Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. שלום לכולם, המשפחה מתעניינת ברכישת רכב עבודה, ועלו שתי אפשרויות, אחת מהן איסוזו די מקס חדשה, והשנייה ניסאן נווארה. אבקש בבקשה חוות דעת על הניסאן, נוחות, ביצועים, אמינות וכו' וכו'.. וגם בקשר לשירות, שמעתי הרבה על קרסו, אם אפשר לשמוע את דעתכם זה יעזור
  2. אולי העמסת על האוטו משהו כבד? D:
  3. שלום לכולם, אני חדש בפורום :] אני בתהליכים להוצאת רשיון הנהיגה על רכב פרטי, עכשיו יש לי שאלה.. אם אני מתחת לגיל 18, האם אני צריך לגשת למשרד הרישוי עם הורה, כדי שיחתום על טפסים כלשהם שהם מאשרים לי להוציא רשיון? שאלתי מספר אנשים כבר, ולא קיבלתי מאף אחד תשובה וודאית. אם כן, אני חייב להחתים את ההורים על הטופס לפני בחינת התאוריה? או שאני יכול להבחן גם ללא החתימה של ההורים? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...