת פתיחת הרכב מהשלט, גם בתזמון שאני קובע. האם המודול הנ"ל יתאים לרכב שלי? תודה מראש
  4. שבת שלום לכולם.. כבר מאסתי בחיפושים, אז החלטתי לפתוח פוסט . האם מישהו מכיר קיט קסנון אפטר-מרקט, מסוג H4-4 ? הכוונה היא שהנורה מורכבת מ2 נורות קסנון, אחת לאור גבוה ואחת לאור נמוך. יש הרבה סוגים כמו קסנון והלוגן משולב לאור גבוה, או קסנון טלסקופי שמשנה זווית.. אני מחפש ספציפי את הסוג שהקסנון משמש גם לאור גבוה וגם לנמוך. מישהו מכיר, ויכול להמליץ על אתר שאפשר להזמין במחירים זולים יחסית? תודה מראש
  5. אתה צריך לחתוך חוטים מהצמה בתמונה הראשונה, ולחבר את הצמה השנייה למתאם שמתחבר לרכב. כל חוט בנפרד, עם איזולרבנד או שרוול מתכווץ. הולכים לפי צבעים, זה די פשוט. אם אין לך ידע בסיסי בחשמל ממליץ לגשת למתקין או חבר שמבין.
  6. אל תקנה את הדאבל דין זבל הזה. אפשר למצוא בארץ היום דאבל דין של פיוניר בסביבות 1300-1500 שקל חדש.
  7. יש דיטיילר בנצרת עילית, עושה ליטוש יסודי ואז פוליש עם מכונה.. לוקח בסביבות 100 ש"ח לזוג פנסים, אולי קצת פחות.. 0587897938
  8. תנסה להפוך בין הצהוב והאדום שיוצאים מהרדיו דיסק, הרבה פעמים קורה שהם מתבלבלים עקב אילתורי חשמל שונים..
  9. פאק איזה דבר! תשדרג קפיצים ובולמים מאחורה...
  10. גם אני הזמנתי מעליאקספרס לג'אז שלי בדיוק אותה משענת, אבל עם מקבע שונה שמותאם אליי. לא רוצה לבאס או משהו, אבל באיביי היית מקבל בדיוק אותו הדבר במחיר בין 150-200 ש"ח.
  11. נורות חדשות באריזה סגורה, לא שומשו מעולם. הזמנתי בשביל להרכיב על קיה ריו, אבל מסתבר שבקיה זה סוג נורה שונה (H7). חדשות לגמרי, מוכר במחיר עלות: 90 ש"ח. MTEC היא חברה טובה ומוכרת בתחום, לא כמו כל הזבל הסיני שמוכרים בחוץ היום. אור לבן, זהה לקסנון. אני מנצרת עילית, זמין באיזור הצפון. 0546766832 רוני
  12. שטיפה טובה, ויישום שכבת הגנה פעם ב3-4 חודשים.. לא צריך יותר כרגע לדעתי. ממליץ מאוד לחנות רחוק מרכבים אחרים, שלא יפתחו עלייך דלתות.
  13. Vividetailing בנצרת עילית. מומלץ! 0587897938. אלון
  14. אני הזמנתי ספויילר מעליאקספרס, ולא חוייבתי בשקל מהמכס. ספויילר גדול יחסית, אבל בלי אור ברקס.
  15. http://www.ebay.com/itm/NEW-Precision-Power-PPI-P900-4-4-Channel-Amplifier-900-Watts-Phantom-Car-Amp-/361272233843?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item541d80cf73&vxp=mtr הזמנתי אותו גם. מגבר פשוט מעולה, מפתיע מאוד. מומלץ..
  16. snorlax

    דייהוו- תמיד רע?

    דייהו מאטיז פעם, היום זו השברולט ספארק. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/20100823_daewoo_matiz_creative_2.jpg
  17. מניסיון אישי, פוליש לשמשה הוא אפשרי, אך קשה מאוד לביצוע. מה שאני עשיתי, הזמנתי מהאתר של Gtechniq פוליש לזכוכית G4, ועברתי איתו במשך כ-20 דקות עם פד ידני על שריטה על שמשת רכב (הזכרתי שקשה מאוד?) לאחר מכן לקחתי מכונת פוליש עם פד רגיל, ושפכתי על הפד את הפוליש הנ"ל יחד עם פוליש גס לרכב של מגווירס, ועבדתי על המהירות הכי נמוכה על אותה השריטה. לאחר מכן שוב מעבר ידני עם פד ספוג בפוליש לזכוכית ולרכב, ניגוב שטיפה והשמשה יצאה כמעט כמו חדשה, הצלחתי לטשטש את השריטה כמעט לגמרי. אני בעצמי לא האמנתי לתוצאה. בזבזתי בכל התהליך כחצי מהבקבוק של הפוליש G4, סה"כ 50 מ"ל
  18. ממליץ לך על Vividetailing בנצרת עילית. עשה לי עבודה מעולה על הרכב ובמחיר זול מאוד יחסית לשוק.. פלאפון 0587897938
  19. אנסה את החומר כשיגיע, תודה רבה על העזרה והתגובות
  20. הזמנתי מהאתר הרשמי של gtechniq את החומר הנ"ל.. יצא לי 70 ש"ח~ כולל משלוח לארץ. תודה!
  21. עדיפות לחנות מהארץ, אלא אם יש אלטרנטיבה זולה יותר מחול.
  22. ברשות מכר פונטו 2009, לאחר שעפה בזמן נסיעה אבן על השמשה שלו, נוצרה שריטה שטחית. הוא ביצע תיקון נקודתי באמצעות חומר מילוי ייעודי, ונדרש לשייף מעט עם נייר מים עדין, על מנת לשטח את שארית החומר. כתוצאה מכך נוצרו מעט סווירלים סביב אותו תיקון, שאותם רואים רק בזווית מסויימת בשמש. ברשותנו מכונת פוליש ופדים, האם יש לכם המלצה לחומר כלשהו שנוכל בעזרתו להעלים את אותן שריטות? עדיפות לכמה שיותר זול. תודה רבה וסופ"ש שקט!
×
×
  • תוכן חדש...