-
הודעות
435 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי snorlax
-
החלפת שטיחים.
snorlax פרסם הודעה בנושא של silence בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עבודה יפה.. אצלי ברכב עשיתי את אותו הדבר, רק עם שטיח הנהג, משטיח PVC. מישהו מכיר באזור הצפון מקום שיכול לעשות לי מסגרת סביב החיתוכים בשטיח שלי? -
זה ממש חשוב לי.. אשמח לעזרתכם, תודה
-
שלום לכולם.. ברשותי הונדה ג'אז מבציר 2013 (דצמבר). כרגע המצב הנתון הוא שאורות הדרך אינם תלויים בסוויץ', ככה"נ מקבלים 12V קבוע. כך הרכב הגיע מהחברה. הכוונה היא, כאשר אני מדליק את אורות הדרך, הם נשארים דולקים תמיד, ולא נכבים בעת כיבוי מנוע/הוצאת סוויץ'/נעילת הרכב. פישפשתי קצת באיביי, ונתקלתי במודול הבא : http://www.ebay.com/itm/Univers-Coming-Leaving-Home-Module-Relais-Headlight-Light-Delay-Sensor-Head-Lamp-/321477807208?hash=item4ad9920c68 http://www.ebay.com/itm/Coming-Leaving-Home-Honda-Fit-Jazz-Civic-Accord-Legend-/400570282324?fits=Year%3A2013%7CMake%3AHonda&hash=item5d43d97154 ההתקן הנ"ל גורם לנורות להשאר דולקות לאחר נעילת הרכב, ואמורות להכבות לאחר מספר שניות שאני קובע. בנוסף ההתקן גורם לנורות להדלק בעת פתיחת הרכב מהשלט, גם בתזמון שאני קובע. האם המודול הנ"ל יתאים לרכב שלי? תודה מראש
-
שבת שלום לכולם.. כבר מאסתי בחיפושים, אז החלטתי לפתוח פוסט . האם מישהו מכיר קיט קסנון אפטר-מרקט, מסוג H4-4 ? הכוונה היא שהנורה מורכבת מ2 נורות קסנון, אחת לאור גבוה ואחת לאור נמוך. יש הרבה סוגים כמו קסנון והלוגן משולב לאור גבוה, או קסנון טלסקופי שמשנה זווית.. אני מחפש ספציפי את הסוג שהקסנון משמש גם לאור גבוה וגם לנמוך. מישהו מכיר, ויכול להמליץ על אתר שאפשר להזמין במחירים זולים יחסית? תודה מראש
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
אתה צריך לחתוך חוטים מהצמה בתמונה הראשונה, ולחבר את הצמה השנייה למתאם שמתחבר לרכב. כל חוט בנפרד, עם איזולרבנד או שרוול מתכווץ. הולכים לפי צבעים, זה די פשוט. אם אין לך ידע בסיסי בחשמל ממליץ לגשת למתקין או חבר שמבין.
-
שאלה לגבי רמקולי וסאב לרכב!
snorlax פרסם הודעה בנושא של Денис Мокин בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אל תקנה את הדאבל דין זבל הזה. אפשר למצוא בארץ היום דאבל דין של פיוניר בסביבות 1300-1500 שקל חדש. -
נורות לבנות-MTEC Super White H11
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
UP... -
תנסה להפוך בין הצהוב והאדום שיוצאים מהרדיו דיסק, הרבה פעמים קורה שהם מתבלבלים עקב אילתורי חשמל שונים..
-
פרויקט מתמשך שדרוג המערכת - SPL V2
snorlax פרסם הודעה בנושא של סהר# בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
פאק איזה דבר! תשדרג קפיצים ובולמים מאחורה... -
משענת יד לפיאט 500
snorlax פרסם הודעה בנושא של Uzi4u2 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
גם אני הזמנתי מעליאקספרס לג'אז שלי בדיוק אותה משענת, אבל עם מקבע שונה שמותאם אליי. לא רוצה לבאס או משהו, אבל באיביי היית מקבל בדיוק אותו הדבר במחיר בין 150-200 ש"ח. -
נורות חדשות באריזה סגורה, לא שומשו מעולם. הזמנתי בשביל להרכיב על קיה ריו, אבל מסתבר שבקיה זה סוג נורה שונה (H7). חדשות לגמרי, מוכר במחיר עלות: 90 ש"ח. MTEC היא חברה טובה ומוכרת בתחום, לא כמו כל הזבל הסיני שמוכרים בחוץ היום. אור לבן, זהה לקסנון. אני מנצרת עילית, זמין באיזור הצפון. 0546766832 רוני
-
המלצה לדיטיילניג לרכב
snorlax פרסם הודעה בנושא של Yossi_5 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
Vividetailing בנצרת עילית. מומלץ! 0587897938. אלון -
הזמנת חלקים לרכב מ-Ebay
snorlax פרסם הודעה בנושא של גיא דרעי בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני הזמנתי ספויילר מעליאקספרס, ולא חוייבתי בשקל מהמכס. ספויילר גדול יחסית, אבל בלי אור ברקס. -
מבקש המלצה על מגבר חדש מאייביי שיגביר מורל היברייד
snorlax פרסם הודעה בנושא של Ameer.86 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.ebay.com/itm/NEW-Precision-Power-PPI-P900-4-4-Channel-Amplifier-900-Watts-Phantom-Car-Amp-/361272233843?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item541d80cf73&vxp=mtr הזמנתי אותו גם. מגבר פשוט מעולה, מפתיע מאוד. מומלץ.. -
דייהו מאטיז פעם, היום זו השברולט ספארק. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/20100823_daewoo_matiz_creative_2.jpg
-
מניסיון אישי, פוליש לשמשה הוא אפשרי, אך קשה מאוד לביצוע. מה שאני עשיתי, הזמנתי מהאתר של Gtechniq פוליש לזכוכית G4, ועברתי איתו במשך כ-20 דקות עם פד ידני על שריטה על שמשת רכב (הזכרתי שקשה מאוד?) לאחר מכן לקחתי מכונת פוליש עם פד רגיל, ושפכתי על הפד את הפוליש הנ"ל יחד עם פוליש גס לרכב של מגווירס, ועבדתי על המהירות הכי נמוכה על אותה השריטה. לאחר מכן שוב מעבר ידני עם פד ספוג בפוליש לזכוכית ולרכב, ניגוב שטיפה והשמשה יצאה כמעט כמו חדשה, הצלחתי לטשטש את השריטה כמעט לגמרי. אני בעצמי לא האמנתי לתוצאה. בזבזתי בכל התהליך כחצי מהבקבוק של הפוליש G4, סה"כ 50 מ"ל
-
ברשות מכר פונטו 2009, לאחר שעפה בזמן נסיעה אבן על השמשה שלו, נוצרה שריטה שטחית. הוא ביצע תיקון נקודתי באמצעות חומר מילוי ייעודי, ונדרש לשייף מעט עם נייר מים עדין, על מנת לשטח את שארית החומר. כתוצאה מכך נוצרו מעט סווירלים סביב אותו תיקון, שאותם רואים רק בזווית מסויימת בשמש. ברשותנו מכונת פוליש ופדים, האם יש לכם המלצה לחומר כלשהו שנוכל בעזרתו להעלים את אותן שריטות? עדיפות לכמה שיותר זול. תודה רבה וסופ"ש שקט!
