Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. אייפון 3G שמונה ג'יגה, במצב מעולה, הכל תקין במכשיר והכל עובד, כל הכפתורים נמצאים, כולל מגן מסך מט ומגן TPU איכותי, מטען, כבל USB. גירסה 4.2.1 פרוץ CYDIA ואינסטולוס, כולל חתימות לשינמוך. במצב מצויין, 750 ש"ח, גמיש לרציניים, אזור נצרת עילית-חיפה-עפולה-ביתשאן, 0546766832 רוני.
  2. שלום חברים =] אני מוכר מגנים שונים לאייפון, מגני סיליקון, מגנים קשיחים, מגני מסך [שקוף,מט,מראה], מגנים אחוריים, מדבקות, באמפרים ועוד. הסחורה מופיעה כאן: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2603512055770.2149474.1493914842&type=3 טלפון שלי 0546766832, רוני
  3. קח בחשבון שהנורות בעלות האור "הלבן" מצופות בציפוי דק של חומר כחול, שעם הזמן מתקלף בגלל החום והתנאים של הנורה, ואתה נשאר עם נורה רגילה.
  4. אם אין לך את הידע, עדיף שלא תתעסק לבד, שלא תגרום לקצר או משהו דומה. עדיף תגש לבעל מקצוע.
  5. הצמיגים היו בני שנתיים כבר, ומצבם היה לא משהו בכלל, יבשים וכמעט בלי בשר. כל ארבעת הצמיגים הוחלפו במכה.
  6. עבודה יפה, ח"ח על ההשקעה. הפרונט מזכיר עכשיו את הגאלאנט של אותן שנים
  7. גם מצבם ותקינותם של הצמיגים הינו גורם משפיע. גם אצלי הייתה בעיה דומה, במהירות שמעל 100 ההגה היה משתולל ורועד, ניסינו הכל, איזון גלגלים, כיוון פרונט, ולא עזר. הבאנו רביעיית צמיגים חדשים של דאנלופ, ומאז, ההגה רגוע
  8. ככל הנראה נשרף פיוז כלשהו, בדוק בתיבת הפיוזים.
  9. במידה והפנס פלסטיק, עניין של 40-50 שקל אצל בעל מקצוע לשיוף וחידוש פנסים. אם הפנס זכוכית, כנראה הבעיה ברפלקטור, עסק יקר יותר..
  10. תודה NATIO2, שימושי מאוד
  11. הבד הזה מצויין לשימוש שלי, בגלל שהסאב גם לא יושב בבגאז', אלא בספסל האחורי [טנדר].. ולמען האמת, חיפשתי את השם של הבד השני, כי יש לי רמקולים של דיג'יי שצריכים לעבור ריפוד מחדש, אז תודה רבה
  12. דרור תודה רבה, אבל אני מנצרת עילית.. די רחוק לי תודה בכל זאת!
  13. טוב, אז לאחר שקניתי סאב יד שנייה של קראנץ', הריפוד של התיבה לא נראה הכי טוב, בד מתקלף, קרעים קטנים פה ושם.. החלטתי לבצע פרויקט קטן של ריפוד התיבה עם בד לבד שחור. השתדלתי לצלם כמה שיותר, התוצאה, לדעתי, יצאה משביעת רצון יחסית לעבודה ראשונה כזו לשיפוטכם: חומרים : - מטר על מטר וחצי של בד לבד שחור [27 שקל] - 4 שפופרות דבק מגע [14 שקל] - קולה קרה עם קרח ולימון סה"כ התהליך עלה לי 41 שקל.. התהליך הוא פחות או יותר למרוח דבק מגע בנדיבות על התיבה, ובמיוחד על הפינות, ומתיחת הבד והצמדתו לתיבה. לפני: \ והנה לכם, התוצאה הפחות או יותר סופית : [צריך לעבוד עוד קצת על הפינות, להוריד שאריות..]
  14. שלום שוב.. האם מישהו מכיר אתר כלשהו שאפשר להזמין ממנו פורט לסאבוופר? את הפלסטיק של הפורט. עדיפות לאתר ישראלי. תודה
  15. snorlax

    עיכוב בהגעת סקודה יטי

    לך לסרט, ואז תבטל את ההזמנה
  16. סאב-וופר 12 אינץ' מבית קראנץ', CRUNCH מסדרת POWER ONE, תוצרת ארצות הברית. סאב מפציץ ואיכותי תיבה פורטד גדולה להדגשת הבאסים, נראה כמו חדש, עבר ריפוד מחדש לפני שבוע! מחיר מצחיק.. 400 שקל, גמיש לרציניים בלבד.. היה מחובר למגבר של 120 וואט בגישור, והוגבר על רבע גיין, ועדיין הרים את האוטו.. אני מנצרת עילית, אפשרי גם באזור עפולה מגדל העמק וכו'. אפשרות החלפה לסאב בעל תיבה קטנה יותר, לא משנה אם אטומה או לא. רוני, 0546766832
  17. טוב הסתדרתי, תודה בכל מקרה. אגב למי שמתעניין, 2 כפות מטבח שעברו יישור קל עם פטיש עשו את העבודה
  18. שלום לכולם, יש לי רדיו דיסק של LG דגם LAC 7900N. כאשר התקינו לנו את הרדיו דיסק לא הביאו לנו את ה"מפתחות" שבעזרתם ניתן לשלוף החוצה את הרדיו דיסק מן המסגרת. מלבד ללכת למתקין, איך אפשר להוציא את הרדיו דיסק בצורה נורמלית מבלי לגרום נזק? שמעתי שניתן בעזרת אזיקונים עבים או משהו, בכל מקרה אשמח לתשובה. תודה רבה נ.ב האם לרדיו דיסק שלי, קיימת יציאה ייעודית לסאב וופר, או ששני היציאות זהות? כי לפי מה שאני רואה בהגדרות ובאקוולייזר יש אפשרות לכוון ווליום וHZ SUBWOOFER.
  19. רוב הסיכויים שמדובר בפיוז, אבל אני מקווה שלמדת את הלקח להבא.
  20. מחפש ג'אנטים לפיאט פונטו שנת 2000, עדיפות עם צמיגים. תקציב גמיש, 0546766832 אזור הצפון, חיפה, עמקים, קריות.
  21. הפומפה לא עזרה כ"כ.. וכן, פעם הבאה אני אחנה רחוק יותר..
  22. לא מדובר על הנונט, אלא בפאב כלשהו בנצרת עילית, שעדיף שאני לא אנקוב בשמו.. :/ ואפשר פרטים על העסק של דוד שלך? מיקום, טלפון וכו'?
  23. ובכל זאת?
  24. שלום לכולם.. ערב שישי, יצאתי לבילוי באחד המועדונים פה באזור. חניתי רחוק בחניה רחוקה יחסית, איפה שלא מסתובבים אנשים, על מנת לשמור מפני שיכורים וקקות למיניהם. אך זה לא הספיק, ולשם הגיעו כמה טמבלים והתחילו לריב מכות.. עכשיו כנראה שאחד עף לכיוון האוטו, ונפל על הדלת שמאלית אחורית. הנזק, כמעט ובלתי נראה, אבל בגלל שאני כזה פנאט אני חייב לברר עלויות/שיטות תיקון. הצבע שלם, אין אפילו שריטה, אבל כשמסתכלים מהצד, רואים כמו שקע בפח, ממש קטן אבל מפריע לי. הצבע שלם, פשוט יש שקע שגורם לפח להראות לא ישר, ממש בקושי רואים. שמעתי על כל מיני שיטות עם פומפות ופאנים לשיער, אני מעדיף לתת לבעל מקצוע להתעסק בזה. השקע הוא בגודל של משהו כמו 3-4 סמ"ר, ככה כשמסתכלים לא רואים את המכה, רק בהשתקפות האור על הדלת מהצד. אם אפשר המלצות לבעלי מקצוע מאזור נצרת/נצרת עילית/עפולה/מגדל העמק וכו' שיודעים להתעסק בדברים כאלה, אני אשמח. ומה הסדר גודל של המחיר לתיקון בערך? תודה מראש.
  25. כאחד שנוהג על רכב דיזל, מה שאוכל להגיד לך זה שההוצאות השוטפות על רכב דיזל גבוהות יותר. טיפולים שוטפים, אגרות וכו'. ברוב המקרים רכב דיזל חסכוני יותר לעומת מקבילו בגרסת הבנזין, אך להחזיק רכב כזה משתלם רק במידה ואתה נוסע הרבה יחסית, מעל הממוצע.
×
×
  • תוכן חדש...