שלום לכולם..
ערב שישי, יצאתי לבילוי באחד המועדונים פה באזור.
חניתי רחוק בחניה רחוקה יחסית, איפה שלא מסתובבים אנשים, על מנת לשמור מפני שיכורים וקקות למיניהם.
אך זה לא הספיק, ולשם הגיעו כמה טמבלים והתחילו לריב מכות.. עכשיו כנראה שאחד עף לכיוון האוטו, ונפל על הדלת שמאלית אחורית. הנזק, כמעט ובלתי נראה, אבל בגלל שאני כזה פנאט אני חייב לברר עלויות/שיטות תיקון. הצבע שלם, אין אפילו שריטה,
אבל כשמסתכלים מהצד, רואים כמו שקע בפח, ממש קטן אבל מפריע לי. הצבע שלם, פשוט יש שקע שגורם לפח להראות לא ישר, ממש בקושי רואים. שמעתי על כל מיני שיטות עם פומפות ופאנים לשיער, אני מעדיף לתת לבעל מקצוע להתעסק בזה. השקע הוא בגודל של משהו כמו 3-4 סמ"ר, ככה כשמסתכלים לא רואים את המכה, רק בהשתקפות האור על הדלת מהצד.
אם אפשר המלצות לבעלי מקצוע מאזור נצרת/נצרת עילית/עפולה/מגדל העמק וכו' שיודעים להתעסק בדברים כאלה, אני אשמח.
ומה הסדר גודל של המחיר לתיקון בערך? תודה מראש.