Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. תודה רבה, חסכתם לי הרבה עוגמת נפש לעתיד. אגש בהקדם להחליף רצועה.
  2. שלום. לפני כחצי שנה קניתי לזוגתי שתחיה יונדאי i10, בציר 2011 עם כ-60 אלף ק"מ. הרכב לא עבר החלפת טיימינג, אלא רק טיפולים שוטפים. רציתי לדעת האם ברכב הנ"ל, (מנוע 1100, 69 כ"ס, ידני) קיימת רצועה, או שרשרת? חלק מהדעות חלוקות, יש שאומרים רצועה וצריך להחליף כל 9 שנים, ויש כאלה אומרים שזו שרשרת. אשמח לתשובה מקצועית.. תודה מראש
  3. הקומפוננט מקסימו יתאים לך. 780 ש"ח כולל התקנה למקסימו-מחיר סביר לכל הדעות, במידה וההתקנה איכותית. (קרי-לא מדביקים את הטוויטר עם דבק חם, משתמשים בהגבהות עץ לוופר בדלת)
  4. יחסית למערכות סטוק הרמקולים נשמעים טוב. כמובן שתרגיש ירידה ברמה, אבל אפשר להתרגל אם לא בא בחשבון פירוק של הדיפון (עבודה מסובכת באיביזה)
  5. אז לדעתך השדרוג מיותר? לא אצליח להוציא יותר עוצמה מהסט-אפ הקיים?
  6. שלום. האם ישנו הבדל שמיע בין מערכות המוציאות 2v או 5v בrca? אני שואל כי אני מעוניין לשדרג קצת את המערכת שלי מבחינת עוצמה, מבלי לגעת בשאר הרכיבים מלבד הhu. ברור לי שב5 וולט הגיין יהיה נמוך יותר, אך השאלה היא האם סף הקליפינג/דיסטורשן יהיה גבוה יותר מול 2וולט? תודה .
  7. תמצא את הכבלים של הרמקולים בבגאז, במידה והם לא מחוברים למגבר. למגבר יש יציאות פלוס ומינוס שאמורים להתחבר לרמקולים. במידה וזה ג'יבריש, גש למתקין. לא אמור להיות סיפור במידה והרמקולים קיימים. לגבי הבלוטוס, תנסה לאפס את המערכת ולמחוק את ההתקנים שהתחברו בעבר. לכל מערכת יש הגבלה למספר מכשירים שהתחברו אליה, ויש צורך למחוק את "ההיסטוריה"...
  8. כמו לרכב על אופניים. אתה תתרגל שוב
  9. אשמח לתשובה...
  10. עדכון: הוחלפו טבעות מרכוז לטבעות מתאימות (נחרטו במקום) בפנצ'ריה בנצרת. הרעידות פסקו לגמרי ! כיוון פרונט בוצע על הדרך סוף טוב הכל טוב.
  11. הזמנתי טבעות אלומיניום לפי המידה של הנאבה מול הג'אנט. http://www.ebay.com/itm/291843305040?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT כרגע מורכבות פלסטיק. בינתיים אגש לפרונט. תודה לעוזרים עד כה, אשמח לעוד התייחסויות.
  12. אתה יכול להמליץ לי על עסק כלשהו באיזור הצפון שמתמחה בדברים כאלו? רוב הפנצ'ריות בנצרת עילית הן חאפריות.
  13. מקווה שכיוון פרונט יפתור את זה. מפה לשם, יש המלצה לבעל מקצוע מומלץ באיזור נצרת עילית-עפולה?
  14. אכן, הלדים בתגובה האחרונה של arikc בעמוד 1. איכותיים מאוד, חזקים, ומפיצים אור לבן נקי. אם הרכב שלך עם CANBUS, הנורות הללו יפעילו התראה של נורה שרופה. אצלי בהונדה אין CANBUS, אז הכל פועל מעולה
  15. elians, מה אתה ממליץ? לגשת למורשה? יכול להיות שיש כאן קשר כלשהו לכיוון פרונט? אחת הסיבות שהחלפתי את הצמיגים, היא עקב שחיקה לא אחידה בגלגלים הקדמיים בסט הקודם עוד מהבעלים הקודמים. יכול להיות שיש לזה השפעה כלשהי על הרעידות של ההגה? בכל מקרה, אגש לכיוון פרונט בהקדם..
  16. מדובר בסיוויק 2014 עם 35000 ק"מ, מקורי לחלוטין. את טבעות המרכוז הייתי צריך להחליף בכל מקרה, עקב העובדה שהפנצריה הראשונה שמה לי טבעות שלא התאימו לג'אנט, והן פשוט רקדו בפנים. הלחץ אוויר היה 34, הורדתי בכל הגלגלים ל32 עכשיו.
  17. שלום חברים. לפני כיומיים החלפתי את הג'אנטים המקוריים של הרכב לג'אנט במידה 17, עם רביעיית צמיגי DUNLOP טרייה וחדשה. בעת ההרכבה בוצע איזון לגלגלים, והורכבו מתאמי פלסטיק בין הנאבה לג'אנט. בדרך חזרה הביתה הבחנתי כי ההגה (ובעצם כל הרכב) רועד במהירויות של מעל 90. עקב המרחק הרב של הפנצריה בה התקנתי את הג'אנטים, ניגשתי לפנצריה על יד הבית, ובוצע איזון גלגלים מחדש, והוחלפו מתאמי הפלסטיק בין הנאבה לג'אנט, לחדשים (הפנצריה הראשונה הרכיבה לי מתאמים שגולפו עם סכין יפנית). עכשיו ההגה לא רועד במהירויות הנ"ל, אלא במהירויות גבוהות, בזמן לחיצה על הגז בלבד. בעת האצה נניח במהירות 130-140, ההגה רועד עד שאני משחרר את דוושת הגז. מה יכולה להיות הבעיה?
  18. לדים לא איכותיים. מוזמן לקרוא את השרשור הבא:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?593213
  19. אהלן. כבר תקופה שאני מחפש לרכב שלי (סיוויק 5 דלתות 2014) ערכה של פנסי ערפל. באייבי לדוגמא, מוכרים שכן מסכימים לשלוח לארץ, מבקשים מחירים שערורייתיים של מעל 1200 ש"ח. מצאתי מוכר אחד באוסטרליה שמוכר ערכה חדשה במחיר סביר בהחלט, הבעיה שהוא מוכן לשלוח אך ורק בתוך אוסטרליה. האם יש חברת שילוח חיצונית בסגנון buy2usa ושות' ששולחים מאוסטרליה לישראל?
  20. תבדוק אם יש לך במערכת אפשרות לשנות את הגדרות המצלמה. לדוג', בפיוניר מדובר באפשרות Camera Polarity, שצריך להיות על Battery.
  21. נעם, אתה יכול לנבור קצת אחורה בעמודי הפורום ולמצוא המון שרשורים שאנשים ביצעו תיקון עצמי עם מכחול, ולאחר שלייף ופוליש ידניים השריטה טושטשה כמעט לגמרי, ראה ערך מגאן 5 דלתות כתומה שפורסמה לפני כמה חודשים. אני לא בא להטיף לך, ממש לא. בסופו של דבר הרכוש שלך, ההחלטה שלך, אבל אתה צריך להבין שכל תיקון צבע שאתה מבצע ברכב חדיש, גורר אחריו ירידת ערך באחוזים לא מבוטלים. אני אישית מאוד פדנט, גם שוטף ידנית בלבד, לא חונה לצד רכבים אחרים וכו', ועדיין אני חושב שאת רוב המכות שתיקנת פה, הייתי מנסה לסדר בשיטות שלא דורשות צביעה מלאה/חלקית.
  22. הוצאת סכום לא מבוטל של כסף על צביעה, שתוריד לך את ערך הרכב במכירה. לדעתי הצביעה הייתה מיותרת לחלוטין, ואם היית ניגש לדיטיילר, היה תופר לך את רוב הפינות בלי לגעת בפיסטולט, קרי מכחול/פוליש/שלייף (אולי חוץ מהמכסה מנוע.)
  23. תקנה מדבקה עם סמל של הרכב מאיביי, ותדביק על זה
  24. היי, אני גר בנצרת עילית, מחפש מקום שמתעסק בציפוי בטבילה (הידרוגרפיקה) לכמה פלסטיקים ברכב שלי. מישהו מכיר משהו מומלץ באיזור צפון-עמקים-חיפה? תודה מראש
  25. אשמח לעזרה. בניתי לעשות את זה בשבוע הקרוב..
×
×
  • תוכן חדש...