-
הודעות
435 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי snorlax
-
צליל צורם לאחר התקנה - הנחתות לא עוזרות
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצ"ב קריאה מעכשיו. כאמור, הצרימה עדיין קיימת, מעט פחות גרועה אך ללא ספק קיימת. בבדיקה בשמיעה בסוייפ של תדרים, טווח התדרים סביל לשמיעה עד שמגיע לבין 3000 ל4000 הרץ לאורך כל הטווח, צורם וחד בטירוף. אחרי 4k חלה ירידה הדרגתית בצרימה. -
מנחת איכותי - PAC LP7-4 PRO חדש ללא שימוש מעולם
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך מכירה - אודיו
אפ... -
עקב פרויקט שהשתנה ושימוש ברדיו דיסק אפטר מרקט עם יציאות RCA אין לי יותר צורך בו ולכן לא נעשה בו שימוש מעולם. החבילה עדיין בדואר, מחר אוסף אותה. מנחת 4 ערוצים מצוין, מומלץ מאוד בפורומים בעולם. איסוף מנצרת עילית. אותו המחיר שעלה לי - 150 ש"ח 0587897938
-
צליל צורם לאחר התקנה - הנחתות לא עוזרות
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לצערי לא ניתן לשנות את התדרים באקולייזר הגרפי ביחידה הזו. הסאונד הזוועתי שהיה באמת, אבל באמת בלתי ניתן להאזנה, לפחות לאוזניים שלי שרגילות לצליל המורלי העדין של פעם, הניע אותי למצוא לפחות פיתרון בינייים. הפתרון, עד אם וכאשר אחליט לשדרג לחיבור אקטיבי, הוא להשתמש בקרוסים של המקסימו. הפתרון סה"כ עובד לא רע, השיפור משמעותי ועכשיו גם אפשר להנות מהמוסיקה, לא לסבול ממנה. לעת עתה אני מרוצה מספיק. מה בעצם משמעות המעבר לקרוס של המקסימו, בהתחשב בכך שהטוויטר של הייבריד בעל התנגדות 6 אום והטוויטר המקורי של מקסימו הוא 4 אום? מה השינוי בחיתוכים ? התדר חיתוך מקורי הוא 3.5K ע"פ מורל. -
צליל צורם לאחר התקנה - הנחתות לא עוזרות
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
פה ישנה בעיה אחרת- הפיוניר לא מאפשר להנחית רק את 4K. האופציות הן להנמיך את 2.5K ולאחריו יש ישר 8K כשאני מנמיך את 2.5K כמובן שיש שיפור קטן אך ממש לא מספק, ומעבר לזה הצליל נשמע עמום כי בכל זאת אני מנמיך את עיקר המיד. יש עוד דרך להנחית את התדרים האלה? -
צליל צורם לאחר התקנה - הנחתות לא עוזרות
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצ"ב צילומי מסך כשכל אחד מסרטון פינק נויס אחר מיוטיוב כדי לתת קצת אינדיקציה. רק דבר אחד - למען האמת לא הצלחתי לזהות בפינק נויס את הצרימות הזו באופן מיוחד גם בווליום גבוה. המדידה בוצעה ללא איקולציה, הכל על 0DB -
צליל צורם לאחר התקנה - הנחתות לא עוזרות
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אנסה מחר להריץ סוויפ תדרים. אני מבין את המשפט בהתחלה מחד, אכן לא אשמתם של מורל אם שיניתי במשהו את מבנה הסט. עם זאת נקודות החיתוך זהוץ בשני הסטים, גם בהייבריד וגם בוירטוס, ע"פ מורל, נקודת החיתוך והמפגש בין האלמנטים היא 2200. כך שעדיין אני לא רואה סיבה שתהיה צרימה חריגה. מה שכן - חבר שלי מריץ סט של וירטוס באופן אקטיבי ברכבו. הוא חותך את הטוויטרים ב4K. ירידה מתחת לזה מניבה צליל צורם, כאשר ב3.15K הצליל סביר אך ב2.5 הוא בלתי נסבל, בדיוק כמו אצלי, מה שמעלה לי את הסברה שאכן נקודת החיתוך בקרוס המקורי לא הגיונית. סברה שאני פשוט לא מצליח להבין - איך רק אני מתלונן ? איך מורל קבעו לטוויטר נקודת חיתוך שהוא נשמע בה זוועה? ואולי אני טועה לחלוטין בהכל ואני סתם מכפיש. -
צליל צורם לאחר התקנה - הנחתות לא עוזרות
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עדכונים: לאחר הנחתה בקרוסאובר של 2 דציבלים של הטוויטר יחד עם כיבוי הרמקולים האחוריים המקוריים שבעצם הפיקו מיד צורם בווליום גבוה, המצב שוב השתפר מעט. עדיין, כואב להאזין. עלתה לי המחשבה שאולי דווקא הטוויטר צורם מכיוון שהוא נחתך נמוך מדי (2200 הרץ לפי מורל) מקצת קריאה באינטרנט נראה שזה תדר נמוך יחסית לטוויטרים בקומפוננטים בשוק שלרוב נחתכים באיזור ה3.5. זה גם הזכיר לי שברכב הקודם בו היה הייבריד מחובר אקטיבי, חתכתי את הטוויטרים איפה שהוא 3.2 באמת. הכיוון שלי הגיוני? אם כן, איך זה יכול להיות שאני היחיד שמתלונן? מורל לא ידעו מה הם עושים? -
שלום, התקנתי הסופ"ש מערכת ברכב הכוללת מידבאסים 6.5" של מורל וירטוס, טוויטרים וקרוסאוברים של הייבריד, ראש avh-2450bt, מגבר Sundown sax-100.4. לאחר ההתקנה שמתי לב שהסאונד מאוד צורם, לא מכיוון התדרים הגבוהים אלא יותר מכיוון המיד. חלק מהצרימות הזו מופחתת כשאני מנמיך את תחום התדרים סביב 2.5khz. הגעתי להנחתה של 12db ועדיין הסאונד דיי צורם. הצליל נשמע כמעין "שריקה" חזקה באוזן, הוא מלוכלך מאוד ונשמע כאילו הוא מנוגן דרך שופר. הטוויטר לא מונחת דרך הקרוסאובר, הוא עומד על 0db. במגבר הכל על full שכן הסט נחתך דרך הראש. הגיין איפה שהוא ברבע הראשון, לא יתר על המידה ונמוך ממה שאפשר לדעתי ללא עיוות, אך זה כיוון מהאזנה. מה עוד אפשר לעשות כדי לכוון את הצליל לכיוון נעים יותר ונקי יותר? האם יכול להיות שהשידוך של מידבאס וירטוס לקרוס וטוויטר של הייבריד היה מוטעה והמידבאס נחתך בתחומים שלא מתאימים לו ולכן הצליל הצורם הזה? מה הצעדים הבאים שלי בכל אופן? הרכב הוא יונדאי i35. את אופי הסאונד של מורל אני מכיר היטב ואוהב - ברכב הקודם המערכת הייתה הייבריד שלמה והצליל היה נקי ולא צורם.
-
למכירה - סאבוופר DLS Nordica 12, Morel Hybrid 602
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך מכירה - אודיו
up... -
אני מוכר סט חדש של הייבריד באריזה שלא הותקן מעולם ב1450 ש"ח, עם אחריות לשנה של המשווק המורשה. מוזמן ליצור קשר אם אתה באיזור (נצרת עילית\עפולה\חיפה)
-
חיבור פיוניר לכפתורי שליטה מההגה-סובארו פורסטר
snorlax פרסם הודעה בנושא של boaz laron בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לפני כחודש התקנתי מערכת כזו בקיה ריו של חבר. גם אני בהתחלה קצת הסתבכתי עם חיבור לכפתורי השליטה מההגה, אך בסופו של דבר הסתדרתי. יש איזה קטע במערכת, שאתה חייב לכבות אותה, וללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן MODE אם אני לא טועה, ואז אתה נכנס למצב סנכרון כפתורי השליטה מההגה... זה גם רשום בספר ההוראות של המערכת. מכאן זה רק להתאים כל כפתור לתפקידו, כמובן במידה וחיברת את החוטים בצורה נכונה. -
Trip strip לא מסין?
snorlax פרסם הודעה בנושא של Overkiller בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
קשה מאוד למצוא, אני אישית רציתי להשתמש בזה לשימוש חיצוני, להדבקה על הגריל. בסוף קניתי סוג של pinstripe, כמו איזולירבנד, מתקפל יפה בחימום עם פן. מעולה, מחזיק כבר מעל שנה. http://www.ebay.com/itm/12mm-1-2-PinStriping-Pin-Stripe-Tape-SINGLE-LINE-Decal-Vinyl-Sticker-RED-/181415211953?hash=item2a3d3073b1:g:3vgAAOSwDNdV3XdZ&vxp=mtr -
ריפודים לרכב (VW GOLF)
snorlax פרסם הודעה בנושא של segevon101 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממליץ מאוד על ריפודים של הדר רוזן. אני אישית הרכבתי כרגע את דגם הטרנד (רק למושבים מקדימה), ואני מבסוט. -
המלצה לדייטלינג פנימי
snorlax פרסם הודעה בנושא של richrach בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מהיכן אתה? תוכל להתרשם http://www.facebook.com/vividetailing -
למכירה - סאבוופר DLS Nordica 12, Morel Hybrid 602
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך מכירה - אודיו
UP--- -
תודה על התגובות כולם. למתקין אין פיתרון, הוא רוצה פשוט להתקין חלון נוסף ביום ראשון, הפעם על חשבונו. על לקבל את הסכום ששילמתי על החלון השני כמובן אין מה לדבר איתו. לאחר התייעצות עם מנהל הסוכנות של טויוטה החלטתי להתעקש על החזרת הארגז וקבלת התשלום בחזרה, שכן אין לו פתרון ממשי וכל חלון כזה שנשבר גורר אחריו ימים ארוכים של אי שמישות של הרכב ושעות ארוכות בדרכים על מנת להחליף ולהרכיב חלון. קיבלתי ארגז תקול, בזבזתי זמן וכסף, עכשיו אני רוצה להחזיר אותו. המתקין לא מעוניין, הוא אומר שאם אני רוצה להחזיר אני אשלם לו כמה מאות שקלים על הצביעה של הארגז שנעשית פה בארץ, בקשה שנראית לי הזויה, למה שאשלם על הצביעה אם אני מחזיר אותו כי הארגז תקול ולא שמיש? כמובן שבמקרה ואחזיר גם אל ה1900 שקל של החלון אין מה לדבר. ככל הנראה אשלח לו מכתב התראה לפני פנייה לערכאות משפטיות, וכנראה שזה מה שיהיה בסוף. האם הצדק עמי בכלל? ע"פ חוק יש לי הזכות להחזיר את הארגז ולדרוש את מלוא הסכום ששילמתי עליו בחזרה?
-
אני לא מסכים עם הפסקה הראשונה. רכבי הקודם היה היילקס מהדור הקודם, וכעת אני מחזיק בהיילקס החדש. אין דבר שלא שופר מהותית מהדגם הקודם. בידוד הרעשים כעת מדהים ביחס לדגם הקודם שכאילו לא היה קיים, נוחות הנסיעה בכל תנאי השתפרה מהותית וכמוה גם ההתנהגות, הרכב כבר לא מקפץ מבורות ושיבושים כמו בעבר והנסיעה נינוחה, דבר שלא היה בהיילקס הקודם. המושבים קשיחים ובעלי תמיכה צדית מצוינת ותמיכה טובה לגב התחתון לעומת המושבים בדגם הקודם שהיו חסרי תמיכה מספקת משני הבחינות. המנוע שקט יותר ומעודן הרבה יותר. על תא הנוסעים והפינוקים כבר אין מה להרחיב, ועל שימושיות טובה יותר בדמות תא מטען גדול ורחב יותר ומרווח מוגדל ליושבים מאחור. לצערי לא הייתה לי האפשרות לבחון אותו עד כה בשבילים ארוכים במהירות גבוהה אז על כך לא אגיב, אבל במעט שטח טכני שיצא לי לנהוג בו השיפור מורגש מאוד. ההבחנה בין דגם טוב יותר ללא טוב יותר תלויה בנהג. מי שמחפש רכב עבודה יום יומי ידווח על רכב טוב יותר מכל בחינה, אין דבר שהלכו בו אחורה. אדם שיחפש ריגוש בנהיגה לא יבחר בהיילקס. אדם שמחפש רכב מהיר לשטח - לא יודע, אולי לא ימצא את ההיילקס בראש הרשימה.
-
תלוי למי הן מיותרות. עבורי, המדרגות צד הכרחיות ומשמשות אותי לעלייה נוחה לרכב בכל פעם. ולא, אני לא נמוך, פשוט לא אוהב לשבור את הגב והברכיים בכל כניסה לרכב.
-
עזרה בהתאמת סאב למונובלוק lightning audio s 4.500.1
snorlax פרסם הודעה בנושא של Shahar Tammam בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני מוכר DLS Nordica 12, סאבוופר 500RMS שממוצב בקטגוריית SQ גבווה מהפאנץ ז"ל שלך. במידה ותהיה מעוניין צור קשר בפרטי. מה הכיוונים שלך במגבר? איזה רדיו דיסק? אילו חיתוכים עשית לסאבוופר?
